Zaterdag filmpje kijken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef APK het volgende:
IK GA NOOIT MEER KIJKEN VUILE KUTBALKANMAFFIA![]()
Tombo zit haast op haar telefoon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Effe tombo of Cat proberen, die kunnen haar zien als het goed is
Voetballenquote:
Greys leeft ook nog, boos op puntmutsenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo zit haast op haar telefoon.
Maar goed, tis weer een Eastblockparty
There ain't no part like an Eastblockparty!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo zit haast op haar telefoon.
Maar goed, tis weer een Eastblockparty
En mij niet terug smsenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Voetballen
[..]
Greys leeft ook nog, boos op puntmutsen
Misschien is haar telefoon gejatquote:
Sowieso SSTquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef APK het volgende:
Whehehe, blij dat ik het songfestival heb gekeken en niet de finale van Secret Story![]()
[ afbeelding ]
Ook weer mee eens. Maar wie komt er in de buurt van Jim? Niemand, want hij wil zelf niet. En na deze faalactie al helemaal niet gok ik zo. Gelukkig zijn er nog van die talentenjachten zoals XFactor...daar doen zulke types vaak aan mee. Maar zolang het bij de TROS blijft zie ik dit niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Boldface het volgende:
Als we op het Songfestival willen scoren, moeten we dit soort muziek sturen:
Uitdrukkelijke disclaimer: dit is niet mijn persoonlijke smaak. Maar het is een goed uitziende jonge kerel die een liedje zingt op basis van akkoorden die al een miljoen keer gebruikt zijn. Waarom ik zo hamer op akkoorden, is omdat van sommige akkoordenschema's gewoon is bewezen dat ze goed in het gehoor liggen en hits opleveren.
In plaats van het type Jim kun je ook een jonge, sexy zangeres sturen. Daarbij zijn de confectiematen belangrijker dan de vocale kwaliteiten; die komen hooguit op plaats 2. Zie de winnares van vorig jaar.
Oh shit, en het is vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat ESF nu dicht?![]()
SMS van Tombo: de eerste godver is gevallen...
SMS van Greys: Cat is een levensgevaarlijke chauffeur
Whahaha, dit kan zo uit een of ander Balkanland komen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Boldface het volgende:
Als we op het Songfestival willen scoren, moeten we dit soort muziek sturen:
Uitdrukkelijke disclaimer: dit is niet mijn persoonlijke smaak. Maar het is een goed uitziende jonge kerel die een liedje zingt op basis van akkoorden die al een miljoen keer gebruikt zijn. Waarom ik zo hamer op akkoorden, is omdat van sommige akkoordenschema's gewoon is bewezen dat ze goed in het gehoor liggen en hits opleveren.
In plaats van het type Jim kun je ook een jonge, sexy zangeres sturen. Daarbij zijn de confectiematen belangrijker dan de vocale kwaliteiten; die komen hooguit op plaats 2. Zie de winnares van vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |