Ja, zeg dat wel!quote:
Ja, dat was gisternacht wel een pijnpuntje toen GB er achter kwam.quote:
quote:an italy, united kingdom, spain, and france buying themselves into the final...
thats what i call "Contest with a big C of CORUPTION"
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
hey hey, ik kijk niet naar het ESF. het is onwijs druk in Rotterdam.
lekker naar school, werken en vooral een hoop plannen voor de verhuizing.
Arme jongen, zo druk met je Verantwoordelijkheden.quote:
wie heeft eigenlijk de touwtjes in handen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Wie betaalt, bepaalt. Dat is niet alleen zo bij het ESF
De Bilderberg groepquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wie heeft eigenlijk de touwtjes in handen?
blatter ?
quote:
Nee, Lena.quote:
Zal het niet weer doen, beloofdquote:
Tja, hij zet wel een show neer natuurlijk! En de intro vind ik echt tof. Maar hij heeft een beetje een ongelukkige loting, dus ik denk niet dat het Stockholm gaat worden volgend jaar, helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Zweedse inzending?
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
hey hey, ik kijk niet naar het ESF. het is onwijs druk in Rotterdam.
lekker naar school, werken en vooral een hoop plannen voor de verhuizing.
Ohquote:
Ach, dan nog. Je gaat verhuizen! Niks onder voorbehoud en zulks!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OhIk ben echt gaar
Het moest 'verbouwing' zijn.
Verhuizing zal niet voor juli/augustus gebeuren
Ze was ook in de arena!quote:
Ik zag haar live, schuin tegenover onze tribune!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze was ook in de arena!zagen wij op het scherm
![]()
Ik vind het echt een lekker Zweeds ESF liedje!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zal het niet weer doen, beloofd
[..]
Tja, hij zet wel een show neer natuurlijk! En de intro vind ik echt tof. Maar hij heeft een beetje een ongelukkige loting, dus ik denk niet dat het Stockholm gaat worden volgend jaar, helaas
Housewarming in september dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OhIk ben echt gaar
Het moest 'verbouwing' zijn.
Verhuizing zal niet voor juli/augustus gebeuren
Eerst had ik mijn twijfels maar halverwege begon ik het gewoon leuk te vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zal het niet weer doen, beloofd
[..]
Tja, hij zet wel een show neer natuurlijk! En de intro vind ik echt tof. Maar hij heeft een beetje een ongelukkige loting, dus ik denk niet dat het Stockholm gaat worden volgend jaar, helaas
Das waarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, dan nog. Je gaat verhuizen! Niks onder voorbehoud en zulks!![]()
Aaaaaahwquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar![]()
Booh als ik nu in bed zou kruipen dan kon ik echt slapen tot morgenochtend volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |