Kan je je voorstellen dat we veel aanspraak hadden?quote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat we veel aanspraak hadden?
Ik heb gister naar de Belg gekeken, kon D&J echt niet uitstaan brrrquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Greys, ik weet je afkeer van Cornald Maas, maar echt, ik verkies zijn commentaar bij het ESF honderd keer boven het commentaar van Daniel en Jan.
Ik heb geen afkeer van Cornald, alleen van zijn beslissing van destijds met Gordonquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Greys, ik weet je afkeer van Cornald Maas, maar echt, ik verkies zijn commentaar bij het ESF honderd keer boven het commentaar van Daniel en Jan.
Lief kneuterig suf vind ik het.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Toch is Denemarken toch ook stiekem best suf?
Dat was erg jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Daniel Dekker moet een klap voor zijn bakkes krijgen met zijn 'welkom bij het TROS muziekfeest'.
TROS maakt het ESC belachelijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen afkeer van Cornald, alleen van zijn beslissing van destijds met Gordon
Daniel Dekker moet een klap voor zijn bakkes krijgen met zijn 'welkom bij het TROS muziekfeest'.
Een beetje pissig maar?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was erg ja! Omg, ik kan daar best een beetje pissig om worden
![]()
.
Ik vind het onorigineel..het klinkt me té bekend in de oren maar daarom werkt het misschien juist ook wel! Sterke melodie maar die tekst vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt mij niet vreemd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:47 schreef sararaats het volgende:
ons ma vond het liedje van België helemaal niks
die groep doet mij aan een pakske witloof denken (nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben)quote:
Een Nederlander die pakske zegtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
die groep doet mij aan een pakske witloof denken (nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben)
ik ben geen Nederlandse hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een Nederlander die pakske zegt
Wat snap je niet aan "nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een Nederlander die pakske zegt
Oh, ik las "nu ben ik blij dat ik niet Belgische ben" i.p.v. "nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben"quote:
"Niet" duizelt me, waar in de zin het nou staatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben"
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh, ik las "nu ben ik blij dat ik niet Belgische ben" i.p.v. "nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben"
Dat gevoel had ik vandaag ook al.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:03 schreef sararaats het volgende:
kort gezegd: ik schaam me voor m'n nationaliteit
Dat heeft mijn collega gisteren ook 300 keer gezegd toen we sommige medelanders door de binnenstad zagen lopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:03 schreef sararaats het volgende:
kort gezegd: ik schaam me voor m'n nationaliteit
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heeft mijn collega gisteren ook 300 keer gezegd toen we sommige medelanders door de binnenstad zagen lopen.
Wij kwamen wel bont uitgedoste Nederlanders tegen ( en dat waren we zelf ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat sosmmige Nederlanders nogal luidruchtig debiel deden.
Ja, ik vraag me nu af of de collega van amaranta misschien ook naar ons heeft lopen wijzenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij kwamen wel bont uitgedoste Nederlanders tegen ( en dat waren we zelf ook) maar geen schreeuwerds
incl luchthoorntoeterding jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij kwamen wel bont uitgedoste Nederlanders tegen ( en dat waren we zelf ook) maar geen schreeuwerds
zijn jullie homo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me nu af of de collega van amaranta misschien ook naar ons heeft lopen wijzen
Eeeeeeeh, neequote:
Pfieuw!quote:
Ga jij maar even naar de bank danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Op 2 accounts per persoon staat 500 euro boete per post/PM.
fffhhhhhwwwssssjjjjjjjquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Op 2 accounts per persoon staat 500 euro boete per post/PM.
Die vond ik leuk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |