Dan zit je mbt voetbal redelijk okay, maar met zingen moet er iets aan de jeugdopleiding gedaan wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:11 schreef grazz het volgende:
Tsja, ik ben zelf al jaren fan van het ESF. Als je als fan een ja ehm..passie hebt voor dit circusdan is het gewoon jammer om te zien dat je land telkens faalt. Ik baalde ook toen oranje de wereldcup niet won. Ik ben gewoon iemand van wedstrijdjes en ik moet nu concluderen dat ik niet goed tegen mijn verlies kan
Ik wil winnen!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zit je mbt voetbal redelijk okay, maar met zingen moet er iets aan de jeugdopleiding gedaan worden![]()
[/Cruijff]
Huh nu al ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:27 schreef tombolafan het volgende:
Er liggen hier 2 mensen in de kamer te slapen
Haha fotoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:32 schreef Greys het volgende:
Ze liegt!
Het vouwbed staat er, dus ik ben het vast aan het testen.
En Gb is de bank vast aan het uitproberen
Ben bang dat het vouwbed gaat vouwen terwijl ik er in lig
Slaap lekkerquote:
Met zo'n USB-kabeltje dat je bij je mobiel hebt gekregen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet hoe ik een mobiele tel foto moet uploaden
Heb je photobucket? Als het goed is heb je er een app voor, kun je mobiel inloggen en dan en kun je hem zo uploadenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet hoe ik een mobiele tel foto moet uploaden
Ben Saundersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Franklin B belde net, hij heeft de pest in haha.
Volgens hem moeten we Ben Saunders sturen met vijf negers in pak er achter.
(gister smste hij nog dat ie nooit meer zou kijken whehe, de ergste teleurstelling is weg)
Mwah hij zou het misschien nog best goed kunnen doen.quote:
quote:
Dat is wel net effe het stukje info dat ontbrak jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier hebben ze aardbeiengebakjes in de vorm van een bhEn juliet is een kitten dat (per ongeluk tijdens het spelen) gekrabd heeft
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef amaranta het volgende:
Het was wel bar slecht aangegeven om daar te komen zeg. In ieder geval niet op de weg waar wij reden. Helemaal geen bord of niks.
En tom tomm kende de straaat ook niet. Dus toen wij een bordje met Esprit Arena zagen, dachten we, dan zal het daar wel zijn. En zijn we daar lukraak naar toe gereden.
Geparkeerd op parkeerveld 16, die we snachts niet meer konden vinden:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |