Die eerst 40x mislukten omdat Cat te hard reed zodat de helft van de tekst ontbrakquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]wij hebben wel 100 borden gezien!
Zelfs foto's gemaakt
Dus toen ben ik maar even midden op de weg gestopt voor de veeleisende dames.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die eerst 40x mislukten omdat Cat te hard reed zodat de helft van de tekst ontbrak
Ja, midden op de snelwegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus toen ben ik maar even midden op de weg gestopt voor de veeleisende dames.
Niet!quote:
Tomtom kon bij ons de straat wel vinden maar hadden we niet nodig, want op de snelweg stond de Dome al op de bordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef amaranta het volgende:
Het was wel bar slecht aangegeven om daar te komen zeg. In ieder geval niet op de weg waar wij reden. Helemaal geen bord of niks.
En tom tomm kende de straaat ook niet. Dus toen wij een bordje met Esprit Arena zagen, dachten we, dan zal het daar wel zijn. En zijn we daar lukraak naar toe gereden.
Geparkeerd op parkeerveld 16, die we snachts niet meer konden vinden:')
Nou wij hebben er nul gezien. Maar op gegeven moment hebben we een afslag gemist (wnat in Duitsland afslag in een afslag in een afslag) en toen zijn we via een andere weg in Dusseldorf gereden. Maar ddaar stond dus niks, terwijl dat ook gewoon een stuk snelweg was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]wij hebben wel 100 borden gezien!
Zelfs foto's gemaakt
Wij kwamen direct van de snelweg en reden er zo heen, je kon niet fout rijden eigenlijk. We stonden gelukkig wel op veld 2, lekker dichtbijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef amaranta het volgende:
Het was wel bar slecht aangegeven om daar te komen zeg. In ieder geval niet op de weg waar wij reden. Helemaal geen bord of niks.
En tom tomm kende de straaat ook niet. Dus toen wij een bordje met Esprit Arena zagen, dachten we, dan zal het daar wel zijn. En zijn we daar lukraak naar toe gereden.
Geparkeerd op parkeerveld 16, die we snachts niet meer konden vinden:')
Eckte diva he?quote:
Bij ons in het vak ging het prima. Overal mensen die je de weg wezen, de auto's stonden hier ook in een lange rij maar ertussen kon je prima wegrijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:59 schreef amaranta het volgende:
Het parkeren (in vak 16 in ieder geval) was er raar geregeld ,de autos stonden in rijen naast elkaar. dus stel ik had eerder weg willen gaan, dan had dat niet gekund omdat ik helemaal ingeparkeerd zou hebben gestaan.
Oh en we zijn nog gratis gaan lunchen in de stad.was lekkel!
Nee, ik vond er ook geen hol aan, maar zij gingen ook voor ons meejuichen voor de 3jsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef Cat22 het volgende:
Joehoeeee!![]()
![]()
![]()
Inmiddels hangt het eerste wasje op en mijn huis is weer op orde. De afwas negeer ik voorlopig nog. Al valt dat ook wel mee, vooral glazen en vlaaibordjes.![]()
Dat liedje van Estonia vond ik niet echt goed, een van de weinige die vals was gezongen.
Het geluid in de arena was trouwens sowieso niet altijd goed, ik kon de tekst vaak nauwelijks verstaan. Maar gelukkig genoeg gehoord om mee te![]()
![]()
Ja, in de arena klonk het een stuk beter!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Ooooooh!Ik luister nu voor het eerst naar 'onze' uitvoering. Wat erg!
![]()
![]()
![]()
Vooral het begin is echt. Jammer hoor, hij kan veel beter.
Nu denkt iedereen natuurlijk 'dat is makkelijk praten, zo achteraf', maar toen had ik ook al twijfels over de zuiverheid. Maar dacht dat het aan de Arena lag. Ah well, wij hebben gewapperd en een hoop nieuwe vrienden gemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, in de arena klonk het een stuk beter!
Oeh, ik zit tussen een paar te twijfelen. Ik denk dat Ierland (ondanks verschrikkelijk nummer) toch wel kans maakt.. En Zweden heeft ook echt een typisch ESF liedje. En Frankijk is gewoon steengoed, denk dat die wel de douze points van de jury krijgt in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:38 schreef nokwanda het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat winnen, je eigen smaak buiten beschouwing gelaten?
Ik denk dat Denemarken het gaat worden.
Ik hóóp Frankrijk, moet je kijken/luisterenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:38 schreef nokwanda het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat winnen, je eigen smaak buiten beschouwing gelaten?
Ik denk dat Denemarken het gaat worden.
En je aanspreekt in het Nederlands en dat je (ik) dan helemaal verbaasd bent hoe ze toch weten dat je Nederlandse bent en dan opeens bedenkt dat je je rwb jurrekie, pompons en oranje boa aanhebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer helemaal hyper![]()
Jammer van de uitschakeling, maar ik voelde hem aankomen dus het was geen grote teleurstelling. Maar de sfeer daar, iedereen die zó aardig tegen je doet als je verkleed bent en spontaan Nederlandse liedjes begint te zingen
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:52 schreef Goodbye het volgende:
En wij met Ed Nijpels op de foto zonder dat we het doorhadden (behalve Greys dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Da's niet zo zwart witquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef nokwanda het volgende:
Okay, Frankrijk is goed, maar goed maakt niet dat je wint. Kijk naar gister.... er waren een paar die goed waren, maar Moldavie ging wel door en de goede zangers niet.
Dus goed heeft er niets mee te maken.
Dat heb je met zo'n ESF-vakjury vol met zogenaamde "kenners".quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
Hé maar mopjes.... iedereen is nu zo lyrisch over dat klassieke nummer van Frankrijk he.
Inclusief ik zelf.
En KIJK wat we, wij, Nederland, in de voorrondes hadden zitten in 2003 op het Nationaal Songfestival.
Waarvan al die 'vakjury' mensen toen zeiden dat het niet geschikt was voor het songfestival, en 8 jaar later doet Frankrijk het![]()
*sluit aan*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een actiecomite om de TROS te kielhalen... ik meld me bij deze aan!
Ik vond ze niet zo ehm.. leuk, maar wil best meedoen met een rondje kielhalen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
*sluit aan*
Maar meer omdat ik geen Thomas Berge wil volgend jaarIk vond de 3JS echt leuk
Maar schatteke, deze meneer haalt het echt niet bij de franse inzending.. en hij's lang zo smakelijk niet.. t oog wil tenslotte ook wat hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
Hé maar mopjes.... iedereen is nu zo lyrisch over dat klassieke nummer van Frankrijk he.
Inclusief ik zelf.
En KIJK wat we, wij, Nederland, in de voorrondes hadden zitten in 2003 op het Nationaal Songfestival.
Waarvan al die 'vakjury' mensen toen zeiden dat het niet geschikt was voor het songfestival, en 8 jaar later doet Frankrijk het![]()
Die is van de Tros, dus dat kan naar "het Tros Muziekfeest"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef Muis006 het volgende:
Thomas Berge naar het ESF?
Nee he
Die tosti heet gewoon Chiel. Niks Thomas.
Ik las dat de Tros samengaat met de Avro, misschien dat er dan eea veranderd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die is van de Tros, dus dat kan naar "het Tros Muziekfeest"
De TROS heeft het niet eens zo héél rot gedaan moet ik eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een actiecomite om de TROS te kielhalen... ik meld me bij deze aan!
Ik zeg ook niet dat het net zo goed isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:07 schreef totebel het volgende:
[..]
Maar schatteke, deze meneer haalt het echt niet bij de franse inzending.. en hij's lang zo smakelijk niet.. t oog wil tenslotte ook wat he
Kaartjes eerste rang (veldplaatsen) waren 130 euroquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef Knarf het volgende:
Stom vraagje tussendoor, aan de mensen die in Dusseldorf geweest zijn (En ik ben lui):
Hoeveel waren jullie kwijt om binnen te komen (exclusief vervoer)?
En toch vond ik de Belgen goed. Ik hou d'rvan, zo a capella. Maar ik zei gisteren al tegen Tombo, er is maar een beperkt publiek wat van deze muziek houdt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het net zo goed is
Ik zeg alleen dat we niet zo bang moeten zijn om iets 'anders' te sturen! Voor België heb ik ook bewondering dit jaar. Ze durfden a-capella. Het werd niets, het klonk nergens naar, ze zijn niet door, maar ze dúrfden het wel!
With love, baby, With love, With love, With love,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch vond ik de Belgen goed. Ik hou d'rvan, zo a capella. Maar ik zei gisteren al tegen Tombo, er is maar een beperkt publiek wat van deze muziek houdt.
Ik moet zeggen, ik was dus 129 euro kwijt voor een kaartje vrij mooi bij het podium, maar het was élke euro meer dan waardquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef Knarf het volgende:
Stom vraagje tussendoor, aan de mensen die in Dusseldorf geweest zijn (En ik ben lui):
Hoeveel waren jullie kwijt om binnen te komen (exclusief vervoer)?
Dit vooral!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De TROS heeft het niet eens zo héél rot gedaan moet ik eerlijk zeggen.
Met het ESF dan. Wel met het NSF, dat was een drama.
Maar:
- De Jees waren écht geen rotkeuze
- Die boot daar met al die poespas er omheen was heel tof, in het echt ook
- Hun jamsessies op die boot en radio uitzendingen en zo waren leuk
Ze moeten volgend jaar gewoon Ben Saunders sturen met een paar mooie negers er achter in pak, of Roel van Velzen (die valt daar ook op). Nick en Simon (niet meteen gaan gillen) met een mooi tweestemmig Engels liedje (Olson Brothers, anyone?) kan ook prima.
Gewoon weer met frisse moed gaan, dan gaan we maar wéér niet door. Lekker belangrijk.
Artiesten moeten niet zo bang zijn om te gaan, ze krijgen er echt geen fan minder door. De mensen die al 3Js fan waren zijn dat nog en er zijn zelfs mensen bij gekomen die nooit van ze gehoord hadden en ze toch wel heel tof vonden. Ze hebben echt NIETS verloren
DAT ben ik helemaal met je eens. Nederland lijkt gewoon of te schijterig om iets te durven sturen of ze kijken er een beetje op neer (kom op artiesten, waar is jullie nationale trots).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het net zo goed is
Ik zeg alleen dat we niet zo bang moeten zijn om iets 'anders' te sturen! Voor België heb ik ook bewondering dit jaar. Ze durfden a-capella. Het werd niets, het klonk nergens naar, ze zijn niet door, maar ze dúrfden het wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |