Is dat wel van echte aardappels?quote:
Die snap ik even niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:20 schreef Nautilus. het volgende:
En geeft u die betyar, die proleet met die dure zonnebril, een klap voor zijn bek.
quote:Schil en was de aardappelen, snijd ze in kleine gelijke stukken. Was (indien nodig) de boerenkool schoon en snijd hem fijn. Doe een laagje water in een grote pan (ongeveer 3 cm). Voeg de gesneden aardappels toe en twee theelepels zout. Leg de boerenkool erbovenop. Breng het water aan de kook (met de deksel op de pan) en kook het geheel in 25 tot 30 minuten gaar.
Ook zomers lekker
Breng intussen water in een pan aan de kook. Voeg een beetje zout en de rookworst toe. Haal na 20 minuten de worst uit de pan. Giet het kookvocht af en stamp de aardappels met de boerenkool fijn.
•Roer de boter erdoor en maak de stamppot af met wat melk of room, mosterd, peper en bouillonpoeder.
Sorry, omdat het groen in de puree terugkwam (schuld foto?) leek het op instantspulquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk, niet van die instant smashed potatoes
Ben je hem beu??quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar de zonnebril-posticon. Je handelsmerk.
Ik ben de auteur niet he....quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Sorry, omdat het groen in de puree terugkwam (schuld foto?) leek het op instantspul
Ik ga denk ik maar eens een gemakkelijke wok scoren, ja.quote:
Ik ga even naar de domino'squote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar eens een gemakkelijke wok scoren, ja.
In huize eriksd ook hoor.quote:
Zij weten niet wat honger isquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zij weten niet wat honger is
Da's gewoon hun basistoestand, voor mij is 6 uur zonder vast voedsel een grotere prestatie dan een hangbuiknegertje die nog nooit van z'n leven een fatsoenlijke maaltijd heeft gehad. Ik kan zo door naar de Paralympics voor het onderdeel Westerse honger.
100 meter hongerhollen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's gewoon hun basistoestand, voor mij is 6 uur zonder vast voedsel een grotere prestatie dan een hangbuiknegertje die nog nooit van z'n leven een fatsoenlijke maaltijd heeft gehad. Ik kan zo door naar de Paralympics voor het onderdeel Westerse honger.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:09 schreef betyar het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen wordt welkom geheten.[ afbeelding ]
Posts met alleen een smiley worden niet geaccepteerd.quote:
Doe je mee met de Paralympics?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef eriksd het volgende:
Het onderdeel Westerse honger. Ik moet er serieus om lachen
Dat was niet het enige natuurlijk. Maar ik heb totaal geen zin om nog verder op die kleuters in te gaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
He Koos, _Friek, mlg en 3-voud, jullie mogen best weten dat ik van plan ben jullie werkgevers te kopen en jullie te ontslaan. Oh, en dit geldt voor iedereen in POL.
Come on zeg
Natuurlijk wel, Reya mag dat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Posts met alleen een smiley worden niet geaccepteerd.
Vriendjespolitiek, ik zie het alweer.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
Dat holograph topic, wat een frustraties moet die gozer hebben
Belgische Volkskrant: helft Brusselse moslims antisemiet ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
Dat ik de Nederlandse keuken, vuile nationalist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat? Sinds wanneer mag je geen smileys meer gebruiken en worden daarvoor je berichtjes ge-edit?quote:
Is jouw usernaam Reya?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Sinds wanneer mag je geen smileys meer gebruiken en worden daarvoor je berichtjes ge-edit?
Sinds vandaag. En pas erop hè.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Sinds wanneer mag je geen smileys meer gebruiken en worden daarvoor je berichtjes ge-edit?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat ik de Nederlandse keuken, vuile nationalist!Ooh sorry,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
Hart van Nederland heeft ook hogere kijkcijfers dan In Europa.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
Word trouwens goed sjaggo. Ik open een prachttopic over burgerparticipatie en met pijn en moeite haalt dat apparaat de derde pagina. Holo maakt een idiote vergelijking tussen de NSB, de Prinsenvlag en New York en die debielenzooi loopt storm.
Een topic beoordelen op het aantal postsquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
Word trouwens goed sjaggo. Ik open een prachttopic over burgerparticipatie en met pijn en moeite haalt dat apparaat de derde pagina. Holo maakt een idiote vergelijking tussen de NSB, de Prinsenvlag en New York en die debielenzooi loopt storm.
Hoezo? Waar denk je dat het woord mosselman vandaan komt dan? Het is afgeleid van het woord Musulman. En dat is weer een ander woord voor moslim.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Belgische Volkskrant: helft Brusselse moslims antisemiet ?
Ik las: Belgische Volkskrant: helft Brusselse mossels antisemiet
Ik ben aan weekend toe geloof ik.
Tsja, in je eentje is lastig discussieren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Een topic beoordelen op het aantal posts
Goed punt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Hart van Nederland heeft ook hogere kijkcijfers dan In Europa.
Dit dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
Kwaliteitstopics hebben doorgaans weinig pagina's. Dat is een feit.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo? Waar denk je dat het woord mosselman vandaan komt dan? Het is afgeleid van het woord Musulman. En dat is weer een ander woord voor moslim.
Alleen door de linkse partijen is er uberhaupt een toekomst.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef Zienswijze het volgende:
Maar goed, zien jullie een toekomst als er linkse partijen aan de macht komen?
Geef me maar een mengsel tussen progressieven en liberalen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef Zienswijze het volgende:
Ik zie de wereld niet eindigen nee. Wat een domme vraag weer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef Zienswijze het volgende:
Nee over de NSB-New York connectiequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Belgische Volkskrant: helft Brusselse moslims antisemiet ?
Ik las: Belgische Volkskrant: helft Brusselse mossels antisemiet
Ik ben aan weekend toe geloof ik.
Dat lied zingen we tijdens het gebed.quote:
En waarom als ik vragen mag?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen door de linkse partijen is er uberhaupt een toekomst.
Complot tegen de libertarische internationale.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat jij het niet met ze eens bent, jouw mening omdraaien komt over het algemeen overeen met de juiste mening.quote:
Omdat de overige partijen een gevaar zijn voor mijn gezondheid (en dus mijn toekomst).quote:
Hoezo zijn ze een gevaar voor jouw gezondheid?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat de overige partijen een gevaar zijn voor mijn gezondheid (en dus mijn toekomst).
Ik probeer te doorgronden hoe linkse mensen denken. En ben ook benieuwd naar hun visie op de maatschappij en onze welvaart.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Omdat jij het niet met ze eens bent, jouw mening omdraaien komt over het algemeen overeen met de juiste mening.
Zet ik er gewoon een leesteken bij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Complot tegen de libertarische internationale.
Omdat zij mijn vrijheid extreem willen beperken. En dat is niet zo gezond.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze een gevaar voor jouw gezondheid?
Het enige waarin je bent geinteresseerd is slechte posts maken over hoeveel je links haat en hoe ze letterlijk Hitler gereincarneerd is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik probeer te doorgronden hoe linkse mensen denken. En ben ook benieuwd naar hun visie op de maatschappij en onze welvaart.
Zijn ook allemaal veganistische dierenliefhebbers heh.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het enige waarin je bent geinteresseerd is slechte posts maken over hoeveel je links haat en hoe ze letterlijk Hitler gereincarneerd is.
Ik heb alle afleveringen van In Europa gezien en misschien een halve van Hart van Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Hart van Nederland heeft ook hogere kijkcijfers dan In Europa.
Laat me niet lachen. Links zijn getuigt al van weinig intellect, en nog maar niet te spreken over gelovigen. Jij bent het beide.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen door de linkse partijen is er uberhaupt een toekomst.
U moet nodig een huwelijk laten arrangeren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben te lui om te koken. Heb gisteren pizza gegeten. Wat zal ik vandaag eten? Weer pizza? Of kibbeling?
Ah op die manier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat zij mijn vrijheid extreem willen beperken. En dat is niet zo gezond.
Jouw vrijheid beperkt mijn vrijheid om te staan waar jij staat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat zij mijn vrijheid extreem willen beperken. En dat is niet zo gezond.
Ik sluit me aan bij deze observatie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef Reya het volgende:
[..]
U moet nodig een huwelijk laten arrangeren.
Thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben te lui om te koken. Heb gisteren pizza gegeten. Wat zal ik vandaag eten? Weer pizza? Of kibbeling?
Ach het is geen haat tegen links. Het is eerder een mengeling tussen nieuwsgierigheid en verbijstering waarom mensen zo links stemmen. Je zou er wat dat betreft een wetenschap van kunnen maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het enige waarin je bent geinteresseerd is slechte posts maken over hoeveel je links haat en hoe ze letterlijk Hitler gereincarneerd is.
Je hebt nogal chronisch last van grote oogkleppen dus ik vraag me af of je daadwerkelijk geïnteresseerd bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik probeer te doorgronden hoe linkse mensen denken. En ben ook benieuwd naar hun visie op de maatschappij en onze welvaart.
Helemaal niet. Jij mag van mij hier staan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Jouw vrijheid beperkt mijn vrijheid om te staan waar jij staat.
Daar zit geen politiek ideaal achter; het is zuiver persoonlijk bedoeld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Jullie beperken allemaal mijn vrijheid, links of rechts.
Ik ben niet zo van de arrangementen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef Reya het volgende:
[..]
U moet nodig een huwelijk laten arrangeren.
Net als de vraag waarom sommige allochtonen een immense zelfhaat hebben. Mooi wetenschappelijke studie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ach het is geen haat tegen links. Het is eerder een mengeling tussen nieuwsgierigheid en verbijstering waarom mensen zo links stemmen. Je zou er wat dat betreft een wetenschap van kunnen maken.
Dat eerste is geen feit maar een subjectieve mening. En ja, ik ben daadwerkelijk geinteresseerd waarom mensen deze politieke beslissingen nemen. En waarom men in een dergelijk uitgebreide mate vindt Sinterklaas te moeten spelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt nogal chronisch last van grote oogkleppen dus ik vraag me af of je daadwerkelijk geïnteresseerd bent.
Definieer jij links eensquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ach het is geen haat tegen links. Het is eerder een mengeling tussen nieuwsgierigheid en verbijstering waarom mensen zo links stemmen. Je zou er wat dat betreft een wetenschap van kunnen maken.
In die mate al gecorrumpeerd door de verderfelijke Westerse cultuur?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de arrangementen.
Dat is waar, het is het atheisme van de politiek. Maar elk politiek ideaal is toch persoonlijk? Als er geen persoonlijke winst bij zit is het wel persoonlijke voorkeur of persoonlijk visie hoe de wereld gekneden dient te worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar zit geen politiek ideaal achter; het is zuiver persoonlijk bedoeld.
Doel je op mij? En zo ja, waarom?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net als de vraag waarom sommige allochtonen een immense zelfhaat hebben. Mooi wetenschappelijke studie.
Waar ik op doel, laat ik in het midden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Doel je op mij? En zo ja, waarom?
Twee voor de prijs van één. Nu met 10% minder kameel en 35% extra geit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de arrangementen.
Was het maar waar. Het is eerder dat de dames gecorrumpeerd zijn door de verderfelijke Westerse cultuur. Daardoor kleven er allerlei risico's aan arrangementen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
In die mate al gecorrumpeerd door de verderfelijke Westerse cultuur?
Waarom dan deze uitspraak?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar ik op doel, laat ik in het midden.
Ach, jee nee, niet een eigen mening enzo heh?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Het is eerder dat de dames gecorrumpeerd zijn door de verderfelijke Westerse cultuur. Daardoor kleven er allerlei risico's aan arrangementen.
Het ergste soort.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, jee nee, niet een eigen mening enzo heh?
- Neiging tot grote herverdelingenquote:
Oogcontact maken met een burkadraagster lijkt me danig gecompliceerd, doch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Het is eerder dat de dames gecorrumpeerd zijn door de verderfelijke Westerse cultuur. Daardoor kleven er allerlei risico's aan arrangementen.
Jij doet er alles aan om die mening te voeden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat eerste is geen feit maar een subjectieve mening.
Geloof er niks van.quote:En ja, ik ben daadwerkelijk geinteresseerd waarom mensen deze politieke beslissingen nemen.
En daar zijn je oogkleppen alweerquote:En waarom men in een dergelijk uitgebreide mate vindt Sinterklaas te moeten spelen.
Bij deze dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
En rechts, hij leeft nogal in een eigen wereldje geloof ikquote:
Onzin. Bekijk het even van mij kant.quote:
Geluk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
En rechts, hij leeft nogal in een eigen wereldje geloof ik
Een prijs die betaald moet worden voor je verraad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Reya het volgende:
Azerty-toetsenborden zijn des duivels werk, overigens.
ik heb een qwertz toetsenbord.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Reya het volgende:
Azerty-toetsenborden zijn des duivels werk, overigens.
In Duitsland is het goedkoper he. Profiteur.quote:
Ik betreur ook ten zeerste dat u niet meer in de bevoorrechte positie verkeert, mij middels uw belastingafdrachten te financieren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een prijs die betaald moet worden voor je verraad.
Nee, en het is trouwens een hongaars toesenbord. Prutser.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef mlg het volgende:
[..]
In Duitsland is het goedkoper he. Profiteur.
Geen onzin, lees je eigen definitie van links nog maar eens na, een en al oogklep en vooroordeel. Je verzint je eigen definities, dat schiet niet op.quote:
Als student veel belasting betalen? Valt over het algemeen nogal mee toch?quote:Bekijk het even van mij kant.
Normale student die zich inzet om zijn talenten te ontplooien en een behoorlijk zakcentje later wil verdienen. Waarom werk jij (links) mij dan tegen? Waarom moet ik zoveel belasting afdragen? Ik heb toch zelf inzet getoond om dat salaris te mogen verdienen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
Ik was bij de pizzaboer en daar zag ik dat de werknemers een rolex konden winnen. TIjdens het wachten heb ik alle fiscale gevolgen van een dergelijke verstrekking beredeneerd
Toon maar aan wat niet waar is aan mijn opsomming dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen onzin, lees je eigen definitie van links nog maar eens na, een en al oogklep en vooroordeel. Je verzint je eigen definities, dat schiet niet op.
Na het afstuderen. Wat is jouw mening hierop? Waarom mij tegenwerken?quote:Als student veel belasting betalen? Valt over het algemeen nogal mee toch?
Treur niet. Ik denk niet dat u veel langer hoeft te wachten. Ik heug mij u te kunnen steunen middels een aparte Europese belasting, buiten de bijdrage die via mijn belasting naar Europa al toevloeit uiteraard.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik betreur ook ten zeerste dat u niet meer in de bevoorrechte positie verkeert, mij middels uw belastingafdrachten te financieren.
Koop voor 10 euro een QWERTY toetsenbord.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik betreur ook ten zeerste dat u niet meer in de bevoorrechte positie verkeert, mij middels uw belastingafdrachten te financieren.
Ik mis Aoristus. Of was dat een kloon? Nee toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:03 schreef Picchia het volgende:
In Amsterdam kun je goed zien waarom links absoluut niet (meer) aan de macht mag komen. Wat een wanbeleid zeg.
Wat moet ik zien in Amsterdam?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:03 schreef Picchia het volgende:
In Amsterdam kun je goed zien waarom links absoluut niet (meer) aan de macht mag komen. Wat een wanbeleid zeg.
Je lijstjequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Toon maar aan wat niet waar is aan mijn opsomming dan.
Oh dan? Nadat je jarenlang van mijn belastinggeld hebt geprofiteerd bedoel je? En die belastingdruk valt nog wel een beetje mee hoorquote:Na het afstuderen. Wat is jouw mening hierop? Waarom mij tegenwerken?
Zangeres gearresteerd om bierquote:
Lees jij je eigen dingen wel voor je hier links dumpt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef mlg het volgende:
Europa is een communisten nest.
Gewoon wat biografien van de Europese commissie.
http://en.wikipedia.org/wiki/L%C3%A1szl%C3%B3_Kov%C3%A1cs_(politician)
http://en.wikipedia.org/wiki/L%C3%A1szl%C3%B3_Kov%C3%A1cs_(politician)
http://en.wikipedia.org/wiki/Meglena_Kuneva
http://en.wikipedia.org/wiki/Siim_Kallas
http://nl.wikipedia.org/wiki/%C5%A0tefan_F%C3%BCle
http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0tefan_F%C3%BCle
Onze Engelse vriend legt het nog eens uit met wat feiten over de nare geschiedenis van 10 van de 22 eurocommissarissen.
quote:He was previously a member of the Communist Party of the Soviet Union.
Dan flikker je toch lekker op?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Toon maar aan wat niet waar is aan mijn opsomming dan.
[..]
Na het afstuderen. Wat is jouw mening hierop? Waarom mij tegenwerken?
Noem eens punt voor punt op wat rechts er aan heeft bijgedragen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je lijstje
- Neiging tot grote herverdelingen
- Grote overheid
- Veel regeltjes
- Neiging tot een grote publieke sector
- Lage straffen voor criminelen (geloven in de glorie der lage straffen)
- Maakbaarheidsideaal (multiculti samenleving)
Hebben de rechtse partijen in Nederland minstens even hard de neiging toe. Ze hebben er altijd volop aan meegewerkt en doen hard hun best om er ook zonder links in het kabinet een flinke slag in te maken.
Daarnaast een leuk rijtje maar voor 'links' in Nederland niet heel erg de waarheid.
quote:Oh dan? Nadat je jarenlang van mijn belastinggeld hebt geprofiteerd bedoel je? En die belastingdruk valt nog wel een beetje mee hoor.
Zo kennen we MLG weer: dingen die hij niet leuk vinden verbieden en toejuichen als anderen dat ook doen. En ondertussen de bek maar vol hebben over hoeveel beter we zijn in het Westen in vergelijking tot het midden-oosten waar ze politieke partijen verbieden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef mlg het volgende:
Kijk naar de geschiedenis. Communistische partijen zijn in bepaalde oost Europese landen verboden.
Dit is de huidige tendens onder links:quote:
Dat verbod is er in veel steden. In Rotterdam is het ook in bepaalde gebieden verboden. Ingevoerd onder onze grote vriend (VVD-er) Opstelten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zangeres in A'dam gearresteerd om bier
Het verbod op staand drinken.
Aoristus deelde mijn klaagzang in deze.
De VVD is ook links.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verbod is er in veel steden. In Rotterdam is het ook in bepaalde gebieden verboden. Ingevoerd onder onze grote vriend (VVD-er) Opstelten.
En de tendens onder rechts:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dit is de huidige tendens onder links:
- Hoopgeleide, vooruitstrevende allochtonen wordt opgeroepen het land te verlaten
- Criminele Antilianen en/of Marokkanen durft men niet het land uit te zetten.
Onzin, rechts is voor belastingverlaging.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dan flikker je toch lekker op?
Rechts vraagt evengoed om belastingen en een grote overheid, maar op andere punten.
Dat is mijn punt niet. Ik zie niet in waarom mijn onderwijs gesubsidieerd wordt en ik later een veelvoud aan belastingen terug moet betalen? Waarom werkt links mij teegn en moet een normale student zo absurd veel belasting betalen?quote:Nederland heeft zeer goede collectieve diensten, die door de overheid behoorlijk efficiënt en effectief worden verzorgt. Mensen die daar misbruik van maken moeten worden aangepakt.
Ik heb het nergens over verbieden, al zal ik hetgeen wat jij beweert ook niet ontkennen. Communisme is een inbreuk op de vrijheden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zo kennen we MLG weer: dingen die hij niet leuk vinden verbieden en toejuichen als anderen dat ook doen. En ondertussen de bek maar vol hebben over hoeveel beter we zijn in het Westen in vergelijking tot het midden-oosten waar ze politieke partijen verbieden.
Het huidige kabinet is links?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Hoopgeleide, vooruitstrevende allochtonen wordt opgeroepen het land te verlaten
Kun je niet beter? Je geeft er duidelijk blijk van dat je in de omgekeerde wereld leeft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En de tendens onder rechts:
- Hoogopgeleide, vooruitstrevende en geintegreerde allochtonen het land uitjagen (niet eens opgeroepen!.
- Welwillende mensen afstraffen door hen financieel uit te kleden.
- Graaiers laten graaien.
Noem er maar eens een waar rechts niets aan heeft bijgedragen, dat is een grotere uitdagingquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Noem eens punt voor punt op wat rechts er aan heeft bijgedragen.
Dat is voor verreweg de meeste studenten echt niet zoveel goedkoper. Daarnaast zorg je dan dat talent niet meer de basis is voor onderwijs maar de centjes van pa. Lijkt me een slecht idee.quote:![]()
Dit is typisch een linkse uitspraak die door GS in dit topic al voorspeld is.
"Uiteraard. Slim middel van de overheid; we geven de studenten eerst een grijpstuiver om vervolgens 45 jaar lang te kunnen naroepen: "jij hebt ook stufi gehad!" en ze braaf 40.000 euro IB per jaar te laten betalen."
Wat is er is met ongesubsidieeerd (hoger) onderwijs en je eigen onderwijs zelf te financieren? In ruil daarvoor lagere belastingtarieven. Dit is voor studenten goedkoper.
Ik weet niet wat je studeert, maar misschien moet je eens navragen hoe dat nu precies zit met die belastingen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onzin, rechts is voor belastingverlaging.
[..]
Dat is mijn punt niet. Ik zie niet in waarom mijn onderwijs gesubsidieerd wordt en ik later een veelvoud aan belastingen terug moet betalen? Waarom werkt links mij teegn en moet een normale student zo absurd veel belasting betalen?
Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En de tendens onder rechts:
- Hoogopgeleide, vooruitstrevende en geintegreerde allochtonen het land uitjagen (niet eens opgeroepen!.
Wie?quote:- Welwillende mensen afstraffen door hen financieel uit te kleden.
De graaiers zitten in de onderklasse, namelijk de bijstandstrekkers. ING heeft staatssteun gekregen en betaalt dit met rente terug. Bonussen worden uit de eigen winst betaald.quote:- Graaiers laten graaien.
Aha links is nu aan de macht?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kom op. Jij weet wel beter.. dat meen ik serieus. De belastingen zijn trouwens wel verlaagd, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je studeert, maar misschien moet je eens navragen hoe dat nu precies zit met die belastingen.
Ohw, en ik heb de belastingverlaging nog niet gezien hoor, onder het meest rechtse kabinet denkbaar.
Cool, ik ben rechts.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Neiging tot grote herverdelingen
- Grote overheid
- Veel regeltjes
- Neiging tot een grote publieke sector
- Lage straffen voor criminelen (geloven in de glorie der lage straffen)
- Maakbaarheidsideaal (multiculti samenleving)
Jij. Het is allang duidelijk dat jij na je zwaar gesubsidieerde opleiding vertrokken bent.quote:
Nee, uitspraak van links getinte mensen bedoel ik.quote:
Dat mag je aan jezelf vragen.quote:Waarom moeten mensen die de Nederlandse nationaliteit bezitten het land worden uitgezet?
Dus je mag geen kritiek hebben. Mlg heeft gelijjk: je wilt inbreuk op vrijheden. Een totalitair, links trekje overigens: de staat bepaalt wat mensen moeten denken,quote:Ga nou maar gewoon weg uit Nederland. Je doet zo ontevreden, ik stel voor dat je naar een land gaat dat beter bij je past. Dat zeg ik niet omdat je hoogopgeleid bent, maar omdat je een dikke zeikerd bent die alleen maar klaagt over hoe slecht we het hier wel niet geregeld hebben.
PVVquote:
VVDquote:Wie?
De topbedrijven, die staatssteun hebben gekregen. Krijgt de bakker om de hoek "staatssteun" als hij dreigt om te vallen? Nee? Dan ook een grote corporatie (met normaal gesproken miljoenen aan financiele reserves, itt de bakker om de hoek) niet.quote:De graaiers zitten in de onderklasse, namelijk de bijstandstrekkers. ING heeft staatssteun gekregen en betaalt dit met rente terug. Bonussen worden uit de eigen winst betaald.
Bijstandstrekkers betalen hun staatssteun niet terug, en allerlei leuke cadeautjes (bonussen) kopen ze van staatsgeld.
Wie is hier de graaier?
Jij wilt mijn lijstje onderuit halen, dus jij bent degene die aan moet tonen dat het onzin is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Noem er maar eens een waar rechts niets aan heeft bijgedragen, dat is een grotere uitdaging.
Onzin. Je leent geld a 3% rente per jaar. Na je studie betaal je dat terug. Belastingtarieven liggen lager (neem de VS als voorbeeld voor mijn part).quote:Dat is voor verreweg de meeste studenten echt niet zoveel goedkoper. Daarnaast zorg je dan dat talent niet meer de basis is voor onderwijs maar de centjes van pa. Lijkt me een slecht idee.
Wat weet ik wel beter? Ik weet in ieder geval dat hoogopgeleiden over het algemeen veel meer profiteren van door de overheid aangeboden diensten. Dat gezeur over belastingen kan gewoon wel wat minder, we krijgen hier namelijk heel veel voor terug. En dan hebben we het dus niet alleen over onderwijs.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Kom op. Jij weet wel beter.. dat meen ik serieus. De belastingen zijn trouwens wel verlaagd, maar dat terzijde.
En dan klopt je stelling weer niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, uitspraak van links getinte mensen bedoel ik.
[..]
Compatibel zei net dat ik op moest flikkeren. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan klopt je stelling weer niet.
oogkleppen
nee imaginair geneuzel van jou over links...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat was een uitspraak van links getinte mensen.
Inderdaad, laten we mensen hun spaargeld laten verdampenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
PVV
[..]
VVD
[..]
De topbedrijven, die staatssteun hebben gekregen. Krijgt de bakker om de hoek "staatssteun" als hij dreigt om te vallen? Nee? Dan ook een grote corporatie (met normaal gesproken miljoenen aan financiele reserves, itt de bakker om de hoek) niet.
De omgekeerde wereld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef Zienswijze het volgende:
Jij wilt mijn lijstje onderuit halen, dus jij bent degene die aan moet tonen dat het onzin is.
Je hoeft niet op te flikkeren, je oogkleppen zijn reuzevermakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Compatibel zei net dat ik op moest flikkeren. Wat begrijp je daar niet aan?
Ik vraag je om weg te gaan, dat is totaal iets anders dan pleiten voor het collectief deporteren van ongewenste minderheden of onrendabelen. Snap je het verschil? Vragen en overheidsdwang?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, uitspraak van links getinte mensen bedoel ik.
[..]
Dat mag je aan jezelf vragen.Jij zei net tegen mij dat ik op moet flikkeren.
[..]
Dus je mag geen kritiek hebben. Mlg heeft gelijjk: je wilt inbreuk op vrijheden. Een totalitair, links trekje overigens: de staat bepaalt wat mensen moeten denken,
Daar kan je een punt mee hebben, maar zij willen ook criminelen met dubbele nationaliteit het land uit. Niet toe te juigen (dat eerste), maar het heft elkaar op. Links jaagt hoopopgeleiden het land uit, en blijft de onderklasse in eigen land koesteren.quote:
Voorbeeld?quote:VVD
Dan ook geen staatssteun aan mensen die financieel omvallen. Dus ook geen uitkeringen en subsidies meer. Eens?quote:De topbedrijven, die staatssteun hebben gekregen. Krijgt de bakker om de hoek "staatssteun" als hij dreigt om te vallen? Nee? Dan ook een grote corporatie (met normaal gesproken miljoenen aan financiele reserves, itt de bakker om de hoek) niet.
Dat zal dan wel een kwestie van smaak zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef mlg het volgende:
Wat is er mis met die mensen hier? Zienswijze is hier de enige die normaal is. Dat meen ik serieus.
Dat zou hem raar makenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef mlg het volgende:
Wat is er mis met die mensen hier? Zienswijze is hier de enige die normaal is. Dat meen ik serieus.
Het hoeft niet, maar zou wel fijn zijn hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hoeft niet op te flikkeren, je oogkleppen zijn reuzevermakelijk
Er klopt gewoon 0,0 van, dat weet iedereen die de Nederlandse politiek ooit ook maar een beetje gevolgd heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij wilt mijn lijstje onderuit halen, dus jij bent degene die aan moet tonen dat het onzin is.
Je kan echt geen 1,5 ton lenen tegen 3% wanneer je enig risico vormt.quote:Onzin. Je leent geld a 3% rente per jaar. Na je studie betaal je dat terug. Belastingtarieven liggen lager (neem de VS als voorbeeld voor mijn part).
Reken zelf maar uit dat je op deze manier goedkoper uit bent.
Je vraagt me om weg te gaan omdat ik kritiek heb. Je noemt mij een "dikke zeikerd"quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik vraag je om weg te gaan, dat is totaal iets anders dan pleiten voor het collectief deporteren van ongewenste minderheden of onrendabelen. Snap je het verschil? Vragen en overheidsdwang?
En de politiek doet er niets aan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef mlg het volgende:
Ik meet aan hand van de samenleving. Zijn de verpleegkundigen in een psychische instelling ook raar?quote:
Vanuit de samenstelling van de instelling gezien wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik meet aan hand van de samenleving. Zijn de verpleegkundigen in een psychische instelling ook raar?
Lees de post van Compatible maar na.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hoeft niet op te flikkeren, je oogkleppen zijn reuzevermakelijk
Zoals ik al zei meet ik aan hand van de samenleving.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Vanuit de samenstelling van de instelling gezien wel.
Klopt, en ik beantwoorde je vraagquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Zoals ik al zei meet ik aan hand van de samenleving.
Alleen Henk en Ingrid zijn nog normaal gebleven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef mlg het volgende:
Dat mag hij vinden, ik lach me rot hier om jequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lees de post van Compatible maar na.
"Flikker maar op".
Zijn woorden.
Tegeljkertijd is de VVD voor belastingverlaging. Je punt is?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er klopt gewoon 0,0 van, dat weet iedereen die de Nederlandse politiek ooit ook maar een beetje gevolgd heeft.
Maar een hele simpele ook met de VVD in de regering is men ieder jaar meer uit gaan geven (groeiende overheid)
Onzin. In Canada en de VS kan dat wel. Dat heten studieleningen.quote:Je kan echt geen 1,5 ton lenen tegen 3% wanneer je enig risico vormt.
Je kreeg niet het antwoord wat je wenste, dat maakte het antwoord nog niet foutquote:
Het woord 'hoeft' is hier de cruxquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lees de post van Compatible maar na.
"Flikker maar op".
Zijn woorden.
Tsja, als dat het beleid wordt (hoogopgeleide, vooruitstrevende allochtonen oproepen het land te verlaten en tegelijkertijd criminele Antilianen en Marokkanen vertroetelen met snoepreisjes en subsidieprojecten), dan vrees ik dat links het niet goed bij het eind heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden, ik lach me rot hier om je
Wat boeit het mij wat een nerd antwoord...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je kreeg niet het antwoord wat je wenste, dat maakte het antwoord nog niet fout
Die kerel lijkt verrekt veel op Lenin in je UI.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:32 schreef dotCommunism het volgende:
Vanavond weer songfestival. Voorschrift zit vast al klaar met een roze shirt en een boa om.
Wat begrijp je nu niet aan het verschil tussen een verzoek en beleid?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tsja, als dat het beleid wordt (hoogopgeleide, vooruitstrevende allochtonen oproepen het land te verlaten en tegelijkertijd criminele Antilianen en Marokkanen vertroetelen met snoepreisjes en subsidieprojecten), dan vrees ik dat links het niet goed bij het eind heeft.
Ah, laten we het spelletje "wie is de grootste nerd" weer eens spelen, op een discussieforum op internet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat boeit het mij wat een nerd antwoord...
Ik sta versteld met wat voor kinderachtig geneuzel hij de laatste tijd komt. Maar goed, dat doet we simpel af als 'talk to my hand'.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ah, laten we het spelletje "wie is de grootste nerd" weer eens spelen, op een discussieforum op internet.
Je zei toch letterlijk "flikker dan maar op".quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:31 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Het woord 'hoeft' is hier de crux![]()
Wanneer zei ik dat?quote:Jij pleit voor het deporteren van mensen door de overheid,
Hangt van het politieke klimaat af. Mocht de VVD (of CDA) aan de macht blijven, dan blijf ik. Komt er een linkse regering a la de PvdA dat een rechtstreekse inbreuk op mijn carriere is, dan ben ik genoodzaakt om ecnomische asiel in de VS of Canada aan te vragen.quote:Ga je weg na je studie of niet?
Weet je eens hoe de meeste mensen zich voelen als jij weer eens post.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik sta versteld met wat voor kinderachtig geneuzel hij de laatste tijd komt.
Ik zie het al. Meneer Dobbelspelletje is de meest volwassen persoon onder ons.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik sta versteld met wat voor kinderachtig geneuzel hij de laatste tijd komt. Maar goed, dat doet we simpel af als 'talk to my hand'.
Dat begrijp ik heel goed. Echter, verkeren dit soort denkbeelden al in linkse hoofden. Je moet er niet aan denken dat dit soort denkbeelden ook een toekomstig links beleid in de toekomst wordt: hoogopgeleide, kritiekvolle allochtonen die worden opgeroepen het land te verlaten, tegelijkertijk criminele allochtonen met een dubbele nationaliteit vertroetelend.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:33 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wat begrijp je nu niet aan het verschil tussen een verzoek en beleid?
Het heft elkaar helemaal niet op. Het tweede is namelijk een invoering van klassejustitie en het eerste is gewoon grove discriminatie. Je bent ernstig ziek in je hoofd als je dat niet inziet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef Zienswijze het volgende:
Daar kan je een punt mee hebben, maar zij willen ook criminelen met dubbele nationaliteit het land uit. Niet toe te juigen (dat eerste), maar het heft elkaar op.
WAJONGERS "straffen" door bezuinigingen (waardoor geen reintegratietrajecten voor hen uitgezet kunnen worden, terwijl ze vaak erg gemotiveerd zijn) bijvoorbeeld.quote:Voorbeeld?
Mensen in hun eerste levensbehoeften voorzien vergelijken met het strooien van miljarden om corporaties in stand te houden.quote:Dan ook geen staatssteun aan mensen die financieel omvallen. Dus ook geen uitkeringen en subsidies meer. Eens?
Das trouwens ook een kenmerk van rechts. Hufterige, politiek ranzige uitspraken doen over minderheden onder het kopje "kritiek" scharen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:37 schreef Zienswijze het volgende:
Want links heeft alles over voor de maakbare multiculti samenleving. Iedereen die kritiek uit, wordt aangepakt. Zie de rechtzaak tegen Wilders.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen in hun eerste levensbehoeften voorzien vergelijken met het strooien van miljarden om corporaties in stand te houden.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef JoaC het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we mensen hun spaargeld laten verdampen
Ik snap je verschil en de klassenjustitie. Daar kan/moet je idd kritiek op leveren, maar dan moet je ook kritiek leveren op de linkse partijen die (onbedoeld) hoopopgeleiden het land uitjagen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het heft elkaar helemaal niet op. Het tweede is namelijk een invoering van klassejustitie en het eerste is gewoon grove discriminatie. Je bent ernstig ziek in je hoofd als je dat niet inziet.
Wat is daar mis mee?quote:WAJONGERS "straffen" door bezuinigingen (waardoor geen reintegratietrajecten voor hen uitgezet kunnen worden, terwijl ze vaak erg gemotiveerd zijn) bijvoorbeeld.
quote:Mensen in hun eerste levensbehoeften voorzien vergelijken met het strooien van miljarden om corporaties in stand te houden.
Mensen hebben ook eigen verantwoordelijkheid. Waarom dan wel met uitkeringen strooien voor Joop die werkloos raakt of geen baan kan vinden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. Eigen verantwoordelijkheid. Of bestaat zoiets niet meer.
OK, dan ook geen sociaal stelsel meerquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. Eigen verantwoordelijkheid. Of bestaat zoiets niet meer.
Wat kun jij overdrijven vriend. Ik zeg alleen maar dat allochtonen die constant lopen te mekkeren over het slechte beleid in Nederland beter kunnen optiefen. Ga nou maar gewoon alvast, nu je nog een onrendabele subsidievretert bent. Vrijwillig dus, want ik ben sterk tegen het uitzetten van mensen met de Nederlandse nationaliteit. Ik zeg het nog een laatste keer, want je schijnt het nog steeds niet te snappen: er is een groot verschil tussen beleid en een opvatting. Ik vind dat je weg mag, maar niet dat het beleid zou moeten zijn dat figuren als jij moeten worden uitgezet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed. Echter, verkeren dit soort denkbeelden al in linkse hoofden. Je moet er niet aan denken dat dit soort denkbeelden ook een toekomstig links beleid in de toekomst wordt: hoogopgeleide, kritiekvolle allochtonen die worden opgeroepen het land te verlaten, tegelijkertijk criminele allochtonen met een dubbele nationaliteit vertroetelend.
Want links heeft alles over voor de maakbare multiculti samenleving. Iedereen die kritiek uit, wordt aangepakt. Zie de rechtzaak tegen Wilders.
Wat lul je nou toch dom. Waaruit blijkt dat hoogopgeleiden het land verlaten bij het regeren van links?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:41 schreef Zienswijze het volgende:
Ik snap je verschil en de klassenjustitie. Daar kan/moet je idd kritiek op leveren, maar dan moet je ook kritiek leveren op de linkse partijen die (onbedoeld) hoopopgeleiden het land uitjagen.
Ehm, wat is daar NIET mis mee.quote:Wat is daar mis mee?
En dan krijgen ze WW, want daar hebben ze premie voor betaald. En vervolgens vinden ze een andere baan. Herlocatie van arbeidspotentieel. En de bijstand - een sociaal minimum, vergelijken met miljardensteun aan corporaties.... right...quote:Dan ben je niet consequent.
Staatssteun = staatssteun.
Geen staatssteun voor de één, dan ook niet voor de ander.
Als je die banken failliet had laten gaan, dan had een deel vd werknemers ook niet in hun 1e levensbehoeften kunnen worden voorzien (want geen werk), dus dat is de andere kant van het verhaal.
Dat is feitelijk geen uitkering, maar een verzekering. WW betaal je via je eigen salaris.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mensen hebben ook eigen verantwoordelijkheid. Waarom dan wel met uitkeringen strooien voor Joop die werkloos raakt of geen baan kan vinden?
Ten eerste ben ik niet op NL aan het zeiken, maar op links beleid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:44 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wat kun jij overdrijven vriend. Ik zeg alleen maar dat allochtonen die constant lopen te mekkeren over het slechte beleid in Nederland beter kunnen optiefen.
Het sociale stelsel zou moeten dienen voor mensen die buiten hun macht om in een financieel belabberde situatie terecht zijn gekomen.quote:
Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef JoaC het volgende:
Ben ik de enige die een legitiem verschil ziet tussen een systeembank en een bakker om de hoek als het om staatsleningen gaat?
Uiteraard niet, graaiers zullen het zien als een legitiem middel om hun corporatie in stand te houden. Feitelijk is het nu dus zo dat de banken nooit meer iets te vrezen hebben (en dus gewoon weer lekker risicovolle investeringen kunnen doen), want de overheid staat wel voor hun klaar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef JoaC het volgende:
Ben ik de enige die een legitiem verschil ziet tussen een systeembank en een bakker om de hoek als het om staatsleningen gaat?
Door het laten omvallen van een systeembank?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het sociale stelsel zou moeten dienen voor mensen die buiten hun macht om in een financieel belabberde situatie terecht zijn gekomen.
Banken hebben ook premie betaald, namelijk belasting aan de staat. Die staatssteun ontvangen ze eigenlijk als hun eigen winst in de vorm van belasting die ze eerder hebben betaald.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is feitelijk geen uitkering, maar een verzekering. WW betaal je via je eigen salaris.
Het laten omvallen? Volgens mij heeft die systeembank zichzelf laten omvallen. Er is niemand die een duwtje heeft gegeven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Door het laten omvallen van een systeembank?
Hmm ja, want als ze geen belasting hadden betaald waren ze niet omgevallen!111!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Banken hebben ook premie betaald, namelijk belasting aan de staat. Die staatssteun ontvangen ze eigenlijk als hun eigen winst in de vorm van belasting die ze eerder hebben betaald.
Nee, je kan het als een soort premie zien. Net als je WW-premie, voor als je werkloos raakt. Dan krijg je ook staatssteun.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm ja, want als ze geen belasting hadden betaald waren ze niet omgevallen!111!
De belasting aan de staat betaalt jan met de pet ook. Ik heb het hier over een daadwerkelijke WW premie. Je zou gelijk hebben als de banken een speciaal percentage van hun winst telkens aan de overheid zouden moeten afstaan ter "beveiliging" van hun risico's. Een waarborgfonds voor banken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Banken hebben ook premie betaald, namelijk belasting aan de staat. Die staatssteun ontvangen ze eigenlijk als hun eigen winst in de vorm van belasting die ze eerder hebben betaald.
Met alle respect, maar dat 'graaiers' zou je echt achterwege moeten laten. Dat vind ik zo'n verschrikkelijk populistisch zwaktebod.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, graaiers zullen het zien als een legitiem middel om hun corporatie in stand te houden.
Welke premie betaalden deze banken aan de overheid, speciaal voor de dekking van dit soort risico's?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef Zienswijze het volgende:
Nee, het is een soort premie. Net als je WW-premie, voor als je werkloos raakt. Dan krijg je ook staatssteun.
Hoe moet je ze dan noemen? De grijpers?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat 'graaiers' zou je echt achterwege moeten laten. Dat vind ik zo'n verschrikkelijk populistisch zwaktebod.
Je sluit handelen van buitenlandse overheden en sectorgenoten uit als oorzaak?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het laten omvallen? Volgens mij heeft die systeembank zichzelf laten omvallen. Er is niemand die een duwtje heeft gegeven.
Mijn excuses, maar graaier is echt een faalwoord. Dit is een hol begrip wat naar keuze is in te vullen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, graaiers zullen het zien als een legitiem middel om hun corporatie in stand te houden. Feitelijk is het nu dus zo dat de banken nooit meer iets te vrezen hebben (en dus gewoon weer lekker risicovolle investeringen kunnen doen), want de overheid staat wel voor hun klaar!
Banken dragen meer aan de maatschappij bij dan Jan met de Pet. Banken creeeren eveneens banen voor mensen. Jan met de Pet doet dat neit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De belasting aan de staat betaald jan met de pet ook.
Dat doen ze al genoeg door hun maatschappelijke inbreng: miljarden aan belasting + het creeeren van banen.quote:Ik heb het hier over een daadwerkelijke WW premie. Je zou gelijk hebben als de banken een speciaal percentage van hun winst telkens aan de overheid zouden moeten afstaan ter "beveiliging" van hun risico's. Een waarborgfonds voor banken.
Cohen gebruikt dat woordt ook, misschien dat men daarom dat woord overneemt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat 'graaiers' zou je echt achterwege moeten laten. Dat vind ik zo'n verschrikkelijk populistisch zwaktebod.
Ik heb er niet echt een mening over op het moment aangezien ik niks ervan af weet. Desondanks veroordeel ik het gebruik van geweld natuurlijk.quote:
Niet dat ik weet. Wel hebben zij een veel grotere maatschappelijkere inbreng dan Jan met de Pet. Door de vele miljaren (!) aan belasting en de creatie van vele banen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke premie betaalden deze banken aan de overheid, speciaal voor de dekking van dit soort risico's?
Okequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een mening over op het moment aangezien ik niks ervan af weet. Desondanks veroordeel ik het gebruik van geweld natuurlijk.
*edit* dit commentaar geldt zowel voor de Royal Air Force als de Rote Armee Fraktion.![]()
Je weet niet eens over wie je het hebt. Welke bankiers? Welke graaiers? In de Volkskrant zag ik laatst een spotprent waarop bankiers afgebeeld waren zoals vroeger joden afgebeeld werden in nazi-propaganda. Ik vind het een soort volkswoede die niet minder dom en ordinair is dan het gescheld op buitenlanders.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe moet je ze dan noemen? De grijpers?
Ik sluit niets uit "als oorzaak". Echter de bank heeft een eigen verantwoordelijkheid die met dit middel praktisch komt te vervallen. Risicovolle investeringen van een bank zijn nu kennelijk toch niet zo risicovol meer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef JoaC het volgende:
Je sluit handelen van buitenlandse overheden en sectorgenoten uit als oorzaak?
Dit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef Picchia het volgende:
De boeren bevinden zich eigenlijk in een veel luxere positie dan de banken. De overheid is blijkbaar van mening dat zij een grotere sleutelpositie innemen en/of in een nog zwakkere positie verkeren dan de banken, aangezien zij ook in de private sector opereren en direct subsidie ontvangen.
Sorry voor het saaie antwoord.quote:
En de volgende stap is dat mensen met een baan en goed vermogen wel zouden mogen stemmen, vanwege hun maatschappelijke inbreng. En anderen niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Zienswijze het volgende:
Niet dat ik weet. Wel hebben zij een veel grotere maatschappelijkere inbreng dan Jan met de Pet. Door de vele miljaren (!) aan belasting en de creatie van vele banen.
De staat heeft eigenlijk verdiend aan het risicovol gedrag van banken. Want banken maakten daardor meer winst = meer belasting voor de staat.
Ja ik ben het eens in deze.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat was een stelling. Geen argument.
Te moe van de zenuwen voor het songfestival en of Nederland zich wel kwalificeert?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
Oh oh een discussie over bankieren, verleidelijk.![]()
Maar nee, te moe.
Nou, uiterst behoudend voor jouw doen. Verfrissendquote:
Eens. Daar is het NOG erger inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef Picchia het volgende:
De boeren bevinden zich eigenlijk in een veel luxere positie dan de banken. De overheid is blijkbaar van mening dat zij een grotere sleutelpositie innemen en/of in een nog zwakkere positie verkeren dan de banken, aangezien zij ook in de private sector opereren en direct subsidie ontvangen.
4 uur lopen vergaderen netquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Te moe van de zenuwen voor het songfestival en of Nederland zich wel kwalificeert?
Omdat je geen argumenten hebt ga je in op het extreme?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En de volgende stap is dat mensen met een baan en goed vermogen wel zouden mogen stemmen, vanwege hun maatschappelijke inbreng. En anderen niet.
Ja maar die rot Afrikanen en Zuid-Amerikanen concurreren Europa anders kapot.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eens. Daar is het NOG erger inderdaad.
Ik was ook best wel trots erop.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, uiterst behoudend voor jouw doen. Verfrissend
Neen, dat is een gevolgtrekking van je manier van redeneren. Kennelijk is "maatschappelijk nut" het toverwoordje in deze wat ineens alles goed kan praten. Als jij dat al een argument durft te noemen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:01 schreef Zienswijze het volgende:
Omdat je geen argumenten hebt ga je in op het extreme?
Mensen die zelf verantwoordelijk zijn voor hun financieel falen zouden inderdaad geen uitkering moeten krijgen. Het Amerikaanse systeem komt daar dicht bij in de buurt.quote:Nee, natuurlijk niet. Het is echter enkel populistisch geneuzel om alles op "de corporaties" af te reageren. Geen staatssteun aan banken, prima, dan ook geen uitkeringen aan mensen die financieel omvallen.
De in loondienst werkende Jan, zorgt dat de banken winst maken. Je manier van redeneren kan je allerlei kanten op draaien.quote:Verder zorgt die bank voor banen, waardoor Henk, Ingrid en Jan ook een baan hebben. De in loondienst werkende Jan met de Pet doet dat niet.
Complimentjes van erik zijn juist een slecht teken. Vlug, zeg iets extreems!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik was ook best wel trots erop.
Ik hou van je.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Complimentjes van erik zijn juist een slecht teken. Vlug, zeg iets extreems!
Klopt. De boeren verliezen, de consumenten winnen. Boeren zullen zich wel ergens anders op specialiseren, iets wat ze in Afrika en Zuid-Amerika nog niet kunnen verbouwen bijv.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar die rot Afrikanen en Zuid-Amerikanen concurreren Europa anders kapot.
Dit topic is al verhit genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ze een stabiel aanbod zouden bieden dan zou dat geen probleem zijn. Maar, net zoals met olie, zijn veel politieke leiders waarschijnlijk bereid om de voedselimport als politiek pressiemiddel te gebruiken. Of in ieder geval bereid zich te mengen in de vrije handel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar die rot Afrikanen en Zuid-Amerikanen concurreren Europa anders kapot.
Jij hoeft niets extreems te zeggenquote:
Ik zie een bloeiende wietmarkt opstaan voor de Nederlandse boeren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. De boeren verliezen, de consumenten winnen. Boeren zullen zich wel ergens anders op specialiseren, iets wat ze in Afrika en Zuid-Amerika nog niet kunnen verbouwen bijv.
Hm zoals?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. De boeren verliezen, de consumenten winnen. Boeren zullen zich wel ergens anders op specialiseren, iets wat ze in Afrika en Zuid-Amerika nog niet kunnen verbouwen bijv.
Aan aanbod geen tekort. Eerder een overvloed. Maar dan gaan de Spanjaarden en de Fransen weer huilen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als ze een stabiel aanbod zouden bieden dan zou dat geen probleem zijn. Maar, net zoals met olie, zijn veel politieke leiders waarschijnlijk bereid om de voedselimport als politiek pressiemiddel te gebruiken.
Weer een blauwtje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hoeft niets extreems te zeggen
Nee, ik ben consequent. Geen staatssteun aan corporaties = geen staatssteun aan mensen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neen, dat is een gevolgtrekking van je manier van redeneren. Kennelijk is "maatschappelijk nut" het toverwoordje in deze wat ineens alles goed kan praten. Als jij dat al een argument durft te noemen...
Ja prima, maar dan ook geen uitkering voor mensen die zelf verantwoordelijk voor hun financieel falen zijn. Weg dus met de uitkeringen.quote:Mensen die zelf verantwoordelijk zijn voor hun financieel falen zouden inderdaad geen uitkering moeten krijgen. Het Amerikaanse systeem komt daar dicht bij in de buurt.
De bank kan beter Piet aannemen die winst maakt voor de bank én niet later in een uitkering belandt, dan een Jan die ook winst maakt, maar later in de uitkering belandt.quote:De in loondienst werkende Jan, zorgt dat de banken winst maken. Je manier van redeneren kan je allerlei kanten op draaien.
Goudse Kaas.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm zoals?
Straks is half NL aspergeteler.
Gelukkig heb je je UI nog, die houdt wel van je.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar maar, dat kan enkel in Gouda.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je UI nog, die houdt wel van je.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik zie een bloeiende wietmarkt opstaan voor de Nederlandse boeren.
Je hoort geregeld dat er export quotas worden opgelegd door landen. Marokko heeft ze ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aan aanbod geen tekort. Eerder een overvloed. Maar dan gaan de Spanjaarden en de Fransen weer huilen.
Hou ook van Mutant hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je UI nog, die houdt wel van je.
quote:
Ook, dat spreekt voor zich.quote:
70's, ongeldig want Erik.quote:
quote:
Het enige waar je consequent in bent is het woordje "Geen staatssteun". Als je zegt "Geen staatssteun aan corporaties = geen staatssteun aan appels", dan ben je ook consequent. Alleen is er een fundamenteel verschil tussen appels en corporaties. Dat zie jij over het hoofd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef Zienswijze het volgende:
Nee, ik ben consequent. Geen staatssteun aan corporaties = geen staatssteun aan mensen.
De WW kan prima blijven bestaan. De bijstand voor mensen die buiten hun verantwoordelijkheid om in de problemen zijn geraakt gaarne.quote:Ja prima, maar dan ook geen uitkering voor mensen die zelf verantwoordelijk voor hun financieel falen zijn. Weg dus met de uitkeringen.
Uhm, de bank merkt er geen reet van als Jan later in de uitkering belandt. Overigens is het de arbeidsmarkt die vaak bepaald wie ze aannemen. Is de arbeidsmarkt kut (kwalitatief gezien), dan zal een dergelijke corporatie gedwongen moeten verhuizen om nog te bestaan.quote:De bank kan beter Piet aannemen die winst maakt voor de bank én niet later in een uitkering belandt, dan een Jan die ook winst maakt, maar later in de uitkering belandt.
Corporaties bepalen wie ze aannemen. Niet andersom.
quote:
Deze hoorde ik net in de autoquote:
Dat is door de EU opgelegd, mede door de succesvolle lobby van Spanje. Anders hadden we hier nu goedkoper fruit. Te goedkoop (voor de Spanjaarden). Marokko zelf heeft exportbeperkingen op graan (tekorten in het binnenland).quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je hoort geregeld dat er export quotas worden opgelegd door landen. Marokko heeft ze ook.
Je aast alleen op mijn naamquote:
Jij zuigt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef eriksd het volgende:
Duran Duran zuigt sowieso.
[..]
Je aast alleen op mijn naam
Dit is een heel goed nummer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze hoorde ik net in de auto![]()
Maar die telt zeker ook niet?
Linksen hebben smaak.quote:
Nee, iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid. De medewerker binnen een bedrijf heeft de verantwoordelijkheid over zijn eigen risico's. Neem je hoge risico's, prima, maar je wordt niet gered met staatssteun.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het enige waar je consequent in bent is het woordje "Geen staatssteun". Als je zegt "Geen staatssteun aan corporaties = geen staatssteun aan appels", dan ben je ook consequent. Alleen is er een fundamenteel verschil tussen appels en corporaties. Dat zie jij over het hoofd.
Ik als belastingbetaler dus wel. En daarom ageer ik ertegen. Van de staatssteun aan ING merk ik niets, omdat de staat het terug krijgt + rente. De uitkering aan Jan met de Pet merk ik wel.quote:Uhm, de bank merkt er geen reet van als Jan later in de uitkering belandt.
Dat is waar. Maar over het algemeen, mondiaal gezien, zijn er meer werknemers beschikbaar dan dat een bedrijf nodig heeft.quote:Overigens is het de arbeidsmarkt die vaak bepaald wie ze aannemen. Is de arbeidsmarkt kut (kwalitatief gezien), dan zal een dergelijke corporatie gedwongen moeten verhuizen om nog te bestaan.
Lekker een stevige borrel, Genesis en een goed boek.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
Nog goede tips dan? Het wordt een avondje bier zuipen en muziek luisteren, denk ik. Kroegtijgeren wordt em niet, want ik moet straks weer drie dagen aan de bak.
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dit topic is al verhit genoeg.
Ik heb vandaag wel dit boek binnengekregen:
[ afbeelding ]
Godsamme, weer Genesisquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker een stevige borrel, Genesis en een goed boek.
Stiekem ben ik Siem de Jong.quote:
Toto - Africaquote:
Van sneakypete krijgt een mens al hoofdpijn, maar van jou...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid. De medewerker binnen een bedrijf heeft de verantwoordelijkheid over zijn eigen risico's. Neem je hoge risico's, prima, maar je wordt niet gered met staatssteun.
De jongere Piet heeft ook zijn eigen verantwoordelijkheid. Kunstgeschiedenis studeren terwijl je weet dat er weinig werk is (= hoge risico's nemen) Prima, maar je wordt niet gered met staatssteun.
De WW kan prima blijven bestaan. De bijstand voor mensen die buiten hun verantwoordelijkheid om in de problemen zijn geraakt gaarne. WW moet wel omlaag naar 1 a 1,5 jaar.
[..]
Ik als belastingbetaler dus wel. En daarom ageer ik ertegen. Van de staatssteun aan ING merk ik niets, omdat de staat het terug krijgt + rente. De uitkering aan Jan met de Pet merk ik wel.
[..]
Dat is waar. Maar over het algemeen, mondiaal gezien, zijn er meer werknemers beschikbaar dan dat een bedrijf nodig heeft.
Bovendien kan je je eigen (potentiele) werknemers ook nog scholen in de gewenste vorm.
Weerleggingen van 10 ideeen die vaak door mensen over Marx worden gezegd die helemaal niks van Marx snappen. Een soort handleiding om de gemiddelde post van Mlg tegen mij te beantwoorden zeg maar.quote:
Toch maar niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |