Is dat wel van echte aardappels?quote:
Die snap ik even niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:20 schreef Nautilus. het volgende:
En geeft u die betyar, die proleet met die dure zonnebril, een klap voor zijn bek.
quote:Schil en was de aardappelen, snijd ze in kleine gelijke stukken. Was (indien nodig) de boerenkool schoon en snijd hem fijn. Doe een laagje water in een grote pan (ongeveer 3 cm). Voeg de gesneden aardappels toe en twee theelepels zout. Leg de boerenkool erbovenop. Breng het water aan de kook (met de deksel op de pan) en kook het geheel in 25 tot 30 minuten gaar.
Ook zomers lekker
Breng intussen water in een pan aan de kook. Voeg een beetje zout en de rookworst toe. Haal na 20 minuten de worst uit de pan. Giet het kookvocht af en stamp de aardappels met de boerenkool fijn.
•Roer de boter erdoor en maak de stamppot af met wat melk of room, mosterd, peper en bouillonpoeder.
Sorry, omdat het groen in de puree terugkwam (schuld foto?) leek het op instantspulquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk, niet van die instant smashed potatoes
Ben je hem beu??quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar de zonnebril-posticon. Je handelsmerk.
Ik ben de auteur niet he....quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Sorry, omdat het groen in de puree terugkwam (schuld foto?) leek het op instantspul
Ik ga denk ik maar eens een gemakkelijke wok scoren, ja.quote:
Ik ga even naar de domino'squote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar eens een gemakkelijke wok scoren, ja.
In huize eriksd ook hoor.quote:
Zij weten niet wat honger isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |