wat een feestquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef smegmanus het volgende:
Ben precies met ONZ Radio dit nieuwe topic![]()
Of andersom natuurlijk.
Ik ben meer baas dan de TS van dat topic, dus ik was eerder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef smegmanus het volgende:
Ben precies met ONZ Radio dit nieuwe topic![]()
Of andersom natuurlijk.
Huh?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef smegmanus het volgende:
Bijna precies met ONZ Radio dit nieuwe topic![]()
Of andersom natuurlijk.
Doe niet zo jaquote:
sorry.quote:
ik ook!quote:
ik 8 jaar geleden ofzoquote:
quote:
Haha meisje tochquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook mijn rijbewijs, dan kan ik naar de macdrive
ik wil iemand pijn doen, wie stelt zich vrijwillig?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil iemand pijn doen, wie stelt zich vrijwillig?
ik zou jou toch nooit pijn kunnen doenquote:
Heyquote:
Geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef FreezePop het volgende:
Zit wel een snelheid achter. Waar is iedereen?
quote:
Ook aan de mijnequote:
Geen idee man, geen idee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:46 schreef dralion13 het volgende:
Ja echt he, wat is dit, waar is iedereen
IJsmuppetquote:
Flipsenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee man, geen idee.
[..]
IJsmuppet
Freezenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Flipsen![]()
Nog goed geslapen vannacht
?
Had nou gedaan wat ik zeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Freezen![]()
Nee verschrikkelijkSliep pas rond 3 uur, en heb wel 10 x de klok gezien. En heb me toen zogenaamd maar verslapen voor een afspraak op school die ik had en pas om half 9 vanmorgen aandacht. Hup omgedraaid en in bed blijven liggen tot 11 uur.
Ik weet niet wat mijn lichaam heeft hoor, ik eet nauwelijks en slaap slecht
Dat werkte nietquote:
Hoe kan dat nou niet werken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat werkte niet![]()
Tevens zijn slecht slapen en nauwelijks eten tekenen van depressie, zou ik nog een depressie kunnen hebben
hoi, wie zijn die 2 rare op tc?quote:
dat zijn je italiaanse vriendjes?quote:
ik heb geen vriendjesquote:
Het feit dat ik 10 x wakker geworden ben, zegt genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou niet werken?
Niets voor een psycholoog? Kan natuurlijk ook gewoon stress zijn. Niet gaan internet-dokteren hoor.Ga je je nog meer druk maken.
Ik weet nog vroegerquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef Creeg het volgende:
Ik heb zo zin om nu moderator te zijn op tc.
Misschien werd je wakker omdat je aan mij dacht, zo van wat wat is freezen daarquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het feit dat ik 10 x wakker geworden ben, zegt genoeg.
Geen ideeStress kan ook ja en e-dokteren durf ik niet meer, dan stress ik nog meer ja
Lol, dat lukt nu niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet nog vroegerAls we op tc kwamen jij of ik, meteen modrechten delen
KUTTT IK HEB JE NIET GESMST VANDAAG.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien werd je wakker omdat je aan mij dacht, zo van wat wat is freezen daar
Dat merkte ik inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KUTTT IK HEB JE NIET GESMST VANDAAG.
Als dat mesje is om onze trouwtaart aan te snijden vind ik het niet ergquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar denk ik nu pas aan, * Flippiee pakt mesje
Zie het niveau, ben je daar nou trots op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Creeg het volgende:
![]()
[19:01] bilal: die kkfreezepop ik zoek hem op
[19:01] bilal: eh kkaap
[19:01] bilal: en ook die kkcash
wat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Ragboer het volgende:
Waaraan heb ik dit verdiend? Ik doe jullie toch niks kwaad? Ik begrijp het echt niet hoor, echt niet. Willen jullie me breken ofzo? Ik begrijp de reden niet. Misschien moet ik maar even weg van jullie. Even rust tot rust komen en alles bedaren. Hopelijk zien jullie dan ook in dat dit gedrag niet acceptabel is. En daarnaast het niveau, is toch om te janken af en toe. Mijn oma heeft nog meer niveau in haar donder dan sommigen van jullie.
[..]
Zie het niveau, ben je daar nou trots op.
Je moet dieper reiken om die humor te snappen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Ragboer het volgende:
Waaraan heb ik dit verdiend? Ik doe jullie toch niks kwaad? Ik begrijp het echt niet hoor, echt niet. Willen jullie me breken ofzo? Ik begrijp de reden niet. Misschien moet ik maar even weg van jullie. Even rust tot rust komen en alles bedaren. Hopelijk zien jullie dan ook in dat dit gedrag niet acceptabel is. En daarnaast het niveau, is toch om te janken af en toe. Mijn oma heeft nog meer niveau in haar donder dan sommigen van jullie.
[..]
Oh ben jij dat dus..quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
weet je tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:11 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ohh jammer danmijn grootste fan blijft gianni hoor
nou, daar ben ik niet de enige inquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je toch
niks tegen jou, alleen af en toe tegen het linkdumpen van rukmuziek
watquote:How are you and your family, I sincerely hope all is well? My names are staff sergeant Matthew A. Hall, i am an American soldier serving in the US military in Iraq with the army's 3rd infantry division, with a desperate need for an Urgent assistance which gave me the courage to contact you.
I honestly want this deal to be resolved immediately,
Please, contact me as soon as possible through my private and confidential.
email: matthewhallsgt@hotmail.com
Thanks and best regards.
Sgt. Matthew A. Hall
Cash is al goed bezig voor vanavond.quote:
Ik heb er voro gezorgd dat ie in de OP zit, maar dat zeg ik niet als al die anderen er zijn, want dan wordt ie er weer uitgehaaldquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb er voro gezorgd dat ie in de OP zit, maar dat zeg ik niet als al die anderen er zijn, want dan wordt ie er weer uitgehaald
Dit ga ik even melden aan veel mensen en dan moet je je dat in het Frans voorstellen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb er voro gezorgd dat ie in de OP zit, maar dat zeg ik niet als al die anderen er zijn, want dan wordt ie er weer uitgehaald
Wat emo.gif je.quote:
Kom maar opquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit ga ik even melden aan veel mensen en dan moet je je dat in het Frans voorstellen.
Flips et la emoticon au le drapeau au le OPquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat emo.gif je.
[..]
Kom maar op![]()
Ik bedoel nee.
Je ne t'aime plus mon amourquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Flips et la emoticon au le drapeau au le OP
Ik geloof in mezelf, en dus in wat ik zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Blijven ontkennen. Misschien ga je het ooit geloven
Weet je zeker dat je in een depressie zit?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof in mezelf, en dus in wat ik zeg
Ik zei niet dat ik er in zat., maar wel de tekenen warenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je in een depressie zit?
Verdommeeeequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik er in zat., maar wel de tekenen waren
Ik word vrolijk als jij hier postquote:
Hihiquote:
Nou ik leef nog, maar mocht je ooit willen oefenen ben ik wel beschikbaar hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:47 schreef FreezePop het volgende:
leven jullie nog ik heb een ehbo diploma mond-op-mond kan gedaan worden bij een zekere groep personen in deze reeks.
Ik merkte laatst dat mijn ehbo kennis inderdaad een beetje achterligt op dat niveau. We prikken wel een datum om even te oefenen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik leef nog, maar mocht je ooit willen oefenen ben ik wel beschikbaar hoor
Ah strak plan wel weer van je hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik merkte laatst dat mijn ehbo kennis inderdaad een beetje achterligt op dat niveau. We prikken wel een datum om even te oefenen.
ik plan zoveel maar wacht nog steeds op de momenten waarop ze uitgevoerd worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah strak plan wel weer van je hoor.
jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mag ik met mijn zaag op je kapsel oefenen?
Dit filmpje gaat over twee jongens die graag timmerman willen worden en een kapsel is een ander woord voor een soort balk. Niks depressief aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:57 schreef Flippiee het volgende:
Nu ik iets over zaag lees moet ik aan een ranzig filmpje denken waarin een vrouw door midden werd gezaagd en het mis ging en ze dood ging.
Watquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit filmpje gaat over twee jongens die graag timmerman willen worden en een kapsel is een ander woord voor een soort balk. Niks depressief aan.
Oooooooohquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik denk ik probeer je slechte herinnering in een normale herinnering te veranderen.
kquote:
Inderdaadquote:
Zullen we bier drinken voor de cam op tc?quote:
Straks, heb nu eigenlijk nog geen zin in TC.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zullen we bier drinken voor de cam op tc?
Godver, mijn droom...quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Straks, heb nu eigenlijk nog geen zin in TC.....
Als we elkaar ooit eens gaan meeten gaan we toch wel samen roken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Hihi.
Ik rook alleen nog maar op feestjes ofzo. Ik hoest echt teveel
Ja, sowiesoquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als we elkaar ooit eens gaan meeten gaan we toch wel samen roken?
Oh, eigenlijk wel verstandig van je. Ik moet eigenlijk ook meer richting de gelegenheidsroker gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, sowiesoDat is ook een feestje alles.
Stuk beter wel. Ik zag net een reportage over COPD en ben echt geschrokken, heb er sowieso al veel meer kans op omdat astma en bronchitis.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk wel verstandig van je. Ik moet eigenlijk ook meer richting de gelegenheidsroker gaan.
Ik rook eigenlijk sowieso al een stuk minder, zat op een pakje per dag, nu een half pakje tot 4 sigaretten per dag. Onbewust ben ik dus al aan het minderen. Ik denk dat dat al een stuk meer kans van slagen heeft dan in één keer stoppen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Stuk beter wel. Ik zag net een reportage over COPD en ben echt geschrokken, heb er sowieso al veel meer kans op omdat astma en bronchitis.
Je bent zeker voor Italië?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kijk nu naar het Songfestival
Waar gaat het heen met mij
Ik kijk ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kijk nu naar het Songfestival
Waar gaat het heen met mij
Zoiets wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Henkie94 het volgende:
Hoe Sharr stopt met roken, samen met haar moeder:
> Hey ma, lukt t een beetje ofnoh
< HOU JE SMOEL
> HOU JIJ JE GORE GRAFBEK MAAR TEEF
> DRIE WEKEN HUISARREST
< MAAKT NIET UIT, IK BEN LEKKER ZWANGER, LEKKER PUH
Of niet?
Maar wanneer ga je dan stoppen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Nee Henkie trouwens, ik ben bij Jeroen en zij is alleen thuis. Dus mijn hond krijgt het te voorduren en Jeroen ookHeel erg denk ik
Morgenochtend, probeer geen nieuw pakje meer te kopen. Lukt me toch niet. Sowieso wel heeeel erg minderen, die zes die ik nu rook wordt maximaal 2-3.quote:
Beter nummer dan vorig jaar iigquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
Nederland heeft dit jaar best wel een goed nummer.
Mijn top 4 is
1) Azerbeidzjan
2) Nederland
3) Denemarken
4) United Kingdom
Dit deel ik met jullie, aardig he? Groetjes.
Hihi, ik ga het bijhouden voor je. Voor zover dat van een afstand kan...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Morgenochtend, probeer geen nieuw pakje meer te kopen. Lukt me toch niet. Sowieso wel heeeel erg minderen, die zes die ik nu rook wordt maximaal 2-3.
Ik meld jou gewoon elke keer als ik gerookt heb, oke?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hihi, ik ga het bijhouden voor je. Voor zover dat van een afstand kan...
Vind het opzich nog wel een lache nummer voor als ik in de kroeg ben en lam benquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Zelfs al stuurden ze mij was het beter dan vorig jaar.
Sjalalalie____!
Oei.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Nee Henkie trouwens, ik ben bij Jeroen en zij is alleen thuis. Dus mijn hond krijgt het te voorduren en Jeroen ookHeel erg denk ik
Geneuqt?quote:
Hij is homo, vrouwen zijn schattig en niet leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo ook gemeet. Hij is best lief. En hij vond mij schattig. Whihihi.
Ja dat.quote:
Weet ik toch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij is homo, vrouwen zijn schattig en niet leuk.
Klinker en botsing?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat.
[..]
Weet ik toch.
Hij gaf me zelfs twee complimenten.
preutsquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denken dat ik neuk op de tweede date.
wrmquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef Beach het volgende:
Henkie jij bent nog maagd dus doe niet zo.
Het ergste is dat ik het meteen kan lezen zonder na te hoeven denken.quote:
Same.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik het meteen kan lezen zonder na te hoeven denken.
Jazekers, maar mijn accu is bijna leeg. Spreek je later op de avond weer (lees: straks)quote:
Goed om te horen meid. Tot zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jazekers, maar mijn accu is bijna leeg. Spreek je later op de avond weer (lees: straks)
Kusjes.
True, maar dan krijg je iets als #@4@#%#$ˆ#@#23quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met sommige dingen heb ik wel moeite
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mn verslagen die ik ingeleverd heb ook allemaal gehaald woeptiedoeeee oewwww
![]()
![]()
![]()
![]()
0kquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
deze dag kan mijn geschiedenis in
Ik had 8k.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn we ook al weer overheen
Nicequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
• Rijbewijs gehaald
• Jan gezien
• Alle ingeleverde verslagen gehaald![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
• Rijbewijs gehaald
• Jan gezien
![]()
En dan te bedenken dat wij nog niet gepraat hebben vandaag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
• Rijbewijs gehaald
• Jan gezien
![]()
quote:
Oh Cosmo gemeet moet ook op het lijstje wupswupsquote:
Jawel, vanmiddag heel eventjes toch!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat wij nog niet gepraat hebben vandaag.
Yo bietsquote:
Ik ben ook blij voor jequote:
Gaan we racenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van het weekend ofzo naar een auto kijken denk ik
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
Nou jullie allemaal blij en ik ga met een kutgevoel slapen. Doei.![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Gun mij ook eens iets ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Ja hé, gelijk zo blij doen. Hoe asociaal kan je zijn. Denk ook eens aan mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gun mij ook eens iets ja.fucking egoïst.
Doe je goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
• Rijbewijs gehaald
• Jan gezien
![]()
Ik wacht geduldig af Bobo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef HappyBob het volgende:
Wow..wat is het rustig vandaagDit topic al sinds 10 voor 4 open
Misschien moet ik maar even in 20 posts uitleggen hoe de jeuk aan mijn ballen m'n leven beïnvloed.
Maar eerst even eenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
dit: Naar eigen ervaring: het hosselprotocol
/topicspam
Nope.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BietsjeGa je volgende week nog uit in Utrecht?
Klinky..vertel eens over je date vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Bobjennn en Bietsjennn en Draalionnnn.
Wanneer wel?quote:
Weet ik niet en weet ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinky..vertel eens over je date vandaag [ afbeelding ]
[..]
Wanneer wel?En waar ga je heen?
GODVERDOMME DAT WAS IK VERGETEN. COSMO.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nouuu, ik haalde Jan weer op, toen gelopen langs de damrak alles tot aan de kalvertoren straat daar. En toen terug gelopen en de tram naar het Vondelpark gepakt, en daar heel lang zitten chillen en toen eten bij O'reilly's en dat was ook heel gezellig daar! En toen daarna gingen we Cosmo opzoeken op zn werk en daar hebben we 1.5 uur staan praten !!
Watwat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GODVERDOMME DAT WAS IK VERGETEN. COSMO.
Wat ga je doen danquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cosmo vroeg nog vannacht of ik langs kwamik me de hele middag afvragen wat ik nog moest doen
Klinkt als een mooi dagje welquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nouuu, ik haalde Jan weer op, toen gelopen langs de damrak alles tot aan de kalvertoren straat daar. En toen terug gelopen en de tram naar het Vondelpark gepakt, en daar heel lang zitten chillen en toen eten bij O'reilly's en dat was ook heel gezellig daar! En toen daarna gingen we Cosmo opzoeken op zn werk en daar hebben we 1.5 uur staan praten !!
Okquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou moest nog langs Cosje maar ja zag hem vorige week nog. Is niet heel erg, hoop ik.
Ik wil gewoon met je dansen en sjansenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niet en weet ik nietwel eng dit
Woar woonde gij dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi dagje wel [ afbeelding ] Maar waarom niet vanaf de Kalvertoren naar Vondelpark gelopen als je nu eerst helemaal terug bent gelopen om de tram te pakken?En wanneer is de volgende date?
Dan moeten jullie mij op komen zoeken!
Whihi, ja weetniet lui ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi dagje wel [ afbeelding ] Maar waarom niet vanaf de Kalvertoren naar Vondelpark gelopen als je nu eerst helemaal terug bent gelopen om de tram te pakken?En wanneer is de volgende date?
Dan moeten jullie mij op komen zoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |