SPUITEN KICKS ASS!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
ze ware even gestopt, dus ik dacht dat ze het spuiten opgegeven hadden
nope, hij gaat weer lekker verder
ik kan em zelf niet zo goed zien, ik zal het even aan die man op het balkon vragenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Bilnaad bilnaad bilnaad![]()
Heb jij m vandaag al gecheckt Zwab?
Is goed. LOL @TTquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Duurde zo fucking lang voordat ie kon![]()
Ik weet dat ie niet past maar bilnaad 2 keer in de tt vond ik leuker.
Dank je Pagan
Ze liep er vanaf gisteren op te azen om een nieuw topic te beginnenquote:
Ik heb doorzettingsvermogen jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze liep er vanaf gisteren op te azen om een nieuw topic te beginnen
En door de posten dat ze de LAPO mocht pakken pakte ik de LAPO.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze liep er vanaf gisteren op te azen om een nieuw topic te beginnen
Jij hebt ook veel doorzettingsvermogen qua dwarsbomenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
En door de posten dat ze de LAPO mocht pakken pakte ik de LAPO.
En check vooral zn bilnaad ff he!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:25 schreef Pagan het volgende:
Na de ingestorte steiger van vorige week hebben ze toch weer een stuntman bereid gevonden om de dakgoot hier af te maken. Zou er nu preventief een ambulance klaarstaan?
Dat wil Strega wel voor me doen, alleen die grote pot vaseline die klaarstaat verontrust mij een beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel doorzettingsvermogen qua dwarsbomen![]()
Maar heb je je bilnaad al gecheckt?
Ik las zijn bilnaad beffe.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen van je blaren zwabber
Even terugkomend op DML en jullie. Jullie hebben mij de afgelopen maanden al zo erg geholpen dat heeft mij ontzettend goed gedaan. Ik ben ontzettend blij met iedereen die aan ons gedacht heeft en dat het helemaal niet uitmaakt wie er wel of niet mee doet. De woorden hier hielpen mij vaak al genoeg
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Wuppie!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Even terugkomend op DML en jullie. Jullie hebben mij de afgelopen maanden al zo erg geholpen dat heeft mij ontzettend goed gedaan. Ik ben ontzettend blij met iedereen die aan ons gedacht heeft en dat het helemaal niet uitmaakt wie er wel of niet mee doet. De woorden hier hielpen mij vaak al genoeg
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Psies; géén issue. En vooral erg lief van DML dat ze eraan gedacht heeft hier even langs te schuiven met de petquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:
wat een poppiequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Nou ik denk toch wel meer of weegt die ook al 2 kilo inmiddels?quote:
Oscar weegt precies 2 nu. Diaz 6.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik denk toch wel meer of weegt die ook al 2 kilo inmiddels?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Meer dan mijn dochter denk ik
Ik probeer ook wel te rusten maar dat heeft nu geen nut liggen doet teveel pijn.
Ik ben alweer op mijn startgewicht gaat snel zo en ik denk dat er nog wel wat vanaf gaat met het reizen straks.
Eerst maar eens die stuwing weg hebben dan voel ik mijn waarschijnlijk meteen een stuk fitter.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oscar weegt precies 2 nu. Diaz 6.
Hmm, filmpjes mogen niet zeker?quote:
denk het nietquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
schofthoogte van Diaz is al gewoon 31cmHad je Oscar ook gemeten DM?
Ze gaan daar ook koppeltjes maken he om te spelen, doen ze vast de grotere pups bij elkaar en de kleintjes. Diaz wil met Oscar
Hmm, ik ga straks es kijken of ik iets leuks zie in die categorie.quote:
Bijna een kilo per week nuquote:
Oscar z'n schofthoogte is ook 31.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
schofthoogte van Diaz is al gewoon 31cmHad je Oscar ook gemeten DM?
Ze gaan daar ook koppeltjes maken he om te spelen, doen ze vast de grotere pups bij elkaar en de kleintjes. Diaz wil met Oscar
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, ik ga straks es kijken of ik iets leuks zie in die categorie.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
mooie eeuwigegrasvelden foto ofzo ? je hebt vast wel iets![]()
thihi kijk nou wat ik gekocht heb voor mn nichtje
[ afbeelding ]
maatje 21, 11cm![]()
quote:
Same here, ze "praten" tegen elkaar alsof ze twintig meter van mekaar staan terwijl ze samen aan 1 dakkapelletje bezig zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Gordijnen zitten trouwens overdag nu dicht omdat die bouwlui nog bezig zijn met het balkon
Ik zou zelf voor de zaterdag kiezen als ik ook naar NSJ zou gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef Barbaaf het volgende:
Wuppie![]()
Baas Chico"doorlopen stelletje lapzwansen
"
Over Prince en NSJ zit ik nog ff te puzzelen, dat zou dan de nacht van zaterdag op zondag zijn, na de strandmeet, of heb je een tip welk van die concerten bijzonder leuk gaat worden?
En zaterdag ga ik naar die opgetuigde flipperkast Goldwing kijken
We no eat Bento Kronenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef Nonneke het volgende:
nog even over die Bento Kronen brokken, toch maar even gebeld met ze (hier eten ze ook BK L&R), maar het gaat dus enkel om het puppyvoer lam & rijst
hier staan de batchnummers van de verkeerde zakken http://www.versele-laga.c(...)6753&lng=1&mkt=11964
ik was al bang dat ik wéér opzoek moest naar ander voer, en het ging net zolang zo goed met brokken etenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We no eat Bento Kronen![]()
Chico is wel helemaal verslaafd aan puppybrokken though, das heul nie goed voor hem
jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Kattenbrokken zijn ook al zo ongezond![]()
![]()
Stomme beesten altijd he
Dat zeg ik, ik moest lachenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Hoe vond je die kaart dan?
Ik moest echt gelijk aan jou denken![]()
Oh F_R, wat een klein schatje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Nee, dat muziekje ook. Kundun en Tashi gingen spontaan meedoen.quote:
Ook een soort "never ending story"quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:13 schreef Nonneke het volgende:
zo ook weer klusjesmannen hier![]()
eindelijk de dichte panelen vervangen voor ramen, zoals besteld was maanden terug alEn ze hadden ook nog de nieuwe hor bij zich (in een zat een weeffout
)
Nou alleen nog wachten op de stokjes zodat we de 'suskasten' normaal open en dicht kunnen doen
whaaaaaaa, wat een poppetje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ook een soort "never ending story"dus.
Dat scheelt dan wel weer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
j
tis dat het van die aardige gasten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dauerlüften heet dat hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mjah van die ventilatieroosters
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef Pagan het volgende:
Mopje:
In deze tijden van verzoening besluiten god en de duivel ook tot enige toenadering. Er gaat een brug gebouwd worden tussen de hemel en de hel, ieder begint aan zijn eigen kant en in het midden, waar ze elkaar ontmoeten, komt een monument.
Aldus geschiede en na enige tijd is de duivel klaar, hij is halverwege maar vanuit de hemel is nog geen steen gelegd, er is werkelijk niets gebeurt.
Tijd voor topoverleg, de duivel nodigt god uit om eens bij te praten en zijn deel van het werk te laten zien. Hij vraagt aan god waarom hij nog niet eens begonnen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook handig dat het in elke provincie een andere naam heeftquote:![]()
![]()
neh die stop ik gewoon in de kelderkast, en als die vol is in de meterkastquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoopte dat het kasten zouden zijn waar je honden of kinderen in kon stoppen om ze te sussen, ik wilde al een order plaatsen
Mijn kelder is zo ver lopen, das te veel moeitequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neh die stop ik gewoon in de kelderkast, en als die vol is in de meterkast
die van jou passen ook makkelijk in een keukenkastjequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn kelder is zo ver lopen, das te veel moeite
Ja maar gewone keukenkastjes sussen nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die van jou passen ook makkelijk in een keukenkastje
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar gewone keukenkastjes sussen niet
bloedsinaasappelsapquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik probeer een boodschappenlijstje te maken maar ik ben echt totaal inspriratieloos
Ja die stond er al op!quote:
Je moet ze er af en toe wel uithalen. Dan komt het kastje ook niet zo vol te zitten. Hoewel... als je maar lang genoeg wacht komt er vanzelf weer meer ruimte.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neh die stop ik gewoon in de kelderkast, en als die vol is in de meterkast
Wat is ze mooi, f_rquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik laat Christan net de foto zien van f_r's dochtertje.
"Wat is dat allemaal om haar heen?"
"Ze ligt in de couveuse omdat ze zo vroeg geboren is, ze is nog heel klein."
Begrijpend: "O, ze is nog niet helemaal uitgeboren!"
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik laat Christan net de foto zien van f_r's dochtertje.
"Wat is dat allemaal om haar heen?"
"Ze ligt in de couveuse omdat ze zo vroeg geboren is, ze is nog heel klein."
Begrijpend: "O, ze is nog niet helemaal uitgeboren!"
lekker heaquote:
Ze kijkt lekker alert, he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat is ze mooi, f_rEn ze ziet er zo wijs uit
het vlees is ook lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
lekker hea![]()
![]()
Ik heb gisteren de hele avond er van zitten snacken weer
proficiat met de baby.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Ja nouquote:
Wat een prachtig meisje F_rquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Nou als je helemaal niet aan pittig gewend bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het vlees is ook lekker![]()
alhoewel ik niet snap hoe iemand kan huilen van die garnalen, maar lekker pittig zijn ze wel
Jezus fuck check zelf je mail, ik heb al lang gerepliedquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:02 schreef indaha het volgende:
Oh-Oh check je e-mail ik herhaal check je e-mail, ik heb je expertise dringend nodig
de oplossing is of schoppen tot 'ie stopt, of meer sambal!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:02 schreef indaha het volgende:
Oh-Oh check je e-mail ik herhaal check je e-mail, ik heb je expertise dringend nodig
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de oplossing is of schoppen tot 'ie stopt, of meer sambal!
Was helaas voor mijn doel beide ongeschiktquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de oplossing is of schoppen tot 'ie stopt, of meer sambal!
Sorry,wie weet nu dat jij sneller als het geluid bent,quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck check zelf je mail, ik heb al lang gereplied
Check mn tweede mail tragequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Sorry,wie weet nu dat jij sneller als het geluid bent,maar bedankt ik volg je voorstel op
Daar ben je dus nog niet te oud voorquote:
Wel voor coole ouwe dudes als jijquote:
Ja, maar tijdens de reguliere NSJ of bij Prince z'n concert? NSJ los zie ik niet zo zitten, aan de andere kant is zo'n combi ticket maar 40 euro duurder dan alleen Prince.... verwacht je dat het snel uitverkocht is?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, maar tijdens de reguliere NSJ of bij Prince z'n concert? NSJ los zie ik niet zo zitten, aan de andere kant is zo'n combi ticket maar 40 euro duurder dan alleen Prince.... verwacht je dat het snel uitverkocht is?
Ok, zaterdag Prince. Roggel jij een kaartje voor me, maak ik het geld vanavond over (89 toch? komt vast nog wat bij. ).quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee.
Wij gaan ook alleen naar Prince, anders vind ik het veel te lang![]()
Dus gewoon zaterdag of vrijdag met ons afspreken
Oh crap , ik roggel voor een collega kaarten voor de vrijdag, maar ik laat mn vriendje die de kaarten voor de zaterdag bestelt dr wel een bij roggelen als dat kan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ok, zaterdag Prince. Roggel jij een kaartje voor me, maak ik het geld vanavond over (89 toch? komt vast nog wat bij. ).
Van dr poep?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Qweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fotoooooooooooooooooo
quote:
Ja, ik had hem ook! Leuk!quote:
Had jij hem niet?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Had jij hem niet?
Het is een heel leuk en lief kaartje, wat er op staat moet je maar aan F_R vragen.![]()
Ik zet verder geen naam of andere dingen on line. Maar het is echt een kaartje wat heel goed past bij zo'n klein, lief meisje.
Had je een tijdje geleden wel doorgegeven aan F-r dat je er een wilde?quote:
Waarom doe jij oneerbare voorstellen?quote:
Waar bemoei je je mee ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom doe jij oneerbare voorstellen?
Ik heb net een halve doos leeggevroten voor ik ging eten terwijl ik de boodschappen inruimdequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
de mijne nog niet, maar ik heb net een plakje cake-met-kokos op dus ik wacht eventjes
Ik moet toch wat doen.quote:
Tief op tis veel en veel goedkoper als mn tante nog een zak vol voor me meebrengt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, kan je anders niet zelf wat garnalen marineren en in je droogoventje gooien?
is goedkoper dan naar thailand gaan denk ik
oooh, ja dat scheelt dan wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tief op tis veel en veel goedkoper als mn tante nog een zak vol voor me meebrengt.
Die gaat toch twee keer per jaar, en dan hoef ik niet eens garnalen te kopen
Mannen hèquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Laaaaaaaaat me![]()
Baaf komt schijnbaar niet op commando
Ja zeg, was ff bezig een interessante vacature te beantwoorden, toen wat pm's en daarna bijlezen. Was ook pas 8 uur thuis. Waarom zijn er trouwens zoveel posts gewist, heb ik weer een rel gemist?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Laaaaaaaaat me![]()
Baaf komt schijnbaar niet op commando
Wel met het geluid uit als ik jouw youtubejes kijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Zeg me dat je niet ook aan het kijken bent please
Ja dat zei iemandquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja en ik dacht nog wel dat ze elkaar kenden.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:42 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ zegt dat ie over twee jaar wel een pup van Diaz wil.
Want hij vindt Diaz.
Triest héquote:
oh ik wist gewoon dat het zijn WMGGW versie zou zijn toen ik greatest guitar solo ever zag staanquote:
ik weet van niets?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Had je een tijdje geleden wel doorgegeven aan F-r dat je er een wilde?
Anders heb je een slechte postbode en komt het misschien nog.
Je hebt niks misdaan, je hebt gewoon enorme pechquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:02 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok was het maar alleen stuwing. De lactatiedeskundige is gisteren nog geweest en die schrok heel erg. Heeft zelfs foto's gemaakt voor ll. Ik heb nu medicatie om alles stil te leggen en maar nooit meer met BV beginnen maar goed daarmee is de pijn niet weg. Ik vraag mij wel af wat ik toch in mijn leven misdaan moet hebben. En huilen doe ik non stop zo ongeveer maar goed ik voel mij ook heel schuldig.
quote:
trebblequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik was Prince aan het youtuben, dat was belangrijker![]()
Maar ik kijk al jaren niet meer hoor, ik geloof dat ik bij Trebble definitief afhaakte
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
trebble![]()
vind dat helemaal leuk
![]()
de cd heb ik al eens laten verdwijnen nu de mp3tjes nog
nee ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je dr mijn Trebble pics wel es laten zien?
score bijhouden zelfsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Vroeger keek ik het wel.
Met veel vrienden een toastjes en dan hielden we ook de score bij en zo![]()
Maar de laatste 10 jaar of zo echt echt echt niet meer
Ja dat was nog met zwart-wit tvquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Vroegah was het ESF veel overzichtelijker, toen keek ik wel. Toen wonnen we zelfs weleens!
Hee, wij hadden al kleurentv vanaf 1972 of zoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat was nog met zwart-wit tv![]()
Oeh, nog 9 minuten
Neequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Heel die site ligt op zn gat, wat een amateurs
Niemand lijkt nog kaarten te hebben , want niemand komt dr doorquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niemand lijkt nog kaarten te hebben , want niemand komt dr door
quote:Interne Server Fout/Internal Server Error
De server heeft een fout geconstateerd en kon uw verzoek niet afhandelen.
Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice via 0900-3001250
quote:
quote:The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Oh, herinner me nog es dr aan als die ellende achter de rug is, want die kan ik wel winnenquote:
Nee we staan aaaaaaaallemaaaaaaaaal in de wachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Barbaaf het volgende:
Tissur Elies?![]()
Ticketmaster geeft inmiddels een wachtrij. Hebben jij of je vriend al iets, oh-oh?
Maandag is qltel jarigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef Nonneke het volgende:
[Maandag is er natuurlijk weer een foto van de dag. Het thema is dan Jarig!]
als je de postcode loterij fiets van koffietijd wil winnen welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maandag is qltel jarigMoet ik dan een foto van hem maken?
O, dan geen foto dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef Nonneke het volgende:
als je de postcode loterij fiets van koffietijd wil winnen wel
Mijn computer heeft weer kuren; je kent het wel (of waarschijnlijk niet, want jij hebt er verstand van en ik niet): blue-screens, vastlopers, reboots, etc. Ril... toen ik het vorig jaar had, heeft Siemens het uiteindelijk opgelost door een nieuw moederbord te plaatsen. Maar daar heb ik nu geen tijd voor.quote:
Ja, ik neem gewoon een dochter van Diaz en dan zet ik Oscar er op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Teckel x naakthond![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat het zo goed gaat f_r
Hé gelukkig F_R. Fijn dat dat kleine meisje zo goed gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes met de kaartjes oh-oh
De KA was erg tevreden ze gaan de voeding weer ophogen en het infuus langzaam afbouwen
Ga haar zo weer verschonen en voeden en dan lekker knuffelen.
Dat klinkt goed f_r, wat fijn johquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
De KA was erg tevreden ze gaan de voeding weer ophogen en het infuus langzaam afbouwen
Dat soort fratsen druk ik zo snel mogelijk de kop in, de oorzaak achterhalen is het eerste waar je aan begint, alleen is daar geen standaardmethode voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn computer heeft weer kuren; je kent het wel (of waarschijnlijk niet, want jij hebt er verstand van en ik niet): blue-screens, vastlopers, reboots, etc. Ril... toen ik het vorig jaar had, heeft Siemens het uiteindelijk opgelost door een nieuw moederbord te plaatsen. Maar daar heb ik nu geen tijd voor.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Nou die kaarten voor zaterdag lukken niet.
Voor vrijdag hebben we 2 van de 4 kaarten, das al iets , maar Baaf kan dalijk niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |