SPUITEN KICKS ASS!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
ze ware even gestopt, dus ik dacht dat ze het spuiten opgegeven hadden
nope, hij gaat weer lekker verder
ik kan em zelf niet zo goed zien, ik zal het even aan die man op het balkon vragenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Bilnaad bilnaad bilnaad![]()
Heb jij m vandaag al gecheckt Zwab?
Is goed. LOL @TTquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Duurde zo fucking lang voordat ie kon![]()
Ik weet dat ie niet past maar bilnaad 2 keer in de tt vond ik leuker.
Dank je Pagan
Ze liep er vanaf gisteren op te azen om een nieuw topic te beginnenquote:
Ik heb doorzettingsvermogen jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze liep er vanaf gisteren op te azen om een nieuw topic te beginnen
En door de posten dat ze de LAPO mocht pakken pakte ik de LAPO.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze liep er vanaf gisteren op te azen om een nieuw topic te beginnen
Jij hebt ook veel doorzettingsvermogen qua dwarsbomenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
En door de posten dat ze de LAPO mocht pakken pakte ik de LAPO.
En check vooral zn bilnaad ff he!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:25 schreef Pagan het volgende:
Na de ingestorte steiger van vorige week hebben ze toch weer een stuntman bereid gevonden om de dakgoot hier af te maken. Zou er nu preventief een ambulance klaarstaan?
Dat wil Strega wel voor me doen, alleen die grote pot vaseline die klaarstaat verontrust mij een beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel doorzettingsvermogen qua dwarsbomen![]()
Maar heb je je bilnaad al gecheckt?
Ik las zijn bilnaad beffe.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen van je blaren zwabber
Even terugkomend op DML en jullie. Jullie hebben mij de afgelopen maanden al zo erg geholpen dat heeft mij ontzettend goed gedaan. Ik ben ontzettend blij met iedereen die aan ons gedacht heeft en dat het helemaal niet uitmaakt wie er wel of niet mee doet. De woorden hier hielpen mij vaak al genoeg
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Wuppie!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Even terugkomend op DML en jullie. Jullie hebben mij de afgelopen maanden al zo erg geholpen dat heeft mij ontzettend goed gedaan. Ik ben ontzettend blij met iedereen die aan ons gedacht heeft en dat het helemaal niet uitmaakt wie er wel of niet mee doet. De woorden hier hielpen mij vaak al genoeg
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Psies; géén issue. En vooral erg lief van DML dat ze eraan gedacht heeft hier even langs te schuiven met de petquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:
wat een poppiequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Nou ik denk toch wel meer of weegt die ook al 2 kilo inmiddels?quote:
Oscar weegt precies 2 nu. Diaz 6.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik denk toch wel meer of weegt die ook al 2 kilo inmiddels?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Meer dan mijn dochter denk ik
Ik probeer ook wel te rusten maar dat heeft nu geen nut liggen doet teveel pijn.
Ik ben alweer op mijn startgewicht gaat snel zo en ik denk dat er nog wel wat vanaf gaat met het reizen straks.
Eerst maar eens die stuwing weg hebben dan voel ik mijn waarschijnlijk meteen een stuk fitter.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oscar weegt precies 2 nu. Diaz 6.
Hmm, filmpjes mogen niet zeker?quote:
denk het nietquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
schofthoogte van Diaz is al gewoon 31cmHad je Oscar ook gemeten DM?
Ze gaan daar ook koppeltjes maken he om te spelen, doen ze vast de grotere pups bij elkaar en de kleintjes. Diaz wil met Oscar
Hmm, ik ga straks es kijken of ik iets leuks zie in die categorie.quote:
Bijna een kilo per week nuquote:
Oscar z'n schofthoogte is ook 31.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
schofthoogte van Diaz is al gewoon 31cmHad je Oscar ook gemeten DM?
Ze gaan daar ook koppeltjes maken he om te spelen, doen ze vast de grotere pups bij elkaar en de kleintjes. Diaz wil met Oscar
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, ik ga straks es kijken of ik iets leuks zie in die categorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |