Ja dat was nog met zwart-wit tvquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Vroegah was het ESF veel overzichtelijker, toen keek ik wel. Toen wonnen we zelfs weleens!
Hee, wij hadden al kleurentv vanaf 1972 of zoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat was nog met zwart-wit tv![]()
Oeh, nog 9 minuten
Neequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Heel die site ligt op zn gat, wat een amateurs
Niemand lijkt nog kaarten te hebben , want niemand komt dr doorquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niemand lijkt nog kaarten te hebben , want niemand komt dr door
quote:Interne Server Fout/Internal Server Error
De server heeft een fout geconstateerd en kon uw verzoek niet afhandelen.
Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice via 0900-3001250
quote:
quote:The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Oh, herinner me nog es dr aan als die ellende achter de rug is, want die kan ik wel winnenquote:
Nee we staan aaaaaaaallemaaaaaaaaal in de wachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Barbaaf het volgende:
Tissur Elies?![]()
Ticketmaster geeft inmiddels een wachtrij. Hebben jij of je vriend al iets, oh-oh?
Maandag is qltel jarigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef Nonneke het volgende:
[Maandag is er natuurlijk weer een foto van de dag. Het thema is dan Jarig!]
als je de postcode loterij fiets van koffietijd wil winnen welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maandag is qltel jarigMoet ik dan een foto van hem maken?
O, dan geen foto dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef Nonneke het volgende:
als je de postcode loterij fiets van koffietijd wil winnen wel
Mijn computer heeft weer kuren; je kent het wel (of waarschijnlijk niet, want jij hebt er verstand van en ik niet): blue-screens, vastlopers, reboots, etc. Ril... toen ik het vorig jaar had, heeft Siemens het uiteindelijk opgelost door een nieuw moederbord te plaatsen. Maar daar heb ik nu geen tijd voor.quote:
Ja, ik neem gewoon een dochter van Diaz en dan zet ik Oscar er op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Teckel x naakthond![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat het zo goed gaat f_r
Hé gelukkig F_R. Fijn dat dat kleine meisje zo goed gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes met de kaartjes oh-oh
De KA was erg tevreden ze gaan de voeding weer ophogen en het infuus langzaam afbouwen
Ga haar zo weer verschonen en voeden en dan lekker knuffelen.
Dat klinkt goed f_r, wat fijn johquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
De KA was erg tevreden ze gaan de voeding weer ophogen en het infuus langzaam afbouwen
Dat soort fratsen druk ik zo snel mogelijk de kop in, de oorzaak achterhalen is het eerste waar je aan begint, alleen is daar geen standaardmethode voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn computer heeft weer kuren; je kent het wel (of waarschijnlijk niet, want jij hebt er verstand van en ik niet): blue-screens, vastlopers, reboots, etc. Ril... toen ik het vorig jaar had, heeft Siemens het uiteindelijk opgelost door een nieuw moederbord te plaatsen. Maar daar heb ik nu geen tijd voor.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Nou die kaarten voor zaterdag lukken niet.
Voor vrijdag hebben we 2 van de 4 kaarten, das al iets , maar Baaf kan dalijk niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |