quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
mooie eeuwigegrasvelden foto ofzo ? je hebt vast wel iets![]()
thihi kijk nou wat ik gekocht heb voor mn nichtje
[ afbeelding ]
maatje 21, 11cm![]()
quote:
Same here, ze "praten" tegen elkaar alsof ze twintig meter van mekaar staan terwijl ze samen aan 1 dakkapelletje bezig zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Gordijnen zitten trouwens overdag nu dicht omdat die bouwlui nog bezig zijn met het balkon
Ik zou zelf voor de zaterdag kiezen als ik ook naar NSJ zou gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef Barbaaf het volgende:
Wuppie![]()
Baas Chico"doorlopen stelletje lapzwansen
"
Over Prince en NSJ zit ik nog ff te puzzelen, dat zou dan de nacht van zaterdag op zondag zijn, na de strandmeet, of heb je een tip welk van die concerten bijzonder leuk gaat worden?
En zaterdag ga ik naar die opgetuigde flipperkast Goldwing kijken
We no eat Bento Kronenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef Nonneke het volgende:
nog even over die Bento Kronen brokken, toch maar even gebeld met ze (hier eten ze ook BK L&R), maar het gaat dus enkel om het puppyvoer lam & rijst
hier staan de batchnummers van de verkeerde zakken http://www.versele-laga.c(...)6753&lng=1&mkt=11964
ik was al bang dat ik wéér opzoek moest naar ander voer, en het ging net zolang zo goed met brokken etenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We no eat Bento Kronen![]()
Chico is wel helemaal verslaafd aan puppybrokken though, das heul nie goed voor hem
jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Kattenbrokken zijn ook al zo ongezond![]()
![]()
Stomme beesten altijd he
Dat zeg ik, ik moest lachenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Hoe vond je die kaart dan?
Ik moest echt gelijk aan jou denken![]()
Oh F_R, wat een klein schatje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen van je blaren zwabber
Even terugkomend op DML en jullie. Jullie hebben mij de afgelopen maanden al zo erg geholpen dat heeft mij ontzettend goed gedaan. Ik ben ontzettend blij met iedereen die aan ons gedacht heeft en dat het helemaal niet uitmaakt wie er wel of niet mee doet. De woorden hier hielpen mij vaak al genoeg
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Nee, dat muziekje ook. Kundun en Tashi gingen spontaan meedoen.quote:
Ook een soort "never ending story"quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:13 schreef Nonneke het volgende:
zo ook weer klusjesmannen hier![]()
eindelijk de dichte panelen vervangen voor ramen, zoals besteld was maanden terug alEn ze hadden ook nog de nieuwe hor bij zich (in een zat een weeffout
)
Nou alleen nog wachten op de stokjes zodat we de 'suskasten' normaal open en dicht kunnen doen
whaaaaaaa, wat een poppetje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen van je blaren zwabber
Even terugkomend op DML en jullie. Jullie hebben mij de afgelopen maanden al zo erg geholpen dat heeft mij ontzettend goed gedaan. Ik ben ontzettend blij met iedereen die aan ons gedacht heeft en dat het helemaal niet uitmaakt wie er wel of niet mee doet. De woorden hier hielpen mij vaak al genoeg
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ook een soort "never ending story"dus.
Dat scheelt dan wel weer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
j
tis dat het van die aardige gasten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dauerlüften heet dat hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mjah van die ventilatieroosters
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef Pagan het volgende:
Mopje:
In deze tijden van verzoening besluiten god en de duivel ook tot enige toenadering. Er gaat een brug gebouwd worden tussen de hemel en de hel, ieder begint aan zijn eigen kant en in het midden, waar ze elkaar ontmoeten, komt een monument.
Aldus geschiede en na enige tijd is de duivel klaar, hij is halverwege maar vanuit de hemel is nog geen steen gelegd, er is werkelijk niets gebeurt.
Tijd voor topoverleg, de duivel nodigt god uit om eens bij te praten en zijn deel van het werk te laten zien. Hij vraagt aan god waarom hij nog niet eens begonnen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook handig dat het in elke provincie een andere naam heeftquote:![]()
![]()
neh die stop ik gewoon in de kelderkast, en als die vol is in de meterkastquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoopte dat het kasten zouden zijn waar je honden of kinderen in kon stoppen om ze te sussen, ik wilde al een order plaatsen
Mijn kelder is zo ver lopen, das te veel moeitequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neh die stop ik gewoon in de kelderkast, en als die vol is in de meterkast
die van jou passen ook makkelijk in een keukenkastjequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn kelder is zo ver lopen, das te veel moeite
Ja maar gewone keukenkastjes sussen nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die van jou passen ook makkelijk in een keukenkastje
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar gewone keukenkastjes sussen niet
bloedsinaasappelsapquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik probeer een boodschappenlijstje te maken maar ik ben echt totaal inspriratieloos
Ja die stond er al op!quote:
Je moet ze er af en toe wel uithalen. Dan komt het kastje ook niet zo vol te zitten. Hoewel... als je maar lang genoeg wacht komt er vanzelf weer meer ruimte.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neh die stop ik gewoon in de kelderkast, en als die vol is in de meterkast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |