Had jij hem niet?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Had jij hem niet?
Het is een heel leuk en lief kaartje, wat er op staat moet je maar aan F_R vragen.![]()
Ik zet verder geen naam of andere dingen on line. Maar het is echt een kaartje wat heel goed past bij zo'n klein, lief meisje.
Had je een tijdje geleden wel doorgegeven aan F-r dat je er een wilde?quote:
Waarom doe jij oneerbare voorstellen?quote:
Waar bemoei je je mee ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom doe jij oneerbare voorstellen?
Ik heb net een halve doos leeggevroten voor ik ging eten terwijl ik de boodschappen inruimdequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
de mijne nog niet, maar ik heb net een plakje cake-met-kokos op dus ik wacht eventjes
Ik moet toch wat doen.quote:
Tief op tis veel en veel goedkoper als mn tante nog een zak vol voor me meebrengt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, kan je anders niet zelf wat garnalen marineren en in je droogoventje gooien?
is goedkoper dan naar thailand gaan denk ik
oooh, ja dat scheelt dan wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tief op tis veel en veel goedkoper als mn tante nog een zak vol voor me meebrengt.
Die gaat toch twee keer per jaar, en dan hoef ik niet eens garnalen te kopen
Mannen hèquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Laaaaaaaaat me![]()
Baaf komt schijnbaar niet op commando
Ja zeg, was ff bezig een interessante vacature te beantwoorden, toen wat pm's en daarna bijlezen. Was ook pas 8 uur thuis. Waarom zijn er trouwens zoveel posts gewist, heb ik weer een rel gemist?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Laaaaaaaaat me![]()
Baaf komt schijnbaar niet op commando
Wel met het geluid uit als ik jouw youtubejes kijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Zeg me dat je niet ook aan het kijken bent please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |