Wat is ze mooi, f_rquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen van je blaren zwabber
Even terugkomend op DML en jullie. Jullie hebben mij de afgelopen maanden al zo erg geholpen dat heeft mij ontzettend goed gedaan. Ik ben ontzettend blij met iedereen die aan ons gedacht heeft en dat het helemaal niet uitmaakt wie er wel of niet mee doet. De woorden hier hielpen mij vaak al genoeg
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik laat Christan net de foto zien van f_r's dochtertje.
"Wat is dat allemaal om haar heen?"
"Ze ligt in de couveuse omdat ze zo vroeg geboren is, ze is nog heel klein."
Begrijpend: "O, ze is nog niet helemaal uitgeboren!"
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik laat Christan net de foto zien van f_r's dochtertje.
"Wat is dat allemaal om haar heen?"
"Ze ligt in de couveuse omdat ze zo vroeg geboren is, ze is nog heel klein."
Begrijpend: "O, ze is nog niet helemaal uitgeboren!"
lekker heaquote:
Ze kijkt lekker alert, he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat is ze mooi, f_rEn ze ziet er zo wijs uit
het vlees is ook lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
lekker hea![]()
![]()
Ik heb gisteren de hele avond er van zitten snacken weer
proficiat met de baby.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Even terugkomend op DML en jullie. Jullie hebben mij de afgelopen maanden al zo erg geholpen dat heeft mij ontzettend goed gedaan. Ik ben ontzettend blij met iedereen die aan ons gedacht heeft en dat het helemaal niet uitmaakt wie er wel of niet mee doet. De woorden hier hielpen mij vaak al genoeg
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Ja nouquote:
Wat een prachtig meisje F_rquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
En dan nu een foto
[ afbeelding ]
Nou als je helemaal niet aan pittig gewend bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het vlees is ook lekker![]()
alhoewel ik niet snap hoe iemand kan huilen van die garnalen, maar lekker pittig zijn ze wel
Jezus fuck check zelf je mail, ik heb al lang gerepliedquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:02 schreef indaha het volgende:
Oh-Oh check je e-mail ik herhaal check je e-mail, ik heb je expertise dringend nodig
de oplossing is of schoppen tot 'ie stopt, of meer sambal!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:02 schreef indaha het volgende:
Oh-Oh check je e-mail ik herhaal check je e-mail, ik heb je expertise dringend nodig
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de oplossing is of schoppen tot 'ie stopt, of meer sambal!
Was helaas voor mijn doel beide ongeschiktquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de oplossing is of schoppen tot 'ie stopt, of meer sambal!
Sorry,wie weet nu dat jij sneller als het geluid bent,quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck check zelf je mail, ik heb al lang gereplied
Check mn tweede mail tragequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Sorry,wie weet nu dat jij sneller als het geluid bent,maar bedankt ik volg je voorstel op
Daar ben je dus nog niet te oud voorquote:
Wel voor coole ouwe dudes als jijquote:
Ja, maar tijdens de reguliere NSJ of bij Prince z'n concert? NSJ los zie ik niet zo zitten, aan de andere kant is zo'n combi ticket maar 40 euro duurder dan alleen Prince.... verwacht je dat het snel uitverkocht is?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, maar tijdens de reguliere NSJ of bij Prince z'n concert? NSJ los zie ik niet zo zitten, aan de andere kant is zo'n combi ticket maar 40 euro duurder dan alleen Prince.... verwacht je dat het snel uitverkocht is?
Ok, zaterdag Prince. Roggel jij een kaartje voor me, maak ik het geld vanavond over (89 toch? komt vast nog wat bij. ).quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee.
Wij gaan ook alleen naar Prince, anders vind ik het veel te lang![]()
Dus gewoon zaterdag of vrijdag met ons afspreken
Oh crap , ik roggel voor een collega kaarten voor de vrijdag, maar ik laat mn vriendje die de kaarten voor de zaterdag bestelt dr wel een bij roggelen als dat kan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ok, zaterdag Prince. Roggel jij een kaartje voor me, maak ik het geld vanavond over (89 toch? komt vast nog wat bij. ).
Van dr poep?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Qweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fotoooooooooooooooooo
quote:
Ja, ik had hem ook! Leuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |