SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eigenlijk met die achterlijke euro-knop van die nieuwe "subsite"?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 05:48 schreef Sander het volgende:
Waarom denk ik nou dat zij last heeft van d'r rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eigenlijk met die achterlijke euro-knop van die nieuwe "subsite"?![]()
Als dat het eerste is wat je denkt bij het zien van dergelijke jetsers zijn er twee mogelijkheden;quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat zij last heeft van d'r rug
Hier hebben we twee dagen van een non-stop alarm mogen genieten......quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great het brandalarm gaat nu al voor de 5e keer afEn nee er is geen brand..
Een combinatie van 1 en 2? Ik dacht dat zijn prima meloenen. Ik voel me net een groenteman1quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als dat het eerste is wat je denkt bij het zien van dergelijke jetsers zijn er twee mogelijkheden;
1. je bent een homo
2. je bent een chiropractor
Hahaha, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Laysa het volgende:
Indoctrinatie...ik zou het boek verbranden
Greatstal minds think a likequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht precies hetzelfde
Oef, meid, nou moet je me niet veel grappiger wordenquote:
je moest eens wetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oef, meid, nou moet je me niet veel grappiger worden![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
Toch maar eens op de koffie komen met wat 'cake' bij Laysa en D_K als dat het niveau daar is
De gemiddelde bewoner hier heeft een chromosomen-surplus of deficiëntiequote:
Leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Net weer een aflevering van Family Guy ondertiteld.
Voor wie? Comedy Central? Tofquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Vuile wespquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:16 schreef Sander het volgende:
[..]
True that. 024 is niet voor niets een lager getal.
Soms zijn die ondertitels zo slecht... mensen die echt vertrouwen op de ondertiteling missen zo vaak een grap omdat ie zo dom word ondertiteldquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Je hebt mailquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het zo leuk is in Arnhem blijf daar dan
Jep! Ik heb echt enorm afwisselend werk, hiervoor The Office US gedaan en nu bezig met When I Was 17 voor MTV.quote:
Ja, erg he? Ik probeer het zelf beter te doen, maar ik moet er wel bij zeggen dat het echt een vak apart is...het is lang niet zo makkelijk als het lijkt, omdat je je aan heel veel regels moet houden (hoe lang de tekst in beeld mag staan, hoeveel tekens er op een regel mogen etc). Dus het is echt een uitdaging.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:26 schreef Difficult het volgende:
[..]
Soms zijn die ondertitels zo slecht... mensen die echt vertrouwen op de ondertiteling missen zo vaak een grap omdat ie zo dom word ondertiteld
Kun jij japans dan? of moet je de ondertitel vertalenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef morgane het volgende:
Postbode in Weebosch...hoe verzin je het?
Haha ja, ik word soms nog wel eens afgeleid. Vooral bij Family Guy en Takeshi (de Japanse wipe-out). Maar m'n stagebegeleider gniffelt net zo hard mee als we de programma's samen doornemen
En ja, ik kijk nog wel tv. Maar géén comedy central of mtv. Alleen soms ff langszappen om te kijken of er toevallig een programma dat ik ondertiteld heb bezig is
Ik vraag me af, hoeveel vertaal je ongeveer per dag? Als je het hebt over engelstalige comedy van ong. 21 minuten per aflevering?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef morgane het volgende:
Haha nee, de Nederlandse voice-over ondertitelen voor doven
Ik ben met een aflevering tussen de 7 en 8 uur bezig. Ongeveer een hele dag dus. Dat lijkt heel langzaam, maar ik zit nu bijna op het gemiddelde van de vaste ondertitelaars. In een minuut zeggen mensen gewoon veel meer dan je denktquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vraag me af, hoeveel vertaal je ongeveer per dag? Als je het hebt over engelstalige comedy van ong. 21 minuten per aflevering?
Wow! Dat is veel langer dan ik gedacht had! Komt er ook nog veel zoekwerk bij kijken als er referenties zijn naar dingen die hier niet algemeen bekend zijn (typisch Amerikaanse dingen, gezegdes e.d.)?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ben met een aflevering tussen de 7 en 8 uur bezig. Ongeveer een hele dag dus. Dat lijkt heel langzaam, maar ik zit nu bijna op het gemiddelde van de vaste ondertitelaars. In een minuut zeggen mensen gewoon veel meer dan je denkt
Zo lang ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ben met een aflevering tussen de 7 en 8 uur bezig. Ongeveer een hele dag dus. Dat lijkt heel langzaam, maar ik zit nu bijna op het gemiddelde van de vaste ondertitelaars. In een minuut zeggen mensen gewoon veel meer dan je denkt
3 á 4 zou ik ook wel vrij veel vinden, maar 1 per dag is toch wel erg weinig voor m'n gevoel. Hoe ga je eigenlijk te werk, schrijf je eerst de Engelse op, of hebben jullie een script bij elke aflevering? Dan vertalen en dan de zinnen juist plaatsen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:21 schreef morgane het volgende:
Iedereen denkt dat ik wel 3 of 4 afleveringen op een dag doe ja. Maar het duurt veel langer.
Ik moet inderdaad heel veel opzoeken. Referenties naar bekende mensen die we hier niet kennen, parodieën op andere films/series, quotes uit andere series, gezegdes...ik zit de halve dag op Google.
Maar het blijft toch gewoon vertaalwerkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:32 schreef morgane het volgende:
Nog niet, en ik loop nu ruim een maand stage. Het zijn veel verschillende soorten programma's, dus dat vind ik wel heel afwisselend.
Jep gezien! Alhoewel ik ( zo als vaker bij de sshn ) de tekening niet helemaal snap lijkt het me wel een tof ding!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:38 schreef Rituals het volgende:
Klinkt als een toffe stage morgane!
@Yash & IB, hebben jullie die tweepersoonswoning gezien op de SSHN? Iets voor jullie?
Ik snap het portaal niet helemaal geloof ik. En ik zie geen douche?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jep gezien! Alhoewel ik ( zo als vaker bij de sshn ) de tekening niet helemaal snap lijkt het me wel een tof ding!
Zo even met Ib over hebben
Dat ja, waarschijnlijk worden we het sowieso niet, omdat er een of ander moloch uit de diepste krochten der inschrijftijd komtquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:55 schreef Californium het volgende:
Douche onder trap?
Ik denk dat je wel veel punten moet hebben! 2 slaapkamers
Denk ik inderdaad ook, maar wie niet waagt wie niet wint tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:55 schreef Californium het volgende:
Douche onder trap?
Ik denk dat je wel veel punten moet hebben! 2 slaapkamers
Ik denk dat voor mij de reden om nie te reageren zou zijn dat het exclusief gas, water licht is!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat ja, waarschijnlijk worden we het sowieso niet, omdat er een of ander moloch uit de diepste krochten der inschrijftijd komt
Nouja, het zal geen 200 euro g/w/l per maand zijn tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat voor mij de reden om nie te reageren zou zijn dat het exclusief gas, water licht is!
Dat zeg ik ook niet... Maar ik vind het wel lekker makkelijk zo!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nouja, het zal geen 200 euro g/w/l per maand zijn toch
Ik denk dat als je er een beetje op let, je dan gauw goedkoper uit bent dan bij een vaste prijs hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet... Maar ik vind het wel lekker makkelijk zo!
Mwoah, vergis je daar niet in. Voor een 2-persoons huishouden (flatje) lopen gas en elektriciteit al op tot 130 euro (met de teruggave verrekend), volgens het Nibud. Da's best veel geld. Geen 200 euro, maar toch. Eénpersoons zit ook bijna aan dat bedrag, overigens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nouja, het zal geen 200 euro g/w/l per maand zijn toch
Ik denk het niet.. sshn zou echt niet zo een flat onderhuren zonder een douche! Iig niet zonder dat erbij te vermelden!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat als je er een beetje op let, je dan gauw goedkoper uit bent dan bij een vaste prijs hoor
Overigens is het wel het oudste gebouw van de SSHN kennelijk, dus het gebrek aan douche zou best eens kunnen kloppen
Dat hoefde toen nog niet, bij gebrek aan waterleiding in Nijmegen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens is het wel het oudste gebouw van de SSHN kennelijk, dus het gebrek aan douche zou best eens kunnen kloppen
Weet je ook gelijk wie er schuldig is aan de krakerscultuur!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat hoefde toen nog niet, bij gebrek aan waterleiding in Nijmegen?
Ik heb the big bang theory zelf nog niet gedaan, maar collega's wel. Grapjes vertalen is supermoeilijk, een goede vertaling vinden niet maar het moet wel in het beeld passenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
morgane doe je ook de big bang theorie?
coole stage trouwens, lijkt me ook leuk om te doen hahaha
vind het zelf altijd jammer als grapjes niet goed vertaald worden, maar dat is ook moeilijk lijkt me..
Word!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme bijna weekend, jonguh! Boem!
En je jaaropgave dan? Die van 2010 hoor je nu wel te hebben. Anders een overzicht van je belastbaar inkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net nu we de sshn een keer willen bellen zijn ze dicht wegens een of ander jubileum
Zag net ook dat je ook een bewijs van inkomen moet hebben tegenwoordig, nou dat gaat hem ook al niet meer worden voor deze keer.. HendigMooie is dat je nu alleen die van 2009 kan aanvragen en toen kreeg ik nog stufi, en als je stufi krijgt moet je dat overleggen en geen ib60 formulier
Maar ik moet dus toch een IB60 formulier hebben..
Maar goed volgens mij is de parkeerplek voor de auto daar echt kut dus het gaat hem sowieso niet worden..
Kan een modje IB een dagban geven voor het maken van de meeste trieste joke EVER!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
Er zitten twee vogels in een boom. Zegt de een tegen de ander: "Tweet" Zegt de ander: "Retweet"![]()
![]()
Eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef Swine het volgende:
[..]
Kan een modje IB een dagban geven voor het maken van de meeste trieste joke EVER!
Moet wel nieuwe spullen kopen voor m'n nieuwe woning natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Moet wel nieuwe spullen kopen voor m'n nieuwe woning natuurlijk![]()
.
Pics!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Nee, wat er onder zit! Het gaat namelijk niet om de verpakking! Zo oppervlakkig zijn we hier niet!quote:
Dat mag. Maar je mag ook een shoot maken: beginnen met het hele pakket en eindigen zoals D_K voorsteltquote:
cool ideequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat mag. Maar je mag ook een shoot maken: beginnen met het hele pakket en eindigen zoals D_K voorstelt
Jouw keuze.
toffe plaat, helaas ook een van de weinige. Aan het laatste album kan ik niet wennenquote:
In verkeerde volgorde, maar achquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat mag. Maar je mag ook een shoot maken: beginnen met het hele pakket en eindigen zoals D_K voorstelt
Jouw keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Hmm nee... Kan me niet bekorenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
In verkeerde volgorde, maar achPer wanneer kwam je ook alweer hier in het gebouw?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
In verkeerde volgorde, maar achDie tetten ken ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.destadstuyn.nl/ = gezellig en goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:42 schreef Dupje het volgende:
Morgen ga ik met vriendlief en mn ouders uit eten in Nijmegen. Iemand een leuk idee? Niet te duur, maar goedkoop hoeft ook niet. Iets gezelligs, en waar vega aanwezig is?
Kent iemand Eethuis Weet Je Wel? En hebben jullie nog andere ideeën?
Popocatepetl schijnt goed te zijn, maar toch betaalbaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:42 schreef Dupje het volgende:
Morgen ga ik met vriendlief en mn ouders uit eten in Nijmegen. Iemand een leuk idee? Niet te duur, maar goedkoop hoeft ook niet. Iets gezelligs, en waar vega aanwezig is?
Kent iemand Eethuis Weet Je Wel? En hebben jullie nog andere ideeën?
Thanks!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:20 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
http://www.destadstuyn.nl/ = gezellig en goed
http://www.vaderland.net/ = strak maar prima eten
merano aan de lange hezelstraat is ook aan te raden (al hebben ze alleen pasta gerechten)
Popo is idd goed! Een tip: wel reserveren als dat kan, altijd kei druk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Popocatepetl schijnt goed te zijn, maar toch betaalbaarMoeten wij binnenkort ook nog eens proberen
Nopequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:31 schreef morgane het volgende:
Ff spammen: Ik heb m'n cd- en dvdcollectie uitgezocht en een aantal dingen wil ik kwijt.
Diverse cd's en dvd's
Je I Love Arnhem shirtje?quote:
Zou ik dat doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
cool ideekick je het meettopic nog ?`
26/27/29 kan ik
2/4/5 kan ik
Ik ben laatst bij de Stadstuyn geweest, maar vond 't de prijs niet waard. Het was niet slecht ofzo, maar ik vond het niet geweldig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:20 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
http://www.destadstuyn.nl/ = gezellig en goed
http://www.vaderland.net/ = strak maar prima eten
merano aan de lange hezelstraat is ook aan te raden (al hebben ze alleen pasta gerechten)
[..]
In verkeerde volgorde, maar achGoed bezig trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zo verkleurd op de laatste foto, of lijkt dat maar zo?Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik ben niet zo bruin, dus ik was vooral erg wit volgens mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig trouwens!
Ben je zo verkleurd op de laatste foto, of lijkt dat maar zo?
Ik heb er nu twee keer gegeten. De eerste keer vond ik het heerlijk en de tweede keer viel het wat tegen. Jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben laatst bij de Stadstuyn geweest, maar vond 't de prijs niet waard. Het was niet slecht ofzo, maar ik vond het niet geweldig.
Popo moet je alleen komen als je schreeuwende honger hebt, ander krijg je de helft niet op. Het smaakt op zich prima (zeker voor de prijs).quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef Dupje het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Popo is idd goed! Een tip: wel reserveren als dat kan, altijd kei druk!
Ah ok, thanks! Goed om te wetenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:25 schreef Mikkie het volgende:
Samson it is. Nieuwe HD beamer nota bene. Het is dat ik in de UB ga scriptiën, anders zou ik waarschijnlijk wel bij Samson zitten.
Lekker hoor, ik ben jaloers! Ik moet nu zelfs op m'n vrije zondag aan de studiequote:Op zondag 15 mei 2011 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het heerlijk als het morgenavond isDat betekend namelijk dat ik mijn tentamen gehad heb en dat ik iig tot de uitslag zomervakantie heb
Is de uitslag goed dan continueer ik mijn zomervakantie
Heb ik het niet gehaald moet ik nog even twee weekjes aan de bak.. Maar goed dat is ook relatief dan
Heb in ieder geval dus nu tot 8 juni "vakantie" en als ik het niet haal vanaf 20 juni weer dus
De oplossing is natuurlijk nu sowieso hard werken, zodat je straks de keuze nog hebtquote:Op zondag 15 mei 2011 10:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik ben jaloers! Ik moet nu zelfs op m'n vrije zondag aan de studie.
Twijfel alleen even of ik zo ga, en dan een paar vol aan de bak om in Samson Ajax-Twente te gaan kijken, of dat ik het geheel gewoon via teletekst volg en vanavond de samenvatting kijk.
ik ben heel nijmegen al door gecrossed...in before mariken loopquote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Mikkie het volgende:
Zeg hee, ga me hier anders even een schuldgevoel aanpraten omdat ik nog rustig in m'n badjas aan de koffie zit.
Thuis werken kan ik echt niet. Te veel alternatieven die leuker/interessanter zijn. Concentratievermogen van een bos uien als ik thuis zit. Dus dat wordt 'm nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu vd week in huis ook nog even opruimen en dan kan ik vrijdag gerust men verjaardag vieren![]()
Done! Moet dus alleen nog even de wettekst aanstrepen.. Als ik de college's doorneem krijg ik wel een "dit gaat goedkomen" gevoel.. Herken in ieder geval alles en lees geen nieuwe dingen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen de arresten aanstrepen en leren en de wettekst aanstrepen en ff snel de colleges doornemen.. En misschien nog ff wat dingen uit het samenvattingsboekje herhalen
/reminder voor mezelf wat ik morgen moet doen
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Electrische ontsteking enz ook?![]()
Woensdag nog even met de buurman de zijkant dichtbouwen en 2 poorten hangen van wat je nu nog open ziet.Die doet het dus nog niet, maar daar ga ik of wel nieuw voor halen, of dat onderdeeltje moet gevonden wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu vd week in huis ook nog even opruimen en dan kan ik vrijdag gerust men verjaardag vieren
Schutting ziet er ook goed uit hoor!Hoe is het afgelopen met die plaat die de buurman gepakt had?
![]()
En dat is dan weer een goed planquote:Op zondag 15 mei 2011 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Boel stond nog losHeb em gewoon ff gevraagd wat ie allemaal van plan was enz, verder geen problemen. Maar hij mag de 2 zijdelen die hij nodig heeft wel betalen vind ik, aangezien er van mij geen andere schutting tussen hoefte
![]()
Maar hij heeft dus een stuk van de zij schutting aan de voorkant bij hem neergezet. Prima, maar dan mag hij ook de tussenruimte op zijn kosten weer dichten![]()
Ik zet trouwens 2 poorten erin omdat ik die vd motor dan mooi kan vergrendelen, wordt het toch wat lastiger om hem te jatten
Ik was er welquote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef morgane het volgende:
Zo, net de hele middag getrommeld bij de Marikenloop. Pfoe, das nog best topsport. Zo maar weer eens aan de scriptie.
Swarmahoer, moest je niet werken met Swine bij de Marikenloop?
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik was er wel![]()
Hoop vrouwen waren het weer...en bijna eentje minder. Voor het eerst een real-life reanimatie gezien.
patiënt leeft
Op één iemand na goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
voor het eerst dit jaar niet, had andere verplichtingen
swine hoe is t gegaan?
Hij biedt geen bescherming afgezien van waterdichtheid?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:29 schreef Sander het volgende:
Hoe verschilt een motorregenbroek van een gewone regenbroek?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo kunt rijden, afgezien van het feit dat het bij een ongeluk totaal geen bescherming biedt. Die dingen zaten ook gewoon los, zoals klompen los zitten hèquote:
Wacht dat had ik kunnen wetenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij biedt geen bescherming afgezien van waterdichtheid?
YOU...SHALL..NOT......PAAAAAAAAAAAAAAASS!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:35 schreef Sander het volgende:
Tip voor als je de onderwijsdirecteur wil spreken. Ga buiten zijn kantoor op de bank zitten en wacht. Vroeg of laat moet-ie naar buiten
Ik heb er een besteld. Ga in juni op vakantie, heb ik voor daarna mooi een fotoboekquote:Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de snelle beslissers! leuke aanbieding nog 20 minuten
http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies
Succes!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo even tandjes poetsen en dan richting tentamen
En daarna VAKANTIE
Doet me dan weer hier aan denkenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
YOU...SHALL..NOT......PAAAAAAAAAAAAAAASS!
[ afbeelding ]
Ik word er ook leip van ja. Gelukkig gaat alles naar m'n junk mailquote:Op maandag 16 mei 2011 11:44 schreef Sander het volgende:
Groupon. Daar zat ik 1 dag bij. Kreeg ik 800 mailtjes van. Afgemeld
Ik mail dan gewoon en krijg best vlot een afspraak meestal. 't Is maar net hoe breed je netwerk is hèquote:Op maandag 16 mei 2011 11:35 schreef Sander het volgende:
Tip voor als je de onderwijsdirecteur wil spreken. Ga buiten zijn kantoor op de bank zitten en wacht. Vroeg of laat moet-ie naar buiten
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Doet me dan weer hier aan denken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
YOU...SHALL..NOT......PAAAAAAAAAAAAAAASS!
[ afbeelding ]
Die bui is een tegenvaller ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik word er ook leip van ja. Gelukkig gaat alles naar m'n junk mail
[..]
Ik mail dan gewoon en krijg best vlot een afspraak meestal. 't Is maar net hoe breed je netwerk is hè
[..]
[..]
Best zuur trouwens: ik vanmorgen in alle positiviteit een keer op de fiets naar de uni. Nou, zulke positiviteit wordt meteen afgestraft met een regenbui op de terugweg
Als je baas het per mail gekregen heeft zou ik iets terughoudender zijn met het afvegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
Tijdje geleden is hier een of andere fotograaf geweest voor foto's bij een artikel in een of ander blaadje over mkb in Gelderland ofzo. Krijgt de chief net een preview op het artikel (inclusief foto's) opgestuurd. Wat een amateurszooi joh, de ANS zou zijn reet er nog mee afvegen![]()
Oef, wattissetervooreentje? (Heb laatst ook een nieuwe gehaald, ben benieuwd offie beter isquote:Op maandag 16 mei 2011 14:41 schreef AMDB het volgende:
Trouwens nieuwe pc binnen, supersmooth![]()
Portal 2
Nieuwe pcquote:Op maandag 16 mei 2011 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oef, wattissetervooreentje? (Heb laatst ook een nieuwe gehaald, ben benieuwd offie beter is)
20 minuten? Ding is gewoon de hele dag geldig tot 23.59uurquote:Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de snelle beslissers! leuke aanbieding nog 20 minuten
http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies
Hoezo haal je een verouderde architectuur? Die nieuwe bulldozers komen binnenkort en het Sandy Bridge platform is ook nieuwer (en sneller)quote:
Ik heb 'm niet zelf samengesteld, heb niet heel veel verstand van de verschillende onderdelen, heb me op een redelijk basisniveau op basis van Tweaker reviews verdieptquote:Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo haal je een verouderde architectuur? Die nieuwe bulldozers komen binnenkort en het Sandy Bridge platform is ook nieuwer (en sneller)Niet lullig bedoeld trouwens verder. Maar als je toch iets nieuws haalt, waarom dan niet meteen het nieuwste?
Verder natuurlijk wel een lekker snel dingetje![]()
Ach ja, snel is snel he?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet zelf samengesteld, heb niet heel veel verstand van de verschillende onderdelen, heb me op een redelijk basisniveau op basis van Tweaker reviews verdiept
Daarnaast ook geen heel ruim budget beschikbaar, deze was 670 excl. Windows.
Kom maar op, als ik over een aantal jaar weer naar een pc ga kijken weet ik wat ik nu fout gedaan hebquote:Op maandag 16 mei 2011 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ja, snel is snel he?![]()
(Dan zal ik voor de rest mijn mosterd na de maaltijd opmerkingen voor me houden)
Nou, als je een budget hebt van 670 euro, is een ssd niet het slimste om in te investeren (tietenduur die dingenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kom maar op, als ik over een aantal jaar weer naar een pc ga kijken weet ik wat ik nu fout gedaan heb![]()
SSD is trouwens
Vakantiequote:Op maandag 16 mei 2011 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tentamen ging mweeeeh, vaag tentamen wel alles ingevuld.. Nu helemaal niks doen
Mook.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Loop al langer met het idee dat ik graag een weekendje weg wilNet dus weer gezegd tegen IB en misschien gaan we van het weekend wel een nachtje ergens heen
Nu alleen nog beslissen waarheen
Kom je ook een keer met ene tip!quote:
Heeft die dan geen smaak?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets voor Mikkie
En het ergste van alles; het is wss nog Mikkie's toko ook.quote:
Ik zou wel ergens anders gaan eten.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nachtje weg geboektVan de Valk hotel in Emmen! 85 euro voor een luxe kamer met whirlpool en regendouche
en we hebben er een Lazy Sunday arrangement bij geboekt zodat we zondag lekker kunnen uitslapen en beetje chillen enzo
Zaterdag gaan we eerst naar Dierenpark Emmen
Wat is er mis met buffelsteak in het dierenpark?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou wel ergens anders gaan eten.
Ja, we hadden nog gekeken of ze een AEG hadden, maar die kamer was niet beschikbaarquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
Leuk Yasha!![]()
Ik ben de laatste dagen bezig met het kopen/uitzoeken van een wasmachine, dus ik moest even (heel even) schakelen toen je zei dat er een whirlpool was
.
Ik zou de flamingo flambee nemen!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat is er mis met buffelsteak in het dierenpark?
En wat heb je nu gekocht? Een klein negertje dat de handwas doet?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
Leuk Yasha!![]()
Ik ben de laatste dagen bezig met het kopen/uitzoeken van een wasmachine, dus ik moest even (heel even) schakelen toen je zei dat er een whirlpool was
.
Daar had ik het vanmiddag nog over met een collega. Niet specifiek de handwas, maar het opkopen van een Afrikaans land met een gigantische schuld (Griekenland zou ook kunnen)quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat heb je nu gekocht? Een klein negertje dat de handwas doet?
Volgens mij kan je bij IB wel een Griekse vaatwasser bestellen!quote:
Super vetquote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Sander het volgende:
Mijn afstudeershizzle gaat door dus ik ben kamers aan het zoeken
Als zij het zelf al aangeven zal daar best een reden voor zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met toegangkaartjes via airmiles bestellen en hoe snel die dan binnen zijn? Op de site staat namelijk dat het 7 dagen kan duren en vraag me af of dat echt zo is, want dan kunnen we ze niet meer bestellen.
gewoon bij de ah...of bedoel je niet de dierentuinquote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar dan? kon dat nergens vinden, heb ze nu op de een of andere vage manier al besteld, ik drukte op annuleren en ineens zijn ze er af.. Echt vage site..
je kan alle kaartjes gewoon bij de kassa kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja.. Wist niet dat dat kon kon het nergens vinden op de site van de AH.
Dan laat jij je veels te snel uit het veld slaan...uit eindelijk komt het toch weer goed niet dan? en je hebt vakantiequote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was toen straks zo vrolijk maar omdat sommige dingen nu mis gaan is dat ook weer weg
Kop op! Dan komt het leven harder aan!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
True maar er gingen gewoon wat dingetjes mis en wat financiele tegenvallers en als dit dan nu ook niet goed gegaan is en je hoort daarna dat je gewoon naar de winkel had kunnen gaan
De bevestigingsmail is nog steeds niet binnen namelijk..
Vraag dat Griekenland!quote:
Wij matchen. Helaas.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:28 schreef AMDB het volgende:
Ik wil ook vakantie![]()
Nog een week tot deadline concept scriptie en nog te weinig gedaan
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets voor Mikkie
Gast, hoe zit het met die BBQ? Ik heb laatst nota bene nog geantwoordquote:
Er staat niet bijv de eftelingquote:Air Miles zijn in te wisselen voor korting op producten in de Albert Heijn-winkel, zoals cd's, digitale foto's, keukenhulpjes en kaartjes voor de Efteling.
Er staat wel 'zoals'.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toen had ik ineens weer 2500 airmiles.. Nu moet ik dus alleen zeker weten dat ik ze bij de ah kan inleveren aangezien ik hier geen pasje heb moet ik dat eerst ophalen bij mijn moeder..
[..]
Er staat niet bijv de efteling
Nummer jij ze random?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:49 schreef Dupje het volgende:
En sollicitatie nummer 54763583 is de deur uit.
Ja leek me wel handig. Ik begin bij 1, vervolgens komt nummer 325 en daarna 67 en dan 215316. Zie je de logica niet?quote:
Alleen priemgetallen gebruiken is toffer!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:58 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja leek me wel handig. Ik begin bij 1, vervolgens komt nummer 325 en daarna 67 en dan 215316. Zie je de logica niet?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen priemgetallen gebruiken is toffer!
Beide onderdelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:48 schreef Californium het volgende:
Theorie van da auto binnen. Voor beide onderdelen 2 foutenRuim geslaagd dus
Ik gok normale vragen zoals vroeger en die 'rem, gas geven, nog meer gas gas, stoppen, driften' opties bij een foto.quote:
Niet zo moeilijk doen, je hebt twee opties:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net gebeld naar AH, het geldt wel maar via de site betaal je maar 10 euro bij en 900 airmiles en bij ah betaal je 300 airmailes en ¤15,50 maar goed je hoeft ook maar minder airmiles in te leveren..
Maar goed die airmiles kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden want die worden toch nooit gebruikt.. Anders zou het ons 20 euro schelen en als ik ze bij de AH haal 8 euro maar dan heb je wel zeker te weten het kaartje op tijd binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |