Dank je, topic kan weer dicht dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:19 schreef IDisposable het volgende:
Ja, het is de standaard koeler. En ja, er zit nu een andere koeler op. Die zijn ze dus niet vergeten.
Niet alles hoeft functioneel te zijn. Soms is het gewoon leuk om te hebben. Al denk ik wel dat deze koeler iets meer geluid maakt dan zo een standaard ding.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:40 schreef bambino het volgende:
Snap niet waarom je zo'n cooler neemt, aangezien je waarschijnlijk niet gaat overklokken, en zelfs als je een amd een beetje overklokt kan de stock cooler zijn werk nog prima doen.
Ik heb precies dezelfde cpu en ik heb er, op aanraden van de meneer bij de alternate, ook een andere koeler opgezet. Kennelijk koelt de standaard fan niet goed genoeg, vond 'm in ieder geval aardig klein.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:51 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Niet alles hoeft functioneel te zijn. Soms is het gewoon leuk om te hebben. Al denk ik wel dat deze koeler iets meer geluid maakt dan zo een standaard ding.
Jep, en andere programma's die ik veel gebruik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:57 schreef RudyVerboven het volgende:
Waarvoor ga je de SSD gebruiken trouwens? Ga je daar windows op installeren?
Zou wel uitkijken met temporary files, die worden namelijk heel vaak overschreven. SSD's hebben een beperkt aantal schrijfbewerkingen. Het beste kun je die map dan op je hdd zetten. Ik weet niet hoeveel er van waar is, heb er zelf ook geen ervaring mee, maar het is maar een tipquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jep, en andere programma's die ik veel gebruik.
Dank je, zal me er morgen eens in verdiepen, vandaag geen tijd om te installeren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:28 schreef RudyVerboven het volgende:
[..]
Zou wel uitkijken met temporary files, die worden namelijk heel vaak overschreven. SSD's hebben een beperkt aantal schrijfbewerkingen. Het beste kun je die map dan op je hdd zetten. Ik weet niet hoeveel er van waar is, heb er zelf ook geen ervaring mee, maar het is maar een tip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |