En het ergste van alles; het is wss nog Mikkie's toko ook.quote:
Ik zou wel ergens anders gaan eten.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nachtje weg geboektVan de Valk hotel in Emmen! 85 euro voor een luxe kamer met whirlpool en regendouche
en we hebben er een Lazy Sunday arrangement bij geboekt zodat we zondag lekker kunnen uitslapen en beetje chillen enzo
Zaterdag gaan we eerst naar Dierenpark Emmen
Wat is er mis met buffelsteak in het dierenpark?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou wel ergens anders gaan eten.
Ja, we hadden nog gekeken of ze een AEG hadden, maar die kamer was niet beschikbaarquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
Leuk Yasha!![]()
Ik ben de laatste dagen bezig met het kopen/uitzoeken van een wasmachine, dus ik moest even (heel even) schakelen toen je zei dat er een whirlpool was
.
Ik zou de flamingo flambee nemen!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat is er mis met buffelsteak in het dierenpark?
En wat heb je nu gekocht? Een klein negertje dat de handwas doet?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
Leuk Yasha!![]()
Ik ben de laatste dagen bezig met het kopen/uitzoeken van een wasmachine, dus ik moest even (heel even) schakelen toen je zei dat er een whirlpool was
.
Daar had ik het vanmiddag nog over met een collega. Niet specifiek de handwas, maar het opkopen van een Afrikaans land met een gigantische schuld (Griekenland zou ook kunnen)quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat heb je nu gekocht? Een klein negertje dat de handwas doet?
Volgens mij kan je bij IB wel een Griekse vaatwasser bestellen!quote:
Super vetquote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Sander het volgende:
Mijn afstudeershizzle gaat door dus ik ben kamers aan het zoeken
Als zij het zelf al aangeven zal daar best een reden voor zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met toegangkaartjes via airmiles bestellen en hoe snel die dan binnen zijn? Op de site staat namelijk dat het 7 dagen kan duren en vraag me af of dat echt zo is, want dan kunnen we ze niet meer bestellen.
gewoon bij de ah...of bedoel je niet de dierentuinquote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar dan? kon dat nergens vinden, heb ze nu op de een of andere vage manier al besteld, ik drukte op annuleren en ineens zijn ze er af.. Echt vage site..
je kan alle kaartjes gewoon bij de kassa kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja.. Wist niet dat dat kon kon het nergens vinden op de site van de AH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |