Hij biedt geen bescherming afgezien van waterdichtheid?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:29 schreef Sander het volgende:
Hoe verschilt een motorregenbroek van een gewone regenbroek?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo kunt rijden, afgezien van het feit dat het bij een ongeluk totaal geen bescherming biedt. Die dingen zaten ook gewoon los, zoals klompen los zitten hèquote:
Wacht dat had ik kunnen wetenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij biedt geen bescherming afgezien van waterdichtheid?
YOU...SHALL..NOT......PAAAAAAAAAAAAAAASS!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:35 schreef Sander het volgende:
Tip voor als je de onderwijsdirecteur wil spreken. Ga buiten zijn kantoor op de bank zitten en wacht. Vroeg of laat moet-ie naar buiten
Ik heb er een besteld. Ga in juni op vakantie, heb ik voor daarna mooi een fotoboekquote:Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de snelle beslissers! leuke aanbieding nog 20 minuten
http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies
Succes!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo even tandjes poetsen en dan richting tentamen
En daarna VAKANTIE
Doet me dan weer hier aan denkenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
YOU...SHALL..NOT......PAAAAAAAAAAAAAAASS!
[ afbeelding ]
Ik word er ook leip van ja. Gelukkig gaat alles naar m'n junk mailquote:Op maandag 16 mei 2011 11:44 schreef Sander het volgende:
Groupon. Daar zat ik 1 dag bij. Kreeg ik 800 mailtjes van. Afgemeld
Ik mail dan gewoon en krijg best vlot een afspraak meestal. 't Is maar net hoe breed je netwerk is hèquote:Op maandag 16 mei 2011 11:35 schreef Sander het volgende:
Tip voor als je de onderwijsdirecteur wil spreken. Ga buiten zijn kantoor op de bank zitten en wacht. Vroeg of laat moet-ie naar buiten
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Doet me dan weer hier aan denken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
YOU...SHALL..NOT......PAAAAAAAAAAAAAAASS!
[ afbeelding ]
Die bui is een tegenvaller ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik word er ook leip van ja. Gelukkig gaat alles naar m'n junk mail
[..]
Ik mail dan gewoon en krijg best vlot een afspraak meestal. 't Is maar net hoe breed je netwerk is hè
[..]
[..]
Best zuur trouwens: ik vanmorgen in alle positiviteit een keer op de fiets naar de uni. Nou, zulke positiviteit wordt meteen afgestraft met een regenbui op de terugweg
Als je baas het per mail gekregen heeft zou ik iets terughoudender zijn met het afvegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
Tijdje geleden is hier een of andere fotograaf geweest voor foto's bij een artikel in een of ander blaadje over mkb in Gelderland ofzo. Krijgt de chief net een preview op het artikel (inclusief foto's) opgestuurd. Wat een amateurszooi joh, de ANS zou zijn reet er nog mee afvegen![]()
Oef, wattissetervooreentje? (Heb laatst ook een nieuwe gehaald, ben benieuwd offie beter isquote:Op maandag 16 mei 2011 14:41 schreef AMDB het volgende:
Trouwens nieuwe pc binnen, supersmooth![]()
Portal 2
Nieuwe pcquote:Op maandag 16 mei 2011 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oef, wattissetervooreentje? (Heb laatst ook een nieuwe gehaald, ben benieuwd offie beter is)
20 minuten? Ding is gewoon de hele dag geldig tot 23.59uurquote:Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de snelle beslissers! leuke aanbieding nog 20 minuten
http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies
Hoezo haal je een verouderde architectuur? Die nieuwe bulldozers komen binnenkort en het Sandy Bridge platform is ook nieuwer (en sneller)quote:
Ik heb 'm niet zelf samengesteld, heb niet heel veel verstand van de verschillende onderdelen, heb me op een redelijk basisniveau op basis van Tweaker reviews verdieptquote:Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo haal je een verouderde architectuur? Die nieuwe bulldozers komen binnenkort en het Sandy Bridge platform is ook nieuwer (en sneller)Niet lullig bedoeld trouwens verder. Maar als je toch iets nieuws haalt, waarom dan niet meteen het nieuwste?
Verder natuurlijk wel een lekker snel dingetje![]()
Ach ja, snel is snel he?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet zelf samengesteld, heb niet heel veel verstand van de verschillende onderdelen, heb me op een redelijk basisniveau op basis van Tweaker reviews verdiept
Daarnaast ook geen heel ruim budget beschikbaar, deze was 670 excl. Windows.
Kom maar op, als ik over een aantal jaar weer naar een pc ga kijken weet ik wat ik nu fout gedaan hebquote:Op maandag 16 mei 2011 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ja, snel is snel he?![]()
(Dan zal ik voor de rest mijn mosterd na de maaltijd opmerkingen voor me houden)
Nou, als je een budget hebt van 670 euro, is een ssd niet het slimste om in te investeren (tietenduur die dingenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kom maar op, als ik over een aantal jaar weer naar een pc ga kijken weet ik wat ik nu fout gedaan heb![]()
SSD is trouwens
Vakantiequote:Op maandag 16 mei 2011 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tentamen ging mweeeeh, vaag tentamen wel alles ingevuld.. Nu helemaal niks doen
Mook.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Loop al langer met het idee dat ik graag een weekendje weg wilNet dus weer gezegd tegen IB en misschien gaan we van het weekend wel een nachtje ergens heen
Nu alleen nog beslissen waarheen
Kom je ook een keer met ene tip!quote:
Heeft die dan geen smaak?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets voor Mikkie
En het ergste van alles; het is wss nog Mikkie's toko ook.quote:
Ik zou wel ergens anders gaan eten.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nachtje weg geboektVan de Valk hotel in Emmen! 85 euro voor een luxe kamer met whirlpool en regendouche
en we hebben er een Lazy Sunday arrangement bij geboekt zodat we zondag lekker kunnen uitslapen en beetje chillen enzo
Zaterdag gaan we eerst naar Dierenpark Emmen
Wat is er mis met buffelsteak in het dierenpark?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou wel ergens anders gaan eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |