Ja, we hadden nog gekeken of ze een AEG hadden, maar die kamer was niet beschikbaarquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
Leuk Yasha!![]()
Ik ben de laatste dagen bezig met het kopen/uitzoeken van een wasmachine, dus ik moest even (heel even) schakelen toen je zei dat er een whirlpool was
.
Ik zou de flamingo flambee nemen!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat is er mis met buffelsteak in het dierenpark?
En wat heb je nu gekocht? Een klein negertje dat de handwas doet?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
Leuk Yasha!![]()
Ik ben de laatste dagen bezig met het kopen/uitzoeken van een wasmachine, dus ik moest even (heel even) schakelen toen je zei dat er een whirlpool was
.
Daar had ik het vanmiddag nog over met een collega. Niet specifiek de handwas, maar het opkopen van een Afrikaans land met een gigantische schuld (Griekenland zou ook kunnen)quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat heb je nu gekocht? Een klein negertje dat de handwas doet?
Volgens mij kan je bij IB wel een Griekse vaatwasser bestellen!quote:
Super vetquote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Sander het volgende:
Mijn afstudeershizzle gaat door dus ik ben kamers aan het zoeken
Als zij het zelf al aangeven zal daar best een reden voor zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met toegangkaartjes via airmiles bestellen en hoe snel die dan binnen zijn? Op de site staat namelijk dat het 7 dagen kan duren en vraag me af of dat echt zo is, want dan kunnen we ze niet meer bestellen.
gewoon bij de ah...of bedoel je niet de dierentuinquote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar dan? kon dat nergens vinden, heb ze nu op de een of andere vage manier al besteld, ik drukte op annuleren en ineens zijn ze er af.. Echt vage site..
je kan alle kaartjes gewoon bij de kassa kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja.. Wist niet dat dat kon kon het nergens vinden op de site van de AH.
Dan laat jij je veels te snel uit het veld slaan...uit eindelijk komt het toch weer goed niet dan? en je hebt vakantiequote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was toen straks zo vrolijk maar omdat sommige dingen nu mis gaan is dat ook weer weg
Kop op! Dan komt het leven harder aan!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
True maar er gingen gewoon wat dingetjes mis en wat financiele tegenvallers en als dit dan nu ook niet goed gegaan is en je hoort daarna dat je gewoon naar de winkel had kunnen gaan
De bevestigingsmail is nog steeds niet binnen namelijk..
Vraag dat Griekenland!quote:
Wij matchen. Helaas.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:28 schreef AMDB het volgende:
Ik wil ook vakantie![]()
Nog een week tot deadline concept scriptie en nog te weinig gedaan
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets voor Mikkie
Gast, hoe zit het met die BBQ? Ik heb laatst nota bene nog geantwoordquote:
Er staat niet bijv de eftelingquote:Air Miles zijn in te wisselen voor korting op producten in de Albert Heijn-winkel, zoals cd's, digitale foto's, keukenhulpjes en kaartjes voor de Efteling.
Er staat wel 'zoals'.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toen had ik ineens weer 2500 airmiles.. Nu moet ik dus alleen zeker weten dat ik ze bij de ah kan inleveren aangezien ik hier geen pasje heb moet ik dat eerst ophalen bij mijn moeder..
[..]
Er staat niet bijv de efteling
Nummer jij ze random?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:49 schreef Dupje het volgende:
En sollicitatie nummer 54763583 is de deur uit.
Ja leek me wel handig. Ik begin bij 1, vervolgens komt nummer 325 en daarna 67 en dan 215316. Zie je de logica niet?quote:
Alleen priemgetallen gebruiken is toffer!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:58 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja leek me wel handig. Ik begin bij 1, vervolgens komt nummer 325 en daarna 67 en dan 215316. Zie je de logica niet?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen priemgetallen gebruiken is toffer!
Beide onderdelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:48 schreef Californium het volgende:
Theorie van da auto binnen. Voor beide onderdelen 2 foutenRuim geslaagd dus
Ik gok normale vragen zoals vroeger en die 'rem, gas geven, nog meer gas gas, stoppen, driften' opties bij een foto.quote:
Niet zo moeilijk doen, je hebt twee opties:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net gebeld naar AH, het geldt wel maar via de site betaal je maar 10 euro bij en 900 airmiles en bij ah betaal je 300 airmailes en ¤15,50 maar goed je hoeft ook maar minder airmiles in te leveren..
Maar goed die airmiles kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden want die worden toch nooit gebruikt.. Anders zou het ons 20 euro schelen en als ik ze bij de AH haal 8 euro maar dan heb je wel zeker te weten het kaartje op tijd binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |