SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eigenlijk met die achterlijke euro-knop van die nieuwe "subsite"?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 05:48 schreef Sander het volgende:
Waarom denk ik nou dat zij last heeft van d'r rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eigenlijk met die achterlijke euro-knop van die nieuwe "subsite"?![]()
Als dat het eerste is wat je denkt bij het zien van dergelijke jetsers zijn er twee mogelijkheden;quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat zij last heeft van d'r rug
Hier hebben we twee dagen van een non-stop alarm mogen genieten......quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great het brandalarm gaat nu al voor de 5e keer afEn nee er is geen brand..
Een combinatie van 1 en 2? Ik dacht dat zijn prima meloenen. Ik voel me net een groenteman1quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als dat het eerste is wat je denkt bij het zien van dergelijke jetsers zijn er twee mogelijkheden;
1. je bent een homo
2. je bent een chiropractor
Hahaha, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Laysa het volgende:
Indoctrinatie...ik zou het boek verbranden
Greatstal minds think a likequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht precies hetzelfde
Oef, meid, nou moet je me niet veel grappiger wordenquote:
je moest eens wetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oef, meid, nou moet je me niet veel grappiger worden![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
Toch maar eens op de koffie komen met wat 'cake' bij Laysa en D_K als dat het niveau daar is
De gemiddelde bewoner hier heeft een chromosomen-surplus of deficiëntiequote:
Leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Net weer een aflevering van Family Guy ondertiteld.
Voor wie? Comedy Central? Tofquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Vuile wespquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:16 schreef Sander het volgende:
[..]
True that. 024 is niet voor niets een lager getal.
Soms zijn die ondertitels zo slecht... mensen die echt vertrouwen op de ondertiteling missen zo vaak een grap omdat ie zo dom word ondertiteldquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Je hebt mailquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het zo leuk is in Arnhem blijf daar dan
Jep! Ik heb echt enorm afwisselend werk, hiervoor The Office US gedaan en nu bezig met When I Was 17 voor MTV.quote:
Ja, erg he? Ik probeer het zelf beter te doen, maar ik moet er wel bij zeggen dat het echt een vak apart is...het is lang niet zo makkelijk als het lijkt, omdat je je aan heel veel regels moet houden (hoe lang de tekst in beeld mag staan, hoeveel tekens er op een regel mogen etc). Dus het is echt een uitdaging.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:26 schreef Difficult het volgende:
[..]
Soms zijn die ondertitels zo slecht... mensen die echt vertrouwen op de ondertiteling missen zo vaak een grap omdat ie zo dom word ondertiteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |