Dan kunnen de meeste mensen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom is de meet opeens in september? Het was toch eerst juni of juli?
Ik zou denk ik wel kunnen in september, moet nog even kijken.
Echt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
omdat we blind zijn blijkbaar
Al zegt het script ook 69
Ja dat had ik gelezen. En in No Country For Old Men (ook van de Coens), moet Chigurh ook 0.69 betalen bij de benzinepomp. Noem het toeval of niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
omdat we blind zijn blijkbaar
Al zegt het script ook 69
We hebben een sociaal levenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:37 schreef Mainport het volgende:
Overigens goed dat de discussie hier gevoerd wordt, in plaats van het sc-topic waar al die lowlifes hun sociale leven hebben
Hele leven keihard voor gewerktquote:
Ik zit hier ook met een brok in m'n keel, eindelijk die bevestiging waar ik al jaren op wachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:04 schreef hornage het volgende:
[..]
Hele leven keihard voor gewerktOm eindelijk een sociaal leven te hebben
* Gillingham geeft SoK een schop onder zijn kont. Als hij de 100 nog wil halen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het was een verkapte hint, als ik een punt wil, dan haal ik het wel gewoon.
Ik heb gemotiveerde momenten en tegenzin-momenten. Als het spel op die gemotiveerde momenten net stil ligt (of erg moeizaam verloopt), zodat ik op die tegenzinmomenten ook nog eens gemiste dagen moet gaan inhalen/goedmaken... tja, dan houdt het opquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
* Gillingham geeft SoK een schop onder zijn kont. Als hij de 100 nog wil halen...
Lijkt idd ook wel op een Dalekquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat is die zwarte lijn rechts in het midden bij de 1e r2d2?
Dat moest zijn "armpje" zijn als hij bijvoorbeeld een deur probeert open te krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat is die zwarte lijn rechts in het midden bij de 1e r2d2?
+ 1quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef Falco het volgende:
Heuh een meet.
Ik kom alleen wanneer Mike, Sebbo, SaintofKillers en Mainport komen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat ik voortaan Gill maar ga inhuren voor de openingsplaatjes in mijn toernooi topics
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
De titel is in alle drie de plaatjes te zien
Als er iets is wat je nu juist níet kunt zien...quote:
Patch dronken voeren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:28 schreef Haarklip het volgende:
Ik wil ook wel komen. Kan opzich alle dagen. Wat gaan we eigenlijk doen?
Excuses, ik zal het voortaan wetenschappelijk correct formulerenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Als er iets is wat je nu juist níet kunt zien...
Ligt meer aan de film dan aan jou.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Excuses, ik zal het voortaan wetenschappelijk correct formuleren
Ik kan altijd wel om hem lachen eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eens met de kutheid van Observe & Report trouwens. Die hele Seth Rogen vind ik nogal matig.
Dat absoluut, dat dan weer wel. Ik vond met name Forgetting Sarah Marshall erg leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van de Apatow-kliek vind ik Rudd en Segal veel leuker dan Rogen (en Hill, nog zo'n droogkloot die ik zelden kan waarderen).
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Green Hornet
Alles is slecht aan deze film. Rogen en Chou zijn compleet miscast, Diaz loopt ook niets te doen, het verhaal slaat nergens op, de grappen zijn pijnlijk ongrappig, de actie stelt niet veel voor, complete tijdsverspilling dus. Na Eternal Sunshine of the Spotless Mind vond ik Gondry al serieus tegenvallen met The Science of Sleep. Be Kind Rewind was nog een niveau lager en met deze film zakt hij nog dieper. Het is gewoon een erg matige regisseur die 1 keer een toevalstreffer had, die waarschijnlijk meer te danken was aan Carrey, Winslet en Kaufman.
quote:
Hij is net wat makkelijker gewordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik was al blij verrast dat ik überhaupt iets met die initialen kon verzinnen.![]()
Mooi moment om te gaan slapen.
Ik vond pineapple express weinig aan eigenlijk, maar ik brakmoe toen ik die keek, zal niet geholpen hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef picodealion het volgende:
Rogen vind ik ook stom, maar ik ga binnenkort toch echt Pineapple Express moeten kijken.
Gelukkig was Half-Baked dan weer wel leuk.
Ja, enigszins. Mits het een beetje je type film is. De film is (quasi-)geïmproviseerd, of zo wil de film in ieder geval overkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:05 schreef picodealion het volgende:
Ik had nog nooit van Linklater gehoord, maar blijk toch wel een aantal films van 'm te hebben gezien.
Is Slacker de moeite waard?
Beide maar eens op de lijst zetten dan maar,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, enigszins. Mits het een beetje je type film is. De film is (quasi-)geïmproviseerd, of zo wil de film in ieder geval overkomen.
Heb geen verstand van Stonerfilms, maar deze lijkt me wel in die categorie passen. Waking Life overigens ook, meer nog zelfs, maar dat is wel animatie.
Ugh, daar zeurt mijn broertje al jaren over aan mijn hoofd. Ik wil 'm ook echt kijken, maar ik kom er maar niet aan toe (of vergeet het steeds).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef Patch het volgende:
In Taking Woodstock zat ook zo'n bloedmooie stoner-scene
Pierce Brosnan.quote:
Hij was wel leuk, stiekem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klopt. Kon de grap toch wel waarderen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:32 schreef Doff het volgende:
Ik vond één van de twee afschuwelijk. Geen idee meer welke dat was maar dat boeit me ook niet waanzinnig veel. Die ander heb ik uiteraard niet meer gekeken.
De leukste FMTers hebben 'm wel gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ugh, daar zeurt mijn broertje al jaren over aan mijn hoofd. Ik wil 'm ook echt kijken, maar ik kom er maar niet aan toe (of vergeet het steeds).
*op arm noteert
nee geen rare sneer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare sneer? Dus ik ben niet leuk omdat ik die film niet heb gezien?
Psst, PI's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Patch het volgende:
[..]
nee geen rare sneer.
De aanwezige FMT-ers op de eerste meet hebben 'm allemaal gekeken in de bios.
Hij is alleen erg goed gecast in Ghost Writer. Zijn Bonds zijn nu net zo'n beetje de slechtste, hoewel dat niet zozeer aan hem ligt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:37 schreef Doff het volgende:
Ik vond After the Sunset serieus vermakelijker. Niet om te trollen, maar eigenlijk vind ik Pierce Brosnan sowieso boeiender dan Delphy en Hawk (hier stond eigenlijk nog 'samen' achter, maar die heb ik maar weggehaald, sympathiek als ik ben).
*Nooit de film gezien*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Patch het volgende:
[..]
nee geen rare sneer.
De aanwezige FMT-ers op de eerste meet hebben 'm allemaal gekeken in de bios.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef hornage het volgende:
Wat een gehype over Patch en zijn 2500 punten
5000 ?quote:
Voordat die regel ingaat wil ik vlug nog even 2501 punten halen zodat ik buiten de regel valquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien een idee om als iemand 2500 punten heeft hem/haar weer op 0 te laten beginnen ?
Het vullen van het sociale hiaat dat deze 2500 punten met zich mee brachten?quote:
Hiaters gonna hiate.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef Doff het volgende:
[..]
Het vullen van het sociale hiaat dat deze 2500 punten met zich mee brachten?
Maar dan wel een vermelding in de fmt hall of famequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien een idee om als iemand 2500 punten heeft hem/haar weer op 0 te laten beginnen ?
Lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef Doff het volgende:
[..]
Het vullen van het sociale hiaat dat deze 2500 punten met zich mee brachten?
En een verbod op demonisering en alles dient geslikt te worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar dan wel een vermelding in de fmt hall of fame
Volgens mij heeft niemand hier het recht die opmerking te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef hornage het volgende:
[..]
Lol![]()
En er dan gewoon opeens achterkomen dat al die energie ook gewoon besteed had kunnen worden aan, laten we zeggen, irl mensen
Dat geldt alleen toch als je meer dan 500 punten hebt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef hornage het volgende:
[..]
Lol![]()
En er dan gewoon opeens achterkomen dat al die energie ook gewoon besteed had kunnen worden aan, laten we zeggen, irl mensen
voor !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:53 schreef hornage het volgende:
[..]
En een verbod op demonisering en alles dient geslikt te worden?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
Hup Hornage, haal je neus uit die code en stel een leuke vraag waar dopekoe het antwoord op weet, maar ik het punt voor krijg
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef The_Substitute het volgende:
Hup Hornage, haal je neus uit die code en stel een leuke vraag waar dopekoe het antwoord op weet, maar ik het punt voor krijg
Heb er maar 2 gezienquote:
Deel 1 gedeeltelijk en verder me niet meer aan gewaagd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb er maar 2 gezien
Moet ze allemaal nog kijken een keer
Maar de jaartallen is echt gokken....quote:
Alle Harry Potters gezien, blijven echt vermakelijke filmsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb er maar 2 gezien
Moet ze allemaal nog kijken een keer
Misschien omdat ze niet zo leuk zijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef DragonFodder het volgende:
Ik verlies bij elke Harry Potter film halverwege de interesse, en moet moeite doen ze af te kijken om een of andere reden. Geen idee waarom
Had ik alleen na deel 3, waarschijnlijk omdat bij 1,2 en 3 ik nog erg jong was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef DragonFodder het volgende:
Ik verlies bij elke Harry Potter film halverwege de interesse, en moet moeite doen ze af te kijken om een of andere reden. Geen idee waarom
Zitten wat mindere tussen en wat betere, maar als je van avonturenfilms / fantasy films houdt, dan zijn ze zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Misschien omdat ze niet zo leuk zijn?
Heb er twee gezien. Licht vermakelijk, maar weinig bijzonder.
Jah, maar ik zat net in het mainframe!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
Hup Hornage, haal je neus uit die code en stel een leuke vraag waar ik het antwoord op weet
Paar dagen geleden ook al met Sydney/Hard Eight.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef Dopekoe het volgende:
Ok, ik raak op vrijdags altijd heel snel het overizcht kwijt
Dat was meer een IMDB errorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Paar dagen geleden ook al met Sydney/Hard Eight.
Was geen vrijdag.
Maar met vragen als deze wordt het ook snel onoverzichtelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar ziet men een patroon in?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
Patch gaat er zich mee bemoeien, gaat het meteen weer over piemels.
Als de acteurs dan maar niet te exotisch zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef picodealion het volgende:
Voor het dubbelepuntentopic doe ik er eentje met alleen maar buitenlandse titels.
The International is matig. Eigenlijk alles wat ik van hem gezien heb na Lola Rennt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach kom, Lola Rennt en Perfume: The Story of a Murderer?
-edit-
Oh en The International, met Clive Owen en Naomi Watts, heb ik zelf nog niet gezien.
Oh, dear lord...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef picodealion het volgende:
Voor het dubbelepuntentopic doe ik er eentje met alleen maar buitenlandse titels.
Perfume is best goed, vond ik, maar lastig te plaatsen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
The International is matig. Eigenlijk alles wat ik van hem gezien heb na Lola Rennt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef picodealion het volgende:
Ik vond Perfume ook niet zo bijster goed, maar 3 dan weer wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
The International is matig. Eigenlijk alles wat ik van hem gezien heb na Lola Rennt.
Ik hou niet van Gamba's....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef picodealion het volgende:
Ik overwoog in plaats van Drei te vragen naar Tre Uomini e Una Gamba, was dat beter geweest?
Die heb ik dan weer niet gezien. Ik denk dat het maar goed is dat hij weer naar eigen land is gegaan om daar films te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond Perfume ook niet zo bijster goed, maar 3 dan weer wel.
Gamba's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik hou niet van Gamba's....
Behalve die garnalen in Kroepoek
Is me eigenlijk nog niet zo opgevallen. Ik vind het niveau sowieso vrij hoog liggen, als ik kijk naar mijn omgeving weet ik vrij vaak het meeste over films maar hier haal ik gewoon niet meer dan 15 punten per maand.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Dopekoe het volgende:
Volgens mij kan FMT opgedeeld worden in 2 delen
Overdag en 's avonds / weekend, er zit daar een groot verschil qua soort vragen in
Jammer, vond het een sterke film, emotioneel ook. Een van de laatste sequenties vond ik echt héél mooi, die openbaring.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond Perfume ook niet zo bijster goed, maar 3 dan weer wel.
Hmm, dat weet ik niet zo goed meer. Ik vond het boek écht heel erg goed en ik kende Tykwer alleen van Lola Rennt (die ik erg goed vond), dus misschien lag het meer aan mijn verwachtingen dan de kwaliteit van de film zelf. Ik weet alleen nog dat hij me tegenvielquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer, vond het een sterke film, emotioneel ook. Een van de laatste sequenties vond ik echt héél mooi, die openbaring.
Zit je nou te trollen? Ik heb echt 0,0 nergens last van?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:44 schreef Patch het volgende:
Excuses voor de grote plaatjes???
Ze zijn zo groot dat ik hier op het werk de pagina absoluut niet geopend krijg....
Het wachten is op de 2e pagina voor mij als ze zo groot blijven
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:44 schreef Patch het volgende:
Ze zijn zo groot dat ik hier op het werk de pagina absoluut niet geopend krijg....
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef picodealion het volgende:
quote:
Rustig maar, daar vallen Amerikaanse films ook onder.quote:
Volgens mn eigen definitie scenes/films met idiote acties en gedrag van mensen onder invloed van verdovende middelenquote:
Ben er maar trots opquote:
Oh, je bedoelt dat je eigen pc en telefoon het niet meer doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef Flitspaal het volgende:
Nee, misschien moet ik zo oprotten voor een hyvende puber.....
Maar een pilsje zou ook wel lekker zijn inderdaad.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Flitspaal het volgende:
Nou, mijn telefoon moet aan de oplader (=infuus).
Ja, ik vind 10 films wel wat veel. Dat zijn misschien wel alle niet-direct-to-video-films.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef Robby87 het volgende:
Wel lastige vragen laatste tijd, mag best wat schappelijker. Als het nou een super bekend persoon is Sands...
Ik heb even gecheckt, en je zit er niet ver naast. Er zijn er echter nog wel paar te noemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik vind 10 films wel wat veel. Dat zijn misschien wel alle niet-direct-to-video-films.
En bekend genoeg? Volgens mij is Sands ook al gaan slapen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:39 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb even gecheckt, en je zit er niet ver naast. Er zijn er echter nog wel paar te noemen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef DragonFodder het volgende:
Op zich wel een paar bekede, al twijfel ik of hij grote rollen erin heeft. Over 5 minuten, als Sands geen hints gaat geven, plaats ik een opstarter.
Dat hij zo crap is in de remake heeft eigenlijk weinig te maken met Jackie zelfquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef lamers het volgende:
Heb de remake nooit gezien maar ik vind de acteur wel goed.
Dank!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:25 schreef Tem het volgende:
Sinds vandaag geloof ik. Je kan het omzeilen door bold eromheen te zetten ofzo
[ code verwijderd ]
Wut?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef Gillingham het volgende:
Hier gaat Patch met zijn 386 blij mee zijn.![]()
Kan niet meer alleen een plaatje postenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dank!
Enige idee waarom dat gedaan is?
Werkt ook al niet...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:25 schreef Tem het volgende:
Sinds vandaag geloof ik. Je kan het omzeilen door bold eromheen te zetten ofzo
[ code verwijderd ]
Ah, daar ben jij misschien te jong voor.quote:
En terecht!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kan niet meer alleen een plaatje posten
Er is nog geen duidelijkheid over maar er wordt alvast flink geklaagd. En terecht.
Of jullie zijn allemaal oudquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef Gillingham het volgende:
Ah, daar ben jij misschien te jong voor.![]()
Een 386 is een oude computer. Patch zat gisteren toch te klagen over jouw te grote plaatjes?
Was volgens mij een reactie op plaatjes van jouw vraag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:44 schreef Patch het volgende:
Zal niet mogelijk zijn want ik kan overdag niet bij een pc (behalve in het weekend) of Patch moet in de avond werkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Was volgens mij een reactie op plaatjes van jouw vraag.
Je hebt gelijk. Het ging waarschijnlijk om plaatjes die Dopekoe postte, hoewel jouw plaatjes van een paar uur later groter waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Zal niet mogelijk zijn want ik kan overdag niet bij een pc (behalve in het weekend) of Patch moet in de avond werken
Zijn profiel zegt '88. 22 of 23 dus. Nét te jong dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:13 schreef picodealion het volgende:
Hoe jong was jij ook alweer Sands?. Ik ben 26 en heb de 386 toch zeker wel bewust meegemaakt
.
22 nu nogquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:13 schreef picodealion het volgende:
Hoe jong was jij ook alweer Sands?. Ik ben 26 en heb de 386 toch zeker wel bewust meegemaakt
.
Donker haar en minder neptietenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh ik zou het hier goed op kunnen. Wat had je in gedachten?
Het werkt zelfs beter dan eerst!quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Donker haar en minder neptieten![]()
En kom nou niet aanzetten met een of andere trol of een man
Zijn volgens mij geen neppers hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Donker haar en minder neptieten![]()
En kom nou niet aanzetten met een of andere trol of een man
Beterquote:
Aan de naam te zien Olivia Wilde, is een lekker ding ja, oef!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Beter
Maar deze is dan nog wat beter
[ afbeelding ]
Doorlinkfaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Beter
Maar deze is dan nog wat beter
[ afbeelding ]
Europese films enzo zijn niet mijn dingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef Robby87 het volgende:
Sands kop jij de vraag eens even in, topic is weer dood.
Hoezo?quote:
Oh bij mij nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De tieten van Olivia zijn vervangen door een wit plaatje met een hartje.
Ja, mag wel wat spek op. Ze heeft wel een leuk koppiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:59 schreef DragonFodder het volgende:
Ze is een beetje (veel) te dun wat mij betreft.
Done & done!quote:
quote:
Des te meer reden om er af en toe soepel mee om te gaan.quote:
Ook dat nog.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:02 schreef Baszh het volgende:
Ik wil niet stoken maar als de regel is :
"Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)."
Dan mag je gewoon meerdere antwoorden geven, want de vraag vroeg naar 4 namen
Eigenlijk wel ja..quote:Op zondag 15 mei 2011 16:02 schreef Baszh het volgende:
Ik wil niet stoken maar als de regel is :
"Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)."
Dan mag je gewoon meerdere antwoorden geven, want de vraag vroeg naar 4 namen
Ah, ik kom er nu achter dat hij de vader is van Marie Trintignant, die gisteren nog in een vraag voorkwamquote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef Doff het volgende:
[..]
Jawel. Zijn naam is Jean-Louis Trintignant. Hij speelde verder ook in onder andere Il Grande Silenzio, Il Sorpasso, Il Conformista, Ma Nuit Chez Maud, Et Dieu... Créa la Femme en Trois Couleurs: Rouge.
Ah, die ken ik niet hoor. In welke vraag trouwens?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, ik kom er nu achter dat hij de vader is van Marie Trintignant, die gisteren nog in een vraag voorkwam
In een vraag van Flitspaal (hij vroeg een film of een naam, maar beide zijn niet geraden). Marie was die actrice die een relatie had met de zanger van Noir Désir, en die toen door hem doodgeslagen is.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Doff het volgende:
[..]
Ah, die ken ik niet hoor. In welke vraag trouwens?
Ah, fijn verhaal... Had nog nooit van haar gehoord. Die film waar FP naar vroeg zegt me dan ook niets.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In een vraag van Flitspaal (hij vroeg een film of een naam, maar beide zijn niet geraden). Marie was die actrice die een relatie had met de zanger van Noir Désir, en die toen door hem doodgeslagen is.
Ja, heel triest verhaal.. Volgens mij was ze wel een bekende actrice, maar ik ken haar alleen door die zanger.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Ah, fijn verhaal... Had nog nooit van haar gehoord. Die film waar FP naar vroeg zegt me dan ook niets.
Ik moet je er nog een punt voor geven. Zeker na deze opmerkingen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, heel triest verhaal.. Volgens mij was ze wel een bekende actrice, maar ik ken haar alleen door die zanger.
Oh thnxquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik moet je er nog een punt voor geven. Zeker na deze opmerkingen.
Moest tussendoor ff wat aan werk doenquote:
Je moet Sanctum Pandorum... kijken, ook vermakelijk in de Event Horizon stijlquote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef Dopekoe het volgende:
Geen fan van Anderson Sam ?
Maar wel van Event Horizon dus ? ()
Ik ga ff imdb checkenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Yup
En wat Asap hierboven zegt klopt ook wel
Te veel rondhangen op filmsites als aintitcoolnews etc.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe weten jullie zulke films te vinden ?
Ik ben gek op sci fi horror
Serenity / Fireflyquote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
Google zoeken op scifi horrorquote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
Zo net, je wordt er niet vies vanquote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
En hoe komen jullie aan die films ?
Via de nette manier ?
Altijd netjesquote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
Via de nette manier ?
In relatief veel gevallen welquote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
Via de nette manier ?
Marry mequote:
Waarschijnlijk operaties. Wyccie, leer je voor OK assistent of anethesie?quote:
Wist niet dat je een dag van te voren voor dergelijke 'OK's kon of moest leren.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk operaties. Wyccie, leer je voor OK assistent of anethesie?
Of wordt je dokter?
Chirurg lijkt me wel wat, ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef DragonFodder het volgende:
Waarschijnlijk operaties. Wyccie, leer je voor OK assistent of anethesie?
Of wordt je dokter?
Hehe, ben gewoon de anatomie, oorzaak, symptomen en operatieve behandeling aan het doorkijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef Gillingham het volgende:
Wist niet dat je een dag van te voren voor derlijke 'OK's kon of moest leren.
Dat verklaart.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Chirurg lijkt me wel wat, ja.
[..]
Hehe, ben gewoon de anatomie, oorzaak, symptomen en operatieve behandeling aan het doorkijken.
Het zijn vooral macho's volgens het stereotype. De ene die ik ken is inderdaad wel een womanizer,quote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoor altijd dat chirurgen nogal bot en lomp zijn.
Beterschap. En fijn dat je collega's niet aan het stereotype voldoen. Mijn ervaring is helaas ietwat andersquote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
Bot en lomp, mwah, niet hier. Ik vind ze tot nu toe allemaal tof.
Normaal gesproken kijk ik tussen het studeren door nog wel even op Fok, maar nu was ik zo fanatiek bezig dat ik het vergat. Nog nooit met zo veel plezier na een hele dag nog zitten studeren. Chirurgie is leuk.![]()
Maar... hoofd vol snot, moe en koud. Dus ik duik nu snel mijn bed in.
Analisten zijn nerdsquote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef picodealion het volgende:
Jammer, daar weet ik geen stereotypes over.
Kop dicht en aan het werk!quote:
Da's eigenlijk best aardig!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:57 schreef Dopekoe het volgende:
Nice, voor de PS3 / PSP gamers onder ons, de compensatie van de downtime van PSN is bekend
Keuze uit twee PS3-games:
LittleBigPlanet
Infamous
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation
Keuze uit twee PSP-games:
LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation
Andere extra's:
Dertig dagen PSN Plus gratis voor normale PSN-gebruikers
Zestig dagen PSN Plus gratis voor al betalende PSN Plus-gebruikers
Dertig dagen gratis Music Unlimited voor al betalende gebruikers
Welkom terug aanbiedingen in HOME.
Vond ik ook wel iddquote:
Ach ja, voor sommigen is niet nooit goed. Ik ga me in ieder geval eens inlezen hoe ik het meeste uit dit gegeven paard kan halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vond ik ook wel idd
Zeker omdat je gecompenseert wordt voor een gratis dienst!
En dan heb je er alsnog mensen bijzitten die klagen omdat het geen nieuwe games zijn....
Mijn keuze is iig gevallen op Infamous en Dead Nationquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach ja, voor sommigen is niet nooit goed. Ik ga me in ieder geval eens inlezen hoe ik het meeste uit dit gegeven paard kan halen
De grap voor mij is dat ik PSN eigenlijk nooit gebruikte, hoogstens om een demootje te downloaden. Ook geen creditcardgegevens online staan. Ik ben dus eigenlijk niet benadeeld. Ik denk dat ik voor Infamous en R&C ga, of misschien toch wipeout, ik heb nog geen racespel voor de ps3quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Mijn keuze is iig gevallen op Infamous en Dead Nation
Ratchet & Clank is mij net te kort en geen MP, wipeout heb ik al en LBP ook
Ik speelde eigenlijk altijd FIFA 10 onlinequote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De grap voor mij is dat ik PSN eigenlijk nooit gebruikte, hoogstens om een demootje te downloaden. Ook geen creditcardgegevens online staan. Ik ben dus eigenlijk niet benadeeld. Ik denk dat ik voor Infamous en R&C ga, of misschien toch wipeout, ik heb nog geen racespel voor de ps3
Daar keek ik idd ook erg naar uit, maar ik ben toch meer van de directe actie en minder van het 'puzzelen'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:02 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga vrijdag eerst mijn tanden maar eens zetten in L.A. Noire. Daar kijk ik erg naar uit!
Hoor je dat, Sam? Je bent een gerenommeerd FMT-er!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat zo'n renomeerd FMT-er de plaatjes op volgorde post en dat het plaatje van Lance/Bishop op de B sloeg.
ho ho hoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Hoor je dat, Sam? Je bent een gerenommeerd FMT-er!
Volgens mij wordt dat met twee M-en gespeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Patch het volgende:
[..]
ho ho ho
mij dan wel goed quoten.... ik deed het met 1 'm'
Wanneer ben je gerenommeerd bij FMT?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Hoor je dat, Sam? Je bent een gerenommeerd FMT-er!
dat ik het fout had dat had ik ook wel doorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat met twee M-en gespeld.
Volgens de Van Dale ook.
als je na een meet mijn rekening betaald bij de kroegbaasquote:
Hehequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Patch het volgende:
[..]
als je na een meet mijn rekening betaald bij de kroegbaas
Zoiets jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef wyccie het volgende:
DF, als longfunctieanalist moet je zeker heel veel 'doorgaan, doorgaan, doorgaan, stop maar' roepen of niet?
Kun je trouwens aan het soort hoestje horen of iemand een bronchitis heeft? Iemand dacht het bij mij te horen.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Patch het volgende:
[..]
als je na een meet mijn rekening betaald bij de kroegbaas
Nee, ik adem voor mijn doen heel normaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef DragonFodder het volgende:
Zoiets ja
Bronchitis kun je niet zomaar aan een hoestje horen, dan moet je naar het experiumluisteren. Piep je bij normaal uitademen?
Nee, helemaal gezond. Dat is het gekke.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef DragonFodder het volgende:
Rook je? Astma in de familie?
hoest je sputum op?
[ afbeelding ]
Je bènt een dokter! Toch? Of bijna?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, helemaal gezond. Dat is het gekke.
Ach ja, komt wel goed. Ik ga er niet mee naar de dokter, niet zo'n fan van.
Mwah, ik klaag er niet over.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef DragonFodder het volgende:
Toch is het, als je klachten blijven bestaan, verstandig om bij de huisarts eens een spirometrie te gaan doen.
Zo makkelijk is TB niet op te lopen, en dan was je ws heel wat zieker geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, ik klaag er niet over.![]()
Ik weet het ook wel. Het is natuurlijk niet normaal dat het zo lang blijft, maar ik heb er geen last van. Baal alleen wel als het zoiets als TB blijkt te zijn.![]()
Nou, als ik vrij ben met Hemelvaart of Pinksteren en de huisarts heeft dienst, dan zal ik even langsgaan.
Die kans is natuurlijk ook maar heel klein, maar het zou wel heel erg grote gevolgen hebben als het wel zo zou zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
Zo makkelijk is TB niet op te lopen, en dan was je ws heel wat zieker geweest
Nee, zelden iets klaarstaan. Ik vind het ook steeds moeilijker om met een nieuwe vraag te komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, de vraag staat er bijna eerder dan de toekenning.
Hebben jullie allemaal al een legio aan vragen klaarstaan op de pc?
Ik ben niet zo creatief, moet altijd lang nadenken en zoeken naar een vraag.
Ik heb ook bijna nooit wat klaar staan. Ik heb dan ook zelden binnen 5 minuten een nieuwe vraag staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, de vraag staat er bijna eerder dan de toekenning.
Hebben jullie allemaal al een legio aan vragen klaarstaan op de pc?
Ik ben niet zo creatief, moet altijd lang nadenken en zoeken naar een vraag.
Lliquid klinkt toch nog net iets beterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ach ja, aqua klinkt ook veel beter dan moist.
Ik zei niks!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef wyccie het volgende:
Vandaag vloeide er wat liquid in mijn mondkapje.
Ach, in zo'n OK-pak herkent toch niemand je.quote:
Je doelt op speeksel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Robby87 het volgende:
Was iemand zijn onderneus aan het snuiten?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, als ik mijn onderneus snuit dan komt er geen speeksel uit
Smeerlap!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, als ik mijn onderneus snuit dan komt er geen speeksel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |