Dan kunnen de meeste mensen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom is de meet opeens in september? Het was toch eerst juni of juli?
Ik zou denk ik wel kunnen in september, moet nog even kijken.
Echt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
omdat we blind zijn blijkbaar
Al zegt het script ook 69
Ja dat had ik gelezen. En in No Country For Old Men (ook van de Coens), moet Chigurh ook 0.69 betalen bij de benzinepomp. Noem het toeval of niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
omdat we blind zijn blijkbaar
Al zegt het script ook 69
We hebben een sociaal levenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:37 schreef Mainport het volgende:
Overigens goed dat de discussie hier gevoerd wordt, in plaats van het sc-topic waar al die lowlifes hun sociale leven hebben
Hele leven keihard voor gewerktquote:
Ik zit hier ook met een brok in m'n keel, eindelijk die bevestiging waar ik al jaren op wachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:04 schreef hornage het volgende:
[..]
Hele leven keihard voor gewerktOm eindelijk een sociaal leven te hebben
* Gillingham geeft SoK een schop onder zijn kont. Als hij de 100 nog wil halen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het was een verkapte hint, als ik een punt wil, dan haal ik het wel gewoon.
Ik heb gemotiveerde momenten en tegenzin-momenten. Als het spel op die gemotiveerde momenten net stil ligt (of erg moeizaam verloopt), zodat ik op die tegenzinmomenten ook nog eens gemiste dagen moet gaan inhalen/goedmaken... tja, dan houdt het opquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
* Gillingham geeft SoK een schop onder zijn kont. Als hij de 100 nog wil halen...
Lijkt idd ook wel op een Dalekquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat is die zwarte lijn rechts in het midden bij de 1e r2d2?
Dat moest zijn "armpje" zijn als hij bijvoorbeeld een deur probeert open te krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat is die zwarte lijn rechts in het midden bij de 1e r2d2?
+ 1quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef Falco het volgende:
Heuh een meet.
Ik kom alleen wanneer Mike, Sebbo, SaintofKillers en Mainport komen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat ik voortaan Gill maar ga inhuren voor de openingsplaatjes in mijn toernooi topics
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
De titel is in alle drie de plaatjes te zien
Als er iets is wat je nu juist níet kunt zien...quote:
Patch dronken voeren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:28 schreef Haarklip het volgende:
Ik wil ook wel komen. Kan opzich alle dagen. Wat gaan we eigenlijk doen?
Excuses, ik zal het voortaan wetenschappelijk correct formulerenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Als er iets is wat je nu juist níet kunt zien...
Ligt meer aan de film dan aan jou.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Excuses, ik zal het voortaan wetenschappelijk correct formuleren
Ik kan altijd wel om hem lachen eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eens met de kutheid van Observe & Report trouwens. Die hele Seth Rogen vind ik nogal matig.
Dat absoluut, dat dan weer wel. Ik vond met name Forgetting Sarah Marshall erg leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van de Apatow-kliek vind ik Rudd en Segal veel leuker dan Rogen (en Hill, nog zo'n droogkloot die ik zelden kan waarderen).
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Green Hornet
Alles is slecht aan deze film. Rogen en Chou zijn compleet miscast, Diaz loopt ook niets te doen, het verhaal slaat nergens op, de grappen zijn pijnlijk ongrappig, de actie stelt niet veel voor, complete tijdsverspilling dus. Na Eternal Sunshine of the Spotless Mind vond ik Gondry al serieus tegenvallen met The Science of Sleep. Be Kind Rewind was nog een niveau lager en met deze film zakt hij nog dieper. Het is gewoon een erg matige regisseur die 1 keer een toevalstreffer had, die waarschijnlijk meer te danken was aan Carrey, Winslet en Kaufman.
quote:
Hij is net wat makkelijker gewordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik was al blij verrast dat ik überhaupt iets met die initialen kon verzinnen.![]()
Mooi moment om te gaan slapen.
Ik vond pineapple express weinig aan eigenlijk, maar ik brakmoe toen ik die keek, zal niet geholpen hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef picodealion het volgende:
Rogen vind ik ook stom, maar ik ga binnenkort toch echt Pineapple Express moeten kijken.
Gelukkig was Half-Baked dan weer wel leuk.
Ja, enigszins. Mits het een beetje je type film is. De film is (quasi-)geïmproviseerd, of zo wil de film in ieder geval overkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:05 schreef picodealion het volgende:
Ik had nog nooit van Linklater gehoord, maar blijk toch wel een aantal films van 'm te hebben gezien.
Is Slacker de moeite waard?
Beide maar eens op de lijst zetten dan maar,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, enigszins. Mits het een beetje je type film is. De film is (quasi-)geïmproviseerd, of zo wil de film in ieder geval overkomen.
Heb geen verstand van Stonerfilms, maar deze lijkt me wel in die categorie passen. Waking Life overigens ook, meer nog zelfs, maar dat is wel animatie.
Ugh, daar zeurt mijn broertje al jaren over aan mijn hoofd. Ik wil 'm ook echt kijken, maar ik kom er maar niet aan toe (of vergeet het steeds).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef Patch het volgende:
In Taking Woodstock zat ook zo'n bloedmooie stoner-scene
Pierce Brosnan.quote:
Hij was wel leuk, stiekem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klopt. Kon de grap toch wel waarderen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:32 schreef Doff het volgende:
Ik vond één van de twee afschuwelijk. Geen idee meer welke dat was maar dat boeit me ook niet waanzinnig veel. Die ander heb ik uiteraard niet meer gekeken.
De leukste FMTers hebben 'm wel gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ugh, daar zeurt mijn broertje al jaren over aan mijn hoofd. Ik wil 'm ook echt kijken, maar ik kom er maar niet aan toe (of vergeet het steeds).
*op arm noteert
nee geen rare sneer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare sneer? Dus ik ben niet leuk omdat ik die film niet heb gezien?
Psst, PI's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Patch het volgende:
[..]
nee geen rare sneer.
De aanwezige FMT-ers op de eerste meet hebben 'm allemaal gekeken in de bios.
Hij is alleen erg goed gecast in Ghost Writer. Zijn Bonds zijn nu net zo'n beetje de slechtste, hoewel dat niet zozeer aan hem ligt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:37 schreef Doff het volgende:
Ik vond After the Sunset serieus vermakelijker. Niet om te trollen, maar eigenlijk vind ik Pierce Brosnan sowieso boeiender dan Delphy en Hawk (hier stond eigenlijk nog 'samen' achter, maar die heb ik maar weggehaald, sympathiek als ik ben).
*Nooit de film gezien*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Patch het volgende:
[..]
nee geen rare sneer.
De aanwezige FMT-ers op de eerste meet hebben 'm allemaal gekeken in de bios.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef hornage het volgende:
Wat een gehype over Patch en zijn 2500 punten
5000 ?quote:
Voordat die regel ingaat wil ik vlug nog even 2501 punten halen zodat ik buiten de regel valquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien een idee om als iemand 2500 punten heeft hem/haar weer op 0 te laten beginnen ?
Het vullen van het sociale hiaat dat deze 2500 punten met zich mee brachten?quote:
Hiaters gonna hiate.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef Doff het volgende:
[..]
Het vullen van het sociale hiaat dat deze 2500 punten met zich mee brachten?
Maar dan wel een vermelding in de fmt hall of famequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien een idee om als iemand 2500 punten heeft hem/haar weer op 0 te laten beginnen ?
Lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef Doff het volgende:
[..]
Het vullen van het sociale hiaat dat deze 2500 punten met zich mee brachten?
En een verbod op demonisering en alles dient geslikt te worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar dan wel een vermelding in de fmt hall of fame
Volgens mij heeft niemand hier het recht die opmerking te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef hornage het volgende:
[..]
Lol![]()
En er dan gewoon opeens achterkomen dat al die energie ook gewoon besteed had kunnen worden aan, laten we zeggen, irl mensen
Dat geldt alleen toch als je meer dan 500 punten hebt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef hornage het volgende:
[..]
Lol![]()
En er dan gewoon opeens achterkomen dat al die energie ook gewoon besteed had kunnen worden aan, laten we zeggen, irl mensen
voor !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:53 schreef hornage het volgende:
[..]
En een verbod op demonisering en alles dient geslikt te worden?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
Hup Hornage, haal je neus uit die code en stel een leuke vraag waar dopekoe het antwoord op weet, maar ik het punt voor krijg
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef The_Substitute het volgende:
Hup Hornage, haal je neus uit die code en stel een leuke vraag waar dopekoe het antwoord op weet, maar ik het punt voor krijg
Heb er maar 2 gezienquote:
Deel 1 gedeeltelijk en verder me niet meer aan gewaagd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb er maar 2 gezien
Moet ze allemaal nog kijken een keer
Maar de jaartallen is echt gokken....quote:
Alle Harry Potters gezien, blijven echt vermakelijke filmsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb er maar 2 gezien
Moet ze allemaal nog kijken een keer
Misschien omdat ze niet zo leuk zijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef DragonFodder het volgende:
Ik verlies bij elke Harry Potter film halverwege de interesse, en moet moeite doen ze af te kijken om een of andere reden. Geen idee waarom
Had ik alleen na deel 3, waarschijnlijk omdat bij 1,2 en 3 ik nog erg jong was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef DragonFodder het volgende:
Ik verlies bij elke Harry Potter film halverwege de interesse, en moet moeite doen ze af te kijken om een of andere reden. Geen idee waarom
Zitten wat mindere tussen en wat betere, maar als je van avonturenfilms / fantasy films houdt, dan zijn ze zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Misschien omdat ze niet zo leuk zijn?
Heb er twee gezien. Licht vermakelijk, maar weinig bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |