Analisten zijn nerdsquote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef picodealion het volgende:
Jammer, daar weet ik geen stereotypes over.
Kop dicht en aan het werk!quote:
Da's eigenlijk best aardig!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:57 schreef Dopekoe het volgende:
Nice, voor de PS3 / PSP gamers onder ons, de compensatie van de downtime van PSN is bekend
Keuze uit twee PS3-games:
LittleBigPlanet
Infamous
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation
Keuze uit twee PSP-games:
LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation
Andere extra's:
Dertig dagen PSN Plus gratis voor normale PSN-gebruikers
Zestig dagen PSN Plus gratis voor al betalende PSN Plus-gebruikers
Dertig dagen gratis Music Unlimited voor al betalende gebruikers
Welkom terug aanbiedingen in HOME.
Vond ik ook wel iddquote:
Ach ja, voor sommigen is niet nooit goed. Ik ga me in ieder geval eens inlezen hoe ik het meeste uit dit gegeven paard kan halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vond ik ook wel idd
Zeker omdat je gecompenseert wordt voor een gratis dienst!
En dan heb je er alsnog mensen bijzitten die klagen omdat het geen nieuwe games zijn....
Mijn keuze is iig gevallen op Infamous en Dead Nationquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach ja, voor sommigen is niet nooit goed. Ik ga me in ieder geval eens inlezen hoe ik het meeste uit dit gegeven paard kan halen
De grap voor mij is dat ik PSN eigenlijk nooit gebruikte, hoogstens om een demootje te downloaden. Ook geen creditcardgegevens online staan. Ik ben dus eigenlijk niet benadeeld. Ik denk dat ik voor Infamous en R&C ga, of misschien toch wipeout, ik heb nog geen racespel voor de ps3quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Mijn keuze is iig gevallen op Infamous en Dead Nation
Ratchet & Clank is mij net te kort en geen MP, wipeout heb ik al en LBP ook
Ik speelde eigenlijk altijd FIFA 10 onlinequote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De grap voor mij is dat ik PSN eigenlijk nooit gebruikte, hoogstens om een demootje te downloaden. Ook geen creditcardgegevens online staan. Ik ben dus eigenlijk niet benadeeld. Ik denk dat ik voor Infamous en R&C ga, of misschien toch wipeout, ik heb nog geen racespel voor de ps3
Daar keek ik idd ook erg naar uit, maar ik ben toch meer van de directe actie en minder van het 'puzzelen'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:02 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga vrijdag eerst mijn tanden maar eens zetten in L.A. Noire. Daar kijk ik erg naar uit!
Hoor je dat, Sam? Je bent een gerenommeerd FMT-er!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat zo'n renomeerd FMT-er de plaatjes op volgorde post en dat het plaatje van Lance/Bishop op de B sloeg.
ho ho hoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Hoor je dat, Sam? Je bent een gerenommeerd FMT-er!
Volgens mij wordt dat met twee M-en gespeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Patch het volgende:
[..]
ho ho ho
mij dan wel goed quoten.... ik deed het met 1 'm'
Wanneer ben je gerenommeerd bij FMT?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Hoor je dat, Sam? Je bent een gerenommeerd FMT-er!
dat ik het fout had dat had ik ook wel doorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat met twee M-en gespeld.
Volgens de Van Dale ook.
als je na een meet mijn rekening betaald bij de kroegbaasquote:
Hehequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Patch het volgende:
[..]
als je na een meet mijn rekening betaald bij de kroegbaas
Zoiets jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef wyccie het volgende:
DF, als longfunctieanalist moet je zeker heel veel 'doorgaan, doorgaan, doorgaan, stop maar' roepen of niet?
Kun je trouwens aan het soort hoestje horen of iemand een bronchitis heeft? Iemand dacht het bij mij te horen.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Patch het volgende:
[..]
als je na een meet mijn rekening betaald bij de kroegbaas
Nee, ik adem voor mijn doen heel normaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef DragonFodder het volgende:
Zoiets ja
Bronchitis kun je niet zomaar aan een hoestje horen, dan moet je naar het experiumluisteren. Piep je bij normaal uitademen?
Nee, helemaal gezond. Dat is het gekke.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef DragonFodder het volgende:
Rook je? Astma in de familie?
hoest je sputum op?
[ afbeelding ]
Je bènt een dokter! Toch? Of bijna?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, helemaal gezond. Dat is het gekke.
Ach ja, komt wel goed. Ik ga er niet mee naar de dokter, niet zo'n fan van.
Mwah, ik klaag er niet over.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef DragonFodder het volgende:
Toch is het, als je klachten blijven bestaan, verstandig om bij de huisarts eens een spirometrie te gaan doen.
Zo makkelijk is TB niet op te lopen, en dan was je ws heel wat zieker geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, ik klaag er niet over.![]()
Ik weet het ook wel. Het is natuurlijk niet normaal dat het zo lang blijft, maar ik heb er geen last van. Baal alleen wel als het zoiets als TB blijkt te zijn.![]()
Nou, als ik vrij ben met Hemelvaart of Pinksteren en de huisarts heeft dienst, dan zal ik even langsgaan.
Die kans is natuurlijk ook maar heel klein, maar het zou wel heel erg grote gevolgen hebben als het wel zo zou zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
Zo makkelijk is TB niet op te lopen, en dan was je ws heel wat zieker geweest
Nee, zelden iets klaarstaan. Ik vind het ook steeds moeilijker om met een nieuwe vraag te komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, de vraag staat er bijna eerder dan de toekenning.
Hebben jullie allemaal al een legio aan vragen klaarstaan op de pc?
Ik ben niet zo creatief, moet altijd lang nadenken en zoeken naar een vraag.
Ik heb ook bijna nooit wat klaar staan. Ik heb dan ook zelden binnen 5 minuten een nieuwe vraag staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, de vraag staat er bijna eerder dan de toekenning.
Hebben jullie allemaal al een legio aan vragen klaarstaan op de pc?
Ik ben niet zo creatief, moet altijd lang nadenken en zoeken naar een vraag.
Lliquid klinkt toch nog net iets beterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ach ja, aqua klinkt ook veel beter dan moist.
Ik zei niks!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef wyccie het volgende:
Vandaag vloeide er wat liquid in mijn mondkapje.
Ach, in zo'n OK-pak herkent toch niemand je.quote:
Je doelt op speeksel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Robby87 het volgende:
Was iemand zijn onderneus aan het snuiten?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, als ik mijn onderneus snuit dan komt er geen speeksel uit
Smeerlap!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, als ik mijn onderneus snuit dan komt er geen speeksel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |