Jah, maar ik zat net in het mainframe!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
Hup Hornage, haal je neus uit die code en stel een leuke vraag waar ik het antwoord op weet
Paar dagen geleden ook al met Sydney/Hard Eight.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef Dopekoe het volgende:
Ok, ik raak op vrijdags altijd heel snel het overizcht kwijt
Dat was meer een IMDB errorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Paar dagen geleden ook al met Sydney/Hard Eight.
Was geen vrijdag.
Maar met vragen als deze wordt het ook snel onoverzichtelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar ziet men een patroon in?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
Patch gaat er zich mee bemoeien, gaat het meteen weer over piemels.
Als de acteurs dan maar niet te exotisch zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef picodealion het volgende:
Voor het dubbelepuntentopic doe ik er eentje met alleen maar buitenlandse titels.
The International is matig. Eigenlijk alles wat ik van hem gezien heb na Lola Rennt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach kom, Lola Rennt en Perfume: The Story of a Murderer?
-edit-
Oh en The International, met Clive Owen en Naomi Watts, heb ik zelf nog niet gezien.
Oh, dear lord...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef picodealion het volgende:
Voor het dubbelepuntentopic doe ik er eentje met alleen maar buitenlandse titels.
Perfume is best goed, vond ik, maar lastig te plaatsen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
The International is matig. Eigenlijk alles wat ik van hem gezien heb na Lola Rennt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef picodealion het volgende:
Ik vond Perfume ook niet zo bijster goed, maar 3 dan weer wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
The International is matig. Eigenlijk alles wat ik van hem gezien heb na Lola Rennt.
Ik hou niet van Gamba's....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef picodealion het volgende:
Ik overwoog in plaats van Drei te vragen naar Tre Uomini e Una Gamba, was dat beter geweest?
Die heb ik dan weer niet gezien. Ik denk dat het maar goed is dat hij weer naar eigen land is gegaan om daar films te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond Perfume ook niet zo bijster goed, maar 3 dan weer wel.
Gamba's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik hou niet van Gamba's....
Behalve die garnalen in Kroepoek
Is me eigenlijk nog niet zo opgevallen. Ik vind het niveau sowieso vrij hoog liggen, als ik kijk naar mijn omgeving weet ik vrij vaak het meeste over films maar hier haal ik gewoon niet meer dan 15 punten per maand.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Dopekoe het volgende:
Volgens mij kan FMT opgedeeld worden in 2 delen
Overdag en 's avonds / weekend, er zit daar een groot verschil qua soort vragen in
Jammer, vond het een sterke film, emotioneel ook. Een van de laatste sequenties vond ik echt héél mooi, die openbaring.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond Perfume ook niet zo bijster goed, maar 3 dan weer wel.
Hmm, dat weet ik niet zo goed meer. Ik vond het boek écht heel erg goed en ik kende Tykwer alleen van Lola Rennt (die ik erg goed vond), dus misschien lag het meer aan mijn verwachtingen dan de kwaliteit van de film zelf. Ik weet alleen nog dat hij me tegenvielquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer, vond het een sterke film, emotioneel ook. Een van de laatste sequenties vond ik echt héél mooi, die openbaring.
Zit je nou te trollen? Ik heb echt 0,0 nergens last van?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:44 schreef Patch het volgende:
Excuses voor de grote plaatjes???
Ze zijn zo groot dat ik hier op het werk de pagina absoluut niet geopend krijg....
Het wachten is op de 2e pagina voor mij als ze zo groot blijven
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:44 schreef Patch het volgende:
Excuses voor de grote plaatjes???
Ze zijn zo groot dat ik hier op het werk de pagina absoluut niet geopend krijg....
Het wachten is op de 2e pagina voor mij als ze zo groot blijven
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef picodealion het volgende:
quote:
Rustig maar, daar vallen Amerikaanse films ook onder.quote:
Volgens mn eigen definitie scenes/films met idiote acties en gedrag van mensen onder invloed van verdovende middelenquote:
Ben er maar trots opquote:
Oh, je bedoelt dat je eigen pc en telefoon het niet meer doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef Flitspaal het volgende:
Nee, misschien moet ik zo oprotten voor een hyvende puber.....
Maar een pilsje zou ook wel lekker zijn inderdaad.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Flitspaal het volgende:
Nou, mijn telefoon moet aan de oplader (=infuus).
Ja, ik vind 10 films wel wat veel. Dat zijn misschien wel alle niet-direct-to-video-films.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef Robby87 het volgende:
Wel lastige vragen laatste tijd, mag best wat schappelijker. Als het nou een super bekend persoon is Sands...
Ik heb even gecheckt, en je zit er niet ver naast. Er zijn er echter nog wel paar te noemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik vind 10 films wel wat veel. Dat zijn misschien wel alle niet-direct-to-video-films.
En bekend genoeg? Volgens mij is Sands ook al gaan slapen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:39 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb even gecheckt, en je zit er niet ver naast. Er zijn er echter nog wel paar te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |