quote:
Des te meer reden om er af en toe soepel mee om te gaan.quote:
Ook dat nog.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:02 schreef Baszh het volgende:
Ik wil niet stoken maar als de regel is :
"Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)."
Dan mag je gewoon meerdere antwoorden geven, want de vraag vroeg naar 4 namen
Eigenlijk wel ja..quote:Op zondag 15 mei 2011 16:02 schreef Baszh het volgende:
Ik wil niet stoken maar als de regel is :
"Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)."
Dan mag je gewoon meerdere antwoorden geven, want de vraag vroeg naar 4 namen
Ah, ik kom er nu achter dat hij de vader is van Marie Trintignant, die gisteren nog in een vraag voorkwamquote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef Doff het volgende:
[..]
Jawel. Zijn naam is Jean-Louis Trintignant. Hij speelde verder ook in onder andere Il Grande Silenzio, Il Sorpasso, Il Conformista, Ma Nuit Chez Maud, Et Dieu... Créa la Femme en Trois Couleurs: Rouge.
Ah, die ken ik niet hoor. In welke vraag trouwens?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, ik kom er nu achter dat hij de vader is van Marie Trintignant, die gisteren nog in een vraag voorkwam
In een vraag van Flitspaal (hij vroeg een film of een naam, maar beide zijn niet geraden). Marie was die actrice die een relatie had met de zanger van Noir Désir, en die toen door hem doodgeslagen is.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Doff het volgende:
[..]
Ah, die ken ik niet hoor. In welke vraag trouwens?
Ah, fijn verhaal... Had nog nooit van haar gehoord. Die film waar FP naar vroeg zegt me dan ook niets.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In een vraag van Flitspaal (hij vroeg een film of een naam, maar beide zijn niet geraden). Marie was die actrice die een relatie had met de zanger van Noir Désir, en die toen door hem doodgeslagen is.
Ja, heel triest verhaal.. Volgens mij was ze wel een bekende actrice, maar ik ken haar alleen door die zanger.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Ah, fijn verhaal... Had nog nooit van haar gehoord. Die film waar FP naar vroeg zegt me dan ook niets.
Ik moet je er nog een punt voor geven. Zeker na deze opmerkingen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, heel triest verhaal.. Volgens mij was ze wel een bekende actrice, maar ik ken haar alleen door die zanger.
Oh thnxquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik moet je er nog een punt voor geven. Zeker na deze opmerkingen.
Moest tussendoor ff wat aan werk doenquote:
Je moet Sanctum Pandorum... kijken, ook vermakelijk in de Event Horizon stijlquote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef Dopekoe het volgende:
Geen fan van Anderson Sam ?
Maar wel van Event Horizon dus ? ()
Ik ga ff imdb checkenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Yup
En wat Asap hierboven zegt klopt ook wel
Te veel rondhangen op filmsites als aintitcoolnews etc.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe weten jullie zulke films te vinden ?
Ik ben gek op sci fi horror
Serenity / Fireflyquote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
Google zoeken op scifi horrorquote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
Zo net, je wordt er niet vies vanquote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
En hoe komen jullie aan die films ?
Via de nette manier ?
Altijd netjesquote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
Via de nette manier ?
In relatief veel gevallen welquote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
Via de nette manier ?
Marry mequote:
Waarschijnlijk operaties. Wyccie, leer je voor OK assistent of anethesie?quote:
Wist niet dat je een dag van te voren voor dergelijke 'OK's kon of moest leren.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk operaties. Wyccie, leer je voor OK assistent of anethesie?
Of wordt je dokter?
Chirurg lijkt me wel wat, ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef DragonFodder het volgende:
Waarschijnlijk operaties. Wyccie, leer je voor OK assistent of anethesie?
Of wordt je dokter?
Hehe, ben gewoon de anatomie, oorzaak, symptomen en operatieve behandeling aan het doorkijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef Gillingham het volgende:
Wist niet dat je een dag van te voren voor derlijke 'OK's kon of moest leren.
Dat verklaart.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Chirurg lijkt me wel wat, ja.
[..]
Hehe, ben gewoon de anatomie, oorzaak, symptomen en operatieve behandeling aan het doorkijken.
Het zijn vooral macho's volgens het stereotype. De ene die ik ken is inderdaad wel een womanizer,quote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoor altijd dat chirurgen nogal bot en lomp zijn.
Beterschap. En fijn dat je collega's niet aan het stereotype voldoen. Mijn ervaring is helaas ietwat andersquote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
Bot en lomp, mwah, niet hier. Ik vind ze tot nu toe allemaal tof.
Normaal gesproken kijk ik tussen het studeren door nog wel even op Fok, maar nu was ik zo fanatiek bezig dat ik het vergat. Nog nooit met zo veel plezier na een hele dag nog zitten studeren. Chirurgie is leuk.![]()
Maar... hoofd vol snot, moe en koud. Dus ik duik nu snel mijn bed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |