quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef DragonFodder het volgende:
Op zich wel een paar bekede, al twijfel ik of hij grote rollen erin heeft. Over 5 minuten, als Sands geen hints gaat geven, plaats ik een opstarter.
Dat hij zo crap is in de remake heeft eigenlijk weinig te maken met Jackie zelfquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef lamers het volgende:
Heb de remake nooit gezien maar ik vind de acteur wel goed.
Dank!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:25 schreef Tem het volgende:
Sinds vandaag geloof ik. Je kan het omzeilen door bold eromheen te zetten ofzo
[ code verwijderd ]
Wut?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef Gillingham het volgende:
Hier gaat Patch met zijn 386 blij mee zijn.![]()
Kan niet meer alleen een plaatje postenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dank!
Enige idee waarom dat gedaan is?
Werkt ook al niet...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:25 schreef Tem het volgende:
Sinds vandaag geloof ik. Je kan het omzeilen door bold eromheen te zetten ofzo
[ code verwijderd ]
Ah, daar ben jij misschien te jong voor.quote:
En terecht!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kan niet meer alleen een plaatje posten
Er is nog geen duidelijkheid over maar er wordt alvast flink geklaagd. En terecht.
Of jullie zijn allemaal oudquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef Gillingham het volgende:
Ah, daar ben jij misschien te jong voor.![]()
Een 386 is een oude computer. Patch zat gisteren toch te klagen over jouw te grote plaatjes?
Was volgens mij een reactie op plaatjes van jouw vraag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:44 schreef Patch het volgende:
Excuses voor de grote plaatjes???
Ze zijn zo groot dat ik hier op het werk de pagina absoluut niet geopend krijg....
Het wachten is op de 2e pagina voor mij als ze zo groot blijven
Zal niet mogelijk zijn want ik kan overdag niet bij een pc (behalve in het weekend) of Patch moet in de avond werkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Was volgens mij een reactie op plaatjes van jouw vraag.
Je hebt gelijk. Het ging waarschijnlijk om plaatjes die Dopekoe postte, hoewel jouw plaatjes van een paar uur later groter waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Zal niet mogelijk zijn want ik kan overdag niet bij een pc (behalve in het weekend) of Patch moet in de avond werken
Zijn profiel zegt '88. 22 of 23 dus. Nét te jong dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:13 schreef picodealion het volgende:
Hoe jong was jij ook alweer Sands?. Ik ben 26 en heb de 386 toch zeker wel bewust meegemaakt
.
22 nu nogquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:13 schreef picodealion het volgende:
Hoe jong was jij ook alweer Sands?. Ik ben 26 en heb de 386 toch zeker wel bewust meegemaakt
.
Donker haar en minder neptietenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh ik zou het hier goed op kunnen. Wat had je in gedachten?
Het werkt zelfs beter dan eerst!quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Donker haar en minder neptieten![]()
En kom nou niet aanzetten met een of andere trol of een man
Zijn volgens mij geen neppers hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Donker haar en minder neptieten![]()
En kom nou niet aanzetten met een of andere trol of een man
Beterquote:
Aan de naam te zien Olivia Wilde, is een lekker ding ja, oef!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Beter
Maar deze is dan nog wat beter
[ afbeelding ]
Doorlinkfaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Beter
Maar deze is dan nog wat beter
[ afbeelding ]
Europese films enzo zijn niet mijn dingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef Robby87 het volgende:
Sands kop jij de vraag eens even in, topic is weer dood.
Hoezo?quote:
Oh bij mij nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De tieten van Olivia zijn vervangen door een wit plaatje met een hartje.
Ja, mag wel wat spek op. Ze heeft wel een leuk koppiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:59 schreef DragonFodder het volgende:
Ze is een beetje (veel) te dun wat mij betreft.
Done & done!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |