Details noemtie dat... Het zijn cruciale en terminale problemen met je idee.quote:
Het is ook meer wat stoute man met baard anderen opgedragen heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Stoute man met lange baard is nooit aangetoond!
Maar punten voor goed gedrag!
Tenzij je natuurlijk een nieuw type nuke introduceert. Eentje die 'andersom' werkt. Het schijnt dat daar in het geheim aan gewerkt is bij Area 51.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Details noemtie dat... Het zijn cruciale en terminale problemen met je idee.
Had geen van de kapers een baard?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook meer wat stoute man met baard anderen opgedragen heeft
'Al die willen ter kaap'ren varenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk een nieuw type nuke introduceert. Eentje die 'andersom' werkt. Het schijnt dat daar in het geheim aan gewerkt is bij Area 51.
[..]
Had geen van de kapers een baard?
Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het officiele verhaal is helemaal niet het meest aannemelijk er is juist zoveel discussie in de wereld over 9/11 omdat het rammelt aan alle kanten, het roept meer vragen op dat het beantwoord! Verder zijn er door het officiele verhaal verschillende natuurwetten geschonden!
we zijn hier al 45 topics verder dan het officiele verhaal.
Persoonlijk heb ik nog geen 1 natuurwet gezien waarbij is aangetoond dat deze geschonden is. MAar ik kan me vergissen, ik heb (nog) niet alle 50 topics volledig doorgelezen. Misschien kan FXR een korte puntsgewijze opsomming geven met alle geschonden natuurwetten, met korte onderbouwing. Dat maakt de discussie wat overzichtelijker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.
nee, hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.
oh ja,joh? jij onderbouwt nooit iets,maar verlangt het steeds van anderen, ik heb jou nl nog nooit je eigen 9/11 zien onderbouwen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik nog geen 1 natuurwet gezien waarbij is aangetoond dat deze geschonden is. MAar ik kan me vergissen, ik heb (nog) niet alle 50 topics volledig doorgelezen. Misschien kan FXR een korte puntsgewijze opsomming geven met alle geschonden natuurwetten, met korte onderbouwing. Dat maakt de discussie wat overzichtelijker.
Noem er eens 1 dan ipv te flamen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh ja,joh? jij onderbouwt nooit iets,maar verlangt het steeds van anderen, ik heb jou nl nog nooit je eigen 9/11 zien onderbouwen!
zoek zelf maar!
Ik heb nieuws voor jou, meneer A.T ; ik zal jouw natuurwetten breken bij gebrek aan waardeloze kennis, zoals jij die wel blijkbaar hebt opgestapeld op school, in jouw hersenpan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.
Dat zijn ook nog geen opgesomde natuurwettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor jou, meneer A.T ; ik zal jouw natuurwetten breken bij gebrek aan waardeloze kennis, zoals jij die wel blijkbaar hebt opgestapeld op school, in jouw hersenpan.
1e: de MSM-beelden zijn vaak fake m.b.t. 09/11
2e: de gevallen van 09/11 wijzen op enkele destructie-technieken die niet bekend zijn aan de hand van "officiele" natuurwetten.
Dat blijf ik een vreemd verhaal vinden ja. De massa van een vliegtuig zit hem voornamelijk in de beide motoren en het landingsgestel. Zeker niet in de vleugeluiteinden, en de staart.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn ook nog geen opgesomde natuurwetten![]()
Nu ben ik benieuwd, welke wet is er gebroken? Dat een aluminium constructie een gebouw in kan vliegen en er niet tegen te pletter slaat?
Nou, geef dan aan welke natuurwetten waar gebroken zijn. Je schrijft hier grote woorden, maar zegt eigenlijk vrij weinig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor jou, meneer A.T ; ik zal jouw natuurwetten breken bij gebrek aan waardeloze kennis, zoals jij die wel blijkbaar hebt opgestapeld op school, in jouw hersenpan.
1e: de MSM-beelden zijn vaak fake m.b.t. 09/11
2e: de gevallen van 09/11 wijzen op enkele destructie-technieken die niet bekend zijn aan de hand van "officiele" natuurwetten.
Aiai; ssssttt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]...En dan hebben we ook nog de black boxes die compleet opgelost in lucht zijn. Die dingen zijn ontworpen om een crash te overleven.
De vliegtuigen hebben echter wel een optimaal ontwerp om druk te verspreiden over het geheel (b.v. de bolle neus). Juist omdat vliegtuigen over het algemeen al aan hevige krachten onderhevig zijn, zijn ze gemaakt om die krachten zo goed mogelijk te kunnen hebben, wat dus ook betekent dat wanneer ze ergens in knallen ze veel kracht uit kunnen oefenen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat blijf ik een vreemd verhaal vinden ja. De massa van een vliegtuig zit hem voornamelijk in de beide motoren en het landingsgestel. Zeker niet in de vleugeluiteinden, en de staart.
Dan hebben we nog de snelheid waarmee het tweede vliegtuig op zeeniveau vloog. Het vliegtuig ging volgens officiële bronnen rond de 510 knots per uur. Door Pilots for 911 Truth wordt in twijfel getrokken of de United 175 (Boeing 767-222) op een dergelijke hoogte harder vliegen kan dan de door Boeing gestelde maximum snelheid van 360 Knots en 0.86 Mach.
Om te kunnen vliegen is een vliegtuig afhankelijk van de opwaartse kracht veroorzaakt door de vorm van de bewegende vleugels door de lucht. Voor een vliegtuig is, om op tien kilometer hoogte de nodige opwaartse kracht te verkrijgen, een andere voorwaartse snelheid nodig dan bij vliegen op zeeniveau. Dat houdt verband met de hogere luchtdichtheid op zeeniveau.
De officieel gemeten 510 knots per uur van de United 175 is 150 knots hoger dan de door Boeing gestelde maximum snelheid en 85 knots hoger dan een Boeing 767-222 van Air Egypte (EA990) ooit eens ‘gevlogen’ heeft ten gevolge van een duikvlucht vanaf 22.000 voet. Het vliegtuig van Air Egypte faalde structureel een paar seconde na het bereiken van die top snelheid van .99 mach wat overeenkomt met 425 knots op zeeniveau. Met een Boeing 767-222 op zeeniveau horizontaal vliegen met een snelheid van 510 knots kan volgens de piloten van Pilotes for 911 Truth niet mogelijk zijn.
En dan hebben we ook nog de black boxes die compleet opgelost in lucht zijn. Die dingen zijn ontworpen om een crash te overleven.
Als je dat soort irritante zinnetjes nou eens achterwege laatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De vliegtuigen hebben echter wel een optimaal ontwerp om druk te verspreiden over het geheel (b.v. de bolle neus). Juist omdat vliegtuigen over het algemeen al aan hevige krachten onderhevig zijn, zijn ze gemaakt om die krachten zo goed mogelijk te kunnen hebben, wat dus ook betekent dat wanneer ze ergens in knallen ze veel kracht uit kunnen oefenen.
Volgens wiki is de cruising speed van een boeing .8 mach
0.8 mach = 980 km/u
510 knots = 944 km/u
Nu hoefde het vliegtuig niet relaxed te cruisen maar voornamelijk erg hard ergens in knallen. Daarnaast ging het naar beneden dus had het de zwaartekracht mee.
Ik zie de contradictie er niet in....
(ik begrijp dat mensen het zeggen hoor, maar er zeggen ook mensen dat de maan van kaas is)
quote:According to the CVR and FDR data, at 0150:08, as the airplane exceeded its maximum operating airspeed (0.86 Mach), a master warning alarm began to sound. (The warning continued until the FDR and CVR stopped recording at 0150:36.64 and 0150:38.47, respectively.)17 Also at 0150:08, the relief first officer stated quietly for the eleventh and final time, "I rely on God," and the captain repeated his question, "What's happening?" At 0150:15, the captain again asked, "What's happening, [relief first officer's first name]? What's happening?" At this time, as the airplane was descending through about 27,300 feet msl, the FDR recorded both elevator surfaces beginning to move in the nose-up direction. Shortly thereafter, the airplane's rate of descent began to decrease.18 At 0150:21, about 6 seconds after the airplane's rate of descent began to decrease, the left and right elevator surfaces began to move in opposite directions; the left surface continued to move in the nose-up direction, and the right surface reversed its motion and moved in the nose-down direction.
The FDR data indicated that the engine start lever switches for both engines moved from the run to the cutoff position between 0150:21 and 0150:23.19 Between 0150:24 and 0150:27, the throttle levers moved from their idle position to full throttle, the speedbrake handle moved to its fully deployed position, and the left elevator surface moved from a 3º nose-up to a 1º nose-up position, then back to a 3º nose-up position.20 During this time, the CVR recorded the captain asking, "What is this? What is this? Did you shut the engine(s)?" Also, at 0150:26.55, the captain stated, "Get away in the engines,"21 and, at 0150:28.85, the captain stated, "shut the engines." At 0150:29.66, the relief first officer stated, "It's shut."
Between 0150:31 and 0150:37, the captain repeatedly stated, "Pull with me." However, the FDR data indicated that the elevator surfaces remained in a split condition (with the left surface commanding nose up and the right surface commanding nose down) until the FDR and CVR stopped recording at 0150:36.64 and 0150:38.47, respectively. (The last transponder [secondary radar] return from the accident airplane was received at the radar site at Nantucket, Massachusetts, at 0150:34.)22
Information about the remainder of the flight came from the airplane's two debris fields and recorded primary radar data from long-range radar sites at Riverhead, New York, and North Truro, Massachusetts, and the short-range radar site at Nantucket. The height estimates based on primary radar data from the joint use FAA/U.S. Air Force (USAF) radar sites indicated that the airplane's descent stopped about 0150:38 and that the airplane subsequently climbed to about 25,000 feet msl and changed heading from 80º to 140º before it started a second descent, which continued until the airplane impacted the ocean.
Airplane wreckage was located in two debris fields, about 1,200 feet apart, centered at 40° 21' north latitude and 69° 46' west longitude. The accident occurred at night in dark lighting conditions.
767 en zoals ik net al voorrekende is .80 mach al meer dan de 510 knopen waar je over spreekt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je dat soort irritante zinnetjes nou eens achterwege laat![]()
Van een boeing? Wat voor een boeing?
Cruising speed? Weet je op welke hoogte cruising speed gehaald wordt? Niet op zeeniveau in ieder geval.
Kijk anders hier ff. Een toestal van Egypt air van hetzelfde type dat uit elkaar flikkert omdat het tot over het uiterste wordt gedreven. Het WTC toestel ging nog harder.
http://www.ntsb.gov/Publictn/2002/aab0201.htm
[..]
510 knopen is 0.77 mach.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
767 en zoals ik net al voorrekende is .80 mach al meer dan de 510 knopen waar je over spreekt.
Zin had ik toegevoegd om aan te geven dat ik je claim wel heb gelezen maar niet meenam vanwege "mensen zeggen" redenen, haal hem wel even weg als je dat wilt was niet denigrerend bedoeld.
ja en de cruise speed van een 767 is .8 volgens wikipediaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
510 knopen is 0.77 mach.
Tenminste... dat geeft deze calc aan:
http://www.luizmonteiro.com/Altimetry.aspx#EquivalentAirspeed
Ja maar jij hebt het over de kruissnelheid. Het gaat om de snelheid op zeeniveau.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ja en de cruise speed van een 767 is .8 volgens wikipedia
het voorbeeld met falen was .88
510 knopen is dus ruim onder de max, en nog ruimer onder de faalsnelheid.
http://pilotsfor911truth.org/wtc_speedquote:(PilotsFor911Truth.org) - Much controversy has surrounded the speeds reported for the World Trade Center attack aircraft. However, none of the arguments for either side of the debate have been properly based on actual data, until now. Pilots For 9/11 Truth have recently analyzed data provided by the National Transportation Safety Board in terms of a "Radar Data Impact Speed Study" in which the NTSB concludes 510 knots and 430 knots for United 175 (South Tower) and American 11 (North Tower), respectively. A benchmark has been set by the October 1999 crash of Egypt Air 990, a 767 which exceeded it's maximum operating limits causing in-flight structural failure, of which data is available to compare to the WTC Attack Aircraft.
Egypt Air 990 (EA990) is a 767 which was reported to have entered a dive and accelerated to a peak speed of .99 Mach at 22,000 feet. Boeing sets maximum operating speeds for the 767 as 360 Knots and .86 Mach. The reason for two airspeed limitations is due to air density at lower vs. higher altitudes. To understand equivalent dynamic pressures on an airframe of low vs. high altitude, there is an airspeed appropriately titled "Equivalent Airspeed" or EAS[1]. EAS is defined as the airspeed at sea level which produces the same dynamic pressure acting on the airframe as the true airspeed at high altitudes.[2]
Pilots For 9/11 Truth have calculated the Equivalent Airspeed for EA990 peak speed of .99 Mach at 22,000 feet as the equivalent dynamic effects of 425 knots at or near sea level. This airspeed is 65 knots over max operating for a 767, 85 knots less than the alleged United 175, and 5 knots less than the alleged American 11. Although it may be probable for the alleged American 11 to achieve such speed as 430 knots is only 5 knots over that of EA990 peak speed, It is impossible for the alleged United 175 to achieve the speeds reported by the NTSB using EA990 as a benchmark.
Pilots For 9/11 Truth have further studied if a 767 could continue controlled flight at such reported speeds. According to the NTSB, EA990 wreckage was found in two distinct debris fields, indicating in-flight structural failure which has been determined to have occurred a few seconds after recording peak speed. Based on EA990, it is impossible for the alleged United 175 to have continued controlled flight at more than 85 knots over the speed which failed the structure of EA990.
Full detailed analysis, including analysis of a recent simulator experiment performed, and interviews with United and American Airlines 757/767 Pilots can be viewed in the new presentation, "9/11: World Trade Center Attack" available only at http://pilotsfor911truth.org. Although other factors come into play within the transonic ranges, Dynamic pressure is dynamic pressure. Math doesn't lie. Boeing needs to release wind tunnel data for the Boeing 767. Despite the fact that the data can be fabricated, such a release of data may alert more pilots and engineers to the extremely excessive speeds reported near sea level for the Boeing 767 in which they can decide for themselves.
Founded in August 2006, Pilots For 9/11 Truth is a growing organization of aviation professionals from around the globe. The organization has also analyzed Flight Data provided by the National Transportation Safety Board (NTSB) for the Pentagon Attack and the events in Shanksville, PA. The data does not support the government story. The NTSB/FBI refuse to comment. Pilots For 9/11 Truth do not offer theory or point blame at this point in time. However, there is a growing mountain of conflicting information and data in which government agencies and officials refuse to acknowledge. Pilots For 9/11 Truth Core member list continues to grow.
Je haalt twee dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het over de kruissnelheid. Het gaat om de snelheid op zeeniveau.
Hier wat PFT er over te zeggen heeft:
[..]
http://pilotsfor911truth.org/wtc_speed
Volgens mij heb ik al tien keer aangegeven hoe ik er over denk, maar als je dat echt wilt, dan kan ik dat nog wel eens toelichten hoor?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh ja,joh? jij onderbouwt nooit iets,maar verlangt het steeds van anderen, ik heb jou nl nog nooit je eigen 9/11 zien onderbouwen!
zoek zelf maar!
Mjah dat schiet inderdaad ook niet echt op zo. "Het ziet er gek uit" is natuurlijk erg onhandig om als argument te gebruiken. Ik kan wel meer experimenten verzinnen die totaal tegen je intuitie in gaan, maar toch echt zo gebeuren. Hoe extreem koud helium zich bijv. gedraagt:quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het gaat nu dus weer over het vliegtuig dat de toren in vliegt. Ik had eerlijk gezegd toch wel gehoopt dat we dat onderwerp inmiddels af hadden gesloten. Maar we blijven het er over hebben omdat mensen het 'er maar gek uit vinden zien'.
Op die basis kun je natuurlijk aan het discussieren blijven.Bovendien geloof ik dat het er voor Jokkebrok ook niet toe doet. Hij heeft eerder al aangegeven dat het al dan niet technisch mogelijk zijn van die gebeurtenis voor hem geen toegevoegde waarde heeft, omdat hij om andere redenen al weet dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt.
Maar goed. Als dat één van de gebroken natuurwetten is, dan lijkt het me duidelijk dat dat (in my book) een uiterst slecht voorbeeld is.
Dat ziet er gek uit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mjah dat schiet inderdaad ook niet echt op zo. "Het ziet er gek uit" is natuurlijk erg onhandig om als argument te gebruiken. Ik kan wel meer experimenten verzinnen die totaal tegen je intuitie in gaan, maar toch echt zo gebeuren. Hoe extreem koud helium zich bijv. gedraagt:
Waar haal je vandaan dat er gezegd wordt "Het ziet er gek uit"? Lees je wel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mjah dat schiet inderdaad ook niet echt op zo. "Het ziet er gek uit" is natuurlijk erg onhandig om als argument te gebruiken. Ik kan wel meer experimenten verzinnen die totaal tegen je intuitie in gaan, maar toch echt zo gebeuren. Hoe extreem koud helium zich bijv. gedraagt:
Nou nou niet meteen verongelijkt doen.. de opmerking "dat ziet er gek uit" is een verzamelnaam en toepasbaar op vele foto's die voorbij komen. Ik herriner mij zo een man die in het publiek naar voren zou rennen maar er ingeplakt zou moeten wezen omdat het er onnatuurlijk uit ziet. Bijvoorbeeld.quote:
Precies. En het voorbeeld van Atuin geeft alleen maar aan dat niet alles wat er vreemd, onbegrijpelijk of gek uitziet deel uit hoeft te maken van een complot.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou nou niet meteen verongelijkt doen.. de opmerking "dat ziet er gek uit" is een verzamelnaam en toepasbaar op vele foto's die voorbij komen. Ik herriner mij zo een man die in het publiek naar voren zou rennen maar er ingeplakt zou moeten wezen omdat het er onnatuurlijk uit ziet. Bijvoorbeeld.
Daar hebben we het toch niet over. Lees de voorgaande tien posts eens....quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou nou niet meteen verongelijkt doen.. de opmerking "dat ziet er gek uit" is een verzamelnaam en toepasbaar op vele foto's die voorbij komen. Ik herriner mij zo een man die in het publiek naar voren zou rennen maar er ingeplakt zou moeten wezen omdat het er onnatuurlijk uit ziet. Bijvoorbeeld.
Dat deed ik.. hoppa hoopt dat we het verhaal weer kunnen verschuiven van de vliegtuigen die op een vreemde manier een gebouw invliegen naar andere leuke dingen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch niet over. Lees de voorgaande tien posts eens....
En waarom zou mijn post alleen over de afgelopen tien posts moeten gaan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch niet over. Lees de voorgaande tien posts eens....
Precies. Omdat voor mijn gevoel dat inmiddels wel wetenschappelijk als 'mogelijk' kan worden aangenomen. Ik wil naar de volgende wetenschappelijke onmogelijkheid uit het nog niet geposte lijstje van TheFXR..quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat deed ik.. hoppa hoopt dat we het verhaal weer kunnen verschuiven van de vliegtuigen die op een vreemde manier een gebouw invliegen naar andere leuke dingen.
Die zou ik ook nog steeds graag willen weten ja. Bankfurt zegt het te weten, maar geeft geen gehoor als je er naar vraagt (nouja, ik gok dat die weggehaalde flame het antwoord was?), dus dat schiet ook niet echt op zo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Omdat voor mijn gevoel dat inmiddels wel wetenschappelijk als 'mogelijk' kan worden aangenomen. Ik wil naar de volgende wetenschappelijke onmogelijkheid uit het nog niet geposte lijstje van TheFXR..
Er komt zo niet echt een duidelijk structuur in. Dat is jammer, want zo blijf je steeds over losse details praten. Terwijl een dergelijk overzicht juist verschrikkelijk veel duidelijk zou maken over de beweringen van theFXR. Vervolgens kunnen we die zaken dan systematisch gaan beoordelen op hun (on)mogelijkheid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog steeds graag willen weten ja. Bankfurt zegt het te weten, maar geeft geen gehoor als je er naar vraagt (nouja, ik gok dat die weggehaalde flame het antwoord was?), dus dat schiet ook niet echt op zo.
Geen reactie op mijn inhoudelijke post? Ben je dan om dat het niet tegen een natuurwet in gaat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat er gezegd wordt "Het ziet er gek uit"? Lees je wel?
Ik ben klaar hier.
Dan ga JIJ toch wat van dit topic maken! Jij bent degene die het hardste loopt te schreeuwen over dat je graag een topic wending m.b.t. de inhoud wilt zien. Ik heb echter nog weinig inbreng van jou gezien. Alleen afzeikerig commentaar dat vaak ook nog eens persoonlijk gericht is. Je inbreng is echt om te janken verder. Maar goed... ik wens je alle succes!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Er komt zo niet echt een duidelijk structuur in. Dat is jammer, want zo blijf je steeds over losse details praten. Terwijl een dergelijk overzicht juist verschrikkelijk veel duidelijk zou maken over de beweringen van theFXR. Vervolgens kunnen we die zaken dan systematisch gaan beoordelen op hun (on)mogelijkheid.
Helaas wordt mijn vraag om een dergelijk lijstje nu afgedaan als trollerij en luiheid, omdat het antwoord te vinden is in de afgelopen 48 topics....
Het is 10 jaar geleden. En de roep om een consistent verhaal (of zelfs een Wiki) wordt niet beantwoord. Zelfs de debunkers van de conspiracytheorieën hebben hun 911myths en zijn beter georganiseerd. Dan win je het dus nooit en kom je nooit tot de zo gevraagde waarheidsvinding. Tja, voor jezelf kun je overtuigd zijn, maar is dat alles wat 'truthers' (klote term eigenlijk) willen bereiken?
Akkoord. Vanzelfsprekend. 1 zou genoeg zijn. Maar omdat ik er vanuit ga dat er een heleboel zaken volgens FXR niet kunnen, terwijl dat wel kan (enig bewijs hebben we daar reeds van gezien) lijkt het me praktischer om om een lijstje te vragen. Dat brengt wat meer structuur.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Geen reactie op mijn inhoudelijke post? Ben je dan om dat het niet tegen een natuurwet in gaat?
Overigens vind ik de vraag naar 3 natuurwetten die gebroken zouden zijn veel te hoor. 1 Is genoeg, zodra er een natuurwet gebroken is, kan het verhaal namelijk gewoon niet, daar heb je er geen 3 voor nodig.
Waarom zou ik? Ik heb al vaker aangegeven hoe ik er in sta. Ik geloof het originele verhaal ten aanzien van de vliegtuigen. Ik ben niet degene die probeert het officiële verhaal te debunken omdat ik weet dat het niveau waar ik twijfels over heb (bijvoorbeeld de vermeende hulp bij het plannen van de aanslagen) niet te bewijzen is vanachter de computer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan ga JIJ toch wat van dit topic maken! Jij bent degene die het hardste loopt te schreeuwen over dat je graag een topic wending m.b.t. de inhoud wilt zien. Ik heb echter nog weinig inbreng van jou gezien. Alleen afzeikerig commentaar dat vaak ook nog eens persoonlijk gericht is. Je inbreng is echt om te janken verder. Maar goed... ik wens je alle succes!
Een discussieforum bestaat natuurlijk niet uit alleen ja-knikkers, er zal toch een weerlegging plaats moeten vinden en dat is wat er ook (als je de beledigingen er af haalt) getracht word.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan ga JIJ toch wat van dit topic maken! Jij bent degene die het hardste loopt te schreeuwen over dat je graag een topic wending m.b.t. de inhoud wilt zien. Ik heb echter nog weinig inbreng van jou gezien. Alleen afzeikerig commentaar dat vaak ook nog eens persoonlijk gericht is. Je inbreng is echt om te janken verder. Maar goed... ik wens je alle succes!
Als ik dan zeg dat de blackboxes totaal verdwenen zijn, terwijl ze zijn ontworpen om een crash te overleven, dan wordt daar niet op gereageerd. Dit was o.a. mijn voorbeeld van een natuurwet die gebroken is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een discussieforum bestaat natuurlijk niet uit alleen ja-knikkers, er zal toch een weerlegging plaats moeten vinden en dat is wat er ook (als je de beledigingen er af haalt) getracht word.
Jij geeft aan het is een hoax, je kan je ogen niet vertrouwen, we worden allemaal bedonderd, en vanuit mijzelf moet ik zeggen hier en daar de aangegeven reden dan inderdaad op zn minst opmerkelijk is te noemen.
En een ander zal het dan ronduit overal met je eens zijn en weer een ander helemaal niet en probeert jou weer te overtuigen dat je het daar mis hebt. Dat is het grote spel wat er gespeeld word, en zonder deelnemers, geen spel.
Maar dan kunnen we toch misschien nog wel de discussie verleggen van "onduidelijke filmpjes" naar "achterliggende gedachten"?
Of zoals iemand dan claimt om zijn gelijk te halen "natuurwetten worden gebroken" , dat vraagt toch om uitleg dan? En niet "zie de vorige 48 topics" dat is geen antwoord.
Dat is geen natuurwet, daarom ben ik daar niet op in gegaan en alleen op de vliegtuigen die harder zouden zijn gegaan dan ze kunnen (alhoewel dat eigenlijk ook geen natuurwet is).quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ik dan zeg dat de blackboxes totaal verdwenen zijn, terwijl ze zijn ontworpen om een crash te overleven, dan wordt daar niet op gereageerd. Dit was o.a. mijn voorbeeld van een natuurwet die gebroken is.
Dat is inderdaad geen natuurwet. Er zijn natuurlijk grenzen aan wat een FDR en CVR kan hebben. De combinatie hevige crash en lange brand zijn nou niet bepaald bevordelijk voor hun overlevingskansenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is geen natuurwet, daarom ben ik daar niet op in gegaan en alleen op de vliegtuigen die harder zouden zijn gegaan dan ze kunnen (alhoewel dat eigenlijk ook geen natuurwet is).
Waarbij aangetekend dat de crashes in het WTC in de categorie 'zwaarst mogelijke vliegtuigcrashes' horen en ook bij minder zware crashes blackboxes verloren zijn gegaan. Dus inderdaad, we hebben het hier niet over een natuurwet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen natuurwet. Er zijn natuurlijk grenzen aan wat een FDR en CVR kan hebben. De combinatie hevige crash en lange brand zijn nou niet bepaald bevordelijk voor hun overlevingskansen
Dit is wat jij en anderen hier continu doen. WERKELIJK ALLES bagatelliseren! Dat er geen flight data recorder en voice recorder gegevens zijn van beide vluchten die het WTC hebben geraakt is voor jullie niet verdacht. NOOIT is iets verdacht.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen natuurwet. Er zijn natuurlijk grenzen aan wat een FDR en CVR kan hebben. De combinatie hevige crash en lange brand zijn nou niet bepaald bevordelijk voor hun overlevingskansen
Niet bagatelliseren, we wijzen er alleen op dat je dingen aanhaalt als 'bewijs' voor je theorie, die dat helemaal niet zijn. Er zijn crashes zonder de omstandigheden die Bastard hierboven samenvat waarbij de boxes ook 'gewoon' verloren zijn gegaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is wat jij en anderen hier continu doen. WERKELIJK ALLES bagatelliseren! Dat er geen flight data recorder en voice recorder gegevens zijn van beide vluchten die het WTC hebben geraakt is voor jullie niet verdacht. NOOIT is iets verdacht.
Daarom kap ik er mee. Zolang er mensen zoals jij en Hoppahoppa in dit topic alles op zo'n manier verkankeren, heb ik geen zin meer om mijn best te doen.
Chapeau jongen!
Dit was een boeiende post waar je naar refereert, die inderdaad verloren is gegaan in 2 andere discussies die op dat moment liepen. Bovendien had ik op dat moment geen tijd om me daar in te verdiepen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens: Ook hier werd niet op gereageerd --> 9/11 #49: Waar deel 50 nu wel héél dichtbij komt
Ik heb het dus niet alleen over, zoals men het hier noemt ... "scheve pixels en het ziet er vreemd uit, dus kan het niet". Cherry picking... dat is waar men goed in is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |