abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:04:06 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96929332
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, dat zijn details.
Details noemtie dat... Het zijn cruciale en terminale problemen met je idee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 10:06:39 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_96929432
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Stoute man met lange baard is nooit aangetoond! :P

Maar punten voor goed gedrag! O+
Het is ook meer wat stoute man met baard anderen opgedragen heeft :P
pi_96929483
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Details noemtie dat... Het zijn cruciale en terminale problemen met je idee.
Tenzij je natuurlijk een nieuw type nuke introduceert. Eentje die 'andersom' werkt. Het schijnt dat daar in het geheim aan gewerkt is bij Area 51.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is ook meer wat stoute man met baard anderen opgedragen heeft :P
Had geen van de kapers een baard?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 10:11:36 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_96929625
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tenzij je natuurlijk een nieuw type nuke introduceert. Eentje die 'andersom' werkt. Het schijnt dat daar in het geheim aan gewerkt is bij Area 51.

[..]

Had geen van de kapers een baard?
'Al die willen ter kaap'ren varen
moeten mannen met baarden zijn'
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:15:27 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96929774
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het officiele verhaal is helemaal niet het meest aannemelijk er is juist zoveel discussie in de wereld over 9/11 omdat het rammelt aan alle kanten, het roept meer vragen op dat het beantwoord! Verder zijn er door het officiele verhaal verschillende natuurwetten geschonden!
we zijn hier al 45 topics verder dan het officiele verhaal.
Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96929843
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.
Persoonlijk heb ik nog geen 1 natuurwet gezien waarbij is aangetoond dat deze geschonden is. MAar ik kan me vergissen, ik heb (nog) niet alle 50 topics volledig doorgelezen. Misschien kan FXR een korte puntsgewijze opsomming geven met alle geschonden natuurwetten, met korte onderbouwing. Dat maakt de discussie wat overzichtelijker.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:31:40 #257
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96954196
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.
nee, hoe kom je daar bij?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:33:46 #258
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96954336
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik nog geen 1 natuurwet gezien waarbij is aangetoond dat deze geschonden is. MAar ik kan me vergissen, ik heb (nog) niet alle 50 topics volledig doorgelezen. Misschien kan FXR een korte puntsgewijze opsomming geven met alle geschonden natuurwetten, met korte onderbouwing. Dat maakt de discussie wat overzichtelijker.
oh ja,joh? jij onderbouwt nooit iets,maar verlangt het steeds van anderen, ik heb jou nl nog nooit je eigen 9/11 zien onderbouwen!
zoek zelf maar!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:35:31 #259
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96954459
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

oh ja,joh? jij onderbouwt nooit iets,maar verlangt het steeds van anderen, ik heb jou nl nog nooit je eigen 9/11 zien onderbouwen!
zoek zelf maar!
Noem er eens 1 dan ipv te flamen.
The truth was in here.
pi_96954529
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.
Ik heb nieuws voor jou, meneer A.T ; ik zal jouw natuurwetten breken bij gebrek aan waardeloze kennis, zoals jij die wel blijkbaar hebt opgestapeld op school, in jouw hersenpan.

1e: de MSM-beelden zijn vaak fake m.b.t. 09/11
2e: de gevallen van 09/11 wijzen op enkele destructie-technieken die niet bekend zijn aan de hand van "officiele" natuurwetten.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:40:18 #261
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96954786
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb nieuws voor jou, meneer A.T ; ik zal jouw natuurwetten breken bij gebrek aan waardeloze kennis, zoals jij die wel blijkbaar hebt opgestapeld op school, in jouw hersenpan.

1e: de MSM-beelden zijn vaak fake m.b.t. 09/11
2e: de gevallen van 09/11 wijzen op enkele destructie-technieken die niet bekend zijn aan de hand van "officiele" natuurwetten.
Dat zijn ook nog geen opgesomde natuurwetten -O-
Nu ben ik benieuwd, welke wet is er gebroken? Dat een aluminium constructie een gebouw in kan vliegen en er niet tegen te pletter slaat?
The truth was in here.
pi_96955350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat zijn ook nog geen opgesomde natuurwetten -O-
Nu ben ik benieuwd, welke wet is er gebroken? Dat een aluminium constructie een gebouw in kan vliegen en er niet tegen te pletter slaat?
Dat blijf ik een vreemd verhaal vinden ja. De massa van een vliegtuig zit hem voornamelijk in de beide motoren en het landingsgestel. Zeker niet in de vleugeluiteinden, en de staart.

Dan hebben we nog de snelheid waarmee het tweede vliegtuig op zeeniveau vloog. Het vliegtuig ging volgens officiële bronnen rond de 510 knots per uur. Door Pilots for 911 Truth wordt in twijfel getrokken of de United 175 (Boeing 767-222) op een dergelijke hoogte harder vliegen kan dan de door Boeing gestelde maximum snelheid van 360 Knots en 0.86 Mach.

Om te kunnen vliegen is een vliegtuig afhankelijk van de opwaartse kracht veroorzaakt door de vorm van de bewegende vleugels door de lucht. Voor een vliegtuig is, om op tien kilometer hoogte de nodige opwaartse kracht te verkrijgen, een andere voorwaartse snelheid nodig dan bij vliegen op zeeniveau. Dat houdt verband met de hogere luchtdichtheid op zeeniveau.

De officieel gemeten 510 knots per uur van de United 175 is 150 knots hoger dan de door Boeing gestelde maximum snelheid en 85 knots hoger dan een Boeing 767-222 van Air Egypte (EA990) ooit eens ‘gevlogen’ heeft ten gevolge van een duikvlucht vanaf 22.000 voet. Het vliegtuig van Air Egypte faalde structureel een paar seconde na het bereiken van die top snelheid van .99 mach wat overeenkomt met 425 knots op zeeniveau. Met een Boeing 767-222 op zeeniveau horizontaal vliegen met een snelheid van 510 knots kan volgens de piloten van Pilotes for 911 Truth niet mogelijk zijn.

En dan hebben we ook nog de black boxes die compleet opgelost in lucht zijn. Die dingen zijn ontworpen om een crash te overleven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 20:01:51 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:57:09 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96955955
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb nieuws voor jou, meneer A.T ; ik zal jouw natuurwetten breken bij gebrek aan waardeloze kennis, zoals jij die wel blijkbaar hebt opgestapeld op school, in jouw hersenpan.

1e: de MSM-beelden zijn vaak fake m.b.t. 09/11
2e: de gevallen van 09/11 wijzen op enkele destructie-technieken die niet bekend zijn aan de hand van "officiele" natuurwetten.
Nou, geef dan aan welke natuurwetten waar gebroken zijn. Je schrijft hier grote woorden, maar zegt eigenlijk vrij weinig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96957037
flame

[ Bericht 99% gewijzigd door Bastard op 17-05-2011 20:25:54 ]
pi_96957136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]...En dan hebben we ook nog de black boxes die compleet opgelost in lucht zijn. Die dingen zijn ontworpen om een crash te overleven.
Aiai; ssssttt. :X Dit wil het gewone volk niet weten.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:19:43 #266
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96957485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat blijf ik een vreemd verhaal vinden ja. De massa van een vliegtuig zit hem voornamelijk in de beide motoren en het landingsgestel. Zeker niet in de vleugeluiteinden, en de staart.

Dan hebben we nog de snelheid waarmee het tweede vliegtuig op zeeniveau vloog. Het vliegtuig ging volgens officiële bronnen rond de 510 knots per uur. Door Pilots for 911 Truth wordt in twijfel getrokken of de United 175 (Boeing 767-222) op een dergelijke hoogte harder vliegen kan dan de door Boeing gestelde maximum snelheid van 360 Knots en 0.86 Mach.

Om te kunnen vliegen is een vliegtuig afhankelijk van de opwaartse kracht veroorzaakt door de vorm van de bewegende vleugels door de lucht. Voor een vliegtuig is, om op tien kilometer hoogte de nodige opwaartse kracht te verkrijgen, een andere voorwaartse snelheid nodig dan bij vliegen op zeeniveau. Dat houdt verband met de hogere luchtdichtheid op zeeniveau.

De officieel gemeten 510 knots per uur van de United 175 is 150 knots hoger dan de door Boeing gestelde maximum snelheid en 85 knots hoger dan een Boeing 767-222 van Air Egypte (EA990) ooit eens ‘gevlogen’ heeft ten gevolge van een duikvlucht vanaf 22.000 voet. Het vliegtuig van Air Egypte faalde structureel een paar seconde na het bereiken van die top snelheid van .99 mach wat overeenkomt met 425 knots op zeeniveau. Met een Boeing 767-222 op zeeniveau horizontaal vliegen met een snelheid van 510 knots kan volgens de piloten van Pilotes for 911 Truth niet mogelijk zijn.

En dan hebben we ook nog de black boxes die compleet opgelost in lucht zijn. Die dingen zijn ontworpen om een crash te overleven.
De vliegtuigen hebben echter wel een optimaal ontwerp om druk te verspreiden over het geheel (b.v. de bolle neus). Juist omdat vliegtuigen over het algemeen al aan hevige krachten onderhevig zijn, zijn ze gemaakt om die krachten zo goed mogelijk te kunnen hebben, wat dus ook betekent dat wanneer ze ergens in knallen ze veel kracht uit kunnen oefenen.

Volgens wiki is de cruising speed van een boeing .8 mach
0.8 mach = 980 km/u
510 knots = 944 km/u

Nu hoefde het vliegtuig niet relaxed te cruisen maar voornamelijk erg hard ergens in knallen. Daarnaast ging het naar beneden dus had het de zwaartekracht mee.

Ik zie de contradictie er niet in....
(ik begrijp dat mensen het zeggen hoor, maar er zeggen ook mensen dat de maan van kaas is)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96958128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De vliegtuigen hebben echter wel een optimaal ontwerp om druk te verspreiden over het geheel (b.v. de bolle neus). Juist omdat vliegtuigen over het algemeen al aan hevige krachten onderhevig zijn, zijn ze gemaakt om die krachten zo goed mogelijk te kunnen hebben, wat dus ook betekent dat wanneer ze ergens in knallen ze veel kracht uit kunnen oefenen.

Volgens wiki is de cruising speed van een boeing .8 mach
0.8 mach = 980 km/u
510 knots = 944 km/u

Nu hoefde het vliegtuig niet relaxed te cruisen maar voornamelijk erg hard ergens in knallen. Daarnaast ging het naar beneden dus had het de zwaartekracht mee.

Ik zie de contradictie er niet in....
(ik begrijp dat mensen het zeggen hoor, maar er zeggen ook mensen dat de maan van kaas is)
Als je dat soort irritante zinnetjes nou eens achterwege laat }:|

Van een boeing? Wat voor een boeing?

Cruising speed? Weet je op welke hoogte cruising speed gehaald wordt? Niet op zeeniveau in ieder geval.

Kijk anders hier ff. Een toestal van Egypt air van hetzelfde type dat uit elkaar flikkert omdat het tot over het uiterste wordt gedreven. Het WTC toestel ging nog harder.

http://www.ntsb.gov/Publictn/2002/aab0201.htm

quote:
According to the CVR and FDR data, at 0150:08, as the airplane exceeded its maximum operating airspeed (0.86 Mach), a master warning alarm began to sound. (The warning continued until the FDR and CVR stopped recording at 0150:36.64 and 0150:38.47, respectively.)17 Also at 0150:08, the relief first officer stated quietly for the eleventh and final time, "I rely on God," and the captain repeated his question, "What's happening?" At 0150:15, the captain again asked, "What's happening, [relief first officer's first name]? What's happening?" At this time, as the airplane was descending through about 27,300 feet msl, the FDR recorded both elevator surfaces beginning to move in the nose-up direction. Shortly thereafter, the airplane's rate of descent began to decrease.18 At 0150:21, about 6 seconds after the airplane's rate of descent began to decrease, the left and right elevator surfaces began to move in opposite directions; the left surface continued to move in the nose-up direction, and the right surface reversed its motion and moved in the nose-down direction.

The FDR data indicated that the engine start lever switches for both engines moved from the run to the cutoff position between 0150:21 and 0150:23.19 Between 0150:24 and 0150:27, the throttle levers moved from their idle position to full throttle, the speedbrake handle moved to its fully deployed position, and the left elevator surface moved from a 3º nose-up to a 1º nose-up position, then back to a 3º nose-up position.20 During this time, the CVR recorded the captain asking, "What is this? What is this? Did you shut the engine(s)?" Also, at 0150:26.55, the captain stated, "Get away in the engines,"21 and, at 0150:28.85, the captain stated, "shut the engines." At 0150:29.66, the relief first officer stated, "It's shut."

Between 0150:31 and 0150:37, the captain repeatedly stated, "Pull with me." However, the FDR data indicated that the elevator surfaces remained in a split condition (with the left surface commanding nose up and the right surface commanding nose down) until the FDR and CVR stopped recording at 0150:36.64 and 0150:38.47, respectively. (The last transponder [secondary radar] return from the accident airplane was received at the radar site at Nantucket, Massachusetts, at 0150:34.)22

Information about the remainder of the flight came from the airplane's two debris fields and recorded primary radar data from long-range radar sites at Riverhead, New York, and North Truro, Massachusetts, and the short-range radar site at Nantucket. The height estimates based on primary radar data from the joint use FAA/U.S. Air Force (USAF) radar sites indicated that the airplane's descent stopped about 0150:38 and that the airplane subsequently climbed to about 25,000 feet msl and changed heading from 80º to 140º before it started a second descent, which continued until the airplane impacted the ocean.

Airplane wreckage was located in two debris fields, about 1,200 feet apart, centered at 40° 21' north latitude and 69° 46' west longitude. The accident occurred at night in dark lighting conditions.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:38:26 #268
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96958651
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je dat soort irritante zinnetjes nou eens achterwege laat }:|

Van een boeing? Wat voor een boeing?

Cruising speed? Weet je op welke hoogte cruising speed gehaald wordt? Niet op zeeniveau in ieder geval.

Kijk anders hier ff. Een toestal van Egypt air van hetzelfde type dat uit elkaar flikkert omdat het tot over het uiterste wordt gedreven. Het WTC toestel ging nog harder.

http://www.ntsb.gov/Publictn/2002/aab0201.htm

[..]

767 en zoals ik net al voorrekende is .80 mach al meer dan de 510 knopen waar je over spreekt.

Zin had ik toegevoegd om aan te geven dat ik je claim wel heb gelezen maar niet meenam vanwege "mensen zeggen" redenen, haal hem wel even weg als je dat wilt was niet denigrerend bedoeld.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96958862
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

767 en zoals ik net al voorrekende is .80 mach al meer dan de 510 knopen waar je over spreekt.

Zin had ik toegevoegd om aan te geven dat ik je claim wel heb gelezen maar niet meenam vanwege "mensen zeggen" redenen, haal hem wel even weg als je dat wilt was niet denigrerend bedoeld.
510 knopen is 0.77 mach. :?

Tenminste... dat geeft deze calc aan:

http://www.luizmonteiro.com/Altimetry.aspx#EquivalentAirspeed

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 20:44:59 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:46:53 #270
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96959207
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

510 knopen is 0.77 mach. :?

Tenminste... dat geeft deze calc aan:

http://www.luizmonteiro.com/Altimetry.aspx#EquivalentAirspeed
ja en de cruise speed van een 767 is .8 volgens wikipedia
het voorbeeld met falen was .88

510 knopen is dus ruim onder de max, en nog ruimer onder de faalsnelheid.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96959455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ja en de cruise speed van een 767 is .8 volgens wikipedia
het voorbeeld met falen was .88

510 knopen is dus ruim onder de max, en nog ruimer onder de faalsnelheid.
Ja maar jij hebt het over de kruissnelheid. Het gaat om de snelheid op zeeniveau.

Hier wat PFT er over te zeggen heeft:

quote:
(PilotsFor911Truth.org) - Much controversy has surrounded the speeds reported for the World Trade Center attack aircraft. However, none of the arguments for either side of the debate have been properly based on actual data, until now. Pilots For 9/11 Truth have recently analyzed data provided by the National Transportation Safety Board in terms of a "Radar Data Impact Speed Study" in which the NTSB concludes 510 knots and 430 knots for United 175 (South Tower) and American 11 (North Tower), respectively. A benchmark has been set by the October 1999 crash of Egypt Air 990, a 767 which exceeded it's maximum operating limits causing in-flight structural failure, of which data is available to compare to the WTC Attack Aircraft.

Egypt Air 990 (EA990) is a 767 which was reported to have entered a dive and accelerated to a peak speed of .99 Mach at 22,000 feet. Boeing sets maximum operating speeds for the 767 as 360 Knots and .86 Mach. The reason for two airspeed limitations is due to air density at lower vs. higher altitudes. To understand equivalent dynamic pressures on an airframe of low vs. high altitude, there is an airspeed appropriately titled "Equivalent Airspeed" or EAS[1]. EAS is defined as the airspeed at sea level which produces the same dynamic pressure acting on the airframe as the true airspeed at high altitudes.[2]

Pilots For 9/11 Truth have calculated the Equivalent Airspeed for EA990 peak speed of .99 Mach at 22,000 feet as the equivalent dynamic effects of 425 knots at or near sea level. This airspeed is 65 knots over max operating for a 767, 85 knots less than the alleged United 175, and 5 knots less than the alleged American 11. Although it may be probable for the alleged American 11 to achieve such speed as 430 knots is only 5 knots over that of EA990 peak speed, It is impossible for the alleged United 175 to achieve the speeds reported by the NTSB using EA990 as a benchmark.

Pilots For 9/11 Truth have further studied if a 767 could continue controlled flight at such reported speeds. According to the NTSB, EA990 wreckage was found in two distinct debris fields, indicating in-flight structural failure which has been determined to have occurred a few seconds after recording peak speed. Based on EA990, it is impossible for the alleged United 175 to have continued controlled flight at more than 85 knots over the speed which failed the structure of EA990.

Full detailed analysis, including analysis of a recent simulator experiment performed, and interviews with United and American Airlines 757/767 Pilots can be viewed in the new presentation, "9/11: World Trade Center Attack" available only at http://pilotsfor911truth.org. Although other factors come into play within the transonic ranges, Dynamic pressure is dynamic pressure. Math doesn't lie. Boeing needs to release wind tunnel data for the Boeing 767. Despite the fact that the data can be fabricated, such a release of data may alert more pilots and engineers to the extremely excessive speeds reported near sea level for the Boeing 767 in which they can decide for themselves.

Founded in August 2006, Pilots For 9/11 Truth is a growing organization of aviation professionals from around the globe. The organization has also analyzed Flight Data provided by the National Transportation Safety Board (NTSB) for the Pentagon Attack and the events in Shanksville, PA. The data does not support the government story. The NTSB/FBI refuse to comment. Pilots For 9/11 Truth do not offer theory or point blame at this point in time. However, there is a growing mountain of conflicting information and data in which government agencies and officials refuse to acknowledge. Pilots For 9/11 Truth Core member list continues to grow.
http://pilotsfor911truth.org/wtc_speed

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 20:51:27 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:59:56 #272
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96960078
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt het over de kruissnelheid. Het gaat om de snelheid op zeeniveau.

Hier wat PFT er over te zeggen heeft:

[..]

http://pilotsfor911truth.org/wtc_speed
Je haalt twee dingen door elkaar.
Het ene is de kracht die het vliegtuig kan hebben op zijn frame
Het tweede is de kracht waaronder het vliegtuig relaxed bestuurbaar blijft

De gemeten snelheid voldoet aan het eerste.

Dat het tweede überhaupt waar is, is een aanname. Men hoefde niet relaxed te vliegen, men moest ergens in crashen. Iets dat maar 1 keer precies genoeg lukte.
Voor een passagiersvliegtuig zou het een ramp zijn als het niet perfect gaat, in dit geval boeide dat niet zo.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96977087
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

oh ja,joh? jij onderbouwt nooit iets,maar verlangt het steeds van anderen, ik heb jou nl nog nooit je eigen 9/11 zien onderbouwen!
zoek zelf maar!
Volgens mij heb ik al tien keer aangegeven hoe ik er over denk, maar als je dat echt wilt, dan kan ik dat nog wel eens toelichten hoor?

Er zijn door stoute mannen 4 vliegtuigen gekaapt. Ééntje is er in het Pentagon gevlogen, ééntje heeft zijn bestemming niet gehaald en de twee anderen zijn in de Twin Towers gevlogen. Één en het ander is gepland door weer andere stoute mannen.

Ik durf daarbij geen harde uitspraak te doen dat de Amerikaanse overheid betrokken is, maar ben erg geïnteresseerd in eventuele banden tussen de kapers en deze overheid. Daarbij wel direct aangetekend dat ik er van overtuigd ben dat eventuele harde verbanden niet te vinden zijn in Youtube-filmpjes.

Zo. Als je dit nu even bookmarked, dan hoef je me in het vervolg niet meer te vragen om mijn lezing.

En nu ben ik nog steeds benieuwd naar die natuurwetten die gebroken zijn. Jij zegt dat het er een boel zijn, dan kan het niet zo moeilijk zijn om er, laten we het simpel houden, 3 te noemen met onderbouwing?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96977485
Het gaat nu dus weer over het vliegtuig dat de toren in vliegt. Ik had eerlijk gezegd toch wel gehoopt dat we dat onderwerp inmiddels af hadden gesloten. Maar we blijven het er over hebben omdat mensen het 'er maar gek uit vinden zien'.

Op die basis kun je natuurlijk aan het discussieren blijven.Bovendien geloof ik dat het er voor Jokkebrok ook niet toe doet. Hij heeft eerder al aangegeven dat het al dan niet technisch mogelijk zijn van die gebeurtenis voor hem geen toegevoegde waarde heeft, omdat hij om andere redenen al weet dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt.

Maar goed. Als dat één van de gebroken natuurwetten is, dan lijkt het me duidelijk dat dat (in my book) een uiterst slecht voorbeeld is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:27:10 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96979793
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het gaat nu dus weer over het vliegtuig dat de toren in vliegt. Ik had eerlijk gezegd toch wel gehoopt dat we dat onderwerp inmiddels af hadden gesloten. Maar we blijven het er over hebben omdat mensen het 'er maar gek uit vinden zien'.

Op die basis kun je natuurlijk aan het discussieren blijven.Bovendien geloof ik dat het er voor Jokkebrok ook niet toe doet. Hij heeft eerder al aangegeven dat het al dan niet technisch mogelijk zijn van die gebeurtenis voor hem geen toegevoegde waarde heeft, omdat hij om andere redenen al weet dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt.

Maar goed. Als dat één van de gebroken natuurwetten is, dan lijkt het me duidelijk dat dat (in my book) een uiterst slecht voorbeeld is.
Mjah dat schiet inderdaad ook niet echt op zo. "Het ziet er gek uit" is natuurlijk erg onhandig om als argument te gebruiken. Ik kan wel meer experimenten verzinnen die totaal tegen je intuitie in gaan, maar toch echt zo gebeuren. Hoe extreem koud helium zich bijv. gedraagt:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96979879
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mjah dat schiet inderdaad ook niet echt op zo. "Het ziet er gek uit" is natuurlijk erg onhandig om als argument te gebruiken. Ik kan wel meer experimenten verzinnen die totaal tegen je intuitie in gaan, maar toch echt zo gebeuren. Hoe extreem koud helium zich bijv. gedraagt:
Dat ziet er gek uit!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96979905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mjah dat schiet inderdaad ook niet echt op zo. "Het ziet er gek uit" is natuurlijk erg onhandig om als argument te gebruiken. Ik kan wel meer experimenten verzinnen die totaal tegen je intuitie in gaan, maar toch echt zo gebeuren. Hoe extreem koud helium zich bijv. gedraagt:
Waar haal je vandaan dat er gezegd wordt "Het ziet er gek uit"? Lees je wel?

Ik ben klaar hier.
pi_96979922
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat ziet er gek uit!
Trollebol.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:33:07 #279
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96979977
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Trollebol.
Nou nou niet meteen verongelijkt doen.. de opmerking "dat ziet er gek uit" is een verzamelnaam en toepasbaar op vele foto's die voorbij komen. Ik herriner mij zo een man die in het publiek naar voren zou rennen maar er ingeplakt zou moeten wezen omdat het er onnatuurlijk uit ziet. Bijvoorbeeld.
The truth was in here.
pi_96980161
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou nou niet meteen verongelijkt doen.. de opmerking "dat ziet er gek uit" is een verzamelnaam en toepasbaar op vele foto's die voorbij komen. Ik herriner mij zo een man die in het publiek naar voren zou rennen maar er ingeplakt zou moeten wezen omdat het er onnatuurlijk uit ziet. Bijvoorbeeld.
Precies. En het voorbeeld van Atuin geeft alleen maar aan dat niet alles wat er vreemd, onbegrijpelijk of gek uitziet deel uit hoeft te maken van een complot.

Daarbij vind ik oprecht dat het gedrag van extreem koud helium er 'gek uitziet'.

Ik vind het flauw om verongelijkt te gaan doen omdat ik misschien de term 'er gek uitzien' gebruik, terwijl Jokkebrok dat in een andere post met een andere terminologie aanduid. Feit is wel dat Jokkebrok eerder heeft aangegeven dat hij de beelden van een Boeing die een gebouw invliegt 'moeilijk te geloven vindt' en 'ongeloofwaardig' vindt.

Laten we afspreken dat we, naast dat gezeur over klonen, ook ophouden om bij elke berichtje te beginnen met dat stigmatiserende gezeur over trollerij en dat zielige 'ik vind het hier niet meer leuk'-tendensje.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96980191
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou nou niet meteen verongelijkt doen.. de opmerking "dat ziet er gek uit" is een verzamelnaam en toepasbaar op vele foto's die voorbij komen. Ik herriner mij zo een man die in het publiek naar voren zou rennen maar er ingeplakt zou moeten wezen omdat het er onnatuurlijk uit ziet. Bijvoorbeeld.
Daar hebben we het toch niet over. Lees de voorgaande tien posts eens....
pi_96980417
Eigenlijk zou er een waarschuwing moeten zijn dat te veel BNW schadelijk kan zijn.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:46:13 #283
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96980447
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daar hebben we het toch niet over. Lees de voorgaande tien posts eens....
Dat deed ik.. hoppa hoopt dat we het verhaal weer kunnen verschuiven van de vliegtuigen die op een vreemde manier een gebouw invliegen naar andere leuke dingen.
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:46:39 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96980467
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daar hebben we het toch niet over. Lees de voorgaande tien posts eens....
En waarom zou mijn post alleen over de afgelopen tien posts moeten gaan? :? Het gaat mij vooral over de achterliggende manier van redeneren, wat Bastard inderdaad goed heeft begrepen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96980494
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat deed ik.. hoppa hoopt dat we het verhaal weer kunnen verschuiven van de vliegtuigen die op een vreemde manier een gebouw invliegen naar andere leuke dingen.
Precies. Omdat voor mijn gevoel dat inmiddels wel wetenschappelijk als 'mogelijk' kan worden aangenomen. Ik wil naar de volgende wetenschappelijke onmogelijkheid uit het nog niet geposte lijstje van TheFXR..
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:55:41 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96980839
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Precies. Omdat voor mijn gevoel dat inmiddels wel wetenschappelijk als 'mogelijk' kan worden aangenomen. Ik wil naar de volgende wetenschappelijke onmogelijkheid uit het nog niet geposte lijstje van TheFXR..
Die zou ik ook nog steeds graag willen weten ja. Bankfurt zegt het te weten, maar geeft geen gehoor als je er naar vraagt (nouja, ik gok dat die weggehaalde flame het antwoord was?), dus dat schiet ook niet echt op zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96981316
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die zou ik ook nog steeds graag willen weten ja. Bankfurt zegt het te weten, maar geeft geen gehoor als je er naar vraagt (nouja, ik gok dat die weggehaalde flame het antwoord was?), dus dat schiet ook niet echt op zo.
Er komt zo niet echt een duidelijk structuur in. Dat is jammer, want zo blijf je steeds over losse details praten. Terwijl een dergelijk overzicht juist verschrikkelijk veel duidelijk zou maken over de beweringen van theFXR. Vervolgens kunnen we die zaken dan systematisch gaan beoordelen op hun (on)mogelijkheid.

Helaas wordt mijn vraag om een dergelijk lijstje nu afgedaan als trollerij en luiheid, omdat het antwoord te vinden is in de afgelopen 48 topics....

Het is 10 jaar geleden. En de roep om een consistent verhaal (of zelfs een Wiki) wordt niet beantwoord. Zelfs de debunkers van de conspiracytheorieën hebben hun 911myths en zijn beter georganiseerd. Dan win je het dus nooit en kom je nooit tot de zo gevraagde waarheidsvinding. Tja, voor jezelf kun je overtuigd zijn, maar is dat alles wat 'truthers' (klote term eigenlijk) willen bereiken?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:11:51 #288
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96981469
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat er gezegd wordt "Het ziet er gek uit"? Lees je wel?

Ik ben klaar hier.
Geen reactie op mijn inhoudelijke post? Ben je dan om dat het niet tegen een natuurwet in gaat?

Overigens vind ik de vraag naar 3 natuurwetten die gebroken zouden zijn veel te hoor. 1 Is genoeg, zodra er een natuurwet gebroken is, kan het verhaal namelijk gewoon niet, daar heb je er geen 3 voor nodig.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96981693
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Er komt zo niet echt een duidelijk structuur in. Dat is jammer, want zo blijf je steeds over losse details praten. Terwijl een dergelijk overzicht juist verschrikkelijk veel duidelijk zou maken over de beweringen van theFXR. Vervolgens kunnen we die zaken dan systematisch gaan beoordelen op hun (on)mogelijkheid.

Helaas wordt mijn vraag om een dergelijk lijstje nu afgedaan als trollerij en luiheid, omdat het antwoord te vinden is in de afgelopen 48 topics....

Het is 10 jaar geleden. En de roep om een consistent verhaal (of zelfs een Wiki) wordt niet beantwoord. Zelfs de debunkers van de conspiracytheorieën hebben hun 911myths en zijn beter georganiseerd. Dan win je het dus nooit en kom je nooit tot de zo gevraagde waarheidsvinding. Tja, voor jezelf kun je overtuigd zijn, maar is dat alles wat 'truthers' (klote term eigenlijk) willen bereiken?
Dan ga JIJ toch wat van dit topic maken! Jij bent degene die het hardste loopt te schreeuwen over dat je graag een topic wending m.b.t. de inhoud wilt zien. Ik heb echter nog weinig inbreng van jou gezien. Alleen afzeikerig commentaar dat vaak ook nog eens persoonlijk gericht is. Je inbreng is echt om te janken verder. Maar goed... ik wens je alle succes! ^O^
pi_96981715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Geen reactie op mijn inhoudelijke post? Ben je dan om dat het niet tegen een natuurwet in gaat?

Overigens vind ik de vraag naar 3 natuurwetten die gebroken zouden zijn veel te hoor. 1 Is genoeg, zodra er een natuurwet gebroken is, kan het verhaal namelijk gewoon niet, daar heb je er geen 3 voor nodig.
Akkoord. Vanzelfsprekend. 1 zou genoeg zijn. Maar omdat ik er vanuit ga dat er een heleboel zaken volgens FXR niet kunnen, terwijl dat wel kan (enig bewijs hebben we daar reeds van gezien) lijkt het me praktischer om om een lijstje te vragen. Dat brengt wat meer structuur.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96981871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan ga JIJ toch wat van dit topic maken! Jij bent degene die het hardste loopt te schreeuwen over dat je graag een topic wending m.b.t. de inhoud wilt zien. Ik heb echter nog weinig inbreng van jou gezien. Alleen afzeikerig commentaar dat vaak ook nog eens persoonlijk gericht is. Je inbreng is echt om te janken verder. Maar goed... ik wens je alle succes! ^O^
Waarom zou ik? Ik heb al vaker aangegeven hoe ik er in sta. Ik geloof het originele verhaal ten aanzien van de vliegtuigen. Ik ben niet degene die probeert het officiële verhaal te debunken omdat ik weet dat het niveau waar ik twijfels over heb (bijvoorbeeld de vermeende hulp bij het plannen van de aanslagen) niet te bewijzen is vanachter de computer.

Verder ben ik de laatste posts nergens persoonlijk gericht. Ik verzoek alleen een persoon om een reactie op een vraag die ik gesteld heb. Maar goed. Je hoeft hier natuurlijk niet te blijven als je het niet leuk vindt, zou alleen zo jammer zijn, want je hebt bijna je 50-topics jubileum gehaald en dat gun ik je van harte.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:37:08 #292
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96982584
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan ga JIJ toch wat van dit topic maken! Jij bent degene die het hardste loopt te schreeuwen over dat je graag een topic wending m.b.t. de inhoud wilt zien. Ik heb echter nog weinig inbreng van jou gezien. Alleen afzeikerig commentaar dat vaak ook nog eens persoonlijk gericht is. Je inbreng is echt om te janken verder. Maar goed... ik wens je alle succes! ^O^
Een discussieforum bestaat natuurlijk niet uit alleen ja-knikkers, er zal toch een weerlegging plaats moeten vinden en dat is wat er ook (als je de beledigingen er af haalt) getracht word.
Jij geeft aan het is een hoax, je kan je ogen niet vertrouwen, we worden allemaal bedonderd, en vanuit mijzelf moet ik zeggen hier en daar de aangegeven reden dan inderdaad op zn minst opmerkelijk is te noemen.
En een ander zal het dan ronduit overal met je eens zijn en weer een ander helemaal niet en probeert jou weer te overtuigen dat je het daar mis hebt. Dat is het grote spel wat er gespeeld word, en zonder deelnemers, geen spel.
Maar dan kunnen we toch misschien nog wel de discussie verleggen van "onduidelijke filmpjes" naar "achterliggende gedachten"?
Of zoals iemand dan claimt om zijn gelijk te halen "natuurwetten worden gebroken" , dat vraagt toch om uitleg dan? En niet "zie de vorige 48 topics" dat is geen antwoord.
The truth was in here.
pi_96982831
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Een discussieforum bestaat natuurlijk niet uit alleen ja-knikkers, er zal toch een weerlegging plaats moeten vinden en dat is wat er ook (als je de beledigingen er af haalt) getracht word.
Jij geeft aan het is een hoax, je kan je ogen niet vertrouwen, we worden allemaal bedonderd, en vanuit mijzelf moet ik zeggen hier en daar de aangegeven reden dan inderdaad op zn minst opmerkelijk is te noemen.
En een ander zal het dan ronduit overal met je eens zijn en weer een ander helemaal niet en probeert jou weer te overtuigen dat je het daar mis hebt. Dat is het grote spel wat er gespeeld word, en zonder deelnemers, geen spel.
Maar dan kunnen we toch misschien nog wel de discussie verleggen van "onduidelijke filmpjes" naar "achterliggende gedachten"?
Of zoals iemand dan claimt om zijn gelijk te halen "natuurwetten worden gebroken" , dat vraagt toch om uitleg dan? En niet "zie de vorige 48 topics" dat is geen antwoord.
Als ik dan zeg dat de blackboxes totaal verdwenen zijn, terwijl ze zijn ontworpen om een crash te overleven, dan wordt daar niet op gereageerd. Dit was o.a. mijn voorbeeld van een natuurwet die gebroken is.

Maar goed WAAROM moet ik degene zijn die de discussie zou moeten verleggen? Een aantal figuren hier willen dat graag en blazen hoog van de toren, nou dan moeten zij daar ook het voortouw in nemen, maar dat zie ik niet gebeuren. Rara... hoe zou dat nou komen? :')

Maar het is goed. Succes! ^O^
pi_96982926
Overigens: Ook hier werd niet op gereageerd --> 9/11 #49: Waar deel 50 nu wel héél dichtbij komt

Ik heb het dus niet alleen over, zoals men het hier noemt ... "scheve pixels en het ziet er vreemd uit, dus kan het niet". Cherry picking... dat is waar men goed in is.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:45:36 #295
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96982963
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als ik dan zeg dat de blackboxes totaal verdwenen zijn, terwijl ze zijn ontworpen om een crash te overleven, dan wordt daar niet op gereageerd. Dit was o.a. mijn voorbeeld van een natuurwet die gebroken is.
Dat is geen natuurwet, daarom ben ik daar niet op in gegaan en alleen op de vliegtuigen die harder zouden zijn gegaan dan ze kunnen (alhoewel dat eigenlijk ook geen natuurwet is).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:49:40 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96983163
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:45 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is geen natuurwet, daarom ben ik daar niet op in gegaan en alleen op de vliegtuigen die harder zouden zijn gegaan dan ze kunnen (alhoewel dat eigenlijk ook geen natuurwet is).
Dat is inderdaad geen natuurwet. Er zijn natuurlijk grenzen aan wat een FDR en CVR kan hebben. De combinatie hevige crash en lange brand zijn nou niet bepaald bevordelijk voor hun overlevingskansen ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96983357
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad geen natuurwet. Er zijn natuurlijk grenzen aan wat een FDR en CVR kan hebben. De combinatie hevige crash en lange brand zijn nou niet bepaald bevordelijk voor hun overlevingskansen ;)
Waarbij aangetekend dat de crashes in het WTC in de categorie 'zwaarst mogelijke vliegtuigcrashes' horen en ook bij minder zware crashes blackboxes verloren zijn gegaan. Dus inderdaad, we hebben het hier niet over een natuurwet.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96983365
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad geen natuurwet. Er zijn natuurlijk grenzen aan wat een FDR en CVR kan hebben. De combinatie hevige crash en lange brand zijn nou niet bepaald bevordelijk voor hun overlevingskansen ;)
Dit is wat jij en anderen hier continu doen. WERKELIJK ALLES bagatelliseren! Dat er geen flight data recorder en voice recorder gegevens zijn van beide vluchten die het WTC hebben geraakt is voor jullie niet verdacht. NOOIT is iets verdacht. :')

Daarom kap ik er mee. Zolang er mensen zoals jij en Hoppahoppa in dit topic alles op zo'n manier verkankeren, heb ik geen zin meer om mijn best te doen.

Chapeau jongen! :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 11:55:22 ]
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:56:15 #299
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96983437
Die recorders zijn in weet ik het hoeveel tonnen aan staal en puin terecht gekomen. Eerst een heftige crash, toen een megabrand, en toen een zooi puin er overheen. Zoek ook anders nog een burostoel van die verdieping, is er ook niet meer.. dat is niet heel onlogisch, vind ik dan.
The truth was in here.
pi_96983682
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit is wat jij en anderen hier continu doen. WERKELIJK ALLES bagatelliseren! Dat er geen flight data recorder en voice recorder gegevens zijn van beide vluchten die het WTC hebben geraakt is voor jullie niet verdacht. NOOIT is iets verdacht. :')

Daarom kap ik er mee. Zolang er mensen zoals jij en Hoppahoppa in dit topic alles op zo'n manier verkankeren, heb ik geen zin meer om mijn best te doen.

Chapeau jongen! :{
Niet bagatelliseren, we wijzen er alleen op dat je dingen aanhaalt als 'bewijs' voor je theorie, die dat helemaal niet zijn. Er zijn crashes zonder de omstandigheden die Bastard hierboven samenvat waarbij de boxes ook 'gewoon' verloren zijn gegaan.

Natuurkundig is het best mogelijk dat een blackbox niet overleeft. Dat is eerder gebeurd en dus kan het nog een keer gebeuren.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens: Ook hier werd niet op gereageerd --> 9/11 #49: Waar deel 50 nu wel héél dichtbij komt

Ik heb het dus niet alleen over, zoals men het hier noemt ... "scheve pixels en het ziet er vreemd uit, dus kan het niet". Cherry picking... dat is waar men goed in is.
Dit was een boeiende post waar je naar refereert, die inderdaad verloren is gegaan in 2 andere discussies die op dat moment liepen. Bovendien had ik op dat moment geen tijd om me daar in te verdiepen.

Het is nogal een uitzoekwerk waar ik niet altijd tijd voor heb. Je moet er nogal wat oude bronnen bijzoeken om dit soort vraagtukken (want dat zijn het voor mij) te beantwoorden. Dat is ook iets in deze discussies waar jij overheen stapt. Want hoewel jij veel werk stopt in je uitgebreide posts en vraagstellingen, het antwoord vinden en verklaren wat jij denkt te zien kost over het algemeen veel meer tijd.

Vragen stellen is makkelijker dan vragen beantwoorden.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')