abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:04:06 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96929332
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, dat zijn details.
Details noemtie dat... Het zijn cruciale en terminale problemen met je idee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 10:06:39 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_96929432
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Stoute man met lange baard is nooit aangetoond! :P

Maar punten voor goed gedrag! O+
Het is ook meer wat stoute man met baard anderen opgedragen heeft :P
pi_96929483
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Details noemtie dat... Het zijn cruciale en terminale problemen met je idee.
Tenzij je natuurlijk een nieuw type nuke introduceert. Eentje die 'andersom' werkt. Het schijnt dat daar in het geheim aan gewerkt is bij Area 51.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is ook meer wat stoute man met baard anderen opgedragen heeft :P
Had geen van de kapers een baard?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 10:11:36 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_96929625
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tenzij je natuurlijk een nieuw type nuke introduceert. Eentje die 'andersom' werkt. Het schijnt dat daar in het geheim aan gewerkt is bij Area 51.

[..]

Had geen van de kapers een baard?
'Al die willen ter kaap'ren varen
moeten mannen met baarden zijn'
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:15:27 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96929774
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het officiele verhaal is helemaal niet het meest aannemelijk er is juist zoveel discussie in de wereld over 9/11 omdat het rammelt aan alle kanten, het roept meer vragen op dat het beantwoord! Verder zijn er door het officiele verhaal verschillende natuurwetten geschonden!
we zijn hier al 45 topics verder dan het officiele verhaal.
Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96929843
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.
Persoonlijk heb ik nog geen 1 natuurwet gezien waarbij is aangetoond dat deze geschonden is. MAar ik kan me vergissen, ik heb (nog) niet alle 50 topics volledig doorgelezen. Misschien kan FXR een korte puntsgewijze opsomming geven met alle geschonden natuurwetten, met korte onderbouwing. Dat maakt de discussie wat overzichtelijker.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:31:40 #257
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96954196
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.
nee, hoe kom je daar bij?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:33:46 #258
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96954336
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik nog geen 1 natuurwet gezien waarbij is aangetoond dat deze geschonden is. MAar ik kan me vergissen, ik heb (nog) niet alle 50 topics volledig doorgelezen. Misschien kan FXR een korte puntsgewijze opsomming geven met alle geschonden natuurwetten, met korte onderbouwing. Dat maakt de discussie wat overzichtelijker.
oh ja,joh? jij onderbouwt nooit iets,maar verlangt het steeds van anderen, ik heb jou nl nog nooit je eigen 9/11 zien onderbouwen!
zoek zelf maar!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:35:31 #259
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96954459
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

oh ja,joh? jij onderbouwt nooit iets,maar verlangt het steeds van anderen, ik heb jou nl nog nooit je eigen 9/11 zien onderbouwen!
zoek zelf maar!
Noem er eens 1 dan ipv te flamen.
The truth was in here.
pi_96954529
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat mensen dat denken heeft denk ik meer te maken met een stuk gebrek aan kennis bij die mensen, dan dat er daadwerkelijk natuurwetten geschonden zijn.
Ik heb nieuws voor jou, meneer A.T ; ik zal jouw natuurwetten breken bij gebrek aan waardeloze kennis, zoals jij die wel blijkbaar hebt opgestapeld op school, in jouw hersenpan.

1e: de MSM-beelden zijn vaak fake m.b.t. 09/11
2e: de gevallen van 09/11 wijzen op enkele destructie-technieken die niet bekend zijn aan de hand van "officiele" natuurwetten.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:40:18 #261
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96954786
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb nieuws voor jou, meneer A.T ; ik zal jouw natuurwetten breken bij gebrek aan waardeloze kennis, zoals jij die wel blijkbaar hebt opgestapeld op school, in jouw hersenpan.

1e: de MSM-beelden zijn vaak fake m.b.t. 09/11
2e: de gevallen van 09/11 wijzen op enkele destructie-technieken die niet bekend zijn aan de hand van "officiele" natuurwetten.
Dat zijn ook nog geen opgesomde natuurwetten -O-
Nu ben ik benieuwd, welke wet is er gebroken? Dat een aluminium constructie een gebouw in kan vliegen en er niet tegen te pletter slaat?
The truth was in here.
pi_96955350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat zijn ook nog geen opgesomde natuurwetten -O-
Nu ben ik benieuwd, welke wet is er gebroken? Dat een aluminium constructie een gebouw in kan vliegen en er niet tegen te pletter slaat?
Dat blijf ik een vreemd verhaal vinden ja. De massa van een vliegtuig zit hem voornamelijk in de beide motoren en het landingsgestel. Zeker niet in de vleugeluiteinden, en de staart.

Dan hebben we nog de snelheid waarmee het tweede vliegtuig op zeeniveau vloog. Het vliegtuig ging volgens officiële bronnen rond de 510 knots per uur. Door Pilots for 911 Truth wordt in twijfel getrokken of de United 175 (Boeing 767-222) op een dergelijke hoogte harder vliegen kan dan de door Boeing gestelde maximum snelheid van 360 Knots en 0.86 Mach.

Om te kunnen vliegen is een vliegtuig afhankelijk van de opwaartse kracht veroorzaakt door de vorm van de bewegende vleugels door de lucht. Voor een vliegtuig is, om op tien kilometer hoogte de nodige opwaartse kracht te verkrijgen, een andere voorwaartse snelheid nodig dan bij vliegen op zeeniveau. Dat houdt verband met de hogere luchtdichtheid op zeeniveau.

De officieel gemeten 510 knots per uur van de United 175 is 150 knots hoger dan de door Boeing gestelde maximum snelheid en 85 knots hoger dan een Boeing 767-222 van Air Egypte (EA990) ooit eens ‘gevlogen’ heeft ten gevolge van een duikvlucht vanaf 22.000 voet. Het vliegtuig van Air Egypte faalde structureel een paar seconde na het bereiken van die top snelheid van .99 mach wat overeenkomt met 425 knots op zeeniveau. Met een Boeing 767-222 op zeeniveau horizontaal vliegen met een snelheid van 510 knots kan volgens de piloten van Pilotes for 911 Truth niet mogelijk zijn.

En dan hebben we ook nog de black boxes die compleet opgelost in lucht zijn. Die dingen zijn ontworpen om een crash te overleven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 20:01:51 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:57:09 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96955955
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb nieuws voor jou, meneer A.T ; ik zal jouw natuurwetten breken bij gebrek aan waardeloze kennis, zoals jij die wel blijkbaar hebt opgestapeld op school, in jouw hersenpan.

1e: de MSM-beelden zijn vaak fake m.b.t. 09/11
2e: de gevallen van 09/11 wijzen op enkele destructie-technieken die niet bekend zijn aan de hand van "officiele" natuurwetten.
Nou, geef dan aan welke natuurwetten waar gebroken zijn. Je schrijft hier grote woorden, maar zegt eigenlijk vrij weinig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96957037
flame

[ Bericht 99% gewijzigd door Bastard op 17-05-2011 20:25:54 ]
pi_96957136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]...En dan hebben we ook nog de black boxes die compleet opgelost in lucht zijn. Die dingen zijn ontworpen om een crash te overleven.
Aiai; ssssttt. :X Dit wil het gewone volk niet weten.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:19:43 #266
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96957485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat blijf ik een vreemd verhaal vinden ja. De massa van een vliegtuig zit hem voornamelijk in de beide motoren en het landingsgestel. Zeker niet in de vleugeluiteinden, en de staart.

Dan hebben we nog de snelheid waarmee het tweede vliegtuig op zeeniveau vloog. Het vliegtuig ging volgens officiële bronnen rond de 510 knots per uur. Door Pilots for 911 Truth wordt in twijfel getrokken of de United 175 (Boeing 767-222) op een dergelijke hoogte harder vliegen kan dan de door Boeing gestelde maximum snelheid van 360 Knots en 0.86 Mach.

Om te kunnen vliegen is een vliegtuig afhankelijk van de opwaartse kracht veroorzaakt door de vorm van de bewegende vleugels door de lucht. Voor een vliegtuig is, om op tien kilometer hoogte de nodige opwaartse kracht te verkrijgen, een andere voorwaartse snelheid nodig dan bij vliegen op zeeniveau. Dat houdt verband met de hogere luchtdichtheid op zeeniveau.

De officieel gemeten 510 knots per uur van de United 175 is 150 knots hoger dan de door Boeing gestelde maximum snelheid en 85 knots hoger dan een Boeing 767-222 van Air Egypte (EA990) ooit eens ‘gevlogen’ heeft ten gevolge van een duikvlucht vanaf 22.000 voet. Het vliegtuig van Air Egypte faalde structureel een paar seconde na het bereiken van die top snelheid van .99 mach wat overeenkomt met 425 knots op zeeniveau. Met een Boeing 767-222 op zeeniveau horizontaal vliegen met een snelheid van 510 knots kan volgens de piloten van Pilotes for 911 Truth niet mogelijk zijn.

En dan hebben we ook nog de black boxes die compleet opgelost in lucht zijn. Die dingen zijn ontworpen om een crash te overleven.
De vliegtuigen hebben echter wel een optimaal ontwerp om druk te verspreiden over het geheel (b.v. de bolle neus). Juist omdat vliegtuigen over het algemeen al aan hevige krachten onderhevig zijn, zijn ze gemaakt om die krachten zo goed mogelijk te kunnen hebben, wat dus ook betekent dat wanneer ze ergens in knallen ze veel kracht uit kunnen oefenen.

Volgens wiki is de cruising speed van een boeing .8 mach
0.8 mach = 980 km/u
510 knots = 944 km/u

Nu hoefde het vliegtuig niet relaxed te cruisen maar voornamelijk erg hard ergens in knallen. Daarnaast ging het naar beneden dus had het de zwaartekracht mee.

Ik zie de contradictie er niet in....
(ik begrijp dat mensen het zeggen hoor, maar er zeggen ook mensen dat de maan van kaas is)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96958128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De vliegtuigen hebben echter wel een optimaal ontwerp om druk te verspreiden over het geheel (b.v. de bolle neus). Juist omdat vliegtuigen over het algemeen al aan hevige krachten onderhevig zijn, zijn ze gemaakt om die krachten zo goed mogelijk te kunnen hebben, wat dus ook betekent dat wanneer ze ergens in knallen ze veel kracht uit kunnen oefenen.

Volgens wiki is de cruising speed van een boeing .8 mach
0.8 mach = 980 km/u
510 knots = 944 km/u

Nu hoefde het vliegtuig niet relaxed te cruisen maar voornamelijk erg hard ergens in knallen. Daarnaast ging het naar beneden dus had het de zwaartekracht mee.

Ik zie de contradictie er niet in....
(ik begrijp dat mensen het zeggen hoor, maar er zeggen ook mensen dat de maan van kaas is)
Als je dat soort irritante zinnetjes nou eens achterwege laat }:|

Van een boeing? Wat voor een boeing?

Cruising speed? Weet je op welke hoogte cruising speed gehaald wordt? Niet op zeeniveau in ieder geval.

Kijk anders hier ff. Een toestal van Egypt air van hetzelfde type dat uit elkaar flikkert omdat het tot over het uiterste wordt gedreven. Het WTC toestel ging nog harder.

http://www.ntsb.gov/Publictn/2002/aab0201.htm

quote:
According to the CVR and FDR data, at 0150:08, as the airplane exceeded its maximum operating airspeed (0.86 Mach), a master warning alarm began to sound. (The warning continued until the FDR and CVR stopped recording at 0150:36.64 and 0150:38.47, respectively.)17 Also at 0150:08, the relief first officer stated quietly for the eleventh and final time, "I rely on God," and the captain repeated his question, "What's happening?" At 0150:15, the captain again asked, "What's happening, [relief first officer's first name]? What's happening?" At this time, as the airplane was descending through about 27,300 feet msl, the FDR recorded both elevator surfaces beginning to move in the nose-up direction. Shortly thereafter, the airplane's rate of descent began to decrease.18 At 0150:21, about 6 seconds after the airplane's rate of descent began to decrease, the left and right elevator surfaces began to move in opposite directions; the left surface continued to move in the nose-up direction, and the right surface reversed its motion and moved in the nose-down direction.

The FDR data indicated that the engine start lever switches for both engines moved from the run to the cutoff position between 0150:21 and 0150:23.19 Between 0150:24 and 0150:27, the throttle levers moved from their idle position to full throttle, the speedbrake handle moved to its fully deployed position, and the left elevator surface moved from a 3º nose-up to a 1º nose-up position, then back to a 3º nose-up position.20 During this time, the CVR recorded the captain asking, "What is this? What is this? Did you shut the engine(s)?" Also, at 0150:26.55, the captain stated, "Get away in the engines,"21 and, at 0150:28.85, the captain stated, "shut the engines." At 0150:29.66, the relief first officer stated, "It's shut."

Between 0150:31 and 0150:37, the captain repeatedly stated, "Pull with me." However, the FDR data indicated that the elevator surfaces remained in a split condition (with the left surface commanding nose up and the right surface commanding nose down) until the FDR and CVR stopped recording at 0150:36.64 and 0150:38.47, respectively. (The last transponder [secondary radar] return from the accident airplane was received at the radar site at Nantucket, Massachusetts, at 0150:34.)22

Information about the remainder of the flight came from the airplane's two debris fields and recorded primary radar data from long-range radar sites at Riverhead, New York, and North Truro, Massachusetts, and the short-range radar site at Nantucket. The height estimates based on primary radar data from the joint use FAA/U.S. Air Force (USAF) radar sites indicated that the airplane's descent stopped about 0150:38 and that the airplane subsequently climbed to about 25,000 feet msl and changed heading from 80º to 140º before it started a second descent, which continued until the airplane impacted the ocean.

Airplane wreckage was located in two debris fields, about 1,200 feet apart, centered at 40° 21' north latitude and 69° 46' west longitude. The accident occurred at night in dark lighting conditions.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:38:26 #268
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96958651
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je dat soort irritante zinnetjes nou eens achterwege laat }:|

Van een boeing? Wat voor een boeing?

Cruising speed? Weet je op welke hoogte cruising speed gehaald wordt? Niet op zeeniveau in ieder geval.

Kijk anders hier ff. Een toestal van Egypt air van hetzelfde type dat uit elkaar flikkert omdat het tot over het uiterste wordt gedreven. Het WTC toestel ging nog harder.

http://www.ntsb.gov/Publictn/2002/aab0201.htm

[..]

767 en zoals ik net al voorrekende is .80 mach al meer dan de 510 knopen waar je over spreekt.

Zin had ik toegevoegd om aan te geven dat ik je claim wel heb gelezen maar niet meenam vanwege "mensen zeggen" redenen, haal hem wel even weg als je dat wilt was niet denigrerend bedoeld.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96958862
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

767 en zoals ik net al voorrekende is .80 mach al meer dan de 510 knopen waar je over spreekt.

Zin had ik toegevoegd om aan te geven dat ik je claim wel heb gelezen maar niet meenam vanwege "mensen zeggen" redenen, haal hem wel even weg als je dat wilt was niet denigrerend bedoeld.
510 knopen is 0.77 mach. :?

Tenminste... dat geeft deze calc aan:

http://www.luizmonteiro.com/Altimetry.aspx#EquivalentAirspeed

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 20:44:59 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:46:53 #270
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96959207
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

510 knopen is 0.77 mach. :?

Tenminste... dat geeft deze calc aan:

http://www.luizmonteiro.com/Altimetry.aspx#EquivalentAirspeed
ja en de cruise speed van een 767 is .8 volgens wikipedia
het voorbeeld met falen was .88

510 knopen is dus ruim onder de max, en nog ruimer onder de faalsnelheid.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96959455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ja en de cruise speed van een 767 is .8 volgens wikipedia
het voorbeeld met falen was .88

510 knopen is dus ruim onder de max, en nog ruimer onder de faalsnelheid.
Ja maar jij hebt het over de kruissnelheid. Het gaat om de snelheid op zeeniveau.

Hier wat PFT er over te zeggen heeft:

quote:
(PilotsFor911Truth.org) - Much controversy has surrounded the speeds reported for the World Trade Center attack aircraft. However, none of the arguments for either side of the debate have been properly based on actual data, until now. Pilots For 9/11 Truth have recently analyzed data provided by the National Transportation Safety Board in terms of a "Radar Data Impact Speed Study" in which the NTSB concludes 510 knots and 430 knots for United 175 (South Tower) and American 11 (North Tower), respectively. A benchmark has been set by the October 1999 crash of Egypt Air 990, a 767 which exceeded it's maximum operating limits causing in-flight structural failure, of which data is available to compare to the WTC Attack Aircraft.

Egypt Air 990 (EA990) is a 767 which was reported to have entered a dive and accelerated to a peak speed of .99 Mach at 22,000 feet. Boeing sets maximum operating speeds for the 767 as 360 Knots and .86 Mach. The reason for two airspeed limitations is due to air density at lower vs. higher altitudes. To understand equivalent dynamic pressures on an airframe of low vs. high altitude, there is an airspeed appropriately titled "Equivalent Airspeed" or EAS[1]. EAS is defined as the airspeed at sea level which produces the same dynamic pressure acting on the airframe as the true airspeed at high altitudes.[2]

Pilots For 9/11 Truth have calculated the Equivalent Airspeed for EA990 peak speed of .99 Mach at 22,000 feet as the equivalent dynamic effects of 425 knots at or near sea level. This airspeed is 65 knots over max operating for a 767, 85 knots less than the alleged United 175, and 5 knots less than the alleged American 11. Although it may be probable for the alleged American 11 to achieve such speed as 430 knots is only 5 knots over that of EA990 peak speed, It is impossible for the alleged United 175 to achieve the speeds reported by the NTSB using EA990 as a benchmark.

Pilots For 9/11 Truth have further studied if a 767 could continue controlled flight at such reported speeds. According to the NTSB, EA990 wreckage was found in two distinct debris fields, indicating in-flight structural failure which has been determined to have occurred a few seconds after recording peak speed. Based on EA990, it is impossible for the alleged United 175 to have continued controlled flight at more than 85 knots over the speed which failed the structure of EA990.

Full detailed analysis, including analysis of a recent simulator experiment performed, and interviews with United and American Airlines 757/767 Pilots can be viewed in the new presentation, "9/11: World Trade Center Attack" available only at http://pilotsfor911truth.org. Although other factors come into play within the transonic ranges, Dynamic pressure is dynamic pressure. Math doesn't lie. Boeing needs to release wind tunnel data for the Boeing 767. Despite the fact that the data can be fabricated, such a release of data may alert more pilots and engineers to the extremely excessive speeds reported near sea level for the Boeing 767 in which they can decide for themselves.

Founded in August 2006, Pilots For 9/11 Truth is a growing organization of aviation professionals from around the globe. The organization has also analyzed Flight Data provided by the National Transportation Safety Board (NTSB) for the Pentagon Attack and the events in Shanksville, PA. The data does not support the government story. The NTSB/FBI refuse to comment. Pilots For 9/11 Truth do not offer theory or point blame at this point in time. However, there is a growing mountain of conflicting information and data in which government agencies and officials refuse to acknowledge. Pilots For 9/11 Truth Core member list continues to grow.
http://pilotsfor911truth.org/wtc_speed

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 20:51:27 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:59:56 #272
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96960078
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt het over de kruissnelheid. Het gaat om de snelheid op zeeniveau.

Hier wat PFT er over te zeggen heeft:

[..]

http://pilotsfor911truth.org/wtc_speed
Je haalt twee dingen door elkaar.
Het ene is de kracht die het vliegtuig kan hebben op zijn frame
Het tweede is de kracht waaronder het vliegtuig relaxed bestuurbaar blijft

De gemeten snelheid voldoet aan het eerste.

Dat het tweede überhaupt waar is, is een aanname. Men hoefde niet relaxed te vliegen, men moest ergens in crashen. Iets dat maar 1 keer precies genoeg lukte.
Voor een passagiersvliegtuig zou het een ramp zijn als het niet perfect gaat, in dit geval boeide dat niet zo.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96977087
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

oh ja,joh? jij onderbouwt nooit iets,maar verlangt het steeds van anderen, ik heb jou nl nog nooit je eigen 9/11 zien onderbouwen!
zoek zelf maar!
Volgens mij heb ik al tien keer aangegeven hoe ik er over denk, maar als je dat echt wilt, dan kan ik dat nog wel eens toelichten hoor?

Er zijn door stoute mannen 4 vliegtuigen gekaapt. Ééntje is er in het Pentagon gevlogen, ééntje heeft zijn bestemming niet gehaald en de twee anderen zijn in de Twin Towers gevlogen. Één en het ander is gepland door weer andere stoute mannen.

Ik durf daarbij geen harde uitspraak te doen dat de Amerikaanse overheid betrokken is, maar ben erg geïnteresseerd in eventuele banden tussen de kapers en deze overheid. Daarbij wel direct aangetekend dat ik er van overtuigd ben dat eventuele harde verbanden niet te vinden zijn in Youtube-filmpjes.

Zo. Als je dit nu even bookmarked, dan hoef je me in het vervolg niet meer te vragen om mijn lezing.

En nu ben ik nog steeds benieuwd naar die natuurwetten die gebroken zijn. Jij zegt dat het er een boel zijn, dan kan het niet zo moeilijk zijn om er, laten we het simpel houden, 3 te noemen met onderbouwing?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96977485
Het gaat nu dus weer over het vliegtuig dat de toren in vliegt. Ik had eerlijk gezegd toch wel gehoopt dat we dat onderwerp inmiddels af hadden gesloten. Maar we blijven het er over hebben omdat mensen het 'er maar gek uit vinden zien'.

Op die basis kun je natuurlijk aan het discussieren blijven.Bovendien geloof ik dat het er voor Jokkebrok ook niet toe doet. Hij heeft eerder al aangegeven dat het al dan niet technisch mogelijk zijn van die gebeurtenis voor hem geen toegevoegde waarde heeft, omdat hij om andere redenen al weet dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt.

Maar goed. Als dat één van de gebroken natuurwetten is, dan lijkt het me duidelijk dat dat (in my book) een uiterst slecht voorbeeld is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:27:10 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96979793
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het gaat nu dus weer over het vliegtuig dat de toren in vliegt. Ik had eerlijk gezegd toch wel gehoopt dat we dat onderwerp inmiddels af hadden gesloten. Maar we blijven het er over hebben omdat mensen het 'er maar gek uit vinden zien'.

Op die basis kun je natuurlijk aan het discussieren blijven.Bovendien geloof ik dat het er voor Jokkebrok ook niet toe doet. Hij heeft eerder al aangegeven dat het al dan niet technisch mogelijk zijn van die gebeurtenis voor hem geen toegevoegde waarde heeft, omdat hij om andere redenen al weet dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt.

Maar goed. Als dat één van de gebroken natuurwetten is, dan lijkt het me duidelijk dat dat (in my book) een uiterst slecht voorbeeld is.
Mjah dat schiet inderdaad ook niet echt op zo. "Het ziet er gek uit" is natuurlijk erg onhandig om als argument te gebruiken. Ik kan wel meer experimenten verzinnen die totaal tegen je intuitie in gaan, maar toch echt zo gebeuren. Hoe extreem koud helium zich bijv. gedraagt:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')