abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:09:52 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100971328
waarom gaat dat voor de smurfen niet op?

ik vond dat vroeger leuk maar ik kreeg er geen hekel aan joden en/of katten van en van die zwarte smurfen werd ik niet agressief
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100971329
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Stel, for the sake of argument, dat alle tekenfim/stripmakers dat doel hebben, in hoeverre heeft het daadwerkelijk effect? Ik heb bijna al die films in mijn jeugd bekeken en ongetwijfeld zal ik zwaar geindoctrineerd zijn, maar ik vond het vooral vermaak en ik heb later nooit GL. gestemd.
Hier precies hetzelfde hoor, alleen Captain America trok ik als kind ook al niet :)
pi_100971343
Smurfen O+
pi_100971358
Juist omdat mensen (en vooral kinderen) niet bewust van de ideologieen zie ik het als een vorm van bedrog.
Want kinderen begrijpen dat helemaal niet, zulk soort ideologieen.
Als is de indoctrine niet succesvol, het maakt de gebeurtenis niet goed.
Ik heb er geen ander woord voor dan schijnheilig.
Net als sinterklaas, de heiligman, gewoon een schijnheilige gebeurtis.
pi_100971390
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:04 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En dan hebben we het nog niet over G.I. Joe *O*
Mwoah. GI Joe, M.A.S.K. Transformers enzovoorts waren eigenlijk vooral bedoeld om het bijbehorende speelgoed te verkopen. De moraal werd erin gegooid om de politiek tevreden te houden.

Bravestarr was trouwens ook zo politiek correct. Een indiaan als de stoere spacecowboy.
pi_100971401
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:09 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde hoor, alleen Captain America trok ik als kind ook al niet :)
Lol....ook als kind heb je voorkeuren...zo vond ik Calimero helemaal niets.Dat piepende zeurstemmetje werd ik toen al helemaal kriegel van.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:13:37 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100971432
nee dat vond ik ook maar een zeikwijf
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100971447
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:09 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Oh yes. Wat hadden de boeven toch originele namen ;)
De baas was een neger toch?
pi_100971468
Lukie Luuk is ook een goede tekenfilm :)
pi_100971491
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:14 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

De baas was een neger toch?
Van de COPS wel. En de slechterik was een vette blanke kapitalist ;)
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:16:07 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100971494
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:15 schreef anonymoussie het volgende:
Lukie Luuk is ook een goede tekenfilm :)
behalve als je Chinees bent en net zo snel racisme roept als sommige mensen in dit topic
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100971546
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

behalve als je Chinees bent en net zo snel racisme roept als sommige mensen in dit topic
Of als je roker bent....dan is LL opeens heel demoniserend sinds ze met terugwerkende kracht alle plaatjes met een rokende LL hebben verwijderd. :(
pi_100971551
Leuke intro :P
pi_100971615
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

behalve als je Chinees bent en net zo snel racisme roept als sommige mensen in dit topic
Hoezo is Lukie racistisch?
pi_100971645
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo is Lukie racistisch?
Hij jaagt alleen op blanke boeven. Alsof alleen blanke mensen crimineel zijn.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:24:19 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100971726
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo is Lukie racistisch?
in mijn ogen niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100971844


Wat racistisch. Een wit paard met blond haar.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:39:03 #228
353713 Lumberbob
Rolt soepel,brandt gelijkmatig
pi_100972081
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik op jou maar niet meer reageer, want van alle gekken die ik hier ooit heb zien posten ben jij met afstand de grootste, eentje die achter elke geanimeerde boom een nazi ziet, en hoe plezant het ook kan zijn om een beetje in jouw hoofd te kruipen en daar eens flink te gaan zitten schijten zonder door te trekken, denk ik dat ik deze keer toch maar oversla. Ik heb geloof ik zelfs een beetje medelijden met je. :@


Overigens....misschien zou je dat boek over die zwarte smurfen eens daadwerkelijk moeten lezen, dan zou je je misschien wat minder opwinden over die opmerking.
+1
pi_100972193
Communisten toch?
pi_100973613
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:10 schreef anonymoussie het volgende:
Juist omdat mensen (en vooral kinderen) niet bewust van de ideologieen zie ik het als een vorm van bedrog.
Want kinderen begrijpen dat helemaal niet, zulk soort ideologieen.
Als is de indoctrine niet succesvol, het maakt de gebeurtenis niet goed.
Ik heb er geen ander woord voor dan schijnheilig.
Net als sinterklaas, de heiligman, gewoon een schijnheilige gebeurtis.
Leg eens uit hoe sinterklaas een schijnheilige gebeurtenis is, je maakt me nieuwsgierig.
pi_100973925
Die zwarte Pieten (alsof hoe zij gekleed gaan en zich gedragen niet al racistisch genoeg is) stellen slaven voor. Negers uit de slaventijd.
Dat wordt niet aan de kindertjes verteld. Met Sinterklaas als de baas.
Hij is zo goed, maar hij houdt slaven ---> Sinterklaas - Schijnheilig.
Wij Nederlanders vinden dit normaal. Misschien omdat je eraan gewend bent. Nou dat is het niet.
Om dit schijnheilige feest goed te praten wat eigenlijk geen bijzondere betekenis heeft dan kadootjes ontvangen (kopen).

Probeer in Amerika maar Sinterklaas te vieren.
Sinterklaas - Santa Claus = dezelfde man.
Maar goed dat ze in Amerika elfjes gebruiken.
Jij vind Sinterklaas niet racistisch?
Waarom vieren we Sinterklaas?
Geef mij maar Sint Maarten :)

Wordt het niet eens tijd voor die regenboogpieten.
Altijd maar klagen dat negers lui zijn enzo, met zulke feesten zou ik ook geen zin hebben.
Schandalig dat dit goed wordt gepraat.
De schijnheiligheid van het nu :r
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:07:38 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100973995
negers komen er juist goed vanaf in het hele sinterklaasverhaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100974010
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:04 schreef anonymoussie het volgende:
Die zwarte Pieten (alsof hoe zij gekleed gaan en zich gedragen niet al racistisch genoeg is) stellen slaven voor. Negers uit de slaventijd.
O werkelijk? Volgens mij zijn ze zwart door het roet. Heb je een bron?
quote:
Dat wordt niet aan de kindertjes verteld. Met Sinterklaas als de baas.
Hij is zo goed, maar hij houdt slaven ---> Sinterklaas - Schijnheilig.
Wij Nederlanders vinden dit normaal. Misschien omdat je eraan gewend bent. Nou dat is het niet.
Om dit schijnheilige feest goed te praten wat eigenlijk geen bijzondere betekenis heeft dan kadootjes ontvangen (kopen).
Incorrect dus.
quote:
Probeer in Amerika maar Sinterklaas te vieren.
Sinterklaas - Santa Claus = dezelfde man.
Dezelfde man? Sint Nicolaas was een goedheilig man en santa claus is een fictief figuur gemaakt door de Coca Cola Company. (in zijn huidige vorm)
quote:
Maar goed dat ze in Amerika elfjes gebruiken.
Jij vind Sinterklaas niet racistisch?
Waarom vieren we Sinterklaas?
Geef mij maar Sint Maarten :)
Ik vind het niet racistisch nee, omdat ik de juiste informatie tot mij genomen heb.
quote:
Wordt het niet eens tijd voor die regenboogpieten.
Altijd maar klagen dat negers lui zijn enzo, met zulke feesten zou ik ook geen zin hebben.
Schandalig dat dit goed wordt gepraat.
De schijnheiligheid van het nu :r
Nee, het wordt tijd dat mensen met gebrekkig verstandelijk vermogen zich niet met dit soort onderwerpen bezighouden.
pi_100974055
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:08 schreef HyperViper het volgende:

[..]

O werkelijk? Volgens mij zijn ze zwart door het roet. Heb je een bron?

[..]
Ik ken alleen zwart als roet, niet door.
pi_100974074
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ken alleen zwart als roet, niet door.
Jawel, want ze kwamen niet via de cvketel binnen.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:11:44 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100974078
dan nog, al zijn het negers

maakt ze nog geen slaven, sterker nog het lijkt er niet eens op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100974105
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jawel, want ze kwamen niet via de cvketel binnen.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ze niet al zwart kunnen zijn.
pi_100974111
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jawel, want ze kwamen niet via de cvketel binnen.
Zelfs via het riool vind ik nog aannemelijker dan dat het negroïde slaven zijn. Maar volgens mij is stank geen kenmerk van de pieten.
pi_100974117
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:11 schreef sp3c het volgende:
dan nog, al zijn het negers

maakt ze nog geen slaven, sterker nog het lijkt er niet eens op
We gaan niet weer achterlijk doen he.
Nooit een neger gezien in slaventijd ofzo 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')