abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:24:19 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100971726
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo is Lukie racistisch?
in mijn ogen niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100971844


Wat racistisch. Een wit paard met blond haar.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:39:03 #228
353713 Lumberbob
Rolt soepel,brandt gelijkmatig
pi_100972081
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik op jou maar niet meer reageer, want van alle gekken die ik hier ooit heb zien posten ben jij met afstand de grootste, eentje die achter elke geanimeerde boom een nazi ziet, en hoe plezant het ook kan zijn om een beetje in jouw hoofd te kruipen en daar eens flink te gaan zitten schijten zonder door te trekken, denk ik dat ik deze keer toch maar oversla. Ik heb geloof ik zelfs een beetje medelijden met je. :@


Overigens....misschien zou je dat boek over die zwarte smurfen eens daadwerkelijk moeten lezen, dan zou je je misschien wat minder opwinden over die opmerking.
+1
pi_100972193
Communisten toch?
pi_100973613
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:10 schreef anonymoussie het volgende:
Juist omdat mensen (en vooral kinderen) niet bewust van de ideologieen zie ik het als een vorm van bedrog.
Want kinderen begrijpen dat helemaal niet, zulk soort ideologieen.
Als is de indoctrine niet succesvol, het maakt de gebeurtenis niet goed.
Ik heb er geen ander woord voor dan schijnheilig.
Net als sinterklaas, de heiligman, gewoon een schijnheilige gebeurtis.
Leg eens uit hoe sinterklaas een schijnheilige gebeurtenis is, je maakt me nieuwsgierig.
pi_100973925
Die zwarte Pieten (alsof hoe zij gekleed gaan en zich gedragen niet al racistisch genoeg is) stellen slaven voor. Negers uit de slaventijd.
Dat wordt niet aan de kindertjes verteld. Met Sinterklaas als de baas.
Hij is zo goed, maar hij houdt slaven ---> Sinterklaas - Schijnheilig.
Wij Nederlanders vinden dit normaal. Misschien omdat je eraan gewend bent. Nou dat is het niet.
Om dit schijnheilige feest goed te praten wat eigenlijk geen bijzondere betekenis heeft dan kadootjes ontvangen (kopen).

Probeer in Amerika maar Sinterklaas te vieren.
Sinterklaas - Santa Claus = dezelfde man.
Maar goed dat ze in Amerika elfjes gebruiken.
Jij vind Sinterklaas niet racistisch?
Waarom vieren we Sinterklaas?
Geef mij maar Sint Maarten :)

Wordt het niet eens tijd voor die regenboogpieten.
Altijd maar klagen dat negers lui zijn enzo, met zulke feesten zou ik ook geen zin hebben.
Schandalig dat dit goed wordt gepraat.
De schijnheiligheid van het nu :r
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:07:38 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100973995
negers komen er juist goed vanaf in het hele sinterklaasverhaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100974010
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:04 schreef anonymoussie het volgende:
Die zwarte Pieten (alsof hoe zij gekleed gaan en zich gedragen niet al racistisch genoeg is) stellen slaven voor. Negers uit de slaventijd.
O werkelijk? Volgens mij zijn ze zwart door het roet. Heb je een bron?
quote:
Dat wordt niet aan de kindertjes verteld. Met Sinterklaas als de baas.
Hij is zo goed, maar hij houdt slaven ---> Sinterklaas - Schijnheilig.
Wij Nederlanders vinden dit normaal. Misschien omdat je eraan gewend bent. Nou dat is het niet.
Om dit schijnheilige feest goed te praten wat eigenlijk geen bijzondere betekenis heeft dan kadootjes ontvangen (kopen).
Incorrect dus.
quote:
Probeer in Amerika maar Sinterklaas te vieren.
Sinterklaas - Santa Claus = dezelfde man.
Dezelfde man? Sint Nicolaas was een goedheilig man en santa claus is een fictief figuur gemaakt door de Coca Cola Company. (in zijn huidige vorm)
quote:
Maar goed dat ze in Amerika elfjes gebruiken.
Jij vind Sinterklaas niet racistisch?
Waarom vieren we Sinterklaas?
Geef mij maar Sint Maarten :)
Ik vind het niet racistisch nee, omdat ik de juiste informatie tot mij genomen heb.
quote:
Wordt het niet eens tijd voor die regenboogpieten.
Altijd maar klagen dat negers lui zijn enzo, met zulke feesten zou ik ook geen zin hebben.
Schandalig dat dit goed wordt gepraat.
De schijnheiligheid van het nu :r
Nee, het wordt tijd dat mensen met gebrekkig verstandelijk vermogen zich niet met dit soort onderwerpen bezighouden.
pi_100974055
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:08 schreef HyperViper het volgende:

[..]

O werkelijk? Volgens mij zijn ze zwart door het roet. Heb je een bron?

[..]
Ik ken alleen zwart als roet, niet door.
pi_100974074
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ken alleen zwart als roet, niet door.
Jawel, want ze kwamen niet via de cvketel binnen.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:11:44 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100974078
dan nog, al zijn het negers

maakt ze nog geen slaven, sterker nog het lijkt er niet eens op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100974105
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jawel, want ze kwamen niet via de cvketel binnen.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ze niet al zwart kunnen zijn.
pi_100974111
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jawel, want ze kwamen niet via de cvketel binnen.
Zelfs via het riool vind ik nog aannemelijker dan dat het negroïde slaven zijn. Maar volgens mij is stank geen kenmerk van de pieten.
pi_100974117
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:11 schreef sp3c het volgende:
dan nog, al zijn het negers

maakt ze nog geen slaven, sterker nog het lijkt er niet eens op
We gaan niet weer achterlijk doen he.
Nooit een neger gezien in slaventijd ofzo 8)7
pi_100974128
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:13 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zelfs via het riool vind ik nog aannemelijker dan dat het negroïde slaven zijn. Maar volgens mij is stank geen kenmerk van de pieten.
Dat was wel komisch geweest, blanke sinterklaas met zijn stinkende negerhulpjes :')
pi_100974134
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:13 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zelfs via het riool vind ik nog aannemelijker dan dat het negroïde slaven zijn. Maar volgens mij is stank geen kenmerk van de pieten.
Wat ik bedoel is waar jij vandaan hebt dat ze zwart zijn door roet.
pi_100974142
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat was wel komisch geweest, blanke sinterklaas met zijn stinkende negerhulpjes :')
:D :'( :D
pi_100974152
Ze zijn wel aardig blij die slaven :D Verder is het natuurlijk diep triest dat iemand als anonymoussie zwarte pieten meteen slaven noemt en Gargamel een Jood vindt omdat dat past binnen zijn belevingswereld.
pi_100974168
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:11 schreef sp3c het volgende:
dan nog, al zijn het negers
Pieten zijn geen negers. Pieten zijn door de heilige Sint Nicolaas bedwongen duivels, zwartgeblakerd door de vuren van de hel ;)
pi_100974170
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is waar jij vandaan hebt dat ze zwart zijn door roet.
Roddel en achterklap. Tevens lijkt het mij gewoon aannemelijk omdat ze via de schoorsteen het huis binnentreden en de schoorsteen vaak voorzien is van een stevig portie roet. Mits in gebruik.
pi_100974196
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:08 schreef HyperViper het volgende:

[..]

O werkelijk? Volgens mij zijn ze zwart door het roet. Heb je een bron?

[..]

Incorrect dus.

[..]

Dezelfde man? Sint Nicolaas was een goedheilig man en santa claus is een fictief figuur gemaakt door de Coca Cola Company. (in zijn huidige vorm)

[..]

Ik vind het niet racistisch nee, omdat ik de juiste informatie tot mij genomen heb.

[..]

Nee, het wordt tijd dat mensen met gebrekkig verstandelijk vermogen zich niet met dit soort onderwerpen bezighouden.
Nee sinterklaas is totaal niet racistisch :')
Jij hebt een gebrek aan verstand als je dat niet inziet.
Misschien was het beter als ze er joden van hadden gemaakt met jodensterren.

Hun haren krullen zeker van de vuur. :')
En de rode lippen en grote oorbellen, die zijn kenmerkend voor slaven.

Ja leef jij maar lekker verder in je fantasiewereld :W
Wat een idioten, Sinterklaas een beetje goedpraten.
Je hebt niet eens beantwoord waar het feest nou eigenlijk goed voor is.
pi_100974197
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ken alleen zwart als roet, niet door.
Ook een leuke. "Moriaantje zo zwart als roet" - sinds wanneer zijn Berbers (Moren) zwart als roet :P ?
pi_100974220
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:16 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Pieten zijn geen negers. Pieten zijn door de heilige Sint Nicolaas bedwongen duivels, zwartgeblakerd door de vuren van de hel ;)
Wel typerend dat ze op Sjimmie lijken.

Mensenn zijn jullie blind, of willen jullie blind zijn.
En dan zeggen dat die propaganda geen invloed zou hebben, nou kennelijk wel.
pi_100974227
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:

Je hebt niet eens beantwoord waar het feest nou eigenlijk goed voor is.
Het eren van Sint Nicolaas, beschermheilige van studenten, hoeren en Griekenland.
Met ons kabinet hard nodig ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')