abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:51:51 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100967900
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:48 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Misschien moet jij normaal doen en nadenken wat je zegt!
Die uitspraken over zwarte smurfen die bijten, doe jij es normaal!! Je doet hier gewoon racistische uitspraken alsof het normaal is andere rassen te beledigen! }:|
Zeg dat maar tegen een neger, die beukt je ass direct naar smurfenland!!
noem je nu alle negers agressief???

racist
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100967903
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Rechterbal het volgende:
De Ravenpartij!
Kraaienpartij
pi_100967916
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:48 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Misschien moet jij normaal doen en nadenken wat je zegt!
Die uitspraken over zwarte smurfen die bijten, doe jij es normaal!! Je doet hier gewoon racistische uitspraken alsof het normaal is andere rassen te beledigen! }:|
Zeg dat maar tegen een neger, die beukt je ass direct naar smurfenland!!
Ik geloof dat ik op jou maar niet meer reageer, want van alle gekken die ik hier ooit heb zien posten ben jij met afstand de grootste, eentje die achter elke geanimeerde boom een nazi ziet, en hoe plezant het ook kan zijn om een beetje in jouw hoofd te kruipen en daar eens flink te gaan zitten schijten zonder door te trekken, denk ik dat ik deze keer toch maar oversla. Ik heb geloof ik zelfs een beetje medelijden met je. :@


Overigens....misschien zou je dat boek over die zwarte smurfen eens daadwerkelijk moeten lezen, dan zou je je misschien wat minder opwinden over die opmerking.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_100967959
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou, zo'n debiel onderwerp verdiend ook geen serieus topic. Kom nou zeg, dit is spijkers op heel ontzettend laag water zoeken vind je nou ook niet?
Onderbouw is waarom je dat vind.
Waarom denk je dat in Amerika de editie purple smurf is uitgegeven. Sommige racistische amerikanen komen speciaal naar Europa om te originele editie te kopen; zwarte smurfen.
Gargamel en Asrael zijn duidelijk Joods.
En die lelijke vrienden (die vrouw op het einde in het filmpje van smurfin hierboven) van Gargamel.
Misschien moet je je beter verdiepen in ideologieen van nazi's om te overeenkomsten te herkennen, want er zijn er ontzettend veel.
In plaats van dom te blaten over zwarte smurfen.
pi_100967983
pi_100968017
Ohja, Kraaienpartij! :D
Death solves all problems: no man, no problem.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:59:00 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100968068
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:53 schreef anonymoussie het volgende:

[..]
In plaats van dom te blaten over zwarte smurfen.
ik vind de stelling dat negers er mensen om in elkaar gaan beuken veel lager dan dat gedoe met die staartjes

racist
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100968087
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik op jou maar niet meer reageer, want van alle gekken die ik hier ooit heb zien posten ben jij met afstand de grootste, eentje die achter elke geanimeerde boom een nazi ziet, en hoe plezant het ook kan zijn om een beetje in jouw hoofd te kruipen en daar eens flink te gaan zitten schijten zonder door te trekken, denk ik dat ik deze keer toch maar oversla. Ik heb geloof ik zelfs een beetje medelijden met je. :@


Overigens....misschien zou je dat boek over die zwarte smurfen eens daadwerkelijk moeten lezen, dan zou je je misschien wat minder opwinden over die opmerking.
Nee dit is geen onderbouwing.
En als dan niet inhoudelijk kan reageren, reageer dan niet. Sla het over zoals jij het zegt.
Als jij je tijd wil verdoen door medelijden met mij te hebben, moet je vooral doen.
Mijn advies is, laat je wat beter informeren voordat zomaar begint te blaten.
pi_100968091
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind de stelling dat negers er mensen om in elkaar gaan beuken veel lager dan dat gedoe met die staartjes

racist
Joh, laat hem nou, ik denk dat ie pijn heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_100968140
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind de stelling dat negers er mensen om in elkaar gaan beuken veel lager dan dat gedoe met die staartjes

racist
Ook zo'n domme opmerking.
Het gaat erom dat er hier geintjes gemaakt worden die men bij een buitenlander niet zou maken.
Dat is mijn punt.
En ja de smurfen brengen hun racisme op een verborgen, schattige, kinderachtige wijze.
Jij bent zeker ook niet bekend met nazi sprookjes. }:|
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:02:38 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100968159
ik heb ook pijn!
ik en mijn gekleurde huid voelen ons diep gekwetst omdat ik erom moest lachen ipv de neiging kreeg om je in elkaar te beuken

en for the record, als er een stel zwarten in mijn kont gaat lopen bijten hoef ik ze voorlopig ook niet meer te zien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100968180
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef sp3c het volgende:
ik heb ook pijn!
ik en mijn gekleurde huid voelen ons diep gekwetst omdat ik erom moest lachen ipv de neiging kreeg om je in elkaar te beuken

en for the record, als er een stel zwarten in mijn kont gaat lopen bijten hoef ik ze voorlopig ook niet meer te zien
:')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_100968183
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Joh, laat hem nou, ik denk dat ie pijn heeft.
Jij hebt al laten zien dat jouw gedachten voornamelijk dom zijn.
Geen ene behoorlijke uitleg. :W
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:03:34 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100968190
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:01 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ook zo'n domme opmerking.
Het gaat erom dat er hier geintjes gemaakt worden die men bij een buitenlander niet zou maken.
Dat is mijn punt.
En ja de smurfen brengen hun racisme op een verborgen, schattige, kinderachtige wijze.
Jij bent zeker ook niet bekend met nazi sprookjes. }:|
ja omdat die buitenlanders je dan in elkaar zouden beuken zeker

zijn gewoon ook net mensen hoor, sommigen hebben gevoel voor humor

racist
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100968212
Waarom zou een zwarte in iemands kont willen bijten??!!
Dat is al een belediging op zich.

Waarom geen blauwe?
pi_100968243
I O+ Alfred
pi_100968248
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom zou een zwarte in iemands kont willen bijten??!!
Dat is al een belediging op zich.

Waarom geen blauwe?
Lees dat boek nou eens, voordat je jezelf nog meer pijn doet hier.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:05:23 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100968249
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom zou een zwarte in iemands kont willen bijten??!!
Dat is al een belediging op zich.

Waarom geen blauwe?
omdat die volgens jouw beredenering niet zo agressief zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100968256
Ik ben geen neger hoor.
pi_100968274
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

omdat die volgens jouw beredenering niet zo agressief zijn
Omgekeerd zou een blanke je ook naar smurfenland kunnen rossen.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:06:28 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100968278
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:05 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ben geen neger hoor.
waar haal je dan de arrogantie vandaan voor ze te kunnen spreken?

je bent een soort ubermens ofzo?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:07:08 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100968295
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Omgekeerd zou een blanke je ook naar smurfenland kunnen rossen.
nee die zijn daar te slap voor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')