Denk goed na wat je post, door kleine details ben jij al te achterhalen, en een aantal mensen vertrouw ik hier niet zo..quote:
quote:
Dat boeit me eerlijk gezegd niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk goed na wat je post, door kleine details ben jij al te achterhalen, en een aantal mensen vertrouw ik hier niet zo..
Zelf weten, er zijn veel gekke mensen op de wereld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat boeit me eerlijk gezegd niks![]()
Ik ga uit van het goede in de mens en zorg ook niet dat het nodig is me te traceren.
Waarom bazuin je eigenlijk rond dat je in een plaatsje woont met 10k mensen, elke dag de bus pakt naar Zwolle en je bent al te identificeren middels een, niet al te flatteus, kiekje in je FoBo. Iemand als VS zul je waarschijnlijk pas opmerken na een heftige pijnscheut in je anus, en dan is het al te laat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelf weten, er zijn veel gekke mensen op de wereld.
Foto heb ik weggehaald, bij nader inzien is dat niets voor een forum. Maar hoezo, verwacht jij dat die gast iets uithaalt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom bazuin je eigenlijk rond dat je in een plaatsje woont met 10k mensen, elke dag de bus pakt naar Zwolle en je bent al te identificeren middels een, niet al te flatteus, kiekje in je FoBo. Iemand als VS zul je waarschijnlijk pas opmerken na een heftige pijnscheut in je anus, en dan is het al te laat.
Moest je die Ipads ook in de bus gooien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. 3 dagen in de week NRC Handelsblad, leuk om te lezen na het werken
Nee, was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moest je die Ipads ook in de bus gooien?
Zo de waard is... toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk goed na wat je post, door kleine details ben jij al te achterhalen, en een aantal mensen vertrouw ik hier niet zo..
Hebben ze nou een nieuwe aanbieding wat Ipad betreft?quote:
http://www.bright.nl/nrc-opnieuw-met-ipad-aanbiedingquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hebben ze nou een nieuwe aanbieding wat Ipad betreft?
Dat vroegen wij ons gister af hier.
Ik heb werkelijk geen idee. Bezorg je ook het NRC dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hebben ze nou een nieuwe aanbieding wat Ipad betreft?
Dat vroegen wij ons gister af hier.
Rofl, genoeg oudere die dat werk ook doen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hallo, je hebt het hier tegen een babyboomer.
Ik ben geen babyboomer hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hallo, je hebt het hier tegen een babyboomer.
Ik had het op de radio gehoord volgens mij, paar dagen terug.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Bezorg je ook het NRC dan?
Jawel, scheelt veel.quote:
Ik voel anders wel een vreemd soort lotsverbondenheid met babyboomers. Hun strijd is op een bepaalde manier ook mijn strijd, en dat klinkt pathetisch, ik weet het.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, scheelt veel.
Overigens scheelt iedereen die geen babyboomer is veel van de babyboomers, imho.
Ja, klopt, is pathetisch, maar elaborate, van waar die solidariteit met de b'boomers?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik voel anders wel een vreemd soort lotsverbondenheid met babyboomers. Hun strijd is op een bepaalde manier ook mijn strijd, en dat klinkt pathetisch, ik weet het.
Ik ben een conservatief in het diepst van mijn gedachten. Maar nee, ik heb een grotere afkeer van hippe, zelf verklaarde kosmopolitische, twintigers die met D66 dwepen dan van babyboomers die vooral de status quo willen behouden. Eigenlijk is dat best vreemd, maar zo voel ik dat nu eenmaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, is pathetisch, maar elaborate, van waar die solidariteit met de b'boomers?
Dat is heel vreemd idd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben een conservatief in het diepst van mijn gedachten. Maar nee, ik heb een grotere afkeer van hippe, zelf verklaarde kosmopolitische, twintigers die met D66 dwepen dan van babyboomers die vooral de status quo willen behouden. Eigenlijk is dat best vreemd, maar zo voel ik dat nu eenmaal.
Dit is rationalisering van instinct, doet elk mensquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben een conservatief in het diepst van mijn gedachten. Maar nee, ik heb een grotere afkeer van hippe, zelf verklaarde kosmopolitische, twintigers die met D66 dwepen dan van babyboomers die vooral de status quo willen behouden. Eigenlijk is dat best vreemd, maar zo voel ik dat nu eenmaal.
Wat bedoel je daar precies mee? In mijn directe omgeving kom ik het niet tegen namelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dit is rationalisering van instinct, doet elk mens
Wrs dat conservatisme instinctmatig in de mens zit?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee? In mijn directe omgeving kom ik het niet tegen namelijk.
Ik behoor tot de generatie na generatie babyboom, dus ben van generatie X, maar wij werden volwassen toen het met de economie echt kut ging en alles zwart was, inclusief al jouw perspectieven toen, ook al ging je studeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Shoot me. Ik durf het tenminste in de groep te gooien.
De grap is dat ik met mijn conservatisme juist als een afvallige, sufkut, wordt gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs dat conservatisme instinctmatig in de mens zit?
Door die D66'ers?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
De grap is dat ik met mijn conservatisme juist als een afvallige, sufkut, wordt gezien.
Als jonger persoon wordt van je verwacht tegen de status quo aan te schoppen. Niet omdat het goed is, maar gewoon omdat er geschopt moet worden. Denk ik dan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
De grap is dat ik met mijn conservatisme juist als een afvallige, sufkut, wordt gezien.
En als die links is, dan ben je conservatief...quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:09 schreef waht het volgende:
[..]
Als jonger persoon wordt van je verwacht tegen de status quo aan te schoppen. Niet omdat het goed is, maar gewoon omdat er geschopt moet worden. Denk ik dan.
O.a. Die overigens wel een meerderheid uitmaken aan de faculteit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |