Tsja, remember Eer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef ditisHuub het volgende:
hahaha nou ik kan niet eens naar die zwerver kijken, en die leatherboy, ieuw, het zal je maar gebeuren!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
de verloedering van de maatschappij, duidelijk zichtbaar hier.
Het was eerst wel 75, ik zat ook te zoeken, maar kon de recente niet zo snel vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het fout, is idd 100euro...
http://www.om.nl/onderwerpen/boetes/?end_stap_ItmIdt=13760
Nja, vandaar... 75 was de eerste die ik kon vindenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was eerst wel 75, ik zat ook te zoeken, maar kon de recente niet zo snel vinden.
Echt hequote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het nog even af, maar volgende keer sla ik het over, wat een dom programma.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef Particuliere505 het volgende:
7200 keer, kom ik overheen.. alleen vandaag al 6x.......
Gemiddeld he? Als je wat ouder wordt, wordt het vanzelf minder per dag. Dan reken je per weekquote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef Particuliere505 het volgende:
7200 keer, kom ik overheen.. alleen vandaag al 6x.......
Ja, klopt, ff niet aan gedachtquote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Gemiddeld he? Als je wat ouder wordt, wordt het vanzelf minder per dag. Dan reken je per week
Voor 1 keertje, maar niet elke dag.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... maar stiekem vind ik het best leuk![]()
Maakt niet uit, weet je wel hoe lang je moet sparen voor 25 cm haar? En dankjequote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar jij bent lekker en zij niet.
Zeer zwak inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Nah nu is de hele bedoeling van Pain weg, 5cm is niets.
Fail, dag programma in ieder geval weer 1 kijker minder.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Dat is fakking oneerlijk
...en dat in de eerste aflevering
Wat is bedoel je? Het gaat vast zwaar floppen. Wat een boutprogramma zegquote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef ditisHuub het volgende:
ben benieuwd naar de cijfers morgen, nummer 1 trending topic op twitter in Nederland, nummer 3 trending topic worldwide
Dat een programma spraakmakend is zegt niks over de kijkcijfers. Dames en Heren in de dop stond ook dagelijks in de trendinglijst, maar haalde ook amper de 300k kijkers. Zal The Pain Game trouwens ook trekken denk ik. Ik vond het een tof programmaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef ditisHuub het volgende:
ben benieuwd naar de cijfers morgen, nummer 1 trending topic op twitter in Nederland, nummer 3 trending topic worldwide
Jouw soort zorgt er voor dat die bagger op tv is. en blijft komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zal The Pain Game trouwens ook trekken denk ik. Ik vond het een tof programma
Ik ben dol op voorwerpen van 25 cmquote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef ukga het volgende:
Wat een gelul met dat knippen
25 cm is 25 cm___!
Jij bent ook zo eentje zeker als ze op een voorwerp van 15 cm zit te rodeo-en, dat ze gaat janken dat ie te diep gaat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:20 schreef Particuliere505 het volgende:
[..]
Ik ben dol op voorwerpen van 25 cm![]()
Maar, dat terzijde... Wat een boutprogramma
Ik niet. 20:00 is een lastig tijdstip.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef Beaudelaire het volgende:
Gister 249.000 kijkers. Ik had toch iets hoger verwacht.
Boeiendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja beetje vage pain game. Je kan er serieus wat mee beschadigen...
Onzin. Maar echt lekker is het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja beetje vage pain game. Je kan er serieus wat mee beschadigen...
het lijkt me als je een tennisbal met 200 km/uur op je ruggewervel krijgt, dat het best wel eens fout kan gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Onzin. Maar echt lekker is het niet.
Typisch weggooi programma van RTL weer hoor.
Daar heeft zo'n bal te weinig massa voor en kijk ook eens wat er met zo'n bal gebeurd als 'ie een hard oppervlak raakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef ukga het volgende:
[..]
het lijkt me als je een tennisbal met 200 km/uur op je ruggewervel krijgt, dat het best wel eens fout kan gaan
alsof ze dat bij het programma allemaal berekent hebben. tevens kun je heus wel een rib breken/kneuzenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Daar heeft zo'n bal te weinig massa voor en kijk ook eens wat er met zo'n bal gebeurd als 'ie een hard oppervlak raakt.
er is natuurlijk altijd een risico, en je hoeft het niet te doen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef ukga het volgende:
[..]
alsof ze dat bij het programma allemaal berekent hebben. tevens kun je heus wel een rib breken/kneuzen
Wordt nog wel minder verwacht ik. Kutprogrammaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef Beaudelaire het volgende:
Gister 249.000 kijkers. Ik had toch iets hoger verwacht.
helaas, in absolute aantallen hoger, en in de doelgroep nog veel hoger!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wordt nog wel minder verwacht ik. Kutprogramma
je bedoelt: over de rooie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:55 schreef Lesterr het volgende:
Ik vind dit echt hilarisch, doet me denken aan Rug te ver.
Geloof er geen zak van, de eerste aflevering was al een grote faal met die 25 cm haar afknippen...Dat was zielig dus toen werd het maar 5 cmquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
helaas, in absolute aantallen hoger, en in de doelgroep nog veel hoger!
http://www.kijkonderzoek.nl maar wellicht zijn die percentages te lastig voor jequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van, de eerste aflevering was al een grote faal met die 25 cm haar afknippen...Dat was zielig dus toen werd het maar 5 cm
Zijn allebei programma'squote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:de verloedering van de maatschappij, duidelijk zichtbaar hier.
Ik dacht dat vrouwen rond die tijd GTST keken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:31 schreef Karina het volgende:
Misschien vanavond nog 1 keertje kijken, er is toch niets anders.
En daar komt bij dat de mensen die gister keken, vandaag waarschijnlijk weer kijken..quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:41 schreef Kabolter het volgende:
Gisteren dus 250.000 kijkers.
Niet eens zo heel slecht, voor de dagresultaten:
De klappers van de dag voor RTL 5:
1859
TOPCHEF DE JONGE PROFESSIONALS
449.000
1957
PAIN GAME
250.000
2028
GLEE
443.000
2125
MODERN FAMILY
350.000
Dat zo'n zender uit kan. Een marktaandeel overigens van 4,4%. Herhaling (00:42) zorgt voor 47.000 kijkers. Waarom verplaatsen ze het niet naar 21:52? Programma wat daar gepland staat trekt maar 132.000 kijkers. En ik denk dat er aardig wat GTST-kijkers naar zo'n soort programma willen kijken.
Hij is wel echt het type voor zulk soort programma's, niks op of aan te merken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:43 schreef robr0 het volgende:
Jammer dat het door Dennis Weenink wordt gepresenteerd. Erger me altijd dood aan z'n semi-grappige voorbedachte grappen.
Ze hadden er veel meer kunnen hebben. Ik kijk in ieder geval niet snel weer. Vragen vind ik niet echt geweldig en ik heb het idee dat het niet echt veel beter wordt qua opdrachten. Ze willen niet weer dezelfde fout maken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:44 schreef AskMe het volgende:
[..]
En daar komt bij dat de mensen die gister keken, vandaag waarschijnlijk weer kijken..
ze hebben zowaar cliffhangers in dit programma
Pfff ja echt hoor, soms zo ranzig maar oh zo smakelijk om te kijken. Haha.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:14 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wat mensen al wel niet deden voor een groen briefje..
Ik denk dat het wel wat langer blijft zitten dan 3 dagen, maar ja... dat dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
Als ik niet naar mijn werk hoefde zou ik het ook wel doen. Blijf gewoon 3 dagen thuis.
Misschien halen ze het er na 3 dagen voor je af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel wat langer blijft zitten dan 3 dagen, maar ja... dat dus
Nee, dat is dat product...quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien halen ze het er na 3 dagen voor je af.
Inkt remover gebruiken, dat spul is zo lekker agressiefquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien halen ze het er na 3 dagen voor je af.
WTF waarom is dat zoooooo duur.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef Beaudelaire het volgende:
http://www.jetlevsoutheast.com/Jetlev_R200.html
Bij-naquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef ukga het volgende:
2 miljoenzo een ding bestaat alleen uit een kneiter lange slang en een flinke jet-engine,
ik gokte op 2 ton maar zie dus net dat ie 1 ton kost
dat is toch bijna een ton?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij-na___!
Introductory Price
$99,500.00 USD
Ja is een ton, ik was ook even in de war, is de Amerikaanse schrijfwijze (die zetten de . en de , precies andersom).quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:15 schreef ukga het volgende:
[..]
dat is toch bijna een ton?
(anders zou de punt verkeerd staan)
Ohw wacht... je hebt gelijk. Ik keek verkeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:15 schreef ukga het volgende:
[..]
dat is toch bijna een ton?
(anders zou de punt verkeerd staan)
:pquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw wacht... je hebt gelijk. Ik keek verkeerd.
Sorry
Sommige ja, zo een ramp is het ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef ukga het volgende:
Vrouwe epileren toch hun wenkbrauw en vervolgens tekenen ze hem erop
maar wel op met leatherboy te tongen? Mwuhahaquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:41 schreef tliciouz het volgende:
Dat tongzoenen, ik heb tranen gelachen.ik wil hier aan mee doen, niet eens voor het geld.
Ik wel. Dit is typisch zo'n programma waarbij de buzz z'n werk gaat doen ("wat ik noú weer voor ranzigs heb gezien!"). En als iemand dat leest of hoort kan-ie meteen kijken want het is er elke dag op. Dit kruipt wel gestaag de 300K in binnenkort.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:44 schreef RaymanNL het volgende:
280K kijkers gisteren. Blijft deze show nou stijgen? Had ik nooit verwacht
Ik dacht ook ergens die kant op, waarschijnlijk nog wel wat meer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Volgens mij iets van 40 miljoen ofzo.
Ze zullen het wel weer verkeerd begrepen hebben en denken dat je mensen die meerdere wedstrijden keken maar 1 keer moet tellen... al is het dan alsnog erg weinig.quote:
Weet niet meer precies wat de vraag was, maar volgens mij kon je het ook zien als enkel de mensen die naar álle wedstrijden gekeken hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zullen het wel weer verkeerd begrepen hebben en denken dat je mensen die meerdere wedstrijden keken maar 1 keer moet tellen... al is het dan alsnog erg weinig.
"Hoeveel Nederlanderse kijkers keken in totaal naar de 7 wedstrijden van Oranje op het WK Voetbal 2010"quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Weet niet meer precies wat de vraag was, maar volgens mij kon je het ook zien als enkel de mensen die naar álle wedstrijden gekeken hebben.
Elke 5 vragenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
Na hoeveel vragen krijgen ze de vraag of ze willen stoppen?
De 2de aflevering toch niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Wel nogal toevallig dat ze élke dag eindigen met 3x oranje...
Kwestie van eerder cashen. Ze weten zelf toch ook wel dat je niet met 100k+ de deur uit looptquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Die lampen-opdracht was echt zo goed als onmogelijk in die korte tijd, en de stroomstoot-opdracht is hartstikke simpel. Beetje jammer dat het zo overduidelijk is dat de redactie heel erg stuurt wie erin blijft en wie eruit gaat...
Denk dat je je bij de 5k wel meer zorgen moet maken ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Kwestie van eerder cashen. Ze weten zelf toch ook wel dat je niet met 100k+ de deur uit loopt.
quote:De dagelijkse RTL 5-show The Pain Game met presentator Dennis Weening heeft donderdag veel kijkers verloren. De vierde aflevering trok 182.000 kijkers en daarmee heeft het spelprogramma een laagterecord bereikt.
Tot nu toe heeft Weening elke dag voor een kijkcijferdal in de programmering van RTL 5 gezorgd
Niet de moeite om te kijken? Ik heb er nog niets van gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Logisch, het is ook een kut programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |