Wat is bedoel je? Het gaat vast zwaar floppen. Wat een boutprogramma zegquote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef ditisHuub het volgende:
ben benieuwd naar de cijfers morgen, nummer 1 trending topic op twitter in Nederland, nummer 3 trending topic worldwide
Dat een programma spraakmakend is zegt niks over de kijkcijfers. Dames en Heren in de dop stond ook dagelijks in de trendinglijst, maar haalde ook amper de 300k kijkers. Zal The Pain Game trouwens ook trekken denk ik. Ik vond het een tof programmaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef ditisHuub het volgende:
ben benieuwd naar de cijfers morgen, nummer 1 trending topic op twitter in Nederland, nummer 3 trending topic worldwide
Jouw soort zorgt er voor dat die bagger op tv is. en blijft komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zal The Pain Game trouwens ook trekken denk ik. Ik vond het een tof programma
Ik ben dol op voorwerpen van 25 cmquote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef ukga het volgende:
Wat een gelul met dat knippen
25 cm is 25 cm___!
Jij bent ook zo eentje zeker als ze op een voorwerp van 15 cm zit te rodeo-en, dat ze gaat janken dat ie te diep gaat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:20 schreef Particuliere505 het volgende:
[..]
Ik ben dol op voorwerpen van 25 cm![]()
Maar, dat terzijde... Wat een boutprogramma
Ik niet. 20:00 is een lastig tijdstip.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef Beaudelaire het volgende:
Gister 249.000 kijkers. Ik had toch iets hoger verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |