Ze hadden er veel meer kunnen hebben. Ik kijk in ieder geval niet snel weer. Vragen vind ik niet echt geweldig en ik heb het idee dat het niet echt veel beter wordt qua opdrachten. Ze willen niet weer dezelfde fout maken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:44 schreef AskMe het volgende:
[..]
En daar komt bij dat de mensen die gister keken, vandaag waarschijnlijk weer kijken..
ze hebben zowaar cliffhangers in dit programma
Pfff ja echt hoor, soms zo ranzig maar oh zo smakelijk om te kijken. Haha.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:14 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wat mensen al wel niet deden voor een groen briefje..
Ik denk dat het wel wat langer blijft zitten dan 3 dagen, maar ja... dat dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
Als ik niet naar mijn werk hoefde zou ik het ook wel doen. Blijf gewoon 3 dagen thuis.
Misschien halen ze het er na 3 dagen voor je af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel wat langer blijft zitten dan 3 dagen, maar ja... dat dus
Nee, dat is dat product...quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien halen ze het er na 3 dagen voor je af.
Inkt remover gebruiken, dat spul is zo lekker agressiefquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien halen ze het er na 3 dagen voor je af.
WTF waarom is dat zoooooo duur.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef Beaudelaire het volgende:
http://www.jetlevsoutheast.com/Jetlev_R200.html
Bij-naquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef ukga het volgende:
2 miljoenzo een ding bestaat alleen uit een kneiter lange slang en een flinke jet-engine,
ik gokte op 2 ton maar zie dus net dat ie 1 ton kost
dat is toch bijna een ton?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij-na___!
Introductory Price
$99,500.00 USD
Ja is een ton, ik was ook even in de war, is de Amerikaanse schrijfwijze (die zetten de . en de , precies andersom).quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:15 schreef ukga het volgende:
[..]
dat is toch bijna een ton?
(anders zou de punt verkeerd staan)
Ohw wacht... je hebt gelijk. Ik keek verkeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:15 schreef ukga het volgende:
[..]
dat is toch bijna een ton?
(anders zou de punt verkeerd staan)
:pquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw wacht... je hebt gelijk. Ik keek verkeerd.
Sorry
Sommige ja, zo een ramp is het ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef ukga het volgende:
Vrouwe epileren toch hun wenkbrauw en vervolgens tekenen ze hem erop
maar wel op met leatherboy te tongen? Mwuhahaquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:41 schreef tliciouz het volgende:
Dat tongzoenen, ik heb tranen gelachen.ik wil hier aan mee doen, niet eens voor het geld.
Ik wel. Dit is typisch zo'n programma waarbij de buzz z'n werk gaat doen ("wat ik noú weer voor ranzigs heb gezien!"). En als iemand dat leest of hoort kan-ie meteen kijken want het is er elke dag op. Dit kruipt wel gestaag de 300K in binnenkort.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:44 schreef RaymanNL het volgende:
280K kijkers gisteren. Blijft deze show nou stijgen? Had ik nooit verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |