Klopt, en daarom ga ik vanaf nu een aantal users negeren.quote:
Uiteraard.quote:
Het maakt mij verder geen drol uit hoor. Jij valt hier mensen aan op diploma's terwijl je zelf echt helemaal onderaan de ladder staat wat dat betreft. Misschien heb je een bijzonder analytisch vermogen (ik zie een rode X oplichten), een goed gevoel voor humor/zelfspot (ik zie een rode X oplichten) of ben je gewoon bijzonder streetwise (oh, weer mis).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een diploma welteverstaan?
Mag ik je aanraken?
En nu heeft meneer Bos z'n ziel verkocht aan de vrije markt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)maken-voor-Cohen.htm
De val van JPB is bijna filmisch te noemen zeg.
Wat jij van mij vindt kan me echt geen zier schelen, maar als jij graag slim wilt doen en jezelf wilt profileren op een forum vind ik dat echt prima, echter als jij denkt dat je het daarmee gaat redden dan sla je voor de zoveelste keer de plank finaal mis. Maar ga gewoon door met tof doen, als jij daar een beter zelfvertrouwen van krijgt dan ben ik oprecht blij voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het maakt mij verder geen drol uit hoor. Jij valt hier mensen aan op diploma's terwijl je zelf echt helemaal onderaan de ladder staat wat dat betreft. Misschien heb je een bijzonder analytisch vermogen (ik zie een rode X oplichten), een goed gevoel voor humor/zelfspot (ik zie een rode X oplichten) of ben je gewoon bijzonder streetwise (oh, weer mis).
Neuh. Ik ben blij dat ik mij een bepaald jargon meester maken (want op de keper beschouwd is mijn studie dat) en ik hoop dat in de praktijk te kunnen brengen middels een hoop vindingrijkheid en ja, af en toe een vlotte babbel en een onschuldig prethoofd. Big dealquote:
Waar haal je toch vandaan dat hier mensen komen om zich te profileren? Dat jij hier komt om toch maar ergens over politiek "te praten" vind ik eerder vervelend voor jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij van mij vindt kan me echt geen zier schelen, maar als jij graag slim wilt doen en jezelf wilt profileren op een forum vind ik dat echt prima, echter als jij denkt dat je daarmee gaat redden dan sla je voor de zoveelste keer de plank finaal mis. Maar ga gewoon door met tof doen, als jij daar een beter zelfvertrouwen van krijgt dan ben ik oprecht blij voor je
De kunst is om je invloed aan te wenden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben blij dat ik mij een bepaald jargon meester maken (want op de keper beschouwd is mijn studie dat) en ik hoop dat in de praktijk te kunnen brengen middels een hoop vindingrijkheid en ja, af en toe een vlotte babbel en een onschuldig prethoofd. Big deal
Op één of andere manier denk ik dat eriksd het eerder zou redden dan jij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij van mij vindt kan me echt geen zier schelen, maar als jij graag slim wilt doen en jezelf wilt profileren op een forum vind ik dat echt prima, echter als jij denkt dat je het daarmee gaat redden dan sla je voor de zoveelste keer de plank finaal mis. Maar ga gewoon door met tof doen, als jij daar een beter zelfvertrouwen van krijgt dan ben ik oprecht blij voor je
Want dat weet jij uit jarenlange ervaring in het bedrijfsleven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
Brokje theoretische kennis plus een praktijkgerichte aanpak en beschikken over flinke verbale capaciteiten en je bent heer en meester in het bedrijfsleven.
Hoe ik daar bij kom? Simpel, jouw wanhopige pogingen om mij te bashen en voor gek te zetten, maar nogmaals, als je daar gelukkig van wordt dan mag datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar haal je toch vandaan dat hier mensen komen om zich te profileren? Dat jij hier komt om toch maar ergens over politiek "te praten" vind ik eerder vervelend voor jou.
Kijk aan dat soort "managers" heeft mijn vader nu een hekel, kinderen die menen zo aan de top te komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
Brokje theoretische kennis plus een praktijkgerichte aanpak en beschikken over flinke verbale capaciteiten en je bent heer en meester in het bedrijfsleven.
Het gekke is dat de grootste lomperiken, brutalen het vaak heel ver schoppen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
Ik geef altijd iedereen mijn oor ja, dat houdt dus in dat ik inderdaad wel het eea weet hoe het er aan toe gaat. Niet dat ik pretendeer dat het allemaal dat ik het wel even ga doen. Integendeel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want dat weet jij uit jarenlange ervaring in het bedrijfsleven?
Bij de overheid wel ja, in het bedrijfsleven zakken ze wel een keer door het ijs hoor. De meeste dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het gekke is dat de grootste lomperiken, brutalen het vaak heel ver schoppen.
Een citaat waarin jij dat kunt afleiden en ik knuffel een treinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef Dutchnative het volgende:
Is PHP er nou écht in geslaagd, te beweren dat je met een vlotte babbel verder komt dan met jarenlange ervaring?
En nog erger:
Heeft hij dat afgeleid uit het 'gebash'?
Interessant, maar je weet dat ervaringen van de directeur van schilderbedrijf Joop niet model staan voor het bedrijfsleven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef altijd iedereen mijn oor ja, dat houdt dus in dat ik inderdaad wel het eea weet hoe het er aan toe gaat. Niet dat ik pretendeer dat het allemaal dat ik het wel even ga doen. Integendeel.
Bel de NS maar alvast:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een citaat waarin jij dat kunt afleiden en ik knuffel een trein
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
Mwoahh (of zo iets) dat weet ik nog zo net niet. Mijn vader is daar een prima voorbeeld van.Oké hij had een talent en een systeem ontwikkeld, maar is door de juiste mensen ontdekt en meegenomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Interessant, maar je weet dat ervaringen van de directeur van schilderbedrijf Joop niet model staan voor het bedrijfsleven?
Zonder universitaire graad kan je het daar wel vergeten, dan nemen ze je simpelweg niet serieus. Dan zul je altijd tegen een glazen plafond aan blijven lopen.
Je bent nu wat constructiever ingesteld? Mooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Interessant, maar je weet dat ervaringen van de directeur van schilderbedrijf Joop niet model staan voor het bedrijfsleven?
Zonder universitaire graad kan je het daar wel vergeten, dan nemen ze je simpelweg niet serieus. Dan zul je altijd tegen een glazen plafond aan blijven lopen.
En waar weerspreek ik dat ervaring daarin niet relevant is?quote:
Dat doe je door te zeggen dat je met die combinatie heer en meester bent in het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waar weerspreek ik dat ervaring daarin niet relevant is?
Oh, mijn pa ook. Maar ik zie mijn diploma meer als een bewijs van: hij kan op dat niveau op die en die manier nadenken. Hoe ik dat vervolgens exploiteer moet ik nog zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Mwoahh (of zo iets) dat weet ik nog zo net niet. Mijn vader is daar een prima voorbeeld van.Oké hij had een talent en een systeem ontwikkeld, maar is door de juiste mensen ontdekt en meegenomen.
En daarom sluit ik ''jarenlange ervaring uit''. Leuk geprobeerd maar dit werk niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat doe je door te zeggen dat je met die combinatie heer en meester bent in het bedrijfsleven.
Klopt inderdaad, maar om het te schoppen heb je ook het nodige geluk nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, mijn pa ook. Maar ik zie mijn diploma meer als een bewijs van: hij kan op dat niveau op die en die manier nadenken. Hoe ik dat vervolgens exploiteer moet ik nog zien.
Ik probeer je helemaal niet te schofferen. Enkel te reageren op jouw posts.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En daarom sluit ik ''jarenlange ervaring uit''. Leuk geprobeerd maar dit werk niet.
Next.
Jouw pogingen om mij te schofferen ga ik met een smalende lach negeren. Als je iets fatsoenlijks hebt te melden reageer ik wel, anders niet.
Heb jij een vliegenmepper voor mij?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Die moet ik ook weer eens kijken.
Zonder nu als een oude lul willen te klinken, ik denk dat het zonder een universitaire graad naar boven komen in een organisatie tegenwoordig een stuk lastiger is. Dat heeft voornamelijk met het feit te maken dat ik heel veel functies voorbij zie komen waarbij een universitaire graad gevraagd is als voorwaarde om überhaupt aangenomen te worden. En die functies zijn meestal het startpunt om jezelf verder omhoog te werken in een organisatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Mwoahh (of zo iets) dat weet ik nog zo net niet. Mijn vader is daar een prima voorbeeld van.Oké hij had een talent en een systeem ontwikkeld, maar is door de juiste mensen ontdekt en meegenomen.
Eerst nog even een hoorcollege afluisterenquote:
Klopt, en ik heb de onhebbelijke eigenschap dat ik nogal eens wil happen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik probeer je helemaal niet te schofferen. Enkel te reageren op jouw posts.
Ik wil niks zeggen, maar volgens mij heb je al meerdere keren gezegd dat je bepaalde mensen ging negeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb de onhebbelijke eigenschap dat ik nogal eens wil happen.Maar dat hoeft niet te gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb de onhebbelijke eigenschap dat ik nogal eens wil happen.Misschien moet je een abonnement nemen, kan je mensen blokkeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
Och, daar kan ik nog wel een keer overheen lezen. Tis meer dat ik mij blauw erger aan die reclame, niet normaal wat ik voor kansloze dingen voorbij zie komen. Maar ik durf geen abbo te nemen watn straks krijgt remlof het weer op de heupenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Misschien moet je een abonnement nemen, kan je mensen blokkeren.
Tja, is triest eigenlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, right where I left you.
Er veranderd hier ook niks.
Klopt tegenwoordig is het een stuk lastiger, dat is wel weer jammer dat een (sorry jongens) een uni-balletje zonder ervaring de boel komt overnemen, die mist de nodige ervaring.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder nu als een oude lul willen te klinken, ik denk dat het zonder een universitaire graad naar boven komen in een organisatie tegenwoordig een stuk lastiger is. Dat heeft voornamelijk met het feit te maken dat ik heel veel functies voorbij zie komen waarbij een universitaire graad gevraagd is als voorwaarde om überhaupt aangenomen te worden. En die functies zijn meestal het startpunt om jezelf verder omhoog te werken in een organisatie.
Je kunt je ook met een lagere opleiding binnen een bedrijf opwerken, maar op een gegeven moment kom je ook niet verder. Heb het zelf gezien binnen de Nederlandse tak van een bedrijf waarvoor ik een half jaar heb gewerkt, daar kwam de functie van algemeen directeur vrij en alle HBO´ers binnen de organisatie (voornamelijk in sales) zijn gepasseerd en ze hebben iemand extern aangetrokken (met universitaire graad).
Wel is er denk ik een grote en middelgrote bedrijven, de laatstgenoemde meer kansen zouden bieden voor iemand zonder universitaire graad. Echter moet je wel charisma en commercieël inzicht meebrengen, anders red je het alsnog niet.
Iemand die alleen maar anti-gevoelens bij anderen opwekt is daar niet zo voor geschikt.
Je kan natuurlijk onmogelijk alle mensen blokkeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Misschien moet je een abonnement nemen, kan je mensen blokkeren.
Zie je wel, vieze spelletjes gvd. Afknallen dat volk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef eriksd het volgende:
Ha Bet, mijn hoorcollege gaat nu over het veiligstellen van je pensioen als aandeelhouder in een rechtspersoon en toch de boel laten ploffen
Scherp, scherpquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk onmogelijk alle mensen blokkeren.
Wel overzichtelijk.quote:
't is net een loop hierquote:
Dat vind ik dus iets te kort door te bocht, want genoeg uni-balletjes beginne gewoon in een functie waar ze weinig tot geen leiding geven. Daar werken ze dan een aantal jaar in en dan filtert het bedrijf wel steeds meer de mensen uit waar ze wat aan hebben, dus als je hogerop komt breng je al wel werkervaring mee maar dus ook je universitaire niveau.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt tegenwoordig is het een stuk lastiger, dat is wel weer jammer dat een (sorry jongens) een uni-balletje zonder ervaring de boel komt overnemen, die mist de nodige ervaring.
Zie het als een luitenantje vers van de KMA dat een goed draaiend peloton probeert naar zijn hand te zetten, dat werkt niet en gaat ten kostte van de sfeer en werkzaamheden, tevens zal de luitenant het veld moeten ruimen, maar dan is het kwaad al geschied.
Mijn vader is bijvoorbeeld van een lokaal boekhoudertje naar "een voor hem leuke functie" als economisch bedrijfsanalist bij een groot bedrijf te komen werken.
Ik heb jou in mijn sig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben stiekem best wel trots om het feit dat klopkoek mij in zijn ondertitel heeft staan.
Vicieuze cirkel.quote:
Huisvader?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
Morgen ouderwets om 05.00 uit mijn nestje. Terijl ik steeds langer bleef liggen, slecht gewoonte was het aan het worden. Ik moest zelfs haasten 's morgens om de kinderen te voorzien van de ontbijtjes.
quote:
Vroeg opstaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
Morgen ouderwets om 05.00 uit mijn nestje. Terijl ik steeds langer bleef liggen, slecht gewoonte was het aan het worden. Ik moest zelfs haasten 's morgens om de kinderen te voorzien van de ontbijtjes.
Toch blijft het wel een vreemd principe. Je zou zeggen dat, als je een goede manager hebt die na een aantal jaar wel weet wat je aan iemand hebt en wat hij kan, het wel of niet hebben van een universitair diploma geen verschil zou moeten maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik dus iets te kort door te bocht, want genoeg uni-balletjes beginne gewoon in een functie waar ze weinig tot geen leiding geven. Daar werken ze dan een aantal jaar in en dan filtert het bedrijf wel steeds meer de mensen uit waar ze wat aan hebben, dus als je hogerop komt breng je al wel werkervaring mee maar dus ook je universitaire niveau.
Dit hoeft echter niet bij elk bedrijf zo te zijn.
Wat mag je doen dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
Ik wil het niet zeggen maar, paps ziet ze inderdaad komen en gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik dus iets te kort door te bocht, want genoeg uni-balletjes beginne gewoon in een functie waar ze weinig tot geen leiding geven. Daar werken ze dan een aantal jaar in en dan filtert het bedrijf wel steeds meer de mensen uit waar ze wat aan hebben, dus als je hogerop komt breng je al wel werkervaring mee maar dus ook je universitaire niveau.
Dit hoeft echter niet bij elk bedrijf zo te zijn.
Naaah, ik studeer toch liever 's avonds laat / 's nachts, dan is het lekker rustig en weinig afleiding (iedereen slaapt, niets op tv etc.).quote:
Och, daar gaat het mij niet om.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Naaah, ik studeer toch liever 's avonds laat / 's nachts, dan is het lekker rustig en weinig afleiding (iedereen slaapt, niets op tv etc.).
Soort van Godfather rolmodel, kan toch.quote:
Is dit jou uitspraak?quote:
Je moet je tv ook letterlijk uit het raam gooien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Naaah, ik studeer toch liever 's avonds laat / 's nachts, dan is het lekker rustig en weinig afleiding (iedereen slaapt, niets op tv etc.).
Ik zou bijna een keer een dagje met jou willen meelopen, kijken hoe je dan bentquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderen en volwassen van 16 tot 20 een vak leren.
Ich dieël ut urre, deenk ich...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is dit jou uitspraak?
"Nederland is veel te sociaal tegen een hele grote groep onrendabele in Nederland. Ik zeg altijd: Al ben je lam en armen en benen, als je alleen al het woord wao/WAjong in de mond kan nemen dan kan je met diezelfde mond garnalen pellen."
Ik vind daar het mijne van.
Yupquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is dit jou uitspraak?
"Nederland is veel te sociaal tegen een hele grote groep onrendabele in Nederland. Ik zeg altijd: Al ben je lam en armen en benen, als je alleen al het woord wao/WAjong in de mond kan nemen dan kan je met diezelfde mond garnalen pellen."
Ik vind daar het mijne van.
Welke graad timmerman lever je ze op af, 2 of 3?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderen en volwassen van 16 tot 20 een vak leren.
Eigenwijze personen zijn zo weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou bijna een keer een dagje met jou willen meelopen, kijken hoe je dan bent
Dat zou idd geen slechte move zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je moet je tv ook letterlijk uit het raam gooien.
Er zit hier dichtbij een constructie/bouwschoolquote:
Geen zorgen, ik luister naar je zolang je maar serieus bent en mij normaal behandeld.quote:
Och, iedere bouwput is een bouwschool.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zit hier dichtbij een constructie/bouwschool
Allebei vroeger heette dat primair en gezel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke graad timmerman lever je ze op af, 2 of 3?
quote:
Ja ja, vroeg gewoon af waar jouw leerlingen het meeste eindigden, om je even te peilen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Allebei vroeger heette dat primair en gezel.
Dat doe ik ook ja, ook al kijk ik geen tv meer. Mijn laptop is echter niet op internet aangesloten, dus dat scheelt al iets.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou idd geen slechte move zijn.
Echter heb ik dan altijd nog mijn laptop op van zulke geweldige serie's als "How I met your mother" en "Family Guy" te kijken.
Hmmmm, zit je dan op Fok met je mobiel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja, ook al kijk ik geen tv meer. Mijn laptop is echter niet op internet aangesloten, dus dat scheelt al iets.
Je bent echt een vrouwelijke kluizenaar of niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja, ook al kijk ik geen tv meer. Mijn laptop is echter niet op internet aangesloten, dus dat scheelt al iets.
Dat lijkt mij eigenlijk ook een leuk carrièrepad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent echt een vrouwelijke kluizenaar of niet?
Nee, heb nog een desktop pc van 8 jaar oud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, zit je dan op Fok met je mobiel?
Als timmerman 2, de meeste zijn echte praktijkers.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ja, vroeg gewoon af waar jouw leerlingen het meeste eindigden, om je even te peilen.
Del?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, heb nog een desktop pc van 8 jaar oud.Ding gaat maar niet kapot dus zie geen reden het te vervangen.
Tekeningen zitten er niet in dus?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Als timmerman 2, de meeste zijn echte praktijkers.
Verander rust door dodelijke verveling en je hebt het toekomstbeeld, van ellende zou je al sterven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk ook een leuk carrièrepad.
Beeld je de rust in
En hoe oud was je, rond 25 nietwaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb, tot grote frustratie van mensen, ook eigenlijk nooit mijn telefoon bij me als ik wegga. Ik ben weg,dan wil ik niet alsnog gestoord kunnen worden natuurlijk.
Daar valt ook wat voor te zeggen. Dan nogquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verander rust door dodelijke verveling en je hebt het toekomstbeeld, van ellende zou je al sterven.
Standaard tekeningetjes van het werk dat ze maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tekeningen zitten er niet in dus?
Naja weet ook niet waar jou focus ligt, maar gezien je posts eerder nam ik aan dat tekenkundig je wellicht ook zou opleiden, maar goed tot 20 jaar valt dat wel buiten de boot (bood voor php) inderdaad.
Slim/quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb, tot grote frustratie van mensen, ook eigenlijk nooit mijn telefoon bij me als ik wegga. Ik ben weg,dan wil ik niet alsnog gestoord kunnen worden natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |