Klopt, en daarom ga ik vanaf nu een aantal users negeren.quote:
Uiteraard.quote:
Het maakt mij verder geen drol uit hoor. Jij valt hier mensen aan op diploma's terwijl je zelf echt helemaal onderaan de ladder staat wat dat betreft. Misschien heb je een bijzonder analytisch vermogen (ik zie een rode X oplichten), een goed gevoel voor humor/zelfspot (ik zie een rode X oplichten) of ben je gewoon bijzonder streetwise (oh, weer mis).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een diploma welteverstaan?
Mag ik je aanraken?
En nu heeft meneer Bos z'n ziel verkocht aan de vrije markt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)maken-voor-Cohen.htm
De val van JPB is bijna filmisch te noemen zeg.
Wat jij van mij vindt kan me echt geen zier schelen, maar als jij graag slim wilt doen en jezelf wilt profileren op een forum vind ik dat echt prima, echter als jij denkt dat je het daarmee gaat redden dan sla je voor de zoveelste keer de plank finaal mis. Maar ga gewoon door met tof doen, als jij daar een beter zelfvertrouwen van krijgt dan ben ik oprecht blij voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het maakt mij verder geen drol uit hoor. Jij valt hier mensen aan op diploma's terwijl je zelf echt helemaal onderaan de ladder staat wat dat betreft. Misschien heb je een bijzonder analytisch vermogen (ik zie een rode X oplichten), een goed gevoel voor humor/zelfspot (ik zie een rode X oplichten) of ben je gewoon bijzonder streetwise (oh, weer mis).
Neuh. Ik ben blij dat ik mij een bepaald jargon meester maken (want op de keper beschouwd is mijn studie dat) en ik hoop dat in de praktijk te kunnen brengen middels een hoop vindingrijkheid en ja, af en toe een vlotte babbel en een onschuldig prethoofd. Big dealquote:
Waar haal je toch vandaan dat hier mensen komen om zich te profileren? Dat jij hier komt om toch maar ergens over politiek "te praten" vind ik eerder vervelend voor jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij van mij vindt kan me echt geen zier schelen, maar als jij graag slim wilt doen en jezelf wilt profileren op een forum vind ik dat echt prima, echter als jij denkt dat je daarmee gaat redden dan sla je voor de zoveelste keer de plank finaal mis. Maar ga gewoon door met tof doen, als jij daar een beter zelfvertrouwen van krijgt dan ben ik oprecht blij voor je
De kunst is om je invloed aan te wenden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben blij dat ik mij een bepaald jargon meester maken (want op de keper beschouwd is mijn studie dat) en ik hoop dat in de praktijk te kunnen brengen middels een hoop vindingrijkheid en ja, af en toe een vlotte babbel en een onschuldig prethoofd. Big deal
Op één of andere manier denk ik dat eriksd het eerder zou redden dan jij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij van mij vindt kan me echt geen zier schelen, maar als jij graag slim wilt doen en jezelf wilt profileren op een forum vind ik dat echt prima, echter als jij denkt dat je het daarmee gaat redden dan sla je voor de zoveelste keer de plank finaal mis. Maar ga gewoon door met tof doen, als jij daar een beter zelfvertrouwen van krijgt dan ben ik oprecht blij voor je
Want dat weet jij uit jarenlange ervaring in het bedrijfsleven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
Brokje theoretische kennis plus een praktijkgerichte aanpak en beschikken over flinke verbale capaciteiten en je bent heer en meester in het bedrijfsleven.
Hoe ik daar bij kom? Simpel, jouw wanhopige pogingen om mij te bashen en voor gek te zetten, maar nogmaals, als je daar gelukkig van wordt dan mag datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar haal je toch vandaan dat hier mensen komen om zich te profileren? Dat jij hier komt om toch maar ergens over politiek "te praten" vind ik eerder vervelend voor jou.
Kijk aan dat soort "managers" heeft mijn vader nu een hekel, kinderen die menen zo aan de top te komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
Brokje theoretische kennis plus een praktijkgerichte aanpak en beschikken over flinke verbale capaciteiten en je bent heer en meester in het bedrijfsleven.
Het gekke is dat de grootste lomperiken, brutalen het vaak heel ver schoppen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
Ik geef altijd iedereen mijn oor ja, dat houdt dus in dat ik inderdaad wel het eea weet hoe het er aan toe gaat. Niet dat ik pretendeer dat het allemaal dat ik het wel even ga doen. Integendeel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want dat weet jij uit jarenlange ervaring in het bedrijfsleven?
Bij de overheid wel ja, in het bedrijfsleven zakken ze wel een keer door het ijs hoor. De meeste dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het gekke is dat de grootste lomperiken, brutalen het vaak heel ver schoppen.
Een citaat waarin jij dat kunt afleiden en ik knuffel een treinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef Dutchnative het volgende:
Is PHP er nou écht in geslaagd, te beweren dat je met een vlotte babbel verder komt dan met jarenlange ervaring?
En nog erger:
Heeft hij dat afgeleid uit het 'gebash'?
Interessant, maar je weet dat ervaringen van de directeur van schilderbedrijf Joop niet model staan voor het bedrijfsleven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef altijd iedereen mijn oor ja, dat houdt dus in dat ik inderdaad wel het eea weet hoe het er aan toe gaat. Niet dat ik pretendeer dat het allemaal dat ik het wel even ga doen. Integendeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |