Scherp, scherpquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk onmogelijk alle mensen blokkeren.
Wel overzichtelijk.quote:
't is net een loop hierquote:
Dat vind ik dus iets te kort door te bocht, want genoeg uni-balletjes beginne gewoon in een functie waar ze weinig tot geen leiding geven. Daar werken ze dan een aantal jaar in en dan filtert het bedrijf wel steeds meer de mensen uit waar ze wat aan hebben, dus als je hogerop komt breng je al wel werkervaring mee maar dus ook je universitaire niveau.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt tegenwoordig is het een stuk lastiger, dat is wel weer jammer dat een (sorry jongens) een uni-balletje zonder ervaring de boel komt overnemen, die mist de nodige ervaring.
Zie het als een luitenantje vers van de KMA dat een goed draaiend peloton probeert naar zijn hand te zetten, dat werkt niet en gaat ten kostte van de sfeer en werkzaamheden, tevens zal de luitenant het veld moeten ruimen, maar dan is het kwaad al geschied.
Mijn vader is bijvoorbeeld van een lokaal boekhoudertje naar "een voor hem leuke functie" als economisch bedrijfsanalist bij een groot bedrijf te komen werken.
Ik heb jou in mijn sig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben stiekem best wel trots om het feit dat klopkoek mij in zijn ondertitel heeft staan.
Vicieuze cirkel.quote:
Huisvader?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
Morgen ouderwets om 05.00 uit mijn nestje. Terijl ik steeds langer bleef liggen, slecht gewoonte was het aan het worden. Ik moest zelfs haasten 's morgens om de kinderen te voorzien van de ontbijtjes.
quote:
Vroeg opstaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
Morgen ouderwets om 05.00 uit mijn nestje. Terijl ik steeds langer bleef liggen, slecht gewoonte was het aan het worden. Ik moest zelfs haasten 's morgens om de kinderen te voorzien van de ontbijtjes.
Toch blijft het wel een vreemd principe. Je zou zeggen dat, als je een goede manager hebt die na een aantal jaar wel weet wat je aan iemand hebt en wat hij kan, het wel of niet hebben van een universitair diploma geen verschil zou moeten maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik dus iets te kort door te bocht, want genoeg uni-balletjes beginne gewoon in een functie waar ze weinig tot geen leiding geven. Daar werken ze dan een aantal jaar in en dan filtert het bedrijf wel steeds meer de mensen uit waar ze wat aan hebben, dus als je hogerop komt breng je al wel werkervaring mee maar dus ook je universitaire niveau.
Dit hoeft echter niet bij elk bedrijf zo te zijn.
Wat mag je doen dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
Ik wil het niet zeggen maar, paps ziet ze inderdaad komen en gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik dus iets te kort door te bocht, want genoeg uni-balletjes beginne gewoon in een functie waar ze weinig tot geen leiding geven. Daar werken ze dan een aantal jaar in en dan filtert het bedrijf wel steeds meer de mensen uit waar ze wat aan hebben, dus als je hogerop komt breng je al wel werkervaring mee maar dus ook je universitaire niveau.
Dit hoeft echter niet bij elk bedrijf zo te zijn.
Naaah, ik studeer toch liever 's avonds laat / 's nachts, dan is het lekker rustig en weinig afleiding (iedereen slaapt, niets op tv etc.).quote:
Och, daar gaat het mij niet om.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Naaah, ik studeer toch liever 's avonds laat / 's nachts, dan is het lekker rustig en weinig afleiding (iedereen slaapt, niets op tv etc.).
Soort van Godfather rolmodel, kan toch.quote:
Is dit jou uitspraak?quote:
Je moet je tv ook letterlijk uit het raam gooien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Naaah, ik studeer toch liever 's avonds laat / 's nachts, dan is het lekker rustig en weinig afleiding (iedereen slaapt, niets op tv etc.).
Ik zou bijna een keer een dagje met jou willen meelopen, kijken hoe je dan bentquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderen en volwassen van 16 tot 20 een vak leren.
Ich dieël ut urre, deenk ich...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is dit jou uitspraak?
"Nederland is veel te sociaal tegen een hele grote groep onrendabele in Nederland. Ik zeg altijd: Al ben je lam en armen en benen, als je alleen al het woord wao/WAjong in de mond kan nemen dan kan je met diezelfde mond garnalen pellen."
Ik vind daar het mijne van.
Yupquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is dit jou uitspraak?
"Nederland is veel te sociaal tegen een hele grote groep onrendabele in Nederland. Ik zeg altijd: Al ben je lam en armen en benen, als je alleen al het woord wao/WAjong in de mond kan nemen dan kan je met diezelfde mond garnalen pellen."
Ik vind daar het mijne van.
Welke graad timmerman lever je ze op af, 2 of 3?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderen en volwassen van 16 tot 20 een vak leren.
Eigenwijze personen zijn zo weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou bijna een keer een dagje met jou willen meelopen, kijken hoe je dan bent
Dat zou idd geen slechte move zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je moet je tv ook letterlijk uit het raam gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |