Yupquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is dit jou uitspraak?
"Nederland is veel te sociaal tegen een hele grote groep onrendabele in Nederland. Ik zeg altijd: Al ben je lam en armen en benen, als je alleen al het woord wao/WAjong in de mond kan nemen dan kan je met diezelfde mond garnalen pellen."
Ik vind daar het mijne van.
Welke graad timmerman lever je ze op af, 2 of 3?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderen en volwassen van 16 tot 20 een vak leren.
Eigenwijze personen zijn zo weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou bijna een keer een dagje met jou willen meelopen, kijken hoe je dan bent
Dat zou idd geen slechte move zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je moet je tv ook letterlijk uit het raam gooien.
Er zit hier dichtbij een constructie/bouwschoolquote:
Geen zorgen, ik luister naar je zolang je maar serieus bent en mij normaal behandeld.quote:
Och, iedere bouwput is een bouwschool.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zit hier dichtbij een constructie/bouwschool
Allebei vroeger heette dat primair en gezel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke graad timmerman lever je ze op af, 2 of 3?
quote:
Ja ja, vroeg gewoon af waar jouw leerlingen het meeste eindigden, om je even te peilen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Allebei vroeger heette dat primair en gezel.
Dat doe ik ook ja, ook al kijk ik geen tv meer. Mijn laptop is echter niet op internet aangesloten, dus dat scheelt al iets.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou idd geen slechte move zijn.
Echter heb ik dan altijd nog mijn laptop op van zulke geweldige serie's als "How I met your mother" en "Family Guy" te kijken.
Hmmmm, zit je dan op Fok met je mobiel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja, ook al kijk ik geen tv meer. Mijn laptop is echter niet op internet aangesloten, dus dat scheelt al iets.
Je bent echt een vrouwelijke kluizenaar of niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja, ook al kijk ik geen tv meer. Mijn laptop is echter niet op internet aangesloten, dus dat scheelt al iets.
Dat lijkt mij eigenlijk ook een leuk carrièrepad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent echt een vrouwelijke kluizenaar of niet?
Nee, heb nog een desktop pc van 8 jaar oud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, zit je dan op Fok met je mobiel?
Als timmerman 2, de meeste zijn echte praktijkers.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ja, vroeg gewoon af waar jouw leerlingen het meeste eindigden, om je even te peilen.
Del?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, heb nog een desktop pc van 8 jaar oud.Ding gaat maar niet kapot dus zie geen reden het te vervangen.
Tekeningen zitten er niet in dus?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Als timmerman 2, de meeste zijn echte praktijkers.
Verander rust door dodelijke verveling en je hebt het toekomstbeeld, van ellende zou je al sterven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk ook een leuk carrièrepad.
Beeld je de rust in
En hoe oud was je, rond 25 nietwaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb, tot grote frustratie van mensen, ook eigenlijk nooit mijn telefoon bij me als ik wegga. Ik ben weg,dan wil ik niet alsnog gestoord kunnen worden natuurlijk.
Daar valt ook wat voor te zeggen. Dan nogquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verander rust door dodelijke verveling en je hebt het toekomstbeeld, van ellende zou je al sterven.
Standaard tekeningetjes van het werk dat ze maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tekeningen zitten er niet in dus?
Naja weet ook niet waar jou focus ligt, maar gezien je posts eerder nam ik aan dat tekenkundig je wellicht ook zou opleiden, maar goed tot 20 jaar valt dat wel buiten de boot (bood voor php) inderdaad.
Slim/quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb, tot grote frustratie van mensen, ook eigenlijk nooit mijn telefoon bij me als ik wegga. Ik ben weg,dan wil ik niet alsnog gestoord kunnen worden natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |