Ja, officieelquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Kandijfijn het volgende:
Officiele ondersteuning van CM en Rom-manager?
Ext4 gedumpt voor Yaffs, damm stroomversnelling <3
Darkyquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, dat zit ook in Darky icm Fugumod, jfs.
Ik houd het wel bij CM gewoon oid.
Ja, hij is er tussenuit (geweest)quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Darky![]()
Is die gozer nog steeds niet met pensioen
Hoe is de batterij inmiddels. Ik wil ook over :pquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb CM7 eindelijk goed draaien. Het updaten vanaf Samsung naar CM7 via RM werkte niet goed, tweette codeworkx vanavond. Was ik dus al achter.
motorongeluk toch?quote:
Juwe 4.3.1 + Chainfire 3.2quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef yingyangert het volgende:
Ik heb nu een aantal weken mijn galaxy s en vind de batterij tijd toch wat tegen vallen (max 10 uur met whatsapp en gmail aan en rond de 1.5 uur internetten en een uurtje muziek) ik heb me wat meer verdiept in flashen. Ik denk dat ik dit van het weekend ga doen alleen ben ik nu opzoek naar de beste kernel en rom.Wat vinden jullie de energie zuinigste rom + kernel die stabiel is? Tnx
Heel veel zuiniger ga je het niet krijgen aangezien vrijwel alle roms op Samsung Stock zijn gebasseerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef yingyangert het volgende:
Ik heb nu een aantal weken mijn galaxy s en vind de batterij tijd toch wat tegen vallen (max 10 uur met whatsapp en gmail aan en rond de 1.5 uur internetten en een uurtje muziek) ik heb me wat meer verdiept in flashen. Ik denk dat ik dit van het weekend ga doen alleen ben ik nu opzoek naar de beste kernel en rom.Wat vinden jullie de energie zuinigste rom + kernel die stabiel is? Tnx
Staat die update.zip er wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef willemwaus het volgende:
Als ik 'm van 9.2 darky's naar 9.5 wil gooien via recovery krijg ik dit; not found SDCARD/UPDATE.ZIP![]()
![]()
Heel veel al geprobeerd wat er op inet te vinden is maar niks werkt, opnieuw moeten flashen?
http://www.umnet.com/down(...)ngtones__Alerts_v137quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:49 schreef redboyke het volgende:
hoe zet je een eigen geluidje voor sms?
kan het alleen instellen als beltoon of alarm of specifieke beller.
thx heb het kunnen oplossen door bestandje in sdcard/media/audio/notifications te zetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
http://www.umnet.com/down(...)ngtones__Alerts_v137
De JPU van Samfirmware.com downloaden.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef rumiii het volgende:
Ik wil cm7 proberen, alleen zit nu opp gingerbrea en wil naar froyo plus froyo bootloaders, én google helpt niet echt..
En dan via Rom Manager meteen naar CM7.quote:
Ik zou wel het Discussion thread @ CM website goed volgen. Ik zit nog op 9 omdat er vervelende bugs in 11 zittenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef rumiii het volgende:
Nice, very nice toch
Thuis even opladen en flashen
En cm7 gewoon dat bestandje op int sd zetten en openen via rm? Waarschijnlijk wel
Zoals?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zou wel het Discussion thread @ CM website goed volgen. Ik zit nog op 9 omdat er vervelende bugs in 11 zitten.
Heb hier al continu verbinding sinds 13u?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wifi-connection bug, hij houd bij veel mensen de verbinding niet vast.
Selecteer dat je een 3.x.x-recovery hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef rumiii het volgende:
Waarom staat cm niet in het lijstje.met
roms die je kan downloaden
Hmm, nee volgens mij kan het wel. Je hebt bij Flash ClockworkMod Recovery gekeken? Daarna moet je als het goed is je toestel kiezen? Galaxy S i9000 (MTD) moet je dan doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:14 schreef rumiii het volgende:
Moet zeker de betaalde hebben?
gratis blijft hangen bij 2.5.x.x
Hij is alleen nog maar nightly geweest, maar ik gebruik hem al weer een paar weken 24/7.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef rumiii het volgende:
Dat hielp thanks
alleen nou nog kiezen
nightly of free
nightly is niet stabiel ofzo ?
Het staat exact beschreven in het draadje waar je naar linkt,..quote:Op maandag 23 mei 2011 11:37 schreef yingyangert het volgende:
Ik heb gister de stock rom JVO 2.3.3 geflashed met oldin. Dit is allemaal goed gegaan en werkt perfect. Ik zou nu graag de Fugumod kernel willen flashen. Moet ik me telefoon hiervoor rooten? Of is het gewoon zImage-current.tar als pda flashen en dan werkt het? hier is de mod te vinden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=812836 tnx! Of kan ik gewoon beter eerst mijn telefoon rooten en dan met clockworkmod de kernel flashen?
Wat ik er uit begreep is dat ik kan kiezen, maar ik vroeg het voor de zekerheid. Heb de kernel net geflashed met oldin en is goed gegaanquote:Op maandag 23 mei 2011 11:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het staat exact beschreven in het draadje waar je naar linkt,..
Probeer gewoon de topic-start daar eens te lezen
Supergoedquote:Op maandag 23 mei 2011 12:00 schreef yingyangert het volgende:
[..]
Wat ik er uit begreep is dat ik kan kiezen, maar ik vroeg het voor de zekerheid. Heb de kernel net geflashed met oldin en is goed gegaan. Ben benieuwt hoe de voodoo driver klinkt
Ja joh? Dat was toch juist de grote drain, die in idle? Wanneer gaat het dan nog wel snel, met scherm aan?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Batterij-drain in Iddle is echt veel beter geworden, Sowieso beter dan stock nog geen 2% per uur terwijl ik echt veel sync
Dat was idd. zo maar ze hebben het opgelost hij is nu extreem laag eigenlijk. Met ligt gebruik laatst 70% over in 10 uur.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef jampot het volgende:
[..]
Ja joh? Dat was toch juist de grote drain, die in idle? Wanneer gaat het dan nog wel snel, met scherm aan?
Ik zit met stock op 0-1% per nacht in vliegtuigmode, en bij medium-heavy usage gebruik ik ongeveer 50% per dag, bij zeer heavy 100% per dag.
Nice! Dat lijkt de laatste reden om niet over te stappen toch bijna verdwenenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat was idd. zo maar ze hebben het opgelost hij is nu extreem laag eigenlijk. Met ligt gebruik laatst 70% over in 10 uur.
Terwijl ik dit sync
-Gmail (contacten/mail/calandar)
-Aandelen
Dus ben er redelijk tevreden over om eerlijk te zijn.
In het SGS2-topic waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
Heeft iemand hier die Galaxy S2 al daadwerkelijk in gebruik?
ik wil iOS proberenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:56 schreef rumiii het volgende:
Moet je een ander kernel op stock 2.2.1 hebben om met RM cm te flashen?
Hehequote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
* KandijfijnGaat pek en veren halen![]()
Dat is ook deels uitstekende hardware van batterij (lithium polymeer) en een kleiner scherm en minder mogelijkheden tot true multi-taskingquote:
Ow thanks, wist niet dat ie al een eigen topic had.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In het SGS2-topic waarschijnlijk wel ja.
Beter ga je naar het algemene Android-topic, dit is Galaxy S-specifiek.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mijn MiniNog geen abonnement (gaat pas over een maand in helaas) maar via Wifi werkt ie thuis in elk geval
![]()
Zonder al die moeilijke taal van jullie: wat moet ik beslist aanzetten, juist niet aanzetten, installeren of juist niet installeren? Wat zijn handige functies en wat niet?
En waar kun je gratis apps vinden?
Is er zoveel verschil tussen de S en de Mini?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef Pino112 het volgende:
Beter ga je naar het algemene Android-topic, dit is Galaxy S-specifiek.
Yaam, maar daar staat/stond(?) rommanager nog niet in. Maar rommanager kan je ook gewoon de app zelf upgraden na Premiun met Paypal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef rumiii het volgende:
Op zoek naar een program monitor achtig iets
taakbeheer ofzo
heb het idee dat ik apps moet sluiten, en heb geen zin om heel de tijd op terug te drukken
er was ook een app waarmee je via paypal kon betalen toch? Ga rm misschien kaufen
cf root 1.3 werkt ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef jampot het volgende:
Kandij, ik ga ook naar CM
Welke base kan ik het beste pakken? Moet 1 met bootloaders zijn. En dan CWM krijgen via Speedmod Froyo?
JPU. Dan idd Speedmod en dan flashen via RomManager.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef jampot het volgende:
Kandij, ik ga ook naar CM
Welke base kan ik het beste pakken? Moet 1 met bootloaders zijn. En dan CWM krijgen via Speedmod Froyo?
Ik zag het later jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Yaam, maar daar staat/stond(?) rommanager nog niet in. Maar rommanager kan je ook gewoon de app zelf upgraden na Premiun met Paypal.
Fuck taakbeheer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik zag het later ja![]()
nu mis ik alleen nog taakbeheer achtig iets, hoe moet dat met CM, sluit die op een ander manier openstaande apps af?
longpress back indrukken? Kan je instellen in CM dat die het progje killed waar je inzit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef rumiii het volgende:
Boeiend
als er iets anders is ook goed
gaat om het afsluiten
Waarom zou je iets willen afsluiten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef rumiii het volgende:
Boeiend
als er iets anders is ook goed
gaat om het afsluiten
Oh, heb JPY. Kan ook, toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JPU. Dan idd Speedmod en dan flashen via RomManager.
Geen idee. Zal wel :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als er bootloaders inzitten lijkt me wel ja.
Zei ik tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef jampot het volgende:
Ah, JPU heeft ze wel. Toch die maar ff pakken.
Berichten kan je vergeten denk ik. Contactpersonen lukt wel, mits je Nokia de optie heeft dat je ze kan exporteren, bijv als .vcfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik heb sinds kort ook een i9000 toestel.
So far nog steeds tevreden. Op 2 vraagjes na.. Hopelijk dat jullie het weten
Hoe kan ik data van mijn nokia toestel (contactpersonen en berichten) overzetten naar de samsung?
Dat is lijkt me niet de bedoeling. Niks raars mee gedaan? Anders even Samsung bellen oid, ik heb het zelf nog nooit gehad.quote:En mijn samsung heeft vandaag al 2x gehad dat het scherm wegvalt en er dan streepjes op het scherm verschijnen. Zwarte achtergrond met groene streepjes of rode streepjes en dan reageert hij nergens meer op. Batterij er uit en er weer in stoppen helpt om het toestel weer te kunnen gebruiken...
Iemand bekent toevallig met dit probleem?
Ok berichten is jammer maar helaas dan... Jammer dat de Mobile_datagate van samsung niet werkt voor de i9000 ( http://mdg.samsungmobile.com/web/ned/index.do )quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Berichten kan je vergeten denk ik. Contactpersonen lukt wel, mits je Nokia de optie heeft dat je ze kan exporteren, bijv als .vcf
[..]
Dat is lijkt me niet de bedoeling. Niks raars mee gedaan? Anders even Samsung bellen oid, ik heb het zelf nog nooit gehad.
Je kan gewoon LauncherPro of bijv Go Launcher installeren, heb je gewoon een appdrawer, Ook wel met de ingebouwde launcher btw.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Antony1989 het volgende:
Heb nu CM7 er nu zon 3-4 weken op staan. Nu is de drain ook gedeeltelijk weg, en blijf ik hierbij.
Nu heb ik eens naar MIUI gekeken, maar daar zit geen app-drawer in..
Is hier wel een mogelijkheid voor om deze via een app ofzo te krijgen?
AC of USB?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef jampot het volgende:
Zo, alweer tegen de eerste bug aangelopen: je kan niet rebooten when plugged in.
Ah dank je wel! Ga ik dat ook nog even proberen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees dat je een Gmail-account kan instellen op je E72? Beter doe je dan je contacten synchroniseren met dat account, en dan vervolgens ook op je SGS. Moet haast werken, anders is er volgens mij een optie op je telefoon om je contacten te exporteren, of anders via het PC-programma van Nokia.
Als je scherm raar blijft doen zou ik gewoon teruggaan, dit hoort niet.
Even op de Hi site kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:39 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik probeer nu CM7 weer eens. maar net als de vorige keer krijg ik mijn 3g niet aan de praat. op stock werkt het prima.
Instellingen zijn hetzelfde. Met als enige vershil dat ik op stock 2.2 bij apn type kan kiezen uit een lijst (MMS, Internet)
Op CM7 moet ik hier een tekst invullen.
Iemand een idee? ik heb Hi als provider.
Dan haal je je USB-kabel er uit. Bug gefixed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:46 schreef jampot het volgende:
[..]
USB.
Wel is het natuurlijk allemaal kapot snel. :p
Had het de vorige keer op CM ook al. Volgens mij ging het toen heel af en toe wel goed. Probeer nog eens? :pquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan haal je je USB-kabel er uit. Bug gefixed.
Edit; hier doet ie het wel gewoon hoor? Bug ligt bij jou dus.
Die eerste fix heb ik meteen al de laatste tijd, en echt vrij goed. GPS zelf weet ik niet, gebruik dat nooit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:59 schreef jampot het volgende:
Hoe is bij jullie de GPS? Ik krijg zelfs geen softe lock zeg maar. Ook geen circel van een kilomter doorsnede, helemaal niks :s
Mijn bereik wisselt ook constant: meestal niks, maar soms ineens 4 streepjes. Terwijl ik al de hele tijd achter mn bureau zit in hartje stad.
Logisch dan hequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef jampot het volgende:
Ook buienalarm kan geen locatie bepalen. Normaal werkt dat altijd direct. Mss moet ik in de instellingen iets aanzetten? Bij eerste keer booten heb ik wel alles uitgezet: dat google locaties mag gebruiken enzo..
Nee, immers dat er om gaat of google op de achtergrond mijn locatie mag opslaan. Dan zou je toch nog wel gps moeten hebben?quote:
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik hier nog serieus op ingaan? Nee he?
Ik heb gmail nu ingesteld maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn contactpersonen daar te backuppen... Iemand een idee hoe dat werkt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees dat je een Gmail-account kan instellen op je E72? Beter doe je dan je contacten synchroniseren met dat account, en dan vervolgens ook op je SGS. Moet haast werken, anders is er volgens mij een optie op je telefoon om je contacten te exporteren, of anders via het PC-programma van Nokia.
Als je scherm raar blijft doen zou ik gewoon teruggaan, dit hoort niet.
Oké voor deze keer dan.quote:
Ja, I got itquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Oké voor deze keer dan.
Als Google wat Android is, wat Maps is niet je locatie mag bepalen kan het geen let top GEEN soft-lock maken omdat de toegang tot locatie van GSM-masten geblokkeerd is.
wat een rare zinquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Oké voor deze keer dan.
Als Google wat Android is, wat Maps is niet je locatie mag bepalen kan het geen let top GEEN soft-lock maken omdat de toegang tot locatie van GSM-masten geblokkeerd is.
geen probleem. kan zelfs navi gebruiken en die werkt zelfs voordat ik het adres zelf al heb gevondenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:59 schreef jampot het volgende:
Hoe is bij jullie de GPS? Ik krijg zelfs geen softe lock zeg maar. Ook geen circel van een kilomter doorsnede, helemaal niks :s
Mijn bereik wisselt ook constant: meestal niks, maar soms ineens 4 streepjes. Terwijl ik al de hele tijd achter mn bureau zit in hartje stad.
LauncherPro loopt bij mij nooit vast...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef FUFR het volgende:
ik heb nu toch nog maar een keer Lpro op mn ding gezet, maar waarom loopt dat ding 3x per dag spontaan vast? zo wil toch niemand de betaalde versie?
of je hebt het niet in de gatenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef Luco het volgende:
[..]
LauncherPro loopt bij mij nooit vast...
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef FUFR het volgende:
mm.het viel me vandaag ineens op dat mijn mailboxen niet meer autosyncen terwijl dit wel aan staat ..
kan dit aan lpro liggen?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef rumiii het volgende:
ik wacht wel op een betere versie van cm7
ach klote android, ik kijken bij accounts, staan de syncbuttons gewoon aan, druk je op een mail account, staat syncen daar gewoon netjes af.quote:
Wow, ik op airplane maarliefst 10%. Heb je zelf nog dingen zitten tweaken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:52 schreef Pino112 het volgende:
1 procent er af tussen 1.10 en 7.50 met Wifi en sync aan. BAM.
Als het goed is heb je een kernel geflashed die CWM3.0 heeft, toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef jampot het volgende:
[..]
Wow, ik op airplane maarliefst 10%. Heb je zelf nog dingen zitten tweaken?
En zou je eens kort kunnen uitleggen hoe dat upgraden via rom manager werkt? Hij vraagt hier om een recovery die er niet is ofzo. En moet je naar 100% batterij?
15 ja?quote:
Foutje, 14quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een kernel geflashed die CWM3.0 heeft, toch?
RomManager zal zeggen dat er geen recovery voor je toestel is, maar daarna vraagt ie of je er zelf eentje hebt geflashed. Moet je Ja kiezen, en als het goed is vraagt ie dan of het een 2.xxx of 3.xxx is.
3.xxx kiezen, en dan kan je bij Download ROM kijken of ie er tussenstaat.
[..]
15 ja?
Ja, speedmod froyo. Maar had gedacht dat die vervangen was toen ik cm flashte...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een kernel geflashed die CWM3.0 heeft, toch?
RomManager zal zeggen dat er geen recovery voor je toestel is, maar daarna vraagt ie of je er zelf eentje hebt geflashed. Moet je Ja kiezen, en als het goed is vraagt ie dan of het een 2.xxx of 3.xxx is.
3.xxx kiezen, en dan kan je bij Download ROM kijken of ie er tussenstaat.
[..]
15 ja?
Radio's zijn altijd een beetje experimenteren omdat de ontvangst/batterij verschillen per land en geregeld per provider.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:11 schreef jampot het volgende:
[..]
Ja, speedmod froyo. Maar had gedacht dat die vervangen was toen ik cm flashte...
En wel met 100% doen? Of maakt dat niet uit?
Jij overigens nog een andere radio geprobeerd? Met deze is zowel mn telefoon bereik als internet snelheid om te huilen.
Wat is er nog meer ndoig naast geluidquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:37 schreef Pino112 het volgende:
FM-radio bijna werkend @ CM7. Er is al geluid, nog wel veel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |