Je kan gewoon LauncherPro of bijv Go Launcher installeren, heb je gewoon een appdrawer, Ook wel met de ingebouwde launcher btw.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Antony1989 het volgende:
Heb nu CM7 er nu zon 3-4 weken op staan. Nu is de drain ook gedeeltelijk weg, en blijf ik hierbij.
Nu heb ik eens naar MIUI gekeken, maar daar zit geen app-drawer in..
Is hier wel een mogelijkheid voor om deze via een app ofzo te krijgen?
AC of USB?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef jampot het volgende:
Zo, alweer tegen de eerste bug aangelopen: je kan niet rebooten when plugged in.
Ah dank je wel! Ga ik dat ook nog even proberen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees dat je een Gmail-account kan instellen op je E72? Beter doe je dan je contacten synchroniseren met dat account, en dan vervolgens ook op je SGS. Moet haast werken, anders is er volgens mij een optie op je telefoon om je contacten te exporteren, of anders via het PC-programma van Nokia.
Als je scherm raar blijft doen zou ik gewoon teruggaan, dit hoort niet.
Even op de Hi site kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:39 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik probeer nu CM7 weer eens. maar net als de vorige keer krijg ik mijn 3g niet aan de praat. op stock werkt het prima.
Instellingen zijn hetzelfde. Met als enige vershil dat ik op stock 2.2 bij apn type kan kiezen uit een lijst (MMS, Internet)
Op CM7 moet ik hier een tekst invullen.
Iemand een idee? ik heb Hi als provider.
Dan haal je je USB-kabel er uit. Bug gefixed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:46 schreef jampot het volgende:
[..]
USB.
Wel is het natuurlijk allemaal kapot snel. :p
Had het de vorige keer op CM ook al. Volgens mij ging het toen heel af en toe wel goed. Probeer nog eens? :pquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan haal je je USB-kabel er uit. Bug gefixed.
Edit; hier doet ie het wel gewoon hoor? Bug ligt bij jou dus.
Die eerste fix heb ik meteen al de laatste tijd, en echt vrij goed. GPS zelf weet ik niet, gebruik dat nooit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:59 schreef jampot het volgende:
Hoe is bij jullie de GPS? Ik krijg zelfs geen softe lock zeg maar. Ook geen circel van een kilomter doorsnede, helemaal niks :s
Mijn bereik wisselt ook constant: meestal niks, maar soms ineens 4 streepjes. Terwijl ik al de hele tijd achter mn bureau zit in hartje stad.
Logisch dan hequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef jampot het volgende:
Ook buienalarm kan geen locatie bepalen. Normaal werkt dat altijd direct. Mss moet ik in de instellingen iets aanzetten? Bij eerste keer booten heb ik wel alles uitgezet: dat google locaties mag gebruiken enzo..
Nee, immers dat er om gaat of google op de achtergrond mijn locatie mag opslaan. Dan zou je toch nog wel gps moeten hebben?quote:
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik hier nog serieus op ingaan? Nee he?
Ik heb gmail nu ingesteld maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn contactpersonen daar te backuppen... Iemand een idee hoe dat werkt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees dat je een Gmail-account kan instellen op je E72? Beter doe je dan je contacten synchroniseren met dat account, en dan vervolgens ook op je SGS. Moet haast werken, anders is er volgens mij een optie op je telefoon om je contacten te exporteren, of anders via het PC-programma van Nokia.
Als je scherm raar blijft doen zou ik gewoon teruggaan, dit hoort niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |