thx heb het kunnen oplossen door bestandje in sdcard/media/audio/notifications te zetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
http://www.umnet.com/down(...)ngtones__Alerts_v137
De JPU van Samfirmware.com downloaden.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef rumiii het volgende:
Ik wil cm7 proberen, alleen zit nu opp gingerbrea en wil naar froyo plus froyo bootloaders, én google helpt niet echt..
En dan via Rom Manager meteen naar CM7.quote:
Ik zou wel het Discussion thread @ CM website goed volgen. Ik zit nog op 9 omdat er vervelende bugs in 11 zittenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef rumiii het volgende:
Nice, very nice toch
Thuis even opladen en flashen
En cm7 gewoon dat bestandje op int sd zetten en openen via rm? Waarschijnlijk wel
Zoals?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zou wel het Discussion thread @ CM website goed volgen. Ik zit nog op 9 omdat er vervelende bugs in 11 zitten.
Heb hier al continu verbinding sinds 13u?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wifi-connection bug, hij houd bij veel mensen de verbinding niet vast.
Selecteer dat je een 3.x.x-recovery hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef rumiii het volgende:
Waarom staat cm niet in het lijstje.met
roms die je kan downloaden
Hmm, nee volgens mij kan het wel. Je hebt bij Flash ClockworkMod Recovery gekeken? Daarna moet je als het goed is je toestel kiezen? Galaxy S i9000 (MTD) moet je dan doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:14 schreef rumiii het volgende:
Moet zeker de betaalde hebben?
gratis blijft hangen bij 2.5.x.x
Hij is alleen nog maar nightly geweest, maar ik gebruik hem al weer een paar weken 24/7.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef rumiii het volgende:
Dat hielp thanks
alleen nou nog kiezen
nightly of free
nightly is niet stabiel ofzo ?
Het staat exact beschreven in het draadje waar je naar linkt,..quote:Op maandag 23 mei 2011 11:37 schreef yingyangert het volgende:
Ik heb gister de stock rom JVO 2.3.3 geflashed met oldin. Dit is allemaal goed gegaan en werkt perfect. Ik zou nu graag de Fugumod kernel willen flashen. Moet ik me telefoon hiervoor rooten? Of is het gewoon zImage-current.tar als pda flashen en dan werkt het? hier is de mod te vinden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=812836 tnx! Of kan ik gewoon beter eerst mijn telefoon rooten en dan met clockworkmod de kernel flashen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |