Ja, officieelquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Kandijfijn het volgende:
Officiele ondersteuning van CM en Rom-manager?
Ext4 gedumpt voor Yaffs, damm stroomversnelling <3
Darkyquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, dat zit ook in Darky icm Fugumod, jfs.
Ik houd het wel bij CM gewoon oid.
Ja, hij is er tussenuit (geweest)quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Darky![]()
Is die gozer nog steeds niet met pensioen
Hoe is de batterij inmiddels. Ik wil ook over :pquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb CM7 eindelijk goed draaien. Het updaten vanaf Samsung naar CM7 via RM werkte niet goed, tweette codeworkx vanavond. Was ik dus al achter.
motorongeluk toch?quote:
Juwe 4.3.1 + Chainfire 3.2quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef yingyangert het volgende:
Ik heb nu een aantal weken mijn galaxy s en vind de batterij tijd toch wat tegen vallen (max 10 uur met whatsapp en gmail aan en rond de 1.5 uur internetten en een uurtje muziek) ik heb me wat meer verdiept in flashen. Ik denk dat ik dit van het weekend ga doen alleen ben ik nu opzoek naar de beste kernel en rom.Wat vinden jullie de energie zuinigste rom + kernel die stabiel is? Tnx
Heel veel zuiniger ga je het niet krijgen aangezien vrijwel alle roms op Samsung Stock zijn gebasseerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef yingyangert het volgende:
Ik heb nu een aantal weken mijn galaxy s en vind de batterij tijd toch wat tegen vallen (max 10 uur met whatsapp en gmail aan en rond de 1.5 uur internetten en een uurtje muziek) ik heb me wat meer verdiept in flashen. Ik denk dat ik dit van het weekend ga doen alleen ben ik nu opzoek naar de beste kernel en rom.Wat vinden jullie de energie zuinigste rom + kernel die stabiel is? Tnx
Staat die update.zip er wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef willemwaus het volgende:
Als ik 'm van 9.2 darky's naar 9.5 wil gooien via recovery krijg ik dit; not found SDCARD/UPDATE.ZIP![]()
![]()
Heel veel al geprobeerd wat er op inet te vinden is maar niks werkt, opnieuw moeten flashen?
http://www.umnet.com/down(...)ngtones__Alerts_v137quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:49 schreef redboyke het volgende:
hoe zet je een eigen geluidje voor sms?
kan het alleen instellen als beltoon of alarm of specifieke beller.
thx heb het kunnen oplossen door bestandje in sdcard/media/audio/notifications te zetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
http://www.umnet.com/down(...)ngtones__Alerts_v137
De JPU van Samfirmware.com downloaden.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef rumiii het volgende:
Ik wil cm7 proberen, alleen zit nu opp gingerbrea en wil naar froyo plus froyo bootloaders, én google helpt niet echt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |