Betaling?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:34 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik PM je zo mijn rekeningnummer wel even voor de laatste betaling,...
Straks even de laatste CM7 of de laatste MIUI installeren ik twijfel een beetje.
MIUI, maar zometeen gaat CM7 erop mis een paar kleine dingen van CM7 direct in MIUI en andersom heb ik dat eigenlijk niet. Ook vind ik de menu-structuur van MIUI wat onduidelijker eigenlijk maar dat kan ook gewenning zijn.quote:
Dan heb je iets niet goed gedaan, 3G en nu ook H volgens mij werkt perfectquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Vijf_voor het volgende:
bij cm7 werkte mn 3g niet (wel ingesteld) nu weer terug op stock 2.2. ik mis cyanogenmod van mijn HTC Legend.
Rommanager is gewoon de kitchen?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:32 schreef Kandijfijn het volgende:
CM7 instaleren de easy-way, via Rommanager downloaden en klikken maar
daarvoor hoeft die toch geen 100% voor te zijn? heb er geen last vsnu iigquote:Op maandag 16 mei 2011 11:34 schreef jampot het volgende:
Yes! BLN voor gingerbread is er
Ff chargen :p
Nu pas!?!?!!11!!EINZquote:Op maandag 16 mei 2011 11:34 schreef jampot het volgende:
Yes! BLN voor gingerbread is er
Ff chargen :p
Nee, ik heb ook niet gewacht tot 100, maar gewoon direct geflashed eig :pquote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef rumiii het volgende:
[..]
daarvoor hoeft die toch geen 100% voor te zijn? heb er geen last vsnu iig
En hebben we het dan over de nieuwe via Kies? PDA:JS5 PHONE:JPY CSC:JS3?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja, ik eerst updaten dit is namelijk oudere firmware. De nieuwere is veel sneller
Yupsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:36 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
En hebben we het dan over de nieuwe via Kies? PDA:JS5 PHONE:JPY CSC:JS3?
En ik kan gewoon dezelfde lagfix gebruiken door de map disable-lagfix te verwijderen? Of moet er een andere lagfix op nu ik een andere firmware heb?quote:
Je moet gewoon het thread even doorlezen dat is makkelijker voor jou en voor mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:58 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
En ik kan gewoon dezelfde lagfix gebruiken door de map disable-lagfix te verwijderen? Of moet er een andere lagfix op nu ik een andere firmware heb?
Ik zie niet in hoe dat makkelijker voor mij isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je moet gewoon het thread even doorlezen dat is makkelijker voor jou en voor mij.
Ik bedoel het thread op XDAquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat makkelijker voor mij is
EDIT: als je met 'het thread', dit topic bedoeld, zie ik niet hoe ik daaruit zou kunnen weten of er compatibility issues zijn tussen (oudere?) lagfixes en nieuwere firmwares. Maar aangezien het simpelweg omzetten naar ext4 is, ga ik er maar gewoon vanuit dat het een kwestie is van disable-lagfix folder verwijderen.
Hoe dan ook bedankt voor je hulp!
Juwequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:04 schreef rumiii het volgende:
Is er al een GB kernel compatibel me t juwe voor voodoo ? deze ondersteunt hem niet![]()
searchmode on
CM7 kan je oneindig mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:25 schreef rumiii het volgende:
Wat is er mis met juwe.op die kernel shit na? Noem een rom waarmee ik minimaal twee dagen mee kan
Je kan oneindig met CM7.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:36 schreef rumiii het volgende:
Als dat zo was had ik hem erop gezet
zit morgen lang in de bus helaas..
Programma's (of apps) -->>Toepassingen beheren-->>dan Skype zoeken aanklikken-->>Standaardwaarden wissenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Hubo het volgende:
Hi,
ik heb een vraagje. Heb nu Skype geinstalleerd. Dit werkt allemaal.
maar eerst kon ik bij mijn contacten kiezen of ik gewoon wilde bellen of via skype.
Nu heb ik blijkbaar per ongeluk dat vinkje bij keuze onthouden aangezet. Ik weet nu niet meer hoe ik de keuze weer zichtbaar krijg.
iemand de oplossing voor mij?
Hi, bedankt voor de tip. Helaas werkt dit niet. Er waren geen standaardwaarden ingesteld. Daarom maar skype verwijderd. SGS aan en uitgezet en skype opnieuw geinstalleerd. Helaas werkt het nog niet. iemand nog een suggestie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Programma's (of apps) -->>Toepassingen beheren-->>dan Skype zoeken aanklikken-->>Standaardwaarden wissen
Als dat te lastig is Skype verwijderen en weer overnieuw erop zetten
stappen kunnen ligt afwijken omdat ik niet standaard rom van SGS run
quote:#GalaxyS, #Captivate, #Vibrant will be shown as galaxysmtd, captivatemtd and vibrantmtd on http://download.cyanogenmod.com/
Lijkt me goed nieuws he?quote:I've just finished merging the last of the Galaxy S line (Vibrant, Captivate, i9000) into CM. First nightly builds are on their way.
Sorry, maar waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:11 schreef Pino112 het volgende:
Al bij de instellingen van de dialer gekeken?
Die bedoelde ik ja. Ik heb verder geen Skype oid en ook een totaal andere firmware, dus ik kan je niet helpen helaas.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:23 schreef Hubo het volgende:
[..]
Sorry, maar waar kan ik die vinden?
heb al bij de instellingen onder de belknop gekeken en ook bij de contacten,maar daar kan ik niet s erover vinden.
Ik heb het zelf gevonden (via internet)quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Hubo het volgende:
Hi,
ik heb een vraagje. Heb nu Skype geinstalleerd. Dit werkt allemaal.
maar eerst kon ik bij mijn contacten kiezen of ik gewoon wilde bellen of via skype.
Nu heb ik blijkbaar per ongeluk dat vinkje bij keuze onthouden aangezet. Ik weet nu niet meer hoe ik de keuze weer zichtbaar krijg.
iemand de oplossing voor mij?
Ja, officieelquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Kandijfijn het volgende:
Officiele ondersteuning van CM en Rom-manager?
Ext4 gedumpt voor Yaffs, damm stroomversnelling <3
Darkyquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, dat zit ook in Darky icm Fugumod, jfs.
Ik houd het wel bij CM gewoon oid.
Ja, hij is er tussenuit (geweest)quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Darky![]()
Is die gozer nog steeds niet met pensioen
Hoe is de batterij inmiddels. Ik wil ook over :pquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb CM7 eindelijk goed draaien. Het updaten vanaf Samsung naar CM7 via RM werkte niet goed, tweette codeworkx vanavond. Was ik dus al achter.
motorongeluk toch?quote:
Juwe 4.3.1 + Chainfire 3.2quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef yingyangert het volgende:
Ik heb nu een aantal weken mijn galaxy s en vind de batterij tijd toch wat tegen vallen (max 10 uur met whatsapp en gmail aan en rond de 1.5 uur internetten en een uurtje muziek) ik heb me wat meer verdiept in flashen. Ik denk dat ik dit van het weekend ga doen alleen ben ik nu opzoek naar de beste kernel en rom.Wat vinden jullie de energie zuinigste rom + kernel die stabiel is? Tnx
Heel veel zuiniger ga je het niet krijgen aangezien vrijwel alle roms op Samsung Stock zijn gebasseerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef yingyangert het volgende:
Ik heb nu een aantal weken mijn galaxy s en vind de batterij tijd toch wat tegen vallen (max 10 uur met whatsapp en gmail aan en rond de 1.5 uur internetten en een uurtje muziek) ik heb me wat meer verdiept in flashen. Ik denk dat ik dit van het weekend ga doen alleen ben ik nu opzoek naar de beste kernel en rom.Wat vinden jullie de energie zuinigste rom + kernel die stabiel is? Tnx
Staat die update.zip er wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef willemwaus het volgende:
Als ik 'm van 9.2 darky's naar 9.5 wil gooien via recovery krijg ik dit; not found SDCARD/UPDATE.ZIP![]()
![]()
Heel veel al geprobeerd wat er op inet te vinden is maar niks werkt, opnieuw moeten flashen?
http://www.umnet.com/down(...)ngtones__Alerts_v137quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:49 schreef redboyke het volgende:
hoe zet je een eigen geluidje voor sms?
kan het alleen instellen als beltoon of alarm of specifieke beller.
thx heb het kunnen oplossen door bestandje in sdcard/media/audio/notifications te zetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
http://www.umnet.com/down(...)ngtones__Alerts_v137
De JPU van Samfirmware.com downloaden.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef rumiii het volgende:
Ik wil cm7 proberen, alleen zit nu opp gingerbrea en wil naar froyo plus froyo bootloaders, én google helpt niet echt..
En dan via Rom Manager meteen naar CM7.quote:
Ik zou wel het Discussion thread @ CM website goed volgen. Ik zit nog op 9 omdat er vervelende bugs in 11 zittenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef rumiii het volgende:
Nice, very nice toch
Thuis even opladen en flashen
En cm7 gewoon dat bestandje op int sd zetten en openen via rm? Waarschijnlijk wel
Zoals?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zou wel het Discussion thread @ CM website goed volgen. Ik zit nog op 9 omdat er vervelende bugs in 11 zitten.
Heb hier al continu verbinding sinds 13u?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wifi-connection bug, hij houd bij veel mensen de verbinding niet vast.
Selecteer dat je een 3.x.x-recovery hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef rumiii het volgende:
Waarom staat cm niet in het lijstje.met
roms die je kan downloaden
Hmm, nee volgens mij kan het wel. Je hebt bij Flash ClockworkMod Recovery gekeken? Daarna moet je als het goed is je toestel kiezen? Galaxy S i9000 (MTD) moet je dan doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:14 schreef rumiii het volgende:
Moet zeker de betaalde hebben?
gratis blijft hangen bij 2.5.x.x
Hij is alleen nog maar nightly geweest, maar ik gebruik hem al weer een paar weken 24/7.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef rumiii het volgende:
Dat hielp thanks
alleen nou nog kiezen
nightly of free
nightly is niet stabiel ofzo ?
Het staat exact beschreven in het draadje waar je naar linkt,..quote:Op maandag 23 mei 2011 11:37 schreef yingyangert het volgende:
Ik heb gister de stock rom JVO 2.3.3 geflashed met oldin. Dit is allemaal goed gegaan en werkt perfect. Ik zou nu graag de Fugumod kernel willen flashen. Moet ik me telefoon hiervoor rooten? Of is het gewoon zImage-current.tar als pda flashen en dan werkt het? hier is de mod te vinden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=812836 tnx! Of kan ik gewoon beter eerst mijn telefoon rooten en dan met clockworkmod de kernel flashen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |