Dat kan dus gewoon wel?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:03 schreef exile79 het volgende:
Als je je telefoon daarvoor gebruikt moet je hem met de usb kabel aansluiten. Wifi is er alleen voor om op je toestel te internetten als dat aanwezig is, staat verder los van je laptop/pc. Je kan je telefoon en computer niet rechtstreeks met elkaar verbinden via wifi
Ja, dat probeerde ik dus en de computer herkende mijn telefoon ook als hotspot in de netwerklijst alleen lukte het niet om verbinding te krijgen. Dus vandaar dat ik me afvroeg of ik niet ergens iets in de instellingen moest wijzigen. Maar ach, een usb kabeltje aansluiten is ook het werk niet... Waar lag dat ding ook alweer...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
als je telefoon als hotspot gebruiken.
Ja,dat snap ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik dus en de computer herkende mijn telefoon ook als hotspot in de netwerklijst alleen lukte het niet om verbinding te krijgen. Dus vandaar dat ik me afvroeg of ik niet ergens iets in de instellingen moest wijzigen. Maar ach, een usb kabeltje aansluiten is ook het werk niet... Waar lag dat ding ook alweer...
Als je niet weet wat het doet zou ik het niet verwijderenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef jampot het volgende:
Volgens Ficeto kunnen al deze apps verwijderd worden:
http://yfrog.com/z/h7ax5lmj
Zelf gebruik ik bijv Voice Recorder en Thinkdroid wel. Dus die zou ik niet verwijderen, maar de rest, zou dat zonder problemen kunnen? De meesten heb ik al verwijderd, maar zoals bij wssomacp, of selftest. Geen idee wat ze doen.
Je kan ze altijd back-uppen he. Ficeto zegt dat zn batterij enorm is geimproved door al die meuk weg te donderen. Dat wil ik ook wel :pquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je niet weet wat het doet zou ik het niet verwijderen
Ik vind dat altijd zulke bull-shit he.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:28 schreef jampot het volgende:
[..]
Je kan ze altijd back-uppen he. Ficeto zegt dat zn batterij enorm is geimproved door al die meuk weg te donderen. Dat wil ik ook wel :p
Ah, zo leer ik zelf dus weerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat kan dus gewoon wel?
Aangezien de SGS de eerste telefoon is die Wifi directt ondersteunt. Ook zijn er heel veel applicaties beschikbaar die direct over Wifi met je telefoon communiceren waardoor je vanuit je browser kan typen, knippen plakken, FTP etc. etc.
Onder draadloze en netwerkinstellingen kan je zowel tetheren vinden (internetten delen via USB-kabeltje) als je telefoon als hotspot gebruiken.
Betaling?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:34 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik PM je zo mijn rekeningnummer wel even voor de laatste betaling,...
Straks even de laatste CM7 of de laatste MIUI installeren ik twijfel een beetje.
MIUI, maar zometeen gaat CM7 erop mis een paar kleine dingen van CM7 direct in MIUI en andersom heb ik dat eigenlijk niet. Ook vind ik de menu-structuur van MIUI wat onduidelijker eigenlijk maar dat kan ook gewenning zijn.quote:
Dan heb je iets niet goed gedaan, 3G en nu ook H volgens mij werkt perfectquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Vijf_voor het volgende:
bij cm7 werkte mn 3g niet (wel ingesteld) nu weer terug op stock 2.2. ik mis cyanogenmod van mijn HTC Legend.
Rommanager is gewoon de kitchen?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:32 schreef Kandijfijn het volgende:
CM7 instaleren de easy-way, via Rommanager downloaden en klikken maar
daarvoor hoeft die toch geen 100% voor te zijn? heb er geen last vsnu iigquote:Op maandag 16 mei 2011 11:34 schreef jampot het volgende:
Yes! BLN voor gingerbread is er
Ff chargen :p
Nu pas!?!?!!11!!EINZquote:Op maandag 16 mei 2011 11:34 schreef jampot het volgende:
Yes! BLN voor gingerbread is er
Ff chargen :p
Nee, ik heb ook niet gewacht tot 100, maar gewoon direct geflashed eig :pquote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef rumiii het volgende:
[..]
daarvoor hoeft die toch geen 100% voor te zijn? heb er geen last vsnu iig
En hebben we het dan over de nieuwe via Kies? PDA:JS5 PHONE:JPY CSC:JS3?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja, ik eerst updaten dit is namelijk oudere firmware. De nieuwere is veel sneller
Yupsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:36 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
En hebben we het dan over de nieuwe via Kies? PDA:JS5 PHONE:JPY CSC:JS3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |