contacten backuppen op je SD kaartje, contactlijst wissen en opnieuw syncen? Heb het namelijk ook gehad en zoiets was het volgens mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef exile79 het volgende:
Ik kan m'n contact personen niet meer syncen met Google. Heeft het wel even gedaan gister, maar daarna waren ze weer weg. Nu staat er bij de instellingen van synchroniseren de melding 'Er zijn momenteel problemen met de synchronisatie. Synnchronisatie wordt snel opnieuw uitgevoerd.'
Bij iemand bekend?
Agenda en mail geen problemen.
Volgens mij ben ik echt de enige die het geweldig vindtquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef Disorder het volgende:
Vind iemand anders hier swype ook zo waardeloos?
Was je verbonden via Wifi? Probeer het dan es via 3G. Wachtwoord enzo klopt ook?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:19 schreef exile79 het volgende:
Als syncen niet lukt heb ik ook niets om een back-up van te maken
[..]
Volgens mij ben ik echt de enige die het geweldig vindt
quote:supercurio François Simond
Damn, 16bit display instead of 24bit colors confirmed by @kangsterizer on IRC for the #GalaxySII. @ChainfireXDA is on the case (on IRC too!)
Ja. Hij is al officieel uit voor Scandinavie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef RiKe het volgende:
Gaat Gingerbread eigenlijk officieel nog wel uit komen voor de SGS1?
Duurt nu wel erg lang...
Welke killerfunctie uit 2.3.3 mis je in je huidige Froyo dan precies :-)quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef RiKe het volgende:
Gaat Gingerbread eigenlijk officieel nog wel uit komen voor de SGS1?
Duurt nu wel erg lang...
Aan Scandinavië heb ik geen reetquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef jampot het volgende:
[..]
Ja. Hij is al officieel uit voor Scandinavie.
Nou ik vind de mijne op stock Froyo soms traag...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Welke killerfunctie uit 2.3.3 mis je in je huidige Froyo dan precies :-)
Kortom je vind hem gewoon traag, en denkt dat Gingerbread het op gaat lossen maar weet niet echt waaromquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef RiKe het volgende:
[..]
Aan Scandinavië heb ik geen reet
[..]
Nou ik vind de mijne op stock Froyo soms traag...
En je weet mijn flash ervaringen...is nie leuk nie...
30 euro per maand vind ik dan vrij veel voor een Galaxy Ace, daar kan je zat een Galaxy S voor halen hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Eerste 9 maanden 50% korting. Zonder korting is het complete bedrag nog geen drie tientjes dus echt arm zal ik er niet van worden. Maar bedankt voor de waarschuwing en je hulp
S is de broer van de Ace zegmaar, maar wel (veel) betere specs, maar zoals gezegd is ie al een jaar uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Wat is het voordeel van een S? Ga ik even kijken of die erbij zit.
Heb ik gedaan, ben nog niet tevredenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef Catch22- het volgende:
dan moet je gewoon alleen een lagfix doen
Ja, ik eerst updaten dit is namelijk oudere firmware. De nieuwere is veel snellerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:24 schreef Boomvorm het volgende:
Baseband version: I9000XXJPP
Kernel version: 2.6.32.9 curio@carton #6
Build number: FROYO.XWJPA
Heb je daar genoeg aan?
Volgens mij wil ze tetheren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:03 schreef exile79 het volgende:
Als je je telefoon daarvoor gebruikt moet je hem met de usb kabel aansluiten. Wifi is er alleen voor om op je toestel te internetten als dat aanwezig is, staat verder los van je laptop/pc. Je kan je telefoon en computer niet rechtstreeks met elkaar verbinden via wifi
Neehoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:47 schreef exile79 het volgende:
ja,dat bedoel ik ook, voor tethering moet je de telefoon met de usb kabel verbinden met je computer.
Tetheren, que? Zouden jullie zo lief willen zijn om het iets meer stap voor stap uit te leggen? Ik ben normaal wel van het eerst proberen en dan pas vragen maar hierbij loop ik toch vast vrees ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:26 schreef jampot het volgende:
[..]
Neehoor.
@Keroppi. Die instelling die je bedoelt heb je niet nodig. Die is voor wanneer je je telefoon inplugt met usb. Probeer anders eens met je wifi aan/uit de tetheren, mss maakt dat uit?
Ja dat gaat niet werken, want heb een speciale playlist ergens voor gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef rumiii het volgende:
hmm, gebruik zelf poweramp
maar dan lijkt me toch het artiesten knopje handig..
Dat kan dus gewoon wel?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:03 schreef exile79 het volgende:
Als je je telefoon daarvoor gebruikt moet je hem met de usb kabel aansluiten. Wifi is er alleen voor om op je toestel te internetten als dat aanwezig is, staat verder los van je laptop/pc. Je kan je telefoon en computer niet rechtstreeks met elkaar verbinden via wifi
Ja, dat probeerde ik dus en de computer herkende mijn telefoon ook als hotspot in de netwerklijst alleen lukte het niet om verbinding te krijgen. Dus vandaar dat ik me afvroeg of ik niet ergens iets in de instellingen moest wijzigen. Maar ach, een usb kabeltje aansluiten is ook het werk niet... Waar lag dat ding ook alweer...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
als je telefoon als hotspot gebruiken.
Ja,dat snap ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik dus en de computer herkende mijn telefoon ook als hotspot in de netwerklijst alleen lukte het niet om verbinding te krijgen. Dus vandaar dat ik me afvroeg of ik niet ergens iets in de instellingen moest wijzigen. Maar ach, een usb kabeltje aansluiten is ook het werk niet... Waar lag dat ding ook alweer...
Als je niet weet wat het doet zou ik het niet verwijderenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef jampot het volgende:
Volgens Ficeto kunnen al deze apps verwijderd worden:
http://yfrog.com/z/h7ax5lmj
Zelf gebruik ik bijv Voice Recorder en Thinkdroid wel. Dus die zou ik niet verwijderen, maar de rest, zou dat zonder problemen kunnen? De meesten heb ik al verwijderd, maar zoals bij wssomacp, of selftest. Geen idee wat ze doen.
Je kan ze altijd back-uppen he. Ficeto zegt dat zn batterij enorm is geimproved door al die meuk weg te donderen. Dat wil ik ook wel :pquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je niet weet wat het doet zou ik het niet verwijderen
Ik vind dat altijd zulke bull-shit he.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:28 schreef jampot het volgende:
[..]
Je kan ze altijd back-uppen he. Ficeto zegt dat zn batterij enorm is geimproved door al die meuk weg te donderen. Dat wil ik ook wel :p
Ah, zo leer ik zelf dus weerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat kan dus gewoon wel?
Aangezien de SGS de eerste telefoon is die Wifi directt ondersteunt. Ook zijn er heel veel applicaties beschikbaar die direct over Wifi met je telefoon communiceren waardoor je vanuit je browser kan typen, knippen plakken, FTP etc. etc.
Onder draadloze en netwerkinstellingen kan je zowel tetheren vinden (internetten delen via USB-kabeltje) als je telefoon als hotspot gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |