30 euro per maand vind ik dan vrij veel voor een Galaxy Ace, daar kan je zat een Galaxy S voor halen hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Eerste 9 maanden 50% korting. Zonder korting is het complete bedrag nog geen drie tientjes dus echt arm zal ik er niet van worden. Maar bedankt voor de waarschuwing en je hulp
S is de broer van de Ace zegmaar, maar wel (veel) betere specs, maar zoals gezegd is ie al een jaar uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Wat is het voordeel van een S? Ga ik even kijken of die erbij zit.
Heb ik gedaan, ben nog niet tevredenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef Catch22- het volgende:
dan moet je gewoon alleen een lagfix doen
Ja, ik eerst updaten dit is namelijk oudere firmware. De nieuwere is veel snellerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:24 schreef Boomvorm het volgende:
Baseband version: I9000XXJPP
Kernel version: 2.6.32.9 curio@carton #6
Build number: FROYO.XWJPA
Heb je daar genoeg aan?
Volgens mij wil ze tetheren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:03 schreef exile79 het volgende:
Als je je telefoon daarvoor gebruikt moet je hem met de usb kabel aansluiten. Wifi is er alleen voor om op je toestel te internetten als dat aanwezig is, staat verder los van je laptop/pc. Je kan je telefoon en computer niet rechtstreeks met elkaar verbinden via wifi
Neehoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:47 schreef exile79 het volgende:
ja,dat bedoel ik ook, voor tethering moet je de telefoon met de usb kabel verbinden met je computer.
Tetheren, que? Zouden jullie zo lief willen zijn om het iets meer stap voor stap uit te leggen? Ik ben normaal wel van het eerst proberen en dan pas vragen maar hierbij loop ik toch vast vrees ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:26 schreef jampot het volgende:
[..]
Neehoor.
@Keroppi. Die instelling die je bedoelt heb je niet nodig. Die is voor wanneer je je telefoon inplugt met usb. Probeer anders eens met je wifi aan/uit de tetheren, mss maakt dat uit?
Ja dat gaat niet werken, want heb een speciale playlist ergens voor gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef rumiii het volgende:
hmm, gebruik zelf poweramp
maar dan lijkt me toch het artiesten knopje handig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |