ik wil iOS proberenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:56 schreef rumiii het volgende:
Moet je een ander kernel op stock 2.2.1 hebben om met RM cm te flashen?
Hehequote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
* KandijfijnGaat pek en veren halen![]()
Dat is ook deels uitstekende hardware van batterij (lithium polymeer) en een kleiner scherm en minder mogelijkheden tot true multi-taskingquote:
Ow thanks, wist niet dat ie al een eigen topic had.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In het SGS2-topic waarschijnlijk wel ja.
Beter ga je naar het algemene Android-topic, dit is Galaxy S-specifiek.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mijn MiniNog geen abonnement (gaat pas over een maand in helaas) maar via Wifi werkt ie thuis in elk geval
![]()
Zonder al die moeilijke taal van jullie: wat moet ik beslist aanzetten, juist niet aanzetten, installeren of juist niet installeren? Wat zijn handige functies en wat niet?
En waar kun je gratis apps vinden?
Is er zoveel verschil tussen de S en de Mini?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef Pino112 het volgende:
Beter ga je naar het algemene Android-topic, dit is Galaxy S-specifiek.
Yaam, maar daar staat/stond(?) rommanager nog niet in. Maar rommanager kan je ook gewoon de app zelf upgraden na Premiun met Paypal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef rumiii het volgende:
Op zoek naar een program monitor achtig iets
taakbeheer ofzo
heb het idee dat ik apps moet sluiten, en heb geen zin om heel de tijd op terug te drukken
er was ook een app waarmee je via paypal kon betalen toch? Ga rm misschien kaufen
cf root 1.3 werkt ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef jampot het volgende:
Kandij, ik ga ook naar CM
Welke base kan ik het beste pakken? Moet 1 met bootloaders zijn. En dan CWM krijgen via Speedmod Froyo?
JPU. Dan idd Speedmod en dan flashen via RomManager.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef jampot het volgende:
Kandij, ik ga ook naar CM
Welke base kan ik het beste pakken? Moet 1 met bootloaders zijn. En dan CWM krijgen via Speedmod Froyo?
Ik zag het later jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Yaam, maar daar staat/stond(?) rommanager nog niet in. Maar rommanager kan je ook gewoon de app zelf upgraden na Premiun met Paypal.
Fuck taakbeheer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik zag het later ja![]()
nu mis ik alleen nog taakbeheer achtig iets, hoe moet dat met CM, sluit die op een ander manier openstaande apps af?
longpress back indrukken? Kan je instellen in CM dat die het progje killed waar je inzit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef rumiii het volgende:
Boeiend
als er iets anders is ook goed
gaat om het afsluiten
Waarom zou je iets willen afsluiten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef rumiii het volgende:
Boeiend
als er iets anders is ook goed
gaat om het afsluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |