Is er zoveel verschil tussen de S en de Mini?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef Pino112 het volgende:
Beter ga je naar het algemene Android-topic, dit is Galaxy S-specifiek.
Yaam, maar daar staat/stond(?) rommanager nog niet in. Maar rommanager kan je ook gewoon de app zelf upgraden na Premiun met Paypal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef rumiii het volgende:
Op zoek naar een program monitor achtig iets
taakbeheer ofzo
heb het idee dat ik apps moet sluiten, en heb geen zin om heel de tijd op terug te drukken
er was ook een app waarmee je via paypal kon betalen toch? Ga rm misschien kaufen
cf root 1.3 werkt ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef jampot het volgende:
Kandij, ik ga ook naar CM
Welke base kan ik het beste pakken? Moet 1 met bootloaders zijn. En dan CWM krijgen via Speedmod Froyo?
JPU. Dan idd Speedmod en dan flashen via RomManager.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef jampot het volgende:
Kandij, ik ga ook naar CM
Welke base kan ik het beste pakken? Moet 1 met bootloaders zijn. En dan CWM krijgen via Speedmod Froyo?
Ik zag het later jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Yaam, maar daar staat/stond(?) rommanager nog niet in. Maar rommanager kan je ook gewoon de app zelf upgraden na Premiun met Paypal.
Fuck taakbeheer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik zag het later ja![]()
nu mis ik alleen nog taakbeheer achtig iets, hoe moet dat met CM, sluit die op een ander manier openstaande apps af?
longpress back indrukken? Kan je instellen in CM dat die het progje killed waar je inzit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef rumiii het volgende:
Boeiend
als er iets anders is ook goed
gaat om het afsluiten
Waarom zou je iets willen afsluiten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef rumiii het volgende:
Boeiend
als er iets anders is ook goed
gaat om het afsluiten
Oh, heb JPY. Kan ook, toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JPU. Dan idd Speedmod en dan flashen via RomManager.
Geen idee. Zal wel :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als er bootloaders inzitten lijkt me wel ja.
Zei ik tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef jampot het volgende:
Ah, JPU heeft ze wel. Toch die maar ff pakken.
Berichten kan je vergeten denk ik. Contactpersonen lukt wel, mits je Nokia de optie heeft dat je ze kan exporteren, bijv als .vcfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik heb sinds kort ook een i9000 toestel.
So far nog steeds tevreden. Op 2 vraagjes na.. Hopelijk dat jullie het weten
Hoe kan ik data van mijn nokia toestel (contactpersonen en berichten) overzetten naar de samsung?
Dat is lijkt me niet de bedoeling. Niks raars mee gedaan? Anders even Samsung bellen oid, ik heb het zelf nog nooit gehad.quote:En mijn samsung heeft vandaag al 2x gehad dat het scherm wegvalt en er dan streepjes op het scherm verschijnen. Zwarte achtergrond met groene streepjes of rode streepjes en dan reageert hij nergens meer op. Batterij er uit en er weer in stoppen helpt om het toestel weer te kunnen gebruiken...
Iemand bekent toevallig met dit probleem?
Ok berichten is jammer maar helaas dan... Jammer dat de Mobile_datagate van samsung niet werkt voor de i9000 ( http://mdg.samsungmobile.com/web/ned/index.do )quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Berichten kan je vergeten denk ik. Contactpersonen lukt wel, mits je Nokia de optie heeft dat je ze kan exporteren, bijv als .vcf
[..]
Dat is lijkt me niet de bedoeling. Niks raars mee gedaan? Anders even Samsung bellen oid, ik heb het zelf nog nooit gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |