SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel gebruikte termenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lagfix
Veel mensen klagen dat hun telefoon zou lagen. De grootste reden hiervoor is dat Samsung gebruikt maakt van een zogeheten RFS-bestandsindeling waardoor het geheugen een zeer lage leessnelheid zou krijgen. Oplossing hiervoor is de bestandsindeling veranderen in Ext2 of Ext4. Op Xda-developers zijn veel oplossingen te vinden voor dit probleem.
Enkele voorbeelden hiervan zijn
• Speedmodkernel
• Voodoo Lagfix
• OCLF
Bekende tweaks
• Voodoo sound, color, sharpness fix
• OV/UC, oftewel onder en overclocken
Links naar boeiende tweeps
SuperCurio-Ontwikkelaar voodoo lag-, sound-, colorfix
Romkitchen-Nieuws over romkitchen
Codeworkx- Ontwikkelaar CM7 voor SGS
Handige links en tutorials
3 button combo-fix voor wie deze niet heeft [Belangrijk]
EFS-folder back-up [Belangrijk]
Rooten van je telefoon
Voor de gevorde gebruiker die alles uit zijn telefoon wil halen
Geflashed toestel wat niet meer opstart herstellen
Vorige delen:
Samsung Galaxy S #1 - Kom maar door met die yoghurt!
Samsung Galaxy S #2
Samsung Galaxy S #3
Samsung Galaxy S #4
Samsung Galaxy S #5
Samsung Galaxy S #6
Samsung Galaxy S #7 Flashen, flashen en nog eens flashen.
Samsung Galaxy S #8 Waar je je eigen rom kan bakken
Samsung Galaxy S #9
Samsung Galaxy S #10 waar het Gingerbread-deeg al in de oven ligt.
Samsung Galaxy S #11 Eerder officiele Gingerbread hebben dan HTC!
Samsung Galaxy S #12 Threekransje van Pino en Kandijfijn met peperkoek
Samsung Galaxy S #13 waar je alles kan vinden!
Samsung Galaxy S #14 blijkt leerzamer dan vaders zouden willen.
Samsung Galaxy S #15 Met Regina3d en TW4 ?
[ Bericht 0% gewijzigd door jampot op 10-05-2011 16:22:38 ]
Al gedaan. En heb van OLFC maar OCLF gemaakt :pquote:
Jawel? Tenminste, het appje werkt hier gewoon?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:27 schreef rumiii het volgende:
Voodoo lukt niet met Juwe?
Iets met kernel..
Ik heb de niet betaalde geprobeerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef jampot het volgende:
[..]
Jawel? Tenminste, het appje werkt hier gewoon?
is er service?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Odin wordt ook gebruikt door de Samsung servicepunten, dus denk het wel.
Ik wist neit dat er een gratis versie wasquote:
ODIN, Froyo flashen met PIT en repartition. Fix een rom mét bootloaders.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef exile79 het volgende:
Ok, I fucked up again. Zit in een bootloop nadat ik over cm7 een gebakken rom wou flashen. Duss.Tips om dat te fixen?
Als ik andere zip's apply heeft dat geen effect. Ook factory reset niet.
Heb de cm7 zip nu op m'n externe sd card gezet, maar daar kan ik niet heen in cwm, weet ook niet waarom.
Zal het dus met Odin moeten doen. Iemand?
Mooi, maar ik ben al zo lang niet meer hier mee bezig geweest dat ik er veel baat bij heb als het iets specifieker is. Laatste keer dat ik Odin heb gebruikt had ik niets met PIT en repartition.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ODIN, Froyo flashen met PIT en repartition. Fix een rom mét bootloaders/
http://www.androidworld.n(...)rom-jpu-2-2-1-a.htmlquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mooi, maar ik ben al zo lang niet meer hier mee bezig geweest dat ik er veel baat bij heb als het iets specifieker is. Laatste keer dat ik Odin heb gebruikt had ik niets met PIT en repartition.
Hij zat al op CM, en zal dus al froyo bootloaders hebben. Ik neem aan dat hij naar 2.3.3 wil, dus dan moet hij via odin gewoon JVB/JVH flashen. Daarvoor hoef je niet eerst weer naar stock froyo, me dunkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ODIN, Froyo flashen met PIT en repartition. Fix een rom mét bootloaders.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:23 schreef jampot het volgende:
[..]
Hij zat al op CM, en zal dus al froyo bootloaders hebben. Ik neem aan dat hij naar 2.3.3 wil, dus dan moet hij via odin gewoon JVB/JVH flashen. Daarvoor hoef je niet eerst weer naar stock froyo, me dunkt.
quote:Zit in een bootloop nadat ik over cm7 een gebakken rom wou flashen
Misschien niet, maar die 5 minuutjes extra werk..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:32 schreef jampot het volgende:
[..]
Ok, maar heeft het zin om stock froyo te flashen als je daarna toch anar stock ginger gaat?
Onnodig bootloaders flashenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar die 5 minuutjes extra werk..
Je hebt geen root? My Backup Pro doet automatisch alles terugzetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:55 schreef exile79 het volgende:
Hoe zat dat ook alweer als je bij het restoren van je backup (mybackup pro) bij elke app op installeren moet drukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |